15-12-2019, 12:36:58

Autor Tema: JTD, motor control system failure, uradi sam  (Posjeta: 58785 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Mirko

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #80 u: 26-04-2010, 16:43:54 »
ma sigurno ima to u isusa  :hehe:
 

Offline pingo

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5895
  • Karma: 621
  • Spol: Muški
  • 156 sw & 33 serija 1
    • kamen/split
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #81 u: 26-04-2010, 18:23:14 »
ako i nije bilo on je smontira kad je radija generalnu  :funny: :funny:
Prijatelja mozes odgurnuti:
a. rukama b. djelima
Ova druga varijanta je za cili zivot
 

Offline st-lancia

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1013
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
  • alfa 145 1.8ts
    • split
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #82 u: 26-04-2010, 19:39:32 »
 :funny: :funny:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9213
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #83 u: 26-05-2010, 15:14:42 »
Nastavak priče:
Danas je ponovo pukla ista cjevčica na istome mjestu. To je ona ista koju sam skratio, a ostavio sam je namjerno da vidim koliko će trajati (19 mjeseci izdržala). Gornju (dužu) sam davno zamijenio preventivno sa armiranim crijevom za gorivom unutarnjega promjera 4mm i pripremio rezervnu od istoga materijala da zamijenim donju kad pukne.
E, ali sad simpromi nisu bili isti. Parkirao sam Alfu koja je bila u najboljem redu i upalim je nakon 10 minuta i krenem kad ono ubrzaje slabije nego Golf SDI. Snage ima po mojoj procjeni oko 60 ks. Ali interesantno je da se nije upalilo nikakvo upozorenje. Cjevčica pukla skroz. Zamijenio s rezervnom i sve  :ok:



155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Zagi17

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2522
  • Karma: 85
  • Spol: Muški
  • Alfa 33 1.5 ie,Alfa 156 1.9 jtd,Alfa 156 SW 2.4jtd
    • Sv.Martin na Muri,Međimurje
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #84 u: 26-05-2010, 15:27:16 »
kolega tako je meni skroz pukla ova cijevčica za gorivo hvala bogu da je boxer primjetio da curi benzin jer da je benzin pao na vruči auspuh bilo bi alfica bye - bye :mahm :mahm :sad: :sad: :ok:
Hrđa je u zraku  !!!!! Živile stare krame !!!!!
La mia Alfa 33
La mia Alfa 156
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9213
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #85 u: 26-05-2010, 15:44:39 »
Kroz ovu ide zrak pa nema opasnosti.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4233
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #86 u: 27-05-2010, 09:01:23 »
Nastavak priče:
Danas je ponovo pukla ista cjevčica na istome mjestu. To je ona ista koju sam skratio, a ostavio sam je namjerno da vidim koliko će trajati (19 mjeseci izdržala). Gornju (dužu) sam davno zamijenio preventivno sa armiranim crijevom za gorivom unutarnjega promjera 4mm i pripremio rezervnu od istoga materijala da zamijenim donju kad pukne.
E, ali sad simpromi nisu bili isti. Parkirao sam Alfu koja je bila u najboljem redu i upalim je nakon 10 minuta i krenem kad ono ubrzaje slabije nego Golf SDI. Snage ima po mojoj procjeni oko 60 ks. Ali interesantno je da se nije upalilo nikakvo upozorenje. Cjevčica pukla skroz. Zamijenio s rezervnom i sve  :ok:



Klasika.
Kad je meni napuklo to crijevo isto se nije javljala nikakva greška, samo auto nije imao snage na niskim okretajima (jer je gubio vakum i turbina je uvjek bila u položaju za visoke okretaje), a nakon 3000rpm je išao kao lud.

Čim ti pukne to crijevo treba preventivno zamjeniti sva ta crijeva i onda je mir.
Mislim da orginalno crijevo ima unutarnji promjer 3mm.

