0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
Dobro je, znači sad će trošit 22 litre :hehe:
lako je doć, do utikaca eventualno malo pomakneš tepih gdje završava, ispod pretinca...
momak, lakse malo, jos bus trazio da ti ubacim V6 ili nedajboze da ti stavim kompresor na TS-a.pusti sad skripanje gumama, prati potrosnju i zamoli striceke da ti zmere plinove.
netreba puhati po njemu sa fenom, lako se on zagrije.... a sa turbinom bi se usrečio ko faruk sa damirom i izetom :
Isključi mu dva injektora ako treba. Vidiš da se ludira po gradu
sam me zanimam kak će zgledat lambda faktor na tehničkom. Ak je sve regularno će bit al nekako sumnjam u to ( ovo prvo)
Prije tehničkog se podesi još siromašnija smjesa i prolazi bez problema s lambdom il bez nje. Može se naštelat CO u leru na 0,1 i to s isključenom lambdom.To je prednost AFM-a nad MAF-om
a sad da bi sa 75-icom TS mogao nabrat 200 na križanju od Držićeve do križanja sa Heinzlovom to sad ne vjerujem :rolll: