05-11-2025, 00:13:03

Autor Tema: Twin spark motori  (Posjeta: 216888 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #540 u: 31-08-2012, 11:56:38 »
gazi ju ko joj hebe mater,ako oče prolupat-prolupat će ovako barem znaš zašto je prolupala  :craz
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #541 u: 31-08-2012, 12:00:54 »
mati mila, mijenjao bi ulje 4 puta godisnje da se drzim takvih intervala. stalno bi mi bio na servisu auto.   :kosa:
u biti prva vlasnica je tako mijenjala, svakih 10.000km za sto sam joj zahvalan jer ga je lijepo razradila za mene   :hehe:

meni je do sada sasvim lijepo funkcionirala izmjena svakih 20.000km (svakih 8-9 mjeseci).
mozda ipak malo skratim interval na nekih 15.000km posto radim vecinu km po gradu u zadnje vrijeme, ali cisto sumnjam.

iako sam malo zbog GO zafusario pa sam sad prosao vec 21.000 na istom ulju, ali posto ga je pocela i trositi zadnjih godinu dana ulje se osvjezava nadolijevanjem.  :rolll:
Jednostavno kad otvoriš poklopac ulja
zapuhne te nevjerovatna i neočekivana svježina  :funny:
 

Offline kristian 33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 196
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • alfa 75- 1.8.87,alfa 75 2.0ts& 1.6,giulia super
    • savudrija(umag)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #542 u: 31-08-2012, 12:16:07 »
zapitaj se zasto ga je pocela trositi. :icon_wink:
"obozavam alfe na frgazere"
 

Offline Cobo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 286
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • ex. 145 TS, ex. 156 TS, now Picasso
    • Stavanger - Norveska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #543 u: 31-08-2012, 17:51:40 »
zapitaj se zasto ga je pocela trositi. :icon_wink:

pa mislim da trosi zato sto ima skoro 280.000km...do 257.000km je trosila 1litru na 10.000km   :ok:
ili to nije normalno da se motor malo potrosi nakon takve kilometraze i ne bas polagane voznje.   :?:

a drugi razlog je mozda i fuck-up mehanicara, neda mi se placat opet masne pare da saznam u cemu je problem pa za sada vozim ovako i nadolijevam jer sam ju uskoro mislio mijenjati za nesto novije.
http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=55032.msg1001940#msg1001940

a ako ju odlucim voziti jos par godina ide na uredjenje motora...karike, leteci lezaji, itd.


« Zadnja izmjena: 31-08-2012, 17:53:46 od Cobo »
Glupost je neunistiva
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #544 u: 31-08-2012, 18:02:34 »
govorim o periodu kad su motori imali 50kkm do 100kkm, dakle ne pricam stanje novo
viktorovo nisam citao, a i ne trebam citati jer imam alfi i km u guzici puno previse, oduvijek je bilo ako koristis 20k vadi ga van na 10000km ili nakon 1g. i stavljaj novo bez obzira na rezim

gold kad se pojavio Seb mi  ga je stavljao par puta u auto nisam primjetio razlike
@grdosija
Ukratko, radi se o radnim satima koje motor odradi da bi prešao istu kilotražu na otvorenoj cesti i u gradu. Kao i režim vožnje stani-kreni koji više troši motor od konstante vožnje.

12 mjeseci je dobra opcija za one koji rade malo km.

@cobo
nadoljevanje nije opcija jer motor ne troši samo staro ili nove ulje. Ja sam u 75 ici nadoljevao stalno jer ga troši ( loše karike i gumice ventila), kad sam ulje nakn ca 10 000 izbacio van je bilo crno ko da i nisam nadoljevao a nadolio sam ulupno 7 litara!Inače ide 6 u motor.

20 000km u grdu i s 20K je smrt za motor! I sa racingom ma s bilo čime je 20 000km interval u gradu smrt! Jako puno radnih sati je to.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Cobo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 286
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • ex. 145 TS, ex. 156 TS, now Picasso
    • Stavanger - Norveska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #545 u: 31-08-2012, 18:08:43 »
meni je u prosjeku 50% grad, mozda i manje i to zadnjih 3 godine...prije mi je bilo oko 20% grad najvise.

nadolijevam jer moram, inace mi ne gine malo veca investicija u motor koju za sada ne namjeravam napraviti.

