14-11-2019, 08:30:21

Autor Tema: Motor Control System Failure...  (Posjeta: 26718 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #60 u: 15-02-2011, 11:50:04 »
eto danas bio na dijagnostici,auto je imao 3 greske sta se tice turba,
uglavnom izbrisali sve,isao vozit dok se ponovo ne izbaci greska,
spojili nazad i ispisalo samo:senzor tlaka turba.
ustanovili da je to ovo na usisnoj grani


Uploaded with ImageShack.us

jel moguce da taj dio uzrokuje gresku motora tj.kako pise na dijagnostici senzor tlaka turba?

Da li ti greška kaže:
- prevelik tlak turba (u tom slučaju problem nije u senzoru nego u VGT regulaciji turbine)
ili
- senzor neispravan (zamjeniti senzor), ili daje krive podatke (probaj ga skinuti i očistiti)

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #61 u: 15-02-2011, 11:51:14 »
sta nije senzor protoka zraka na usisu,tj.onaj na crijevima dovoda zraka :?:
ovaj ne dodje puno,samo ja sam ga sad izvadio van,na njemu je skoro pa katran iz usisa,dobro sam ga pocistio u nadi da ce bit bolje ali isto sranje.sutra dolazi novi,pa cemo probat iako ja mislim da nema sanse da radi ovog imam gesku motora.
neznam kakve uopce veze ovaj senzor ima sa turbom iako njemu na dijagnostici pise na hrv.senzor pritiska turba,
a u principu ovaj dio se samo zove senzor pritiska zraka :?: :)
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #62 u: 15-02-2011, 11:53:48 »
Da li ti greška kaže:
- prevelik tlak turba (u tom slučaju problem nije u senzoru nego u VGT regulaciji turbine)
ili
- senzor neispravan (zamjeniti senzor), ili daje krive podatke (probaj ga skinuti i očistiti)
ovako:kad smo spojili imao sam vise greska sat se tice turba,ovu,prevelik tlak turba i nesto u vezi usisa.
to smo izbrisali,napravio sam ponovo djir dok se geska ne ispise,
onda nazad spojili na tester i bacilo je samo senzor pritiska turba.
to je njemu ispisano sa narancastim usklicnikom,po njegovim rijecima znaci da daje krive podatke.
kad mu iskljucis konektor,ista greska dobije crveni usklicnik znaci nije ispravan.
e sad dal je do toga ili ne,neznam,ali samo tu gresku je bacilo nakon prve voznje :?:
 

Offline alfista147

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3288
  • Karma: 108
  • Spol: Muški
  • 147 kombajn edisn
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #63 u: 15-02-2011, 12:10:04 »
sta nije senzor protoka zraka na usisu,tj.onaj na crijevima dovoda zraka :?:
ovaj ne dodje puno,samo ja sam ga sad izvadio van,na njemu je skoro pa katran iz usisa,dobro sam ga pocistio u nadi da ce bit bolje ali isto sranje.sutra dolazi novi,pa cemo probat iako ja mislim da nema sanse da radi ovog imam gesku motora.
neznam kakve uopce veze ovaj senzor ima sa turbom iako njemu na dijagnostici pise na hrv.senzor pritiska turba,
a u principu ovaj dio se samo zove senzor pritiska zraka :?: :)

on regulira rad turbine,...kad neocita dobre parametre iz usisa zraka iskopcava turbinu i pali ti se safe mode,...moguce je da je otiso,nije neka velika stavka pa ga promijeni pa ces vidit dalje  :ok:
trazim plug za kombajna marke alfa ,tip 147 i prikolicu za žito
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #64 u: 15-02-2011, 12:26:58 »
ovako:kad smo spojili imao sam vise greska sat se tice turba,ovu,prevelik tlak turba i nesto u vezi usisa.
to smo izbrisali,napravio sam ponovo djir dok se geska ne ispise,
onda nazad spojili na tester i bacilo je samo senzor pritiska turba.
to je njemu ispisano sa narancastim usklicnikom,po njegovim rijecima znaci da daje krive podatke.
kad mu iskljucis konektor,ista greska dobije crveni usklicnik znaci nije ispravan.
e sad dal je do toga ili ne,neznam,ali samo tu gresku je bacilo nakon prve voznje :?:

Vjerovatno uzalud bacaš pare na novi senzor...

Offline alfista147

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3288
  • Karma: 108
  • Spol: Muški
  • 147 kombajn edisn
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #65 u: 15-02-2011, 12:29:28 »
industrial ima tu ekipa koja zna pa ce ti rec sve... :redf:... :mah:
trazim plug za kombajna marke alfa ,tip 147 i prikolicu za žito
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #66 u: 15-02-2011, 12:46:25 »
Vjerovatno uzalud bacaš pare na novi senzor...
i ja tako mislim.
probat cu nac nekog da mi posudi svoga,to je par.min posla pa ic djir :rolll:
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #67 u: 15-02-2011, 13:03:35 »
ako ti pase sa moga mozemo probat kad dodem do tebe ovih dana
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #68 u: 15-02-2011, 13:08:57 »
e to bi bilo odlicno  :ok:
btw pumpa je kod mene,kad oces samo doleti gore  :mah:
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #69 u: 15-02-2011, 13:18:12 »
i ja tako mislim.
probat cu nac nekog da mi posudi svoga,to je par.min posla pa ic djir :rolll:

Ne moraš ni to.

