ma ovako , u manualu za ovu moju verziju jetronica bez lambde kaže da se
pretpaljenje štela tako da se odspoji vakum s razvodnika i blokira cjevčica da
tuda ne vuče falš zrak te da se na konektoru koji ide na prekidačić min i max
otvorenosti gasa prespoje sva tri kontakta ( tako se valjda isključi utjecaj elektronike
na kut pretpaljenja ) i tada se namješta naravno s stroboskopom na 8 ° .
tih 8 ° je vrlo nezgodno vidjeti na zamajcu pa sam to prenio naprijed na remenicu
na radilici .
kad to tako naštelam ler gas mi je strašno nizak i ne mogu ga pojačati na onom
ventiliću zraka na usisu , i auto mi je nekako lijen a kad to pretpaljenje malo
povećam za nekih 4-5 stupnjeva čini mi se da puno bolje ide .
glavni problem mi je što na hladno auto loše radi , gasi se i trokira a jedan od
majstora mi je prilikom pregleda otspajao senzor temperature vode i rekao da mi on
ne valja jer motor u radu ništa ne mjenja s otspojenim senzorom , senzor sam mjerio i
on mjenja otpor s promjenom temperature tako da sumnjam na mjerač protoka zraka
koji kao da ne prima tu informaciju . mjerač ima oznaku 0280000615 i više nisam siguran da li
je on uopće odgovarajući za moj auto