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #87 u: 27-05-2010, 09:04:43 »
Pierburg ventil služi za upravljanje tlakom  komprimiranog zraka iz turbine, tako da sumnjam da ti to imaš na T.S.  :hap:
Imao sam jer je moj TS imao i EGR ventil.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline GTA 147

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1174
  • Karma: 204
  • Spol: Muški
  • 147 JTDm16v
    • Highway Tuhelj
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #88 u: 27-05-2010, 09:41:37 »
Zanimljivo da JTDm16v motori u 156 i 147/GT nemaju jednako smješten pierburg ventil:

Kod 156 je iznimno pristupačan u slučaju da ti se dogodi ovakvo što kao Viktoru
(eto ga odmah kod veznog lima)



Dok je kod 147/GT malo manje pristupačan, treba skinut zaštitnu plastiku ispod motora, imat dizalicu, grabu.. jedino što same cijevčice nisu toliko 'spigane' pa su samim time dugotrajnije.. (barem pretpostavljam da je tako, jer bili smo provjeravali na 147 i ok su)

Piše se, v Tuhlju!  :craz
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4233
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #89 u: 04-12-2010, 15:54:27 »
Zanimljivo da JTDm16v motori u 156 i 147/GT nemaju jednako smješten pierburg ventil:

Kod 156 je iznimno pristupačan u slučaju da ti se dogodi ovakvo što kao Viktoru
(eto ga odmah kod veznog lima)

(Image removed from quote.)

Dok je kod 147/GT malo manje pristupačan, treba skinut zaštitnu plastiku ispod motora, imat dizalicu, grabu.. jedino što same cijevčice nisu toliko 'spigane' pa su samim time dugotrajnije.. (barem pretpostavljam da je tako, jer bili smo provjeravali na 147 i ok su)

(Image removed from quote.)

Koliko ja vidim na toj slici, na 147 su ta vakum crijeva od totalno drugačijeg matrijala, izgledaju mi nekako više plastična, pa vjerovatno zato ne pucaju.
Na 156 su baš gumena, i nije ni čudo da pucaju...

Offline GTA 147

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1174
  • Karma: 204
  • Spol: Muški
  • 147 JTDm16v
    • Highway Tuhelj
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #90 u: 04-12-2010, 18:03:39 »
Ova donja je slika bivše Sebove GTjke tak da ne mogu garantirati da li su ta crijeva original.. vjerojatno jesu, ali..
Na 147 nisam slikao kad smo provjeravali ( bila se upalila MCSF poruka; ispostavilo se da je do zaglavljenog EGR ventila u zatvorenom položaju),
no činjenica je da su crijeva nakon 133kkm bila u dobrom stanju, bez potrebe ni za preventivnom zamjenom.
Piše se, v Tuhlju!  :craz
 

Offline Alfa166DA

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1172
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
    • Daruvar
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #91 u: 14-06-2014, 15:11:57 »
Generalno za M-JET:

Ako ti je zaštekao EGR u otvorenom položaju, nema greške, ali imaš slabije performanse ispod 2000 okretaja

kako rijesiti ovaj problem dali bi valjalo da se na onoj  plocici s kojom se blindira izbusi rupica  kazu 5-6 mm i ne paki gresku i puno bolje ide
098 871 798
 

Offline Alfa166DA

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1172
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
    • Daruvar
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #92 u: 14-06-2014, 16:20:41 »
nema odgovora pa idem probati probusiti rupicu na blokadi i postaviti  je jer je na motoru bio blokiran i pokazivao je gresku ocistik sam ga i odblokirao i nakon kace voznje greska se izgubila i nema je ali auto je do 2500 obrtaja mrtav a radi se o mjetu 150 ks i naspram 166 2,4 140 ks ne ide nikako a morao bi letjeti
098 871 798
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4233
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #93 u: 20-06-2014, 12:18:48 »
kako rijesiti ovaj problem dali bi valjalo da se na onoj  plocici s kojom se blindira izbusi rupica  kazu 5-6 mm i ne paki gresku i puno bolje ide
Pa očisti/popravi EGR ventil, imaš ovdje vodič kako:
http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=43198.0

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4233
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #94 u: 20-06-2014, 12:19:41 »
nema odgovora pa idem probati probusiti rupicu na blokadi i postaviti  je jer je na motoru bio blokiran i pokazivao je gresku ocistik sam ga i odblokirao i nakon kace voznje greska se izgubila i nema je ali auto je do 2500 obrtaja mrtav a radi se o mjetu 150 ks i naspram 166 2,4 140 ks ne ide nikako a morao bi letjeti
Rupica na pločici smanjuje protok ispušnih plinova, ali opet ostavlja dovoljno protoka da se ne javlja greška.