na kazem ja nista, svako kako zeli.
ali smijesno mi je doslovno plasenje ljudi sa tim mijenjanjem ulja kad ja recimo imam odlicna iskustva sa duzim intervalima izmjene ulja.
a i nemoze mi niko reci da je prijeci 20.000km u 8 mjeseci ili u 2 godine ista stvar.   :ok:

i da, izmjenu svakih 20.000km mi je i mehanicar potvrdio s obzirom koliko brzo nagomilavam kilometrazu i koliko vozim izvan grada
uglavnom ja zadovoljan, a svako neka radi kako zeli   :craz
« Zadnja izmjena: 31-08-2012, 18:10:44 od Cobo »
Glupost je neunistiva
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #546 u: 31-08-2012, 18:24:39 »
gle izvan gradska vožnje je druga priča. Ne velm d ane nadoljevaš, već da nadoljevanje nije baš tako super kao što ljudi često misle.

Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline zvrk

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 386
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • nije još alfa...ali je ipak talijan :)
    • Zagreb - Kvatrić
    • www.potrcko.com.hr
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #547 u: 31-08-2012, 19:19:53 »
Bilo bi super kad bi se "potrošnja" automobilskih motora mjerila i u radnim satima...jer bi takav podatak uz prijeđenu kilometražu bio puno precizniji za stanje tj. vijek motora.

Npr. kad neki auto časopis uzme neki auto na maraton test, i u 5mj. naprave 100,000 km, i onda ga rastave i čude se kako je sve super sa motorom....a motor prevalio 1800 radnih sati.

Dok npr. moj motor prevali tu kilometražu u gradu za 3 godine i napravi oko 6,500 sati.

Ne može se uspoređivati samo kilometraža. Normalno je da puno faktora odlučuje i o vremenu izmjeni ulja te vrsti ulja.
potrčko
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #548 u: 31-08-2012, 19:20:15 »
gle izvan gradska vožnje je druga priča. Ne velm d ane nadoljevaš, već da nadoljevanje nije baš tako super kao što ljudi često misle.
Uvijek misle  :rolll:  :hehe: :hehe:
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #549 u: 01-09-2012, 02:15:55 »
sad vi tu nesto pricate, pa meni skuter trosi litru na 1000km 250ccm motor kad je jako vruce i kad je stalno jadan preko 8500 i to je nesto najnormalnije, kad se vozis normalno trosi par kapi na tu kilometrazu
.....................
 

Offline bobi getriba

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 934
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • živčana baba (Eleanor)
    • kraljevica
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #550 u: 01-09-2012, 07:40:13 »
cesca izmjena bolja je ali i skuplja,odrzavanje kvalitetnije i manja mogucnost da dodje do ostecenja radilice.svi smo mi uskraceni ovdje za jednu vrlo bitnu stvar a to je da nemozemo napraviti analizu ulja da vidimo kakvo nam je ulje jer ono ce nam rec tocno kakav nam je motor ove price na 20 000 km za stare motore totalna glupost,motor je potrosen i prsteni propustaju jace u karter tako da se nesagoreno gorivo i garez mjesa sa tim uljem a svi znamo da ga ono unistava.kad bi mogli izmjerit koliki je TBN ulja sve bi bilo lakse ali nemamo tu aparaturu,no da ne filozofiram previse cesca izmjenena na barem 10 ili manje na starijem motoru 7tkm duze ces se voziti to je sigurnije
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #551 u: 01-09-2012, 13:23:50 »
pa na deklaraciji ulja piše da se mjenja svakih 6mj
ja sam znao mjenjat ulje na starim dizelima i otpustiš čep pa moraš probit talog da ulje krene i onda se zapitaš kako je taj auto vozio
.....................
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #552 u: 01-09-2012, 18:44:15 »
cesca izmjena bolja je ali i skuplja,odrzavanje kvalitetnije i manja mogucnost da dodje do ostecenja radilice.svi smo mi uskraceni ovdje za jednu vrlo bitnu stvar a to je da nemozemo napraviti analizu ulja da vidimo kakvo nam je ulje jer ono ce nam rec tocno kakav nam je motor ove price na 20 000 km za stare motore totalna glupost,motor je potrosen i prsteni propustaju jace u karter tako da se nesagoreno gorivo i garez mjesa sa tim uljem a svi znamo da ga ono unistava.kad bi mogli izmjerit koliki je TBN ulja sve bi bilo lakse ali nemamo tu aparaturu,no da ne filozofiram previse cesca izmjenena na barem 10 ili manje na starijem motoru 7tkm duze ces se voziti to je sigurnije

jedno pitanje u vezi toga...sta se desava prilikom voznje na LPG, naime u tom slucaju ne bi moglo biti nesagorenog goriva  :?:
 

