19-01-2025, 17:02:51

Autor Tema: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam  (Posjeta: 41706 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #60 u: 27-06-2011, 09:56:03 »
Taj ventil ima samo te dvije cijevcice. Jedna dolazi s vacuum pumpe na ventil, a druga ide na turbinu bas s gornje strane. Vacuum ventil kao od westgate-a.

Ako idu 2 žice na njega onda je to po opisu Pierburg ventil.
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4406
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #61 u: 27-06-2011, 12:27:02 »
Nasao sam ovu cijev sto je na slici, morao sam uci ispod auta jer je na Delti malo sve nagurano ispod usisne grane i naisao na veliko razocaranje. Skinuo sam cak cijev od westgate-a skroz dole i turbina ne napuse vise od 0.5 bara. Koliko sam vidio, klapnica se mice, ali neznam dal dovoljno. Sve mi se vise cini da je turbina zrela za izvadit i stavit drugu.  :wal:



Vjerujem da je to cijev koju ste opisali i na kojoj bi se trebao regulirati pritisak?



A ovaj ventil sa dvije cjevcice ide na turbinu s vacuuma. Jedino sto mi pada na pamet bi bilo da je to blow off. Inace kad je gas stisnut, ventil je zatvoren, kad se gas pusti ventil se otvara preko struje.

Ovo na drugoj slici ti je Pierburg ventil koji otvara/zatvara EGR vakum ventil (koj je smješten na jednoj cjevčici koja povezuje usisnu i ispušnu granu).

Sa tim ventilom upravlja jedna mala centrala koja ima i priključak za dijagnostiku kod suvozačeve mulde.
Ako ti EGR ventil funkcionira (nije zaštekao) dovoljno je da sa njega skineš jedno vakum crijevo i time ćeš ga blokirati.
Ako je zaštekao u otvorenom položaju onda ga treba očistiti i blindirati jednom metalnom pločicom jer od njega imaš više štete nego koristi.

Zgsale

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #62 u: 27-06-2011, 12:32:46 »
Skinuo sam te cijevcice dole i nista se ne dogada. Vise me brine sto nemam potreban pritisak turbine, a skinuo sam cak i skroz ovu cijev sto ide na westgate. Spojevi cijevi i intercooler provjereni vise puta, cak sam i rucno pokusao micati polugu koju ventil pomice ali i dalje 0.5bar i ni makac vise.  :metak
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4406
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #63 u: 27-06-2011, 12:50:26 »
Skinuo sam te cijevcice dole i nista se ne dogada. Vise me brine sto nemam potreban pritisak turbine, a skinuo sam cak i skroz ovu cijev sto ide na westgate. Spojevi cijevi i intercooler provjereni vise puta, cak sam i rucno pokusao micati polugu koju ventil pomice ali i dalje 0.5bar i ni makac vise.  :metak

To nema veze sa turbinom ali provjeri si da ti EGR ventil nije stalno otvoren, to smanjuje snagu na nižim okretajima...

Wastegate u originalu na 1.9 TD propušta višak pritiska preko 0,8-0,9 bara

Ako ti turbina postiže max 0,5 bar:
- ili turbina ne može nafilati više
- ili wastegate propušta prerano
- ili pritisak negdje bježi, provjeri šelne na crijevima za zrak (od turbine di intercoolera i natrag do usisne grane) ili provjeri da neko crijevo nije puklo, da intercooler nije pukao...

Zgsale

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #64 u: 27-06-2011, 13:04:11 »
Selne su sve promjenjene, cijevi i intercooler pregledane nekoliko puta. Westgate iskljucen (maknuta cijev s njega) znaci trebao bi filati u nedogled dok se ne razleti sve. cak sam ga probao i rucno pomicati nema efekta. Povremeno kad naglo ubrzam cuje se fuckanje turbine, a koliko se vidi po slikama, cijela je u ulju, masna, a masna je i usisna cijev, tako da vjerujem da je gotova ili je kvar na westgateu u njoj. Inace auto ide ko lud i vuce vec od 2000 okr. Po manometru, turbina lupi na 2600 i drzi sve do kraja na tih 0.5, cak nema ni turbo rupe da na 5ooo padne tlak sto je bio slucaj na Tipu s istim motorom.  :?:
Vec polako razmisljam da sve skupa ubacim u garazu i  :batin Bilo je u planu ugradnja motora 1.9mJet, samo sto ce ovo sve jako ubrzati ako je turbina gecrk. Motor ionako dosta dimi na iberlauf na leru kad se ugrije.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #65 u: 27-06-2011, 14:07:28 »
a koliko se vidi po slikama, cijela je u ulju, masna, a masna je i usisna cijev, tako da vjerujem da je gotova ili je kvar na westgateu u njoj.

