Vjerojatno nisam prvi koji je dočekao i taj problem. Vi koji ste prošli isti problem, što je bilo u pitanju?
Malo pozadine u mom slučaju: sam prekidač u bunkeru radi jer uredno gasi svjetlo, ali očigledno signal ne dolazi do centrale.
E sada, ima dodatna caka - kao što znate, na GT (a moguće i na 147) upravljanje aktuatorom otvaranja prtljažnika radi centrala u vozačevim vratima. Kada odspojite vozačeva vrata, ne možete otvoriti prtljažnik. E sada, meni se ovo dogodilo nesporedno nakon što je lakirer skidao vrata (jer je farbao bok), pa sumnjam da je prekid tamo. A opet, možda je samo slučajnost i prekid nastaje na pregibu kablova samog prtljažnika? Znam da je to bio problem kod npr. 159.
Znači uredno mogu otvoriti bunker, ali komp cijelo vrijeme misli da je otvoren što je iritantno jer tuli uvijek kod kretanja.
Spojio sam sve na dijagnostiku, nije ništa u softveru, sve smo provjerili.