12-11-2024, 18:11:40

Autor Tema: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam  (Posjeta: 41414 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline miro

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1941
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
  • benzinac
    • podstrana split
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #30 u: 04-07-2010, 23:15:43 »
 :?: :?: moran smislit nešto za ovu zimu....
************
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #31 u: 04-07-2010, 23:24:36 »
2.4 td nije loš izbor ako ti zvuk nije problem...
 

Offline miro

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1941
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
  • benzinac
    • podstrana split
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #32 u: 04-07-2010, 23:36:23 »
2.4 td nije loš izbor ako ti zvuk nije problem...
ma znan ja zvuk, to bi ionako bija showcar.........
************
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #33 u: 05-07-2010, 08:42:15 »
Ma VM 75-ica je stvorena za ubacit JTD 2.4  :cigara:
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline miro

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1941
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
  • benzinac
    • podstrana split
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #34 u: 05-07-2010, 10:23:09 »
Ma VM 75-ica je stvorena za ubacit JTD 2.4  :cigara:

da, ali poprečno  :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh
************
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #35 u: 05-07-2010, 18:20:28 »
Ma VM 75-ica je stvorena za ubacit JTD 2.4  :cigara:

gume kardana bi pucale ko da su od stakla  :rol:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #36 u: 05-07-2010, 23:11:15 »
Ma VM 75-ica je stvorena za ubacit JTD 2.4  :cigara:

jel to uopće stane?
Bolje čipanog 1.9
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #37 u: 05-07-2010, 23:36:18 »
bolje ćipanog 2.4VMa  :craz

p.s.-viktore nadam se da je ok,kopirao sam ovo na transaxle forum
« Zadnja izmjena: 06-07-2010, 00:40:02 od sale 75 »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #38 u: 06-07-2010, 08:47:24 »
 :ok: samo ti kopiraj.

Dobio sam prije par mjeseci jedan pp u kojemu sam vidio da je čovjek ovu sliku doslovno shvatio i kaže da ne valja bušiti gumenu cijev jer da će se proširiti rupica.



Pojašnjenje: ovo je samo figurativno da se shvati princip kako se podiže tlak u usisnoj grani, a u slučaju da je gumeno crijevo onda se napravi T spoj i jedan regulacioni ventil koji ima mogućnost regulacije. To se kod tokara napravi, a iz donje slike se vidi sve.

Na slici je regulacioni ventil moje proizvodnje, dužina mesinganoga dijela je 40 mm, a promjer na sredini 10 mm.


Pošto se spoji na gumenu cijev i T spoj onda ga je najbolje staviti da je odmah ispod haube da se ne treba zavlačiti ispod auta kada se vrši regulacija. A regulacija je ista kao i u ovom primjeru Alfe 33. Par probnih vožni, nađe se željeni tlak, vijak se zategne maticom i nema više diranja jer je postignuti tlak stabilan. Ovu gumenu cijev imaju 1.9 TD motori (Fiat Tipo/Tempra, Lancia Dedra/Delta 2 i Alfe 145, 146, 155 2.0 TD)

 

Offline alfist155

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 225
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • zagreb
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #39 u: 30-08-2010, 20:04:15 »
a kako to najbezbolnije napraviti na turbo benzincu?
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #40 u: 30-08-2010, 21:01:26 »
Na turbo benzincu je još jednostavnije. Na turbu se poveća tlak na isti način, a MAP senzor sam prepozna viši tlak i ubrizga se odgovarajuće veća količina goriva.
To sam napravio na svojoj 155 Q4. Orginalni tlak sam podigao sa 1 bar na 1,2 bara. Ali ima zaštita na 1,2 bara, ako se samo dotakne ta vrijednost dolazi do blokade ubrizgavanja (tvornička zaštita). Ta blokada traje trenutak dok se tlak ne spusti ispod 1,2 bara i onda opet radi normalno.
 

Offline alfist155

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 225
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • zagreb
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #41 u: 31-08-2010, 08:28:45 »
Na turbo benzincu je još jednostavnije. Na turbu se poveća tlak na isti način, a MAP senzor sam prepozna viši tlak i ubrizga se odgovarajuće veća količina goriva.
To sam napravio na svojoj 155 Q4. Orginalni tlak sam podigao sa 1 bar na 1,2 bara. Ali ima zaštita na 1,2 bara, ako se samo dotakne ta vrijednost dolazi do blokade ubrizgavanja (tvornička zaštita). Ta blokada traje trenutak dok se tlak ne spusti ispod 1,2 bara i onda opet radi normalno.


Da, pročitao sam negdje da serijska turbina na Q4 ne ide preko 1,2 bara.
Ali princip je isti, probušiti crijevo i povečati pritisak?
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #42 u: 01-09-2010, 17:03:21 »
Potpuno isti princip. Za više od 1,2 bara treba staviti tuning čip koji skida tu blokadu i onda se može preko toga.
 