Nema ti to veze sa stanjem turbine. Usisna cijev je uvijek masna jer je odmah iza filtera zraka spojen na nju odušak uljnih para. Te pare se kondenziraju i postaju tekućina (ulje). Onda preko obujmnica zna sliniti ulje na svim spojevima.
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5808
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #66 u: 27-06-2011, 14:42:03 »
vidi jel ti turbina ima sraf za ispustanje ulja, neke garetove to imaju, blokiraj egr, skini intercoler i dobro operi ivasolom, i novi filter zraka i vozi, na 4000 rpm mora imat 0.8 da ga silujes i sa otvorenim west gatom. ja sam na tipu dizao do 1.2 samo kaj onda je turbina znala fuckat ko velka pa sam vratio na 0.9
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Zgsale

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #67 u: 27-06-2011, 14:52:50 »
Filter je skinut cak skroz dole zbog iberlaufa, mislio sam da je do toga. Nema cep za ispustanje, gledao sam. westgate otvoren do kraja, silujem ga do kraja, do 5000 okretaja. gazim ga do kraja i ne prelazi 0.5bar. Probao sam cak i premostit intercooler, mislio sam da pusta.
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5808
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #68 u: 27-06-2011, 16:20:28 »
jel dimi crno, ako ne dimi otvori bosch pumpu, moguce da je neko pritvorio lagano, west gate zatvori, jer ako je otvoren onda velki dio plinova zaobilazi turbinu i nemoze ju dovoljno zaspulat, provjeri crijevo grana-bosch pumpa i bosch pumpa senzor tlaka (ako ga delta ima) ako ti to spadne onda nedaje dosta goriva pa moze bit da nema kaj zavrtit turbinu.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline tipo 1.7d

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 346
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 325tds
    • D.Lapac
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #69 u: 26-09-2011, 16:21:04 »
taj ventil što je između wastegate-a i vakum pumpe služi za overboost, kad daš gas do kraja ventil se otvori i pritisak se poveća na nekih 1bar
speed is a hazard addiction
drive diesel, be safe  :craz
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #70 u: 27-09-2011, 11:41:45 »
Ne znam na što misliš, ni na jednoj slici nema vakum pumpe.
Ako misliš na onaj mesingani ventil on je uvijek otvoren, nema nikakva opruga u njemu. O veličini otvora na njemu ovisi maksimalni tlak.
 

bimer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #71 u: 18-03-2013, 19:39:12 »
jel zna netko dimenzije ovog mesinganog dijela? jasno mi je da je 10mm i 40mm, ali nekakva skica da se vidi promjer unutra i vani i taj vijak kakav je... radi za o 155 td
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #72 u: 19-03-2013, 14:22:03 »


Rupica fi 3 mm, Vijak M5 dovoljne dužine 25 mm, promjer cjevčice 5 mm, dužina cjevčice 15 mm, dužina srednjeg dijela između prstenova 15 mm fi 10 mm, sveukupno sa prstenovima 25 mm, dužina komada 40 mm, promjer 16 mm.

Ma nebitne su mjere, bitan je princip rada.
 

bimer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #73 u: 19-03-2013, 16:28:14 »
svejedno, kopirat cemo nesto tako približno pa probati za koji dan
mozda, hvala.
 

Mate 16vt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #74 u: 19-03-2013, 18:14:37 »
Viktore zašto stvornička 155 q4 ne može preko 1.2? znam da na coupe-u map senzor ne dozvoljava tlak preko 1.5 (ja imam 3 bar map senzor,pa mogu),da li je do map senzora ili ? ako bi se eliminira pierburg ventil onda je vjerovatno moguće,evo ja sam baš danas montirao novi wg ventil,bio je samo na 0.5 i sa malim t da zrak ide u ariju sam postigao 1.1,nategao wg na 0.7 i imam sad 1.3,pokušat ću ga nategniti na 1 bar tako da na varalici mogu dobiti 1.6,meni to ne predstavlja nikakv problem,jer je auto mapirano prije na te tlakove,ali se wg poremetio,pa nisam mogao postići tlak
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #75 u: 19-03-2013, 19:26:13 »
Viktore zašto stvornička 155 q4 ne može preko 1.2?