Offline bobi getriba

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 934
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • živčana baba (Eleanor)
    • kraljevica
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #553 u: 01-09-2012, 18:48:37 »
Neznam jesi li kad otvarao motor koj je radio na plin,puno je cisci tako da nebi trebalo biti garezi u gorivu,mjenjas ulje po svom misljenju ja ga i dalje nebi drzao vise od 10 tkm
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #554 u: 01-09-2012, 20:42:04 »
nisam bas toliko vican da otvorim motor, ali pretpostavljam da LPG pogoduje boljem sagorijevanju nego benzin pa manje razgradjuje ulje  :ok:
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #555 u: 01-09-2012, 20:55:32 »
nisam bas toliko vican da otvorim motor, ali pretpostavljam da LPG pogoduje boljem sagorijevanju nego benzin pa manje razgradjuje ulje  :ok:
Plinu pogoduje čim veća kompresija i dobra sviječica, tj. ako ne kupuješ svječicu baš za plin onda onu redovnu moraš mijenjati češće.

Ja na primjer u svom 2.0 TS 8 ventilcu (imam svih 8 istih)  mijenjam ih svakih 10-15.000 km.

Što se tiče ulja i plina ja sam osobno primjetil da ima manje gareži i ulje dulje ostaje čišće  :ok:
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #556 u: 05-09-2012, 11:58:10 »
Jedno pitanje vezano za TS 1.6 77kw.

Znam da je dosta pisano o tom motoru u kontekstu da je poluproizvod, sfušaren, itd, itd...

Mene zanima kako to da ti motori ne zaribavaju u toj mjeri kao ovi TS-ovi sa varijatorom, znam da varijator nema veze s tim, već ga spominjem jer ih jedino po tome razlikujem budući da nisam neki stručnjak.

Vidim da ih ima vani i sa preko 200tkm, po riječima prodavača u dobrom stanju, pa eto, zanimaju me vaša mišljenja :mah:
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline SALE-82

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1792
  • Karma: 226
  • Spol: Muški
    • Mainz (DE)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #557 u: 05-09-2012, 12:27:12 »
reći ću ti iz vlastitog iskustva koje sam imao sa tim motorom da je to po mom mišljenju dosta kvalitetan motor.
potrošnja ulja je bila oko 1lit na 10000km.potrošnja od 7-11lit ovisno o načinu i mjestu vožnje.
bitno je da je redovno servisiran i nemaš brige.
Meni kad krene u životu, toliko se zalaufa, da krene bez mene.
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4293
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #558 u: 05-09-2012, 12:27:14 »
1. Pusti priče trgovaca
2. Ako uzmeš 1.6 umjesto 2.0, nisi tip koji čepi gas često
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #559 u: 05-09-2012, 12:39:18 »
1. Pusti priče trgovaca
2. Ako uzmeš 1.6 umjesto 2.0, nisi tip koji čepi gas često

ne znam kakve veze ovo ima sa postavljenim pitanjem :?:

imao sam 1.8ts pa ga opet nisam klao često...

@Sale, dosta mi je ljudi koji imaju ili su imali taj motor rekli da je odličan ukoliko ti ne smeta tih 15ks manje u odnosu na verziju sa varijatorom.
« Zadnja izmjena: 05-09-2012, 12:39:52 od plavi156 »
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline SALE-82

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1792
  • Karma: 226
  • Spol: Muški
    • Mainz (DE)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #560 u: 05-09-2012, 12:58:19 »
tih 15ks se osjeti ali kod razumnih vozača ni neigraju neku ulogu pa ih ne tjeraju u crveno jer znaju koje su im performanse auta a samim time se produljuje i vijek motora
Meni kad krene u životu, toliko se zalaufa, da krene bez mene.
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #561 u: 05-09-2012, 13:37:27 »
evo jedne za rubriku "Trazimo rekordera..."  :hap:

http://www.njuskalo.hr/auti/alfa-romeo-147-1.6-ts-oglas-5909882
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline dario145

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2962
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Alfa 166 2.0ts i Alfa 156 1.8ts
    • osijek
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #562 u: 05-09-2012, 13:50:22 »
Jedno pitanje vezano za TS 1.6 77kw.

Znam da je dosta pisano o tom motoru u kontekstu da je poluproizvod, sfušaren, itd, itd...

Mene zanima kako to da ti motori ne zaribavaju u toj mjeri kao ovi TS-ovi sa varijatorom, znam da varijator nema veze s tim, već ga spominjem jer ih jedino po tome razlikujem budući da nisam neki stručnjak.

Vidim da ih ima vani i sa preko 200tkm, po riječima prodavača u dobrom stanju, pa eto, zanimaju me vaša mišljenja :mah:
ja nikad nisam cuo da je jedan 1.6 ts zaribao puko spaner itd,,ako je auto odrzavan i sve nemoze se to dogoditi..
od malih milijun ljudi sam cuo da je zaribao 1.8 ts
135           
••„    
24R
 

Offline suspenzija

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 702
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Makarska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #563 u: 05-09-2012, 14:11:20 »
jedno informativno pitanje vezano uz swap motora u 147 :?:
zanima me sta je sve potrebno da bi u svoga 1,6 120ks ubacio 2,0...jel samo plug and play??? jel triba struja, jel triba getriba?  :ok:
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #564 u: 05-09-2012, 14:34:30 »
jedno informativno pitanje vezano uz swap motora u 147 :?:
zanima me sta je sve potrebno da bi u svoga 1,6 120ks ubacio 2,0...jel samo plug and play??? jel triba struja, jel triba getriba?  :ok:

kocnice, kvacilo, zamajac, mjenjac, struja
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #565 u: 05-09-2012, 14:36:01 »
ja nikad nisam cuo da je jedan 1.6 ts zaribao puko spaner itd,,ako je auto odrzavan i sve nemoze se to dogoditi..
od malih milijun ljudi sam cuo da je zaribao 1.8 ts

koliko sam dosad vidio zaribavanje radilice se događalo pretežno na 1.8 i 2.0, pa čak i 1.6 88kw, dok za ovaj 1.6 77kw nisam čuo...

dakle, ne uzimam sad u obzir nikakvo održavanje, uvoz ili ne, broj vlasnika, ulje i takve stvari, nego striktno brojke, tj. statistiku koja je evidentirana na forumu.
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline suspenzija

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 702
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Makarska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #566 u: 05-09-2012, 15:01:44 »
kocnice, kvacilo, zamajac, mjenjac, struja
uh uh mislio sam da netriba struja onda se ne isplati...
bile su price da 1.8 ide bez problema, znaci 2.0 nije?
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #567 u: 05-09-2012, 15:25:21 »
jedno informativno pitanje vezano uz swap motora u 147 :?:
zanima me sta je sve potrebno da bi u svoga 1,6 120ks ubacio 2,0...jel samo plug and play??? jel triba struja, jel triba getriba?  :ok:
Dakle,ako ides na verziju bez varijabilnog usisa ti ne treba steuja
 No treba ti getriba Mila je radio swap na svojoj 156 pa najbolje njega pizaj za detalje. Kod 1.8 je opet pitanje struje jer ima verzija s varijabilnim usisom i bez. Blokovi 1.6 i 1.8 su fizicki isti. Kod 2.0 ti trebaju i nosači motora ker je blok drugaciji.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline suspenzija

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 702
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Makarska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #568 u: 05-09-2012, 15:36:54 »
Dakle,ako ides na verziju bez varijabilnog usisa ti ne treba steuja
 No treba ti getriba Mila je radio swap na svojoj 156 pa najbolje njega pizaj za detalje. Kod 1.8 je opet pitanje struje jer ima verzija s varijabilnim usisom i bez. Blokovi 1.6 i 1.8 su fizicki isti. Kod 2.0 ti trebaju i nosači motora ker je blok drugaciji.
malo sam razmisljao kad bi mi uletio povoljno 2.0 sta bi sve tribalo :ok:
samo nekuzim ovo varijabilni usis...mislio sam da sve imaju iste usise :rol:
po tebi dali je onda isplativije ic na 1.8 posto se vise stvari moze iskoristit s moga a opet 1.8 nije puno slabiji od 2.0 :?:
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #569 u: 05-09-2012, 17:20:35 »
ako stavis taj motor bez struje nece ti radit varijator
al se zlozi sklop koji radi na gas i stvar funkcionira neide 100% ko sa strujom al ide bolje nego bez varijatora
.....................