Offline alfist155

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 225
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • zagreb
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #43 u: 04-09-2010, 11:40:53 »
Potpuno isti princip. Za više od 1,2 bara treba staviti tuning čip koji skida tu blokadu i onda se može preko toga.
Potpuno isti princip. Za više od 1,2 bara treba staviti tuning čip koji skida tu blokadu i onda se može preko toga.

a reci baš kod q4, na tom crijevu je onaj neki ventil koji ide na pop-off ventil, kak tu negdje umetnuti taj T profil za povećanje pritiska?
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #44 u: 04-09-2010, 14:43:43 »
Crijevo koje ide od Pierburg ventila do blow-of ventila treba presjeći popola i umetnuti "T". Lako ga je prepoznati: jedina gumena cjevčica koja ide na turbo.
 

Offline alfist155

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 225
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • zagreb
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #45 u: 04-09-2010, 18:20:05 »
Crijevo koje ide od Pierburg ventila do blow-of ventila treba presjeći popola i umetnuti "T". Lako ga je prepoznati: jedina gumena cjevčica koja ide na turbo.

mislis na cijevcicu broj 1, koja izlazi iz Pierburg ventila?
cisto da pitam prije nego presijecem
 

Offline alfist155

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 225
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • zagreb
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #46 u: 04-09-2010, 20:19:45 »
zaboravio sam stavit fotku...



Uploaded with ImageShack.us
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #47 u: 04-09-2010, 22:03:40 »
Ma neee 1, ta ide na usis i služi za korekciju parametara usljed zaprljanosti filtera zraka. Jedna od te dvije cjevčice ispod Pierburg ventila ide na west-gate ventil na turbu i to je ta koju treba presjeći.
« Zadnja izmjena: 05-09-2010, 10:08:18 od Viktor »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #48 u: 05-09-2010, 08:43:50 »
Evo da ne bi bilo zabune. Na Pierburg ventil idu 2 cjevčice sa donje strane: jedna ide na usisnu granu, a druga na turbo. Nas zanima ona koja ide na turbo.

Shematski


Napomena: U stvarnosti ona cjevčica koja ide na tlačnu stranu ima priključak na usisnoj grani.



Prije ugradnje


Komplet za ugradnju


Ugrađeno za 15 sekundi, još se samo ventil učvrsti vezicom za karoseriju da ne klapa.


Pošto sam ugradio ventil blizu Pierburg ventila nisam ni sjekao orginalno crijevo nego samo dodao crijevo od 4-5 cm.
 :mah: :mah:
« Zadnja izmjena: 05-09-2010, 10:18:51 od Viktor »
 

Zgsale

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #49 u: 23-06-2011, 09:15:38 »
Vec neko vrijeme proucavam ovaj post i imam jedno pitanje, ujedno se ispricavam sto podizem temu iz pepela. Imam deltu 2 1.9TD. Trenutni tlak po manometru mi je 0.5 na usisnoj grani, po nekim informacijama trebao bi biti oko 0.7, ali to pripisujem spojevima i vjerujem poroznom intercooleru. Koliko sam primjetio, kod mene ide cjevcica sa WG ventila na jedan ventil kao sto si opisao ovdje, samo ide malo vise zica iz tog ventila, a druga ide na bosch pumpu. Auto je 98g 11mj i motor je koliko imam informacije klon starog 1.9 s moderniziranom pumpom Lucas kao na TD100. Ima gas sajlu, ali isto tako i nekakvu korekciju preko kompa i hrpu struje na bosch pumpi. E sad, kako se na tome poigrati da se doda goriva i kako uskladiti tlak? Unaprijed prezahvalan na odgovoru.  :clap:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #50 u: 25-06-2011, 07:42:35 »
Maksimalni tlak punjenja (tvornički) treba biti 0,8 bara. To što je 0,5 bara ne mora nužno biti zbog neke rupe u sistemu, nego može biti i zbog manjeg ubrizgavanja goriva. Ako ima rupa u sistemu stlačenog zraka lako se detektira po šištanju u vožnji kada se nabije gas.
Ako imaš MAP ili MAF senzor nema ništa od mehaničkog podizanja snage kao u ovoj temi. Najvjerojatnije se snaga diže softverski čim postoji kompjuter.

 :mah:

P.S.
Na ovome forumu možeš pisati u bilo kojoj temi, bez obzira koliko se nije pisalo u njoj. Pogotovo u tehničkim temama.
 

Zgsale

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #51 u: 25-06-2011, 09:29:12 »
Malo sam se igrao, budem i poslikao o cemu se radi. Na gornjem veznom limu (ispod stakla) se nalazi taj ventil i to mi se cini kao da je nekakav blow off ventil. Cijevcica ide od vacuum pumpe (na glavi) do tog ventila i s njega ide na trubinu, tako da mislim da to nije regulacija pritiska. I kad ga odstekam, samo malo duze ostane turbina pod tlakom, inace radi kao na benzincu, cim stisnem gas nabija tlak, cim ga pustim nula. Tako da vjerujem da mu je to blow i nekakva zastita turbine. Drugo od elektronike turbina nema. Samo na pumpi.
I kad ga nagazim, jako baci crni dim, tako da sam uvjeren da je visak goriva kad turbina nejde preko 0.5.

Malo sam se zavukao, turbina je nagurana ispod usisne grane i tesko se vidi, ali cini mi se da je tamo nekakvo pleteno crijevo, lajtung. Sad mozda je to ova cijev gdje se moze regulirati tlak?
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #52 u: 25-06-2011, 09:33:56 »
Dizelu nema blow-off ventil jer nema leptir na usisu. Blow-off  kod benzinca služi da rastereti tlačni vod od viška tlaka kada se naglo zatvori leptir na usisu pri dizanju noge sa papučice gasa.

Je, ako baca crni dim najvjerojatnije negdje bježi zrak u tlačnom vodu.
 

Zgsale

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #53 u: 25-06-2011, 09:40:16 »
Poslikat cu sve danas da sad ne nagadamo ovako pa ces mozda vise znati,ali po svemu neznam sto bi drugo bilo, a kazem i snimit cu manometar da vidis, cim pustim gas, meni pada tlak na 0bar. I cim ga stisnem ima trenutno pritisak, osim ako preko westgate-a ne funkionira to, ali onda neznam kako povecati tlak jer kod mene na tom vacuumu nema stangice nego ulazi direktno u ispusni dio turbine. To je inace isti motor kakav se ugradivao u Tipo/Tempru.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #54 u: 25-06-2011, 09:45:09 »
cim pustim gas, meni pada tlak na 0bar.

To tako treba biti, čim pustiš gas skoro da nema ubrizgavanja goriva i nema dovoljno ispušnih plinova za pokretanje turbine. Da nemaš nikakvu regulaciju tako će se dogoditi.
 

Zgsale

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #55 u: 25-06-2011, 13:14:23 »
Nasao sam ovu cijev sto je na slici, morao sam uci ispod auta jer je na Delti malo sve nagurano ispod usisne grane i naisao na veliko razocaranje. Skinuo sam cak cijev od westgate-a skroz dole i turbina ne napuse vise od 0.5 bara. Koliko sam vidio, klapnica se mice, ali neznam dal dovoljno. Sve mi se vise cini da je turbina zrela za izvadit i stavit drugu.  :wal:



Vjerujem da je to cijev koju ste opisali i na kojoj bi se trebao regulirati pritisak?



A ovaj ventil sa dvije cjevcice ide na turbinu s vacuuma. Jedino sto mi pada na pamet bi bilo da je to blow off. Inace kad je gas stisnut, ventil je zatvoren, kad se gas pusti ventil se otvara preko struje.
 

Offline danijel-bj

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 140
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • Fiat Stilo 1.9JTD bivši alfist
    • bjelovar
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #56 u: 26-06-2011, 12:02:39 »
a što je sa 2.4 JTD se može ili ne?
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #57 u: 26-06-2011, 13:27:43 »
Nasao sam ovu cijev sto je na slici, morao sam uci ispod auta jer je na Delti malo sve nagurano ispod usisne grane i naisao na veliko razocaranje. Skinuo sam cak cijev od westgate-a skroz dole i turbina ne napuse vise od 0.5 bara. Koliko sam vidio, klapnica se mice, ali neznam dal dovoljno. Sve mi se vise cini da je turbina zrela za izvadit i stavit drugu.  :wal:



Vjerujem da je to cijev koju ste opisali i na kojoj bi se trebao regulirati pritisak?



A ovaj ventil sa dvije cjevcice ide na turbinu s vacuuma. Jedino sto mi pada na pamet bi bilo da je to blow off. Inace kad je gas stisnut, ventil je zatvoren, kad se gas pusti ventil se otvara preko struje.

Ovaj ventil na slici 2 (potpuno isti i na istom mjestu) ima i na našoj Delti i nema veze sa motorom nego je jedna cjevčica spojena na atmosferu, druga na vakum, treća donja ide u kabinu. Pretpostavljamda taj ventil služi za upravljanje klapnama za ventilaciju. Kažem ti da nema blow-of na dizelu jer je besmislen.

Prva slika ti je loša, ali na onoj shemi ima sve kako se spaja. Trebaš provjeriti sve tlačne cijevi i intercooler, ne vjerujem da je do turbine.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #58 u: 26-06-2011, 13:29:05 »
a što je sa 2.4 JTD se može ili ne?

Može softverski, ništa mehanički kao u ovoj temi.  :mah:
 

Zgsale

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tuning Alfe 33 TD, uradi sam
« Odgovori #59 u: 26-06-2011, 14:08:06 »
Taj ventil ima samo te dvije cijevcice. Jedna dolazi s vacuum pumpe na ventil, a druga ide na turbinu bas s gornje strane. Vacuum ventil kao od westgate-a. Poslikat cu jos pa staviti da vidis. Provjerio sam sve tlacne cijevi, intercooler, spojeve i sve je u redu. I cudi me to sto sam maknuo tu cijev koju ste opisali skroz dole, znaci da bi turbina trebala filat u nedogled, ali nista se ne dogada. E sad ili je krepala ili je do te klapne u njoj koja se otvara kad je prekine. Samo s obzirom na stanje kad sam je vidio odozdola, koliko je u ulju sto vidis i sam, nisam bas optimistican.