Ima tvorničko ograničenje u čipu. Kad promijeniš čip onda više ne važi taj limit.
 

bimer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #76 u: 20-03-2013, 15:47:19 »
evo pripremljen T komad, crijevo sto ide na turbinu, sad jos samo nedoumice oko ovog famoznog mesinganog dijela prije nego odemo do tokara, jesu potrebni ovi prstenovi sa strane ili je dosta jedan komad fi10mm duzine 25mm, rupa u sredini za vijak m5,  i probusene 4 rupice na njemu od 1-2mm?
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #77 u: 21-03-2013, 19:06:02 »
Nisu potrebni prstenovi. Ja sam ih stavio jer sam mislio sve skupa uvući u jednu cijev (sa oduškom) da ljepše izgleda, ali sam odustao od toga.
 

bimer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #78 u: 22-03-2013, 13:43:31 »
evo gotov 'chip' dužina sve skupa 65mm, fi6 i fi 12mm, rupice 2mm puta 4kom, vijak M5, rupa kroz sredinu dijela nekih 4mm
 

bimer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #79 u: 23-03-2013, 15:19:25 »
stvar montirana, razlika minimalna, skoro i neprimjetna. (probano s dva ista auta) jedino sto se bolje čuje turbina na te rupice.
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #80 u: 23-03-2013, 15:40:34 »
jesi gorivo otvorio?
 

bimer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #81 u: 23-03-2013, 17:24:39 »
da, vec je prije bilo malo otvoreno pa je dosta dima bacala stiskom gasa, neki drugi dan cu probati jos malo otvoriti jer mi vijak za 'ler' ne dohvati vise do one poluge da ga smanji.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #82 u: 23-03-2013, 20:24:06 »
Moraš pojačati gorivo i to poprilično (oko +30%). Vijak za podešavanje ima tvorničku plombu (da nebi slučajno netko pojačavao) pa ga moraš skinuti da bi skinuo plombu. Za to vrijeme neka netko drži prst na rupi gdje je bio vijak ili pripremi gumeni čepić prije skidanja vijka.
Nakon pojačavanja goriva, smanjiti minimum sa vijkom za podešavanje minimuma.
Ako se ne može dovoljno smanjiti treba se poigrati sa polugicom od "sauga" jer i ona utječe na minimum.
« Zadnja izmjena: 23-03-2013, 20:24:45 od Viktor »
 

bimer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #83 u: 25-03-2013, 16:07:28 »
pojačao sam gorivo, osjeti se ipak neka razlika ali nije neka velika, mozda zato jer je i prije bilo vec otvoreno malo gorivo. a vise ne mogu smanjiti 'ler' jer onaj vijak ne dira vise polugu gasa. pa mi radi na 1100okr, koja je to poluga 'sauga' da se moze štelati i na njoj 'ler' jel se dobije sto pomicanjem bosch pumpe, naprijed-nazad ili samo tise i glasnije 'lupanje' motora
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #84 u: 26-03-2013, 13:43:17 »
. a vise ne mogu smanjiti 'ler' jer onaj vijak ne dira vise polugu gasa.

Trebaš popustiti sajlu gasa. Na hvatištu sajle sa Bosch pumpom ima jedan lim-osigurač koji se vadi i ponovo osigura sajla u drugom položaju. Možeš je popustiti za nekoliko centimetara ako hoćeš.
 

bimer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #85 u: 27-03-2013, 17:55:49 »
evo projekt konacno gotov, skuzija sam da se sajla gasa moze popustiti na tom 'spoju' i na 'coku' ako je nategnuta. razlika se osjeti najvise na tome da auto vuce vec prije 2000okr, sto je prije bila nemoguća misija, dok nije prosao 2300, sad konacno ubrzanje neznam koliko je bolje, ali mislim da nije nesto strasno. nakon toliko puno puta otvaranja-zatvaranja bosch pumpe nisam siguran koliko je otvorena, ali isto mislim da nije bas puno. radi na 900-1000okr na leru, dimljenje nije nesto povećano u odnosu na prije, jedino nakon naglog stiskanja. a potrošnju cemo znati nakon dužeg vrimena, prije je bila nekih 7l kombinirane. sad jedino sto mozda napravim izvaditi prvi lonac na auspuhu, i to bi bilo to. jos jednom hvala na informacijama
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #86 u: 01-04-2013, 21:56:19 »
Jesi li skidao plombu sa vijka od goriva, ako nisi onda nije završen posao?
 

bimer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #87 u: 02-04-2013, 23:16:24 »
?? bome nisam nista skida sa vijka, neznam jel ima uopce plombe, jer samo sam popusta onu maticu 13, i vijak na pumpi u 'desno' zavida, pa opet stega maticu 13. kakva je to sad fora sa skidanjem te plombe, jel se mora vijak izvidati skroz da se to skine ili?
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #88 u: 02-04-2013, 23:21:25 »
Mora se izvaditi skroz, a plomba je jedan štancani limeni prsten. Bez da to skineš ne možeš dobiti dovoljno snage.
 

bimer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #89 u: 02-04-2013, 23:50:05 »
a jbm, taj prsten stoji jos uvik tamo di je. nisam skida vijak do tamo, samo sam na taj nacin poveća gorivo ko sto sam prije reka. znaci ako to skinem bit ce bolje?