Offline Alfa166DA

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1172
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
    • Daruvar
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #95 u: 20-06-2014, 15:46:48 »
Rupica na pločici smanjuje protok ispušnih plinova, ali opet ostavlja dovoljno protoka da se ne javlja greška.
evo provjereno,, ipak javlja grešku,, sad je blindirana skroz a jednog lijepog dana biti će i softverski ugašena i MIR
098 871 798
 

Offline dumpors

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3673
  • Karma: 123
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 JTD
    • Mostar, BiH
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #96 u: 20-01-2015, 20:32:25 »
Da malo dignem temu,
u pitanju je Alfa 147 jtd 8v 115ks od rođaka, počela izbacivati mcsf gresku i gubit snagu na oko 2500 obrtaja, odprilike na 110 kmh u petoj brzini.Greska se poništi nakon par sekundi.
Onako brzim pregledom je utvrđeno da aktuator na turbu ne radi, a vakum crijeva su zdrava jer su provjerena sa nekom spravicom koja tomu i služi.
Preciznije, pri paljenju auta,vakum povuče polugu aktuatora unutra i više je ne pomjera neovisno o dodavanju gasa. Poluga se ručno moze lijepo pomjerati.
E sad sumnjam na vgt solenoid,ali očigledno je da postoji vakum jer pomjeri polugu. Moze li ipak biti neispravan i pored vakuma :?:
Auto inače ide uredno na niskim obrtajima, lijepo ubrzava,ali očigledno vgt neće da pređe u položaj za visoke obrtaje.
Svaka pomoć dobrodošla, a mozda nešto i doprinesemo temi  :thanks
...and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9392
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #97 u: 20-01-2015, 20:34:55 »
Da malo dignem temu,
u pitanju je Alfa 147 jtd 8v 115ks od rođaka, počela izbacivati mcsf gresku i gubit snagu na oko 2500 obrtaja, odprilike na 110 kmh u petoj brzini.Greska se poništi nakon par sekundi.
Onako brzim pregledom je utvrđeno da aktuator na turbu ne radi, a vakum crijeva su zdrava jer su provjerena sa nekom spravicom koja tomu i služi.
Preciznije, pri paljenju auta,vakum povuče polugu aktuatora unutra i više je ne pomjera neovisno o dodavanju gasa. Poluga se ručno moze lijepo pomjerati.
E sad sumnjam na vgt solenoid,ali očigledno je da postoji vakum jer pomjeri polugu. Moze li ipak biti neispravan i pored vakuma :?:
Auto inače ide uredno na niskim obrtajima, lijepo ubrzava,ali očigledno vgt neće da pređe u položaj za visoke obrtaje.
Svaka pomoć dobrodošla, a mozda nešto i doprinesemo temi  :thanks
Pa vidi na svojoj dali radi ok stangica pa prebaci sa svoje za probu  i sve znas  :tooth:
Varijator sekta
 

Offline dumpors

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3673
  • Karma: 123
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 JTD
    • Mostar, BiH
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #98 u: 20-01-2015, 20:47:09 »
Pa vidi na svojoj dali radi ok stangica pa prebaci sa svoje za probu  i sve znas  :tooth:
na mojom radi stangica ok i vjerovatno bi to danas i odradili da nije napolju potop  :Angry1:
...and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9392
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: JTD, motor control system failure, uradi sam
« Odgovori #99 u: 20-01-2015, 20:48:09 »
na mojom radi stangica ok i vjerovatno bi to danas i odradili da nije napolju potop  :Angry1:
Tako je najbolje  :da: kod sogija isprobano tom metodom prije kupovine novog  :ok:
Varijator sekta