Resetiraj grešku:
- ako senzor pokazuje normalnu vrijednost (oko 1 bar) kada auto radi u leru (nema potrebe da ideš u vožnju) onda je OK
- ako pokazuje čudne vrijednosti onda ga probaj očistiti, ako to ne pomogne onda je neispravan
- ako odmah javlja grešku kao da je isključen onda je neispravan

S obzirom da ti se javlja poslje ganjanja, ja bi rekao da imaš grešku prevelik pritisak turbine što se događa:
- ako šteka VGT mehanizam u turbini
- ako je neispravan VGT vakum ventil
- ako ...

Offline alfista147

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3288
  • Karma: 108
  • Spol: Muški
  • 147 kombajn edisn
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #70 u: 15-02-2011, 13:28:10 »
kako ce on znat da senzor pokazuje 1 bar :?:

najjednostavnije mu je probat sa drugog auta

trazim plug za kombajna marke alfa ,tip 147 i prikolicu za žito
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #71 u: 15-02-2011, 13:36:41 »
reko sam vec da sam ga ocistio,ali ista stvar.
na kompu ne pokazuje da je iskljucen,to smo radili samo da budemo sigurni da je to taj senzor.
ali on je u svakom slucaju jedini oznacen kao kvar,tj.neispravno radi posto je obiljezen usklicnikom narancaste boje(vec sam spomenuo da kad iskljucim senzor usklicnik pocrveni,isto tako auto izbaci gresku i drzi je dok ga ponovo ne nataknem)
nemam ideje kako bi mogo izmjerit tlak?
uglavnom probat cu sa senzorom sa drugog auta,ali isto tako mislim da vakum ventil nije posto skoro nikad ne odlazi memrabana u njemu,prije da je pierburg ili promjenjiva geometrija u turbini.
bacio 100kn na dijagnostiku,a nisam nis pametniji  :?:
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #72 u: 15-02-2011, 13:40:29 »
danas necu stic jer mi je malo guzva na poslu pa cu sutra doc po nju pa mozemo probat skinut sa mog.
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #73 u: 15-02-2011, 13:57:55 »
nema problema,samo ti doleti kad mozes  :mah:
 

Online -164-

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9403
  • Karma: 192
  • Spol: Muški
  • Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #74 u: 15-02-2011, 15:12:36 »
kao što sam ti već rekao, kada je meni bacao tu grešku da je previsok tlak, Seb je zamijenio overboost(pierburg) ventil i to je to..auto ide ko kuga i ne baca grešku više..oko 700kn ti je taj ventil...
povoljnija varijanta je ako su ti popucale gumene  cijevčice koje idu u taj ventil

a kad sam kupio auto prije 2 godine kod probne vožnje je isto bacio u safe mode i onda je na trošak bivšeg vlasnika očišćena turbina...

ali uzroka može biti puno..za početak probaj sa drugim pierburg ventilom...ako neće bacati grešku to je to

evo ti i fotke tog ventila i cjevčica pa baci oko na to


Uploaded with ImageShack.us
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #75 u: 15-02-2011, 15:34:59 »
sad sam zamjenio senzor sa ispravnim za probu,rezultat isti greska i dalje prisutna.
to smo rijesili,dalje moram nabavit pierburg pa probat,vakumi i sve cijevi su dobre,po valjda 5ti put sam sve provjerio.
cijelo vrijeme sumnjam na pierburg,ali sam zakljucio da je bolje bacit oko na dijagnostici no izgleda da su samo bacene pare i nafta koju sam potrosio na probne voznje a rezultat jednak nuli  :wal:
sad moram nac dragovoljca za pierburg  :?:
negdje sam citao da je na 147ici puno nedostupniji nego na 156?
 

Offline dumpors

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3672
  • Karma: 123
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 JTD
    • Mostar, BiH
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #76 u: 15-02-2011, 18:39:41 »
Istina,na mojoj 147  je ucvrsen skroz ispod na kuciste filtera zraka,samo odozdo mu mozes prici.
...and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #77 u: 16-02-2011, 08:08:27 »
sad sam zamjenio senzor sa ispravnim za probu,rezultat isti greska i dalje prisutna.
to smo rijesili,dalje moram nabavit pierburg pa probat,vakumi i sve cijevi su dobre,po valjda 5ti put sam sve provjerio.
cijelo vrijeme sumnjam na pierburg,ali sam zakljucio da je bolje bacit oko na dijagnostici no izgleda da su samo bacene pare i nafta koju sam potrosio na probne voznje a rezultat jednak nuli  :wal:
sad moram nac dragovoljca za pierburg  :?:
negdje sam citao da je na 147ici puno nedostupniji nego na 156?

Eto, to sam i pretpostavljao a ti ne slušaš.

Probaj sa prstom gurati polugicu na VGT ventilu na turbini:
- ako nešto šteka onda je začađena turbina
- ako ide lagano i vraća se, onda kako sam i rekao vjerovatno kenja pierburg elektro-vakum ventil

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #78 u: 16-02-2011, 09:40:46 »
cuj kad sam vec bio u prilici,probao sam pa da budem na miru.
ok,polugicu mogu gurnut bez straha da nesto ne zeznem?
hvala ti  :ok:
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #79 u: 16-02-2011, 10:03:45 »
cuj kad sam vec bio u prilici,probao sam pa da budem na miru.
ok,polugicu mogu gurnut bez straha da nesto ne zeznem?
hvala ti  :ok:

Da, ako je VGT mehanizam ispravan kada je stisneš onda bi se sama trebala vratiti (kao kad stisneš feder) :da: