Alfa Romeo Giulietta je predstavljena 1977. godine. Iako je dobila naziv originalne Giuliette (1954.-1965.) bio je to novi dizajn baziran na šasiji Alfette, naravno uključujući zadnji most-transaxle. Na početku su bila dostupna dva motora :1.3 (95 KS) i 1.6 (109 KS). Dvije godine kasnije pušten je i 1.8 motor (122 KS) i u 1980. godini, Giulietta Super s 2.0 motorom od 130KS . 1981. godine napravljene su mnoge promjene iznutra i izvana, a motori ostaju isti. 1982. godine na Paris Motor Showu predstavljena je Giulietta 2.0 Turbodelta (175 KS), sa rasplinjačem i prednabijanjem. Sve turbo verzije bile su crne s crvenim interijerom i samo ih je 361 proizvedeno. U istoj godini predstavljena je Giulietta 2.0 Ti i 2.0TD (VM dizel) s 82 KS. Prije kraja proizvodnje u 1985. bile su neke manje promjene na autu. (http://i25.tinypic.com/29c1btj.jpg)
Fali ti: 1.3 2.0 Turbodiesel i 2.0 Turbodelta (čini mi se 170 KS) - obični 2.0 s turbom, dosta rijetka
Moja prva Alfa je bila Giulietta 1.6, a druga isto Giulietta ali 2.0. Ili sam bija mlad ili su mi stvarno najviše ležale (naročito 2.0).
Moram kad uhvatim vremena naći slike i skenirati ih.
ja sam suprotno od tebe prvi alfa giulietta 2000 a sad 75 1.6 al swap 2000 iz te iste giuliete,uzele joj godine limariju al motor je ko boca-prava alfa
Sad se nakon 155 2.0 T.Spark (dao sam je ocu) vraćam zadnjem pogonu (Alfetta GTV). Ali ovo je samo za weekend.
Jel' ima još Giulietta po Splitu, ja sam viđa neku smeđu čini mi se prije koju godinu :color: Giulietta je jedna od onih alfi u koje se jednostavno zaljubiš, iako ju nisam nikad vozio :sad: :sad:
Evo da ispričam jednu tužnu priču; kod mene u dvorištu je nekih 15 godina stajala :love: i propadala :wal: jedna Gulietta 2.0 , da bi na kraju okončala na autootpadu! :sad: Uglavnom 1990. godine netom prije početka rata neki musliman je dovezao tu alfu kod mog djeda da napravi generalku na motoru i kako je se u međuvremenu rat zakuhao djed nije mogao stupiti u kontakt s vlasnikom i auto je ostao kod mene u dvorištu osuđen na propadanje jel nije imamo papire, no kako poslije rada na motoru on nije vraćen u auto tako da je sačuvan i našao je novi dom nakon 10 godina kod jednog gospodina u Slavonski Brod. :ok: :mah:
dirljiva prica a o kojem je godistu bila rijec :cigara: joj taj motor ja imam u 75ici :happ: :happ: i presretan sam s njim :love:,samo malo previse loce :funny: :o000:
Ako ih više nema po splitu onda ih nema nigdi, osim u rijeci Stvarno :sad: :sad: (http://img333.imageshack.us/img333/626/giuliettarotbackxb5.jpg) (http://imageshack.us)
E kad mi ne ide za rukom :wal: Ali ipak prva slika gdje ih ima je ovdje. (http://img508.imageshack.us/img508/6120/img2789wl5.th.jpg) (http://img508.imageshack.us/my.php?image=img2789wl5.jpg)
Ovo je slikica malene privatne zbirke Alfi. Odgovara aktuelnom stanju u voznom parku doma, samo je umjestu jedne crne, sad druga crvena 164. No Giuliette su sve na broju i neće im se smanjivati broj već će vjerojetno biti JOŠ koja.
Danas nas je u Karlovcu zakačio jedan čovjek sasvim slučajno vidio je hrpu alfi pa je došao pitati kaj se tu događa, ima 166 a prije 20 godina je bio vlasnik Giuliette pa nam je malo objašnjavao zašto je taj auto bio revolucija, sve u svemu vrlo zanimljivo za čuti, pogotovo od ajmo reći znalca koji je vozio gotovo sve alfe od 70-e na dalje :afr:
Ovo je slikica malene privatne zbirke Alfi. Odgovara aktuelnom stanju u voznom parku doma, samo je umjestu jedne crne, sad druga crvena 164. No Giuliette su sve na broju i neće im se smanjivati broj već će vjerojetno biti JOŠ koja.
Ima i vlasnika. Gospon je arhitekta iz V. Gorice. Nekada davno (1995) je tu kupio od mene. To je 1.6 iz 1979 godine i rijetko zdrav auto. Nije na prodaju koliko znam jer dotični ima još 3 Giuliette i 4 75-ice doma. I NE PRODAJE IH.
Ima i vlasnika. Gospon je arhitekta iz V. Gorice. Nekada davno (1986) je tu kupio od mene. To je 1.6 iz 1979 godine i rijetko zdrav auto. Nije na prodaju koliko znam jer dotični ima još 3 Giuliette i 4 75-ice doma. I NE PRODAJE IH.
Baš super da je u dobrim rukama, krasan auto. Već sam par puta nudio svoju kvarljivu 146 u zamjenu za nju :hap:
Ima i vlasnika. Gospon je arhitekta iz V. Gorice. Nekada davno (1986) je tu kupio od mene. To je 1.6 iz 1979 godine i rijetko zdrav auto. Nije na prodaju koliko znam jer dotični ima još 3 Giuliette i 4 75-ice doma. I NE PRODAJE IH.
tko je taj,jel jedan od nasih ludljaka fanatika s kardanom,koji volimo kidat gume i lezajeve il je neki fan old timera?
Ima i vlasnika. Gospon je arhitekta iz V. Gorice. Nekada davno (1995) je tu kupio od mene. To je 1.6 iz 1979 godine i rijetko zdrav auto. Nije na prodaju koliko znam jer dotični ima još 3 Giuliette i 4 75-ice doma. I NE PRODAJE IH.
tko je taj,jel jedan od nasih ludljaka fanatika s kardanom,koji volimo kidat gume i lezajeve il je neki fan old timera?
Nije to lik za drift a nije ni neki kluboljubac. Rijetko podnosi okolinu, a i okolina se brzo zaželi ne podnositi ga. Na žalost kada je kupovao taj auto koji sad stoji kod Valenčića od mene tamo 1995-te, to nisam znao. Trebalo je vremena da saznam.
Evo da i ja pokažem malko svoju kolekciju Giulietta. Ovdje je moja malenkost izuzetno ponosni VLASNIK svega na ovoj slici ulovljenog u objektivu a što nosi ime ALFA ROMEO GIULIETTA
Evo da i ja pokažem malko svoju kolekciju Giulietta. Ovdje je moja malenkost izuzetno ponosni VLASNIK svega na ovoj slici ulovljenog u objektivu a što nosi ime ALFA ROMEO GIULIETTA
:wal: :wal: Sorry Veron, malko sam zarđo oko uploada slika, pa dok mi svane... treba malko i pričekat. Ljutiš se? :ne: :ne: Radije javi gdje ćemo na :zw :zw :zw :zw
Ima i vlasnika. Gospon je arhitekta iz V. Gorice. Nekada davno (1995) je tu kupio od mene. To je 1.6 iz 1979 godine i rijetko zdrav auto. Nije na prodaju koliko znam jer dotični ima još 3 Giuliette i 4 75-ice doma. I NE PRODAJE IH.
tko je taj,jel jedan od nasih ludljaka fanatika s kardanom,koji volimo kidat gume i lezajeve il je neki fan old timera?
Nije to lik za drift a nije ni neki kluboljubac. Rijetko podnosi okolinu, a i okolina se brzo zaželi ne podnositi ga. Na žalost kada je kupovao taj auto koji sad stoji kod Valenčića od mene tamo 1995-te, to nisam znao. Trebalo je vremena da saznam.
steta giuliette,bas steta,inace jako lijep auto :hehe: :happ:
Ima i vlasnika. Gospon je arhitekta iz V. Gorice. Nekada davno (1995) je tu kupio od mene. To je 1.6 iz 1979 godine i rijetko zdrav auto. Nije na prodaju koliko znam jer dotični ima još 3 Giuliette i 4 75-ice doma. I NE PRODAJE IH.
tko je taj,jel jedan od nasih ludljaka fanatika s kardanom,koji volimo kidat gume i lezajeve il je neki fan old timera?
Nije to lik za drift a nije ni neki kluboljubac. Rijetko podnosi okolinu, a i okolina se brzo zaželi ne podnositi ga. Na žalost kada je kupovao taj auto koji sad stoji kod Valenčića od mene tamo 1995-te, to nisam znao. Trebalo je vremena da saznam.
steta giuliette,bas steta,inace jako lijep auto :hehe: :happ:
EEEEeeeeej otkud ti :?: Bok :ok: Jel pada kiša i kod vas tamo :?: Ovdje Noa gradi novu barku, sad će skupljat po par od svakog mdela Alfi i onda će potopit sve drugo sr..... (jel smijem, ha moderator :?:) ....ono sa "...anje" na kraju. (!Je....m ti ručnu za jezičinu...) :gun:
Čekaj malo, danas san iša s ženom u Emezette i vidija sam Giuliettu 1.8 (tamno metalic plavu, redizajn) na skretanju s zaobilaznice, ispod podvožnjaka, na staru kaštelansku .... Ta je od jednog frajera iz grada, starijeg, ispod Bihačke (kafić Modesty)............
Bila najbolja Giulietta koju sam ikad vidija u Hrvatskoj. Sad joj je pitura malo žmarila ....... Je li to sad tvoja ????
Ta je često tamo, znam jer mi cura radi u Emezeti pa svaki dan prolazim, vozi je malo stariji čovik koliko mi se učinilo. Baš mi je bilo drago kad sam je prvi put vidija jer je stala dugo u Bihačkoj sa ižmarilim natpisom da se prodaje i mislia sam da je pod prešom završila, ali sričom nije :D
Kupijo u Sinju od nekog starog Alfiste. Bjela je,1.6. Limarija je jako dobra (osim ispod kedera od portapaka),iznutra je ko nova,kardan je generalno uredjen. 1).Upada mi voda u vrata( keder od stakla je cenat kraci sa svake strane) i baza je da sve Giuliette sta san ih vidija imaju isti problem.Sta radit? 2).Pase li 2.0TS i getriba sa sperom.Planiram uzet citavu 75-ticu,ako ce mi odgovarat mehanika. Eto,to je to za pocetak i da nebi bilo zabune sluzbeno sam zarazen Alfa virusom.Bolje ja nego kompjutor!!!
Ima i jedna (vidio sam je cesto i kod kluba Ferrari) dolje kad dodjes na raskrsce kod Medike, pa skrenes desno prema Prometovoj garazi, odmah nakon 50-ak metara (ima autobusna stanica), nasuprot je ona zgrada od Pošte... mislim da je 1.6 motor....
Ovo su starije slike.Naknadno je motor nabrijan na 290Ks,diskovi od Porschea 330mm i tako to. Jedina Giulietta 3.0 sta san uspija nac na netu. Giulietta se nije izvozila u SAD/Kanadu,Australiju ili :?: :?: :?:
Bojim se da ne znam, ali jako lijepo izgleda ona mašina... bokte,n na guglu nema baš slika :?: :?:
Moj cale je imao Guliettu Sprint 1300(ccm), bio je skinuo mašinu i čekamo da se nagomilaju pare pa ćemo imat dva transaxla, Gulietta i 75-ica na koju ćemo nakalemit mašinu iz Sprinterce... Ako se skupi još para, sredit ćemo i Sprintericu (treba odvesti plastičaru jerbo trune na jednom kantunu kantride već dosta godina :sado:)... A do onda, valjda će na zemlji još bit plina i benzina...
Koju gumu kardana? Prvu, srednju, zadnju, za koji motor, imam ti ja jednu novu prednju za 4 cil motore za 300 kn
Nažalost, zadnju... stari je razdrko jer je prebacio iz prve u drugu nakon što se kazaljka zalijepila za onaj graničnik (malo preko osam milja), razletio se sinkron od druge brzine i guma na kardanu... Problem je u tome što je on nastavio držat gas kada se kazaljka zalijepila... Ali bilo je u svrsi izbjegavanja sudara... Mislim da sve govori da je u prvoj išao nekgdje oko 65... km/h... za Alfa Gulietta 1.8
Nemam pojma, dobio sam je kad sam kupio auto imala je onaj okvir metalni koji sam ja skinio prije par dana jer sam mislio da će meni pasat, ali ne paše, mogu ti je donit pa vidi je li paše.
E sad si me zbunija skroz :?: Tebi ne pase na kardan od V6 ili TS :?: Meni to triba za frendovu 75 TS ( kupili smo srednju i zadnu gumu,al prednje nigdi,nit se da nabavit) :da: :mad: :wal: :wal: :wal:
Nego, ima gde u Rijeci za nabavit sinhrone i gumu kardana??? Neda mi se ić u Milano po to... Odnosno, preko granice...
Na donjoj vežici ima jedan zaljubljenik u guliette,kuća mu je odmah na onom željezničkom mostu kraj one picerije i nekadašnjeg video darka, a dvorište mu puno alfi probaj kod njega
Nego, ima gde u Rijeci za nabavit sinhrone i gumu kardana??? Neda mi se ić u Milano po to... Odnosno, preko granice...
Na donjoj vežici ima jedan zaljubljenik u guliette,kuća mu je odmah na onom željezničkom mostu kraj one picerije i nekadašnjeg video darka, a dvorište mu puno alfi probaj kod njega
Taman pita sefa :)))-Koji ono motor odi ide Bepo :?: :?: :?: A sef ce na to :?:-Mene pitas :?: evo taman san s rucka dosa i da vidis koju san plavusu sinja u restoranu :ling: belisima :hehe: :hehe: :hehe: stavi 1.8,ta ce i onako u Solinu zavrsit :drive: :drive: :wz :wz :wz
Naslov: Odg: Giulietta
Autor: alex - 04-04-2008, 23:27:51
ahh. bio pogledat onu G. iz burze 83. god. jako trula. pogotovo oko kotaca. jako.... steta. ima li tko kakvih saznanja di se nalaze koje na podrucju rijeke a da nisu koma. barem da imaju zdravu karoseriju... uf skoro zaboravio. danas na povratku s posla naisao na staru Giuliu. smeđe boje na gornjem zametu. strane rege. auto u 4/5 stanju. evo i link
The Alfa Romeo pages @ C a r s f r o m I t a l y (http://carsfromitaly.net/alfaromeo/index.html)
ahh. bio pogledat onu G. iz burze 83. god. jako trula. pogotovo oko kotaca. jako.... steta. ima li tko kakvih saznanja di se nalaze koje na podrucju rijeke a da nisu koma. barem da imaju zdravu karoseriju... uf skoro zaboravio. danas na povratku s posla naisao na staru Giuliu. smeđe boje na gornjem zametu. strane rege. auto u 4/5 stanju. evo i link
The Alfa Romeo pages @ C a r s f r o m I t a l y (http://carsfromitaly.net/alfaromeo/index.html)
Alfa Romeo Giulia (http://www.alfisti.hr/forum/index.php?topic=228.0) 7 odgovor(slike) To je od Gsp.Kolića iz Matulja
Raziel :care Kada sam vidio giuliettu uzivo prvi put bila mi je nekako chudna... ali kako starim, mislim da za ove transaxle aute treba sazrijeti... tek zadnjih par godina uvidjam njenu ljepotu...
Raziel :care Kada sam vidio giuliettu uzivo prvi put bila mi je nekako chudna... ali kako starim, mislim da za ove transaxle aute treba sazrijeti... tek zadnjih par godina uvidjam njenu ljepotu...
Baš sam jučer gledao po oglasniku... A gdje tog ima za kupit? :?: :craz
Ne stvarno, pa ja taj auto nisam ni uživo nikad vidio... Zašt ih ima tak malo?!? A totalno mi je preeeedobra!! :ling: :ling: :ling:
A ne zanam zasto su rijetke..ali su predobre... znam da stefanics ima nekoliko komada , i uzzy slaze onu finu plavu.. ajd, pitacu ga da postavim slike ovde , jer on ocigledno ne posjecuje forum...
ljudi pitam se zašto nam nema uzzy-ja na forumu da nam predstavi svoj projekt.. Divnu Giuliettu pravi...
Bit će da mu je dopizdilo kao i meni bit na miljun foruma :craz Čak i mi transaxelaši imamo dva, a da se nismo ni posvađali :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh Pogotovo jer je od početka do danas ovdje bilo miljun promjena :o000:
ljudi pitam se zašto nam nema uzzy-ja na forumu da nam predstavi svoj projekt.. Divnu Giuliettu pravi...
Ery,ako imas volje postavit 200-300 slika,slobodno predstavi projekt (slicno je napravija TNT na njemackom transaxle forumu),jer ja neman volje :funny: :funny: :funny:,niti vidin smisla,posto su svi transaxle fanovi i onako na alfa75 (http://www.alfa75.net)
Evo i meni najdraza slika mog vozila,pa je mozete stavit za desktop pozadinu :craz :craz :craz (http://img223.imageshack.us/img223/5852/p8030001sx6.th.jpg) (http://img223.imageshack.us/my.php?image=p8030001sx6.jpg)(http://img223.imageshack.us/images/thpix.gif) (http://g.imageshack.us/thpix.php)
meni je nekako previše dojče stajling... ovi rubnjaci mi ne izgledaju baš oriđiđi a i ne znam ima li potrebe spuštati auto ovoliko... ali ništa što se ne bi dalo srediti :craz i lakirati u crnu.
Šta si tako infiša u crnu, zamjeni curu za dvi crnkinje i kad te ove iscrpe, onda ćeš napokon moć obratit pažnju i na druge boje na autima :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh
sva su mi auta bila do sada crna, volim crne alfe kao Zagy bijele. I smatram da su crna i crvena prave boje za prave alfe.. ali mislim...sve je to stvar ukusa...nema svrhe raspravljati o tome. a što se tiče crnkinja :smijeh nije da sam rasist i da mrzim crnce, ali su mi nekako kao majmunice...tako da nema ništa od zamjene. A mjenjao bih svoju 75icu za ovu Giuliettu 1 za 1 :wz
Prije 10 godina jedan poštar tu je neko vrijeme po kiši donosio poštu u krem giulietti TD, da se ne smoči na tomosu. Dobro je izgledala, spuštena koliko treba i 15 cola izvučene do ruba.
Prije 10 godina jedan poštar tu je neko vrijeme po kiši donosio poštu u krem giulietti TD, da se ne smoči na tomosu. Dobro je izgledala, spuštena koliko treba i 15 cola izvučene do ruba.
Unutrasnjost je i ujedno najveca mana Giuliette,posebno istrument tabla i oplate na vratima Ja san upasa tablu od 75 (naj kvalitetnije rjesena od svi alfi),a oplate izradija nanovo
[privitak je izbrisao admin nakon 90 dana od objave]
model max speed 0-100km/h Standing km 1300 165 km/h 12.7 sec 34.7 sec 1600 176 km/h 11.3 sec 32.9 sec 1800 181 km/h 9.6 sec 31.7 sec 2000 185 km/h 9.4 sec 30.7 sec
Production stopped in 1985. Production figures are shown below.
ako je svjetlo plava onda je to sigurno od maria delmora.......pulskog legendarnog automobilista
Da, plava je. Nisam znao da je on vozi...zanimljivo...od njega sam davno kupio svoju prvu Alfu 33 1.5 QO...i tako je započela ova zarazna bolest za koju niti dan danas nisu uspjeli pronaći lijek!!! :)
model max speed 0-100km/h Standing km 1300 165 km/h 12.7 sec 34.7 sec 1600 176 km/h 11.3 sec 32.9 sec 1800 181 km/h 9.6 sec 31.7 sec 2000 185 km/h 9.4 sec 30.7 sec
Production stopped in 1985. Production figures are shown below.
Meni se čini da u Hrvatskoj, u Rijeci nema niti jedna Giulietta u orginalnom, dobro očuvanom stanju, registrirana(ako netko zna suprotno neka obavijesti). Ja se ne mogu sjetiti da sam vidio na cesti u RI posljednjih 5-6 godina.
Ali hvata me nostalgija kada se sjetim samog kraja 70-tih i početka 80-tih, kada su se Giuliette počele pojavljivati na našim ulicama. To definitvno nije vozio svatko, odnosno vozio je onaj tko je htio biti viđen.Vozili su je pomorci na stranim brodovima, obrtnici, vlasnici kafića i razni "simpatično"sumnjivi tipovi, izbacivači po diskotekama, raznorazni "lopovi", nogometaši i bivši nogometaši jedno riječju "face".......to su bila vremena.
Stvarno su bile posebne, sa svojom klinastom linijom, meni su posebno "cool" bile crne.
Međutim sredinom 80-tih(1982) se pojavila BMW "kockica" koja je nepovratno Alfi oduzela kupce jer je ciljala na istu skupinu ljudi, ali za takve performanse(najčešća je bila Giulietta 1,6) je trebalo potegnuti za BMW 320i.
nema u originalnom restauriranom stanju, ali ima u originalnom tvornickom stanju koje je prihvatljivo. a ima i jedna "restaurirana" ali nije original , vise je bolid.
original Alfa75.net the home of the transaxle (http://alfa75.net/site/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=31)
TS motor Alfa75.net the home of the transaxle (http://alfa75.net/site/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=31)
bolid sa TS motorom Alfa75.net the home of the transaxle (http://alfa75.net/site/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=31)
budem pitao , za model sam gotovo siguran da je 1.6 , papiri su uredni, motor je bio TS koji je sada u drugom autu, a originalni nemam pojma di je, bice u starom aluminiju. ako te zanima 1.6 motor, ja imam jedan IE na kojeg treba stavit karburatore da bude original.
ako stvarno zelis giuliettu slozit, bolje od ovog neces naci ( 99% sam siguran). ili ako se neko od ovih gore zeli odreci svoje, u sto sumnjam.
Mene zanima Giulietta u potpuno orginalnom stanju ili ona koja se lako može dovesti u takvo stanje.
Ukoliko netko zna za takvu, molim da mi pomogne......biti će stalno u garaži i dovedena u apsolutno orginalno stanje, do posljednjeg detalja.
mislim da bi se u našem kraju dala nać koja :?: pred godinu, dvije sam videl jednu crvenu u odličnom stanju, registriranu i voznu :da: aaaa, najbolje da daš oglas u burzu :ok:
Hvala na informacijama, ali to bi trebalo slagati? Tko bi to mogao napraviti u ZG ?
ako nabavis motor koji radi, treba ga ubacit i to je to. auto vozi. a u ostalom mislim da ako stvarno oces giuliettu, onda slepanje nebi trebalo predstavljat problem. nije da ih bas ima na svakom uglu , a pogotovo ne ocuvanih i registriranih koje bi vlasnici htjeli prodat. za sitnu paru vec odavno.
Znam da nema nikakvu vrijednost što se tiče novca, najveća cijena koju sam vidio traži jedan nizozemac za 1978 1,6 model sa orginalnih 25000km je 8000E
Meni se čini da u Hrvatskoj, u Rijeci nema niti jedna Giulietta u orginalnom, dobro očuvanom stanju, registrirana(ako netko zna suprotno neka obavijesti). Ja se ne mogu sjetiti da sam vidio na cesti u RI posljednjih 5-6 godina.
Ali hvata me nostalgija kada se sjetim samog kraja 70-tih i početka 80-tih, kada su se Giuliette počele pojavljivati na našim ulicama. To definitvno nije vozio svatko, odnosno vozio je onaj tko je htio biti viđen.Vozili su je pomorci na stranim brodovima, obrtnici, vlasnici kafića i razni "simpatično"sumnjivi tipovi, izbacivači po diskotekama, raznorazni "lopovi", nogometaši i bivši nogometaši jedno riječju "face".......to su bila vremena.
Stvarno su bile posebne, sa svojom klinastom linijom, meni su posebno "cool" bile crne.
Međutim sredinom 80-tih(1982) se pojavila BMW "kockica" koja je nepovratno Alfi oduzela kupce jer je ciljala na istu skupinu ljudi, ali za takve performanse(najčešća je bila Giulietta 1,6) je trebalo potegnuti za BMW 320i.
Ima, ima, baš nedavno vidjeh jednu srebrnu, jako dobro stanje. I to ona prva serija. I na obali sam viđao jednu parkiranu, jako dobro stanje. Mislim da je to ista.
nista od one srebrne, nije na prodaju, osim ako je netko voljan dat 4000kn za ovakvu kakva je. za kikiriki ju neda nego ce ju radije slozit . najlalse je nac motor i to se ubacit , pokrpat 3 rupe sta ima. samo nakon toga nece bit ispod 1500 eura.
transaxle sindikat u hrvatskoj se slozio da vise nema nista badava. sve sta vredi smo pokupili i to cuvamo.
jedan od prizora u transaxle radioni blizu zagreba (giulietta je iza kuce) (http://i42.tinypic.com/112hnvm.jpg)
Nismo pričali o ciframa, ove cifre o kojima pričaš ne čine se pretjerane.
Isto tako morate znati da stari auto koji još nije oldtimer pa makar bio i Alfa ne vrijedi ništa ili gotovo ništa ako nije u orginalnom stanju , što podrazumijeva orginalnu boju i orginalni motor i mjenjač ili ako je restauriran onda mora biti s orginalnim dijelovima za baš taj model.
Ne može biti gulietta sa t.spark motorom ili 1.6IEmotorom ili model iz 77.g sa unutrašnjosti modela iz 83.g itd.
I nerijetko sam bio uvjeravan kako auto s tim neorginalnim motorom "bolje ide a manje troši", to ne vrijedi ništa, to je uništavanje automobila, to ima vrijednost isključivo vlasniku tog konkretnog vozila.
nazalost u tom slucaju ces morat trazit negdje vani auto jer ih u hr nema. ako ih ima sa originalnim motorima u originalnom stanju sumnjam da ce ih vlasnik prodat.
razlog zasto su manje vise sve kemijane je taj sto smo mi takva drzava da su dijelovi gotovo nedostupni( vredi pravilo , metni sta imas) . ljudi se oce vozit a ne stavljat ih u muzej i trosit vrijeme na potragu originalnih dijelova. kao drugo alfaromeo je supacka firma koja je unatoc garanciji isporuke dijelova odredjen broj godina, povukla dobar dio originalnih dijelova iz ponude i mos se lagano "slikat" da ne pricam da su maknuli alfe do 88g iz kataloga. znaci po broju sasije mozes naci kitu labudovu. eto ni golden lodge svijecice nemos vise kupit pa koji god motor imao , vise nije original.
ostajemo tako osudjeni na neoriginalne dijelove iz USA GB ili D (koji su po mojem misljenju daleko kvalitetniji)
dalje, iako cijenim transaxle alfe, u originalnom stanju nemogu konkurirat novim autima ( vecina nas vozi te aute svakodnevno pa su vozne osobine, sigurnost, potrosnja itekako bitni) , ja cu svaku transaxle alfu koja mi dodje pod ruku modificirat i "unistit" , jer se ne zelim vozit na ovjesu iz 75te godine, sa balonkama od 14 cola i zivcirat se jer me tatin sin u nekom GTI-u upravo poderao zato sto ima vise para.
znam za jednu crvenu giuliettu 1.6 sa originalnim motorom ali je pretrpila udarac od iza i to je vrlo lose napravljeno i lose polakirano. ako ti to igra mogu pitat. prije sudara http://alfa75.net/site/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=31 neznam di je auto ali sam cuo da je prodaje.
Meni već lagano ide na jetra ova spika s originalnim stanjem. Ako nije original odmah ne vrijedi ništa. Glupost notorna. Sve zavisi na što se misli.
Ako se misli na ugrađivanje zamjenskih umjesto originalnih dijelova kupljenih u alfa romeo servisu samo jednu riječ imam za komentatore - PROBAJTE. Do pred par godina je bilo moguće, al sad više ne, pogotovo ne u AC-u gdje dio koji po eperu dođe 10€, naplaćuju 300 kn. Da ne govorim da im se uopće ne da provjeravati dal nečeg ima ili nema i uvijek imam neki osjećaj da misle u sebi "šta me ovaj jebe s tom drlom, ko to još vozi". Ako ima, čeka se po mjesec dana. A kod starog auta kao što je 75, da bi bio original treba sigurno jedno 200 stvari i stvarčica naručiti sve do onih plastičnih kopčica i gluposti. E pa j.... mi se za AC, ja idem u dućan i kupit ću neoriginal, a to što to nekom smeta što nije upakiran u kutiji alfa romeo me čisto zaboli kita. Nemam ni novaca ni vremena ni živaca da još i to trpim i da auto stoji jer se čeka original kuplung od 500€ koji još nije ni krenuo iz Milana. Pa ne vozim Giuliu Sprint niti radim restauraciju :metak Ili bi trebao shvako malo u trst da malo jeftinije prođem? Možda je bolje harati po tal. otpadima i tražiti dijelove s pečatom alfa romeo?* Nema veze što su stari i s otpada, original su. Mislim, priče za malu djecu.
A što se tiče ugrađivanja jačih motora, da to treba napavit, odmah jači motor za dva tri broja. Pa nije to Ferrari 288 GTO da ću pazit na svaku sitnicu i da možeš samo ujebat stvar ako nešto prčkaš po svom, makar ugrađivanje sportskih amortizera i opruga npr. nikako ne bi nazvao prčkanje po svom jer je to netko za mene istestirao prema tom autu i na meni je samo da ih prišarafim. Al nije original, prema tome bolje serijski mekani amortizeri jer to je original. :smijeh I šta ja imam od toga kao vlasnik auta? Lelujanje, naginjanje i izgled po uzoru na istarsku kozu. Znači meni je riknuo 1.6 u 75 i ja sam morao tražit 1.6? :smijeh Lijepo me mehaničr iznenadio sa nađenim 1.8 i nisam se bunio, dapače. I bio je spojen na kratku getribu, to je jako loše jel tako, bude se raspala odmah i nije original :smijeh Onda sada imam 1.7 u 1.5 karoseriji. To je isto prestrašno. E da i lomljivi 1.3 dif je unutra, samo čekam kad će riknut :smijeh Pa 15 cola, pa offset je 15 mm na van. Joj riknut će ležaji, nije original. Imam i momo volan, mislim ga baciti u smeće i staviti onaj kamionski original :redf: I ručicu mjenjača ću isto stavit onu lijepu plastičnu gdje se brojke napune prljavšitnom pomiješanom sa znojem, pa da onda četkicom za zube čistim brojkice svako malo. Original :love3: I pedalice OMP ću isto maknut, naprosto obožavam 33-cine tanke pedalice, a i original su, pogotovo kad su izlizane nakon 300 000 kn izgledaju predivno. A i polužje mjenjača je od suda, to isto treba bacit, skinut smjesta dole i stavit baš od 33-ce. I spuštena je dosta i gumetine razvučene preko 7 jota felg. Ajme grozno. Jednom ću napravit phoitosession neoriginala na mojoj 33, s guštom jer sam ponosan na to budući da je sa svim tim jako daleko od serijske 1.5 na 13-icama. Jesam sponeuo da ima samovent. diskove i neoriginalna ATE klješta sa jače 33. I sicevi nisu original, kao ni oplate vrata, sa jedne stare 33 su. Na ovo će originaloljupci posebno poluditi, pilio sam flexom te oplate i vrata da bi uvalio 16,5 cm zvučnike. A i trebalo je prekidač prozora nekako uvaliti u tu oplatu i tu je bilo kemijanja, al z anovog vlasnika ljubitelja originala imam sve djelove, pa ću miu vratit original čeličane, debeli fiat uno zadnji branik, oljuštene original oplate vrata i tanke diskove koji se pregrijavaju nakon veće nizbrdice..... Iskreno da nema tih neoriginalnih dodataka koji poboljšavaju ležanje, kočenje i izgled ja svoju 33 odavno ne bi vozio jer bi vaga sere mi se od nje - obožavam ju prevagnula na ono prvo i rađe bi plaćao kredit za novu 147 JTD. :mahm je original, nije original :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh A najjače je kad s tim počne netko tko uopće ne vozi tako staru alfu već neku 145, 156-icu 98. godište i onda soli pamet, al to ti nije original, kako možeš, odmah mi se :puke: Umjesto da ste ponosni što se alfe ne kite spoilerima, haljinama, neokama, painjobovima kao wageni, opeli i slični propali abortusi autoindustrije vama originaloljupcima smetaju šire gume, eibach federi, jače kočnice itd. koje dižu dotičnu alfu na viši nivo i daju joj priliku da pokaže u potpunosti potencijal svog postava. Po meni, dok god je prerada usmjerena na poboljšanje voznih osobina odnosno dok ima svrhu, to je prava stvar, a drugo su pointless spoileri i slične gluposti u stilu pimp my ride. Al takve alfe su izuzetno rijetke pa ih ni ne vrijedi spominjati.
Nisi ništa razumio, pričamo o potpuno različitim stvarima.
Ja bi baš želio da se vozim kao što su se vozili prije 30-tak godina, u tome i jest stvar, pa čak i kad bi mi bio auto za svaki dan.
Zašto je to tako? Zato jer se želim na taj način vratiti u to vrijeme, kad sam bio mlad a nisam si to mogao priušiti, šta ja znam, uglavnom stvar za psihoanalitičare.......
Usput rečeno ne možete očekivati od jedne stare Alfe (75 ili Giuliette) da parira na cesti jednom modernom sportskom autu, kao što je Golf GTI bez obzira koliko uložili u prerade, ako ne pričamo o trkaćoj Alfi.Stvar je u sigurnosti, ako je netko lud nek se izvoli ganjati s Golfom V GTI ili sličnim autima.
Možda će se netko naljuti na ove moje komentare, ali samo pokušavam biti hladno realan bez uključivanja emocija.
Nisi ništa razumio, pričamo o potpuno različitim stvarima.
Ja bi baš želio da se vozim kao što su se vozili prije 30-tak godina, u tome i jest stvar, pa čak i kad bi mi bio auto za svaki dan.
Zašto je to tako? Zato jer se želim na taj način vratiti u to vrijeme, kad sam bio mlad a nisam si to mogao priušiti, šta ja znam, uglavnom stvar za psihoanalitičare.......
Usput rečeno ne možete očekivati od jedne stare Alfe (75 ili Giuliette) da parira na cesti jednom modernom sportskom autu, kao što je Golf GTI bez obzira koliko uložili u prerade, ako ne pričamo o trkaćoj Alfi.Stvar je u sigurnosti, ako je netko lud nek se izvoli ganjati s Golfom V GTI ili sličnim autima.
Možda će se netko naljuti na ove moje komentare, ali samo pokušavam biti hladno realan bez uključivanja emocija.
Može takva sređena alfa pratit golfa gti, pogotovo ako znaš vozit i poznaješ svoj auto, a ovaj u golfu baš i ne zna, što i je najčešće slučaj pa se onda golfova prednost topi i 75 postaje sasvim solidan alat.
Osim toga i nekad su se auti friziravali, samo malo manje u yugi jer bilo problem i imati alfu, a kamoli je dorađivati.
Nisi ništa razumio, pričamo o potpuno različitim stvarima.
Ja bi baš želio da se vozim kao što su se vozili prije 30-tak godina, u tome i jest stvar, pa čak i kad bi mi bio auto za svaki dan.
Zašto je to tako? Zato jer se želim na taj način vratiti u to vrijeme, kad sam bio mlad a nisam si to mogao priušiti, šta ja znam, uglavnom stvar za psihoanalitičare....... Usput rečeno ne možete očekivati od jedne stare Alfe (75 ili Giuliette) da parira na cesti jednom modernom sportskom autu, kao što je Golf GTI bez obzira koliko uložili u prerade, ako ne pričamo o trkaćoj Alfi.Stvar je u sigurnosti, ako je netko lud nek se izvoli ganjati s Golfom V GTI ili sličnim autima.
Možda će se netko naljuti na ove moje komentare, ali samo pokušavam biti hladno realan bez uključivanja emocija.
bices osudjen na narudbu dijelova izvana jer ne postoji 100% ispravna giuietta.
kad sjednes u nju i krenes vozitm vidicemo kako ces se oduprjet da ne stavis 15 gume ili kakve bilsteine/konije, malo protocniji asupuh, trubice na usisu fergazera, neki drugi volan, itd
taj auto to trazi i ti mu to moras dat, inace ko da je uskopljen.
Naslov: Odg: Giulietta
Autor: sven - 12-01-2009, 14:38:14
Hm, u principu, slažem se i s jednim i drugim mišljenjem.. :craz
Meni osobno su te stare Alfe stvarno najljepše u originalnom stanju, a koje je i najteže za postići u nekakvoj restauraciji i svakodnevnom održavanju (gorespomenuti problem dijelova). Pogotovo ako se radi o rijetkim modelima kao što je Giulietta. S druge strane, mora se priznati da su u stock stanju stanju ti auti DANAS koma za voziti, pogotovo svaki dan ako se još hoće parirati na cesti. Volan prevelik, gume predebele na premalim kotačima, naginje se ko Dyana, itd. :rol: Dok god su dorade na autima u svrhu poboljšanja voznih osobina, nemam ništa protiv, npr. Cepova 33 odlično izgleda i sve je fakat napravljeno sa svrhom i razlogom (i to još od dosta razj* primjerka!). Ali isto tako lijepo (mi) je vidjeti i ogledni primjerak u stock stanju, i svakako takvih isto treba biti.
nista od one srebrne, nije na prodaju, osim ako je netko voljan dat 4000kn za ovakvu kakva je. za kikiriki ju neda nego ce ju radije slozit . najlalse je nac motor i to se ubacit , pokrpat 3 rupe sta ima. samo nakon toga nece bit ispod 1500 eura.
transaxle sindikat u hrvatskoj se slozio da vise nema nista badava. sve sta vredi smo pokupili i to cuvamo.
jedan od prizora u transaxle radioni blizu zagreba (giulietta je iza kuce) (http://i42.tinypic.com/112hnvm.jpg)
:off Pretpostavljam da je ovako čuvano skladište / radiona sekte :craz
Nisi ništa razumio, pričamo o potpuno različitim stvarima.
Ja bi baš želio da se vozim kao što su se vozili prije 30-tak godina, u tome i jest stvar, pa čak i kad bi mi bio auto za svaki dan.
Zašto je to tako? Zato jer se želim na taj način vratiti u to vrijeme, kad sam bio mlad a nisam si to mogao priušiti, šta ja znam, uglavnom stvar za psihoanalitičare.......
Usput rečeno ne možete očekivati od jedne stare Alfe (75 ili Giuliette) da parira na cesti jednom modernom sportskom autu, kao što je Golf GTI bez obzira koliko uložili u prerade, ako ne pričamo o trkaćoj Alfi.Stvar je u sigurnosti, ako je netko lud nek se izvoli ganjati s Golfom V GTI ili sličnim autima.
Možda će se netko naljuti na ove moje komentare, ali samo pokušavam biti hladno realan bez uključivanja emocija.
ooo itekako da može parirat, pogledaj malo filmiće vožnje spretnosti sa splitskog susreta
samo jel znas sta se krije ispod tih auta? giulietta je na gewindima od rona simonsa i kompletna na poliuretanima plus jos hrpa stvarcica, a mislim da je bila i na slickovima. 75ica je zaostala samo zato sto je imala neke bezvezne bilsteine B6.
samo jel znas sta se krije ispod tih auta? giulietta je na gewindima od rona simonsa i kompletna na poliuretanima plus jos hrpa stvarcica, a mislim da je bila i na slickovima. 75ica je zaostala samo zato sto je imala neke bezvezne bilsteine B6.
:hehe: :craz :hehe: :hehe: :smijeh :smijeh -ja se slažem sa tobom!!! :smijeh
Svakako se slažem da je svaki spušteni auto, sa dorađenim podvozjem i širim niskoprofilnim gumam sigurniji za vožnju nego orginal iz tadašnjeg vremena, još ako ima pojačan motor i jače kočnice, to je već skoro moderan auto.
Ali te stare alfe su jurile i kad su bile mlade 60-70-80-tih godina....mislite da naši očevi i djedovi nisu to stiskali? Ja sam malo stariji pa se sjećam tih vremena, sjećam se starih giulia,čak jedne giuliette sprint veloce spider(bijela) koja se 70-tih vozila po Rijeci, čovjek ju je stalno bjesomučno ganjao. Moj stari je tada imao Pežo 404 iz !967, stalno ga je ganjao, npr po jadranskoj magistrali RI-ZD, preticao je redovito kolonu u preglednom desnom zavoju s vanjske strane, čak i po kiši, a auto je imao najobičniju krutu osovinu iza i doboše na sva četiri.
Jednostavno su bili naviknuti na svoje aute i maksimalno su ih iskorištavali(što danas nije slučaj), a trebalo je i hrabrosti i vještine.
Dakle, kada pričamo o Giulietti (1977-85), takav auto u potpuno orginalnom stanju bi svakako bio sporiji, ali uživanje u takvom auto sigurno ne bi bilo manje, barem za mene....
To bi bilo najbolje kad bi se dala nać koja u našem kraju, ali moram priznati da nisam vidio 5-6 godina ni jednu, hvala.
Ima jos jedna. Kad ides od bivseg okretista sedmice na Vezici prema V. Lencu na kraju onog ostrog desnog zavoja su mali parkinzi s lijeve i desne strane. Tamo je jedna bijela, registrirana i cesto se vozi.
samo jel znas sta se krije ispod tih auta? giulietta je na gewindima od rona simonsa i kompletna na poliuretanima plus jos hrpa stvarcica, a mislim da je bila i na slickovima. 75ica je zaostala samo zato sto je imala neke bezvezne bilsteine B6.
znam ja dobro šta se krije u njima i to stoji :ok: Kako onda objašnjavaš moje 5-to vrime sa starom 33-ojkom, sa orginalnim amortizerima i oprugama te 1.3 motorom. Ove naše stare frajle još uvik mogu parirat novijim autima, to je moje mišljenje
Nisam razumio, to je na Gornjoj ili Donjoj Vežici, odnosno s koje strane pruge?
To je jos uvijek Gornja Vezica. Recimo da ides van sa nove ceste, sto su napravili ( produzetak zaobilaznice) na semaforu ne nastavis ravno nego skrenes desno uz novu zutu zgradu. Poslije 100 metara su ti auti parkirani s lijeve i desne strane. Tu ti ona bude parkirana. Nije bas u top stanju, ali nije bas ni da se raspada.
znam ja dobro šta se krije u njima i to stoji :ok: Kako onda objašnjavaš moje 5-to vrime sa starom 33-ojkom, sa orginalnim amortizerima i oprugama te 1.3 motorom. Ove naše stare frajle još uvik mogu parirat novijim autima, to je moje mišljenje
To je jos uvijek Gornja Vezica. Recimo da ides van sa nove ceste, sto su napravili ( produzetak zaobilaznice) na semaforu ne nastavis ravno nego skrenes desno uz novu zutu zgradu. Poslije 100 metara su ti auti parkirani s lijeve i desne strane. Tu ti ona bude parkirana. Nije bas u top stanju, ali nije bas ni da se raspada.
Probaj ić u Mitsubishi servis kad ideš cestom od školjića prema lujzi. Tamo je bila jedna crvena 1.8 za 300€ pred nekih 2 godine. Možda je još tamo, auto vozi. :sad:
Naslov: Odg: Giulietta
Autor: Isus - 13-01-2009, 12:31:01
samo jel znas sta se krije ispod tih auta? giulietta je na gewindima od rona simonsa i kompletna na poliuretanima plus jos hrpa stvarcica, a mislim da je bila i na slickovima. 75ica je zaostala samo zato sto je imala neke bezvezne bilsteine B6.
da na slickovima je uzzy vozio, a imao je i prednost dodatnog olakšavanja izbacivanjem goriva. :hehe:
ma nis ja ne kazem, super te 33ojke, stvarno jure, lagane su, ali brate do prvog zavoja, a onda je borba za zivot i treba imat velika muda stakvim auto se na noz vozit.
Necemo se sad priseravat,zavisi od komfiguracije staze :drive: :drive: :drive: Nadam se da ce ove godine bit jaca konkurencija,ako svi ne metnete sestake do 10-tog miseca :funny: :funny: :funny:
Naslov: Odg: Giulietta
Autor: Isus - 15-01-2009, 22:34:12
ma nis ja ne kazem, super te 33ojke, stvarno jure, lagane su, ali brate do prvog zavoja, a onda je borba za zivot i treba imat velika muda stakvim auto se na noz vozit.
Mirko, budi korektan u svom izričaju (http://www.ezadar.hr/repository/image_raw/11820/medium_full/)(http://www.ezadar.hr/repository/image_raw/11820/medium_full/)(http://www.ezadar.hr/repository/image_raw/11820/medium_full/)
Uskoro ce po Splitu provozat jos jedna :drive: :drive: :drive: (http://img149.imageshack.us/img149/6482/fotografija00111fx6.jpg) (http://imageshack.us)
Jos gore,frend je uzeja i Giulietta ocito postaje popularna u zadnje vrime sta u prjevodu znaci da ce se sve teze i teze dolazit do djelova :sad: :sad: :sad: Ljudi to vam je kramp,odlozite ga kod mene i ja vam platim autobusnu kartu za kuci :funny: :funny: :funny:
Uzzy di ste nabavili ovu bijelu??? Ovakva je ista bila moja koju sam '99. prodao na Brda. Ubrzo ju je frajer razbio, ali ne toliko da se ne bi dala rješit. Bija je unutra 2.000 cc iz Alfe 90 inezione.
Jedan Splitki mestar ju je uzeja od neke zene sebi za igrat se,međutin covik nije ima vrimena pa prosljedija dalje :ok: Motor je 1.6,auto je osim zadnjeg branika potpuno orginalan/nerazbijan
Sta se cudis,to ti je relativno uobicajeno misto za auspuh na transaxlu Ima dosta prednosti i ni jednu manu 1.Nema vise pregrijavanja zadnjih kocnica i getribe 2.Auto ide nesto bolje 3.Ne moras vise skidat auspuh svaki put kad radis oko kardana,getribe,kocnica 4.Manje zapinjes 5.Ustedis na tezini
Sta se cudis,to ti je relativno uobicajeno misto za auspuh na transaxlu Ima dosta prednosti i ni jednu manu 1.Nema vise pregrijavanja zadnjih kocnica i getribe 2.Auto ide nesto bolje 3.Ne moras vise skidat auspuh svaki put kad radis oko kardana,getribe,kocnica 4.Manje zapinjes 5.Ustedis na tezini
Ovisi,TS-8v iz 164 i 155 moze uz neke preinake V6 isto moze,kod 24v ima vise posla,al nista ne rjesivo 16v motori bi jedino mogli ic u stare Fiate na zadnji pogon,a ove nove masine u kadete i rekorde :smijeh :smijeh :smijeh
Ovisi,TS-8v iz 164 i 155 moze uz neke preinakekoje?????? V6 isto moze,kod 24v ima vise posla,al nista ne rjesivo 16v motori bi jedino mogli ic u stare Fiate na zadnji pogon,a ove nove masine u kadete i rekorde :smijeh :smijeh :smijeh
kod transaxle-a se snaga prenosi iz motora na kardan ,a prednji pogon ima dif i sa svake strane po jednu poluosovinu,a transx samo s jedne strane na kardan....to mi je malo :?: :?: :?: :?: :?:
kod transaxle-a se snaga prenosi iz motora na kardan ,a prednji pogon ima dif i sa svake strane po jednu poluosovinu,a transx samo s jedne strane na kardan....to mi je malo :?: :?: :?: :?: :?:
Na zamašnjak ide kardan, direktno je spojen sa zamašnjakom. Znači kardan se vrti istom brzinom kao radilica. I kad stisneš kuplung on se i dalje vrti s motorom. Kod prednjeg pogona ide mjenjač na zamašnjak. Kod običnog zadnejg pogona isto ide mjenjač na zamašnjak pa kardan, pa diferencijal sa poluosovinama.
ja danas naletio kod mrava na TS 92g, srebrna, ima sve plastike, i tako to. hrdja se nevidi nigdje izvana. oce 1000 eura, mozda da za malo manje neznam. pa ko voli neka izvoli.
Al ne da se alfa, prije je pao mrak nego što su uspjeli u naumu.
a jos vece budale koje komentiraju, sude o narodu na temelju nekolko budala. a upravo su oni ti koji su unistili najvise transaxla , spresali ih i u staro zeljezo bacili, a ono sta je ostalo zivo su pokupovali nizozemci i svicarci. to je samo zato sta ne ne cijene svoje aute i zato sto su nesposobni ista zasarafit. kad ih mi zovemo ciganima onda je sve jasno.
a jos vece budale koje komentiraju, sude o narodu na temelju nekolko budala. a upravo su oni ti koji su unistili najvise transaxla , spresali ih i u staro zeljezo bacili, a ono sta je ostalo zivo su pokupovali nizozemci i svicarci. to je samo zato sta ne ne cijene svoje aute i zato sto su nesposobni ista zasarafit. kad ih mi zovemo ciganima onda je sve jasno.
točno, Alfi je najviše bilo u njihovoj domovini, i tamo ih je i najviše uništeno. i točno je da ih talijani ne krpe sami.
ali, treba znati jednu sitnicu - u italiji, po zakonu o sigurnosti prometa, nije dozvoljeno sam popravljati svoje vozilo. u ime sigurnosti, popravke mora raditi stručna osoba. poneko ipak nešto sam sebi napravi, a to su ipak rijetki izuzetci.
talijani su tu debelo uskraćeni, u odnosu na nas ostale, i kad vide kako npr. profesor povijesti u engleskoj sam restaurira svog Triumpha, rikavaju od muke........ znam za slučaj gdje je farmer iz južne italije uvezao Jaguara E Typ iz USA, s namjerom da ga sam restaurira, ima na imanju radionu u kojoj sam održava poljoprivredne strojeve (to smije), ima i nešto znanja, i nakon uvoza, plaćanja svih troškova i dovoza kući, upozorili su ga da auto sam ne smije raditi - u ime sigurnosti u prometu. a jasno, za profesionalnu restauraciju nema novaca, tako da E Typ sad leži u njegovoj štali.......
a budala s komentarima nikad ne fali, :hehe: :song:
sami su si izabrali budalu na vlasti, ne kazem da mi imamo pametnog covjeka, ali sto se tice toga oni su godinama iz nas.
i kroz povijest su samo tlacili slabije od sebe, a kad je trebalo pokazat snagu zavukli se u misje rupe, cak su ih partizani sa vilama i sjekirama naprasili. sve sta su uspjeli zarobit je etiopija, wow , i to uz pomoc svaba. zaista me cudi kako ih milano i okolica uopce trpi. najbogatija regija u europi hrani najsiromasniju drzavu iz takozvanih evrposkih sila, koju ionako nitko nista ne pita.
paštari obicni, sve sta znaju je obuc se i glumit frajere. i svaka cast na tih par inzenjera sta su smislili najbolje aute na svijetu. no to nema veze sa italijom uopce
sami su si izabrali budalu na vlasti, ne kazem da mi imamo pametnog covjeka, ali sto se tice toga oni su godinama iz nas.
i kroz povijest su samo tlacili slabije od sebe, a kad je trebalo pokazat snagu zavukli se u misje rupe, cak su ih partizani sa vilama i sjekirama naprasili. sve sta su uspjeli zarobit je etiopija, wow , i to uz pomoc svaba. zaista me cudi kako ih milano i okolica uopce trpi. najbogatija regija u europi hrani najsiromasniju drzavu iz takozvanih evrposkih sila, koju ionako nitko nista ne pita.
paštari obicni, sve sta znaju je obuc se i glumit frajere. i svaka cast na tih par inzenjera sta su smislili najbolje aute na svijetu. no to nema veze sa italijom uopce
Nije ti to baš tako. :blabla :craz Pa nego s čim ima veze ako nema s italijom? To je sve talijanska filozofija izrade auta koja se vuče od početka stoljeća. Nemaju onda ni švabe veze s porscheom niti japan ima veze sa subaruom .... :?:
Inžinjera genijalaca je bilo u Italiji hrpu, a ne samo nekoliko, puno više nego u ostalim zemljama pogotovo u njemačkoj gdje su se ipak masovno radili guseni agregati sa 30 ks po litri i bregastom u bloku, dok su se u italiji štancali motori-umjetnička djela sa raznim tada egzotičnim rješenjima. A da ne pričam o autodizajnu i dizajnu općenito svega i svačega, motorima na dva kotača, robi i modi, jahtama i brodovima, metalurgiji, arhitekturi, namještaju, hrani..... Znači ipak nekog vraga znaju, a ne samo obuć se.
A jesu li cigani il ne, pa možda ih dosta i je, al ne možeš tako generalizirat na osnovi nacionalnosti. Ima svakakvih ljudi svuda bez obzira na nacionalnost i obrnuto. Zar ne?
, cak su ih partizani sa vilama i sjekirama naprasili.
Uspili su partizani s vilama i sjekirama naprašit i puno močnije vojske od talijanske, kad je među njima do 1945 bilo 70 % blesavih Hrvata i Bosanaca :hehe:
A talijani s tenkovima ni etiopljane s kopljima nisu uspili pobjedit, dok švabe nisu došle upomoć :hehe:
Naslov: Odg: Giulietta
Autor: Isus - 01-03-2009, 13:08:26
Uspili su partizani s vilama i sjekirama naprašit i puno močnije vojske od talijanske, kad je među njima do 1945 bilo 70 % blesavih Hrvata i Bosanaca :hehe:
Namlatiti talijansku vojsku stvarno nije neko umjeće. Treba pitat samo etiopčane.
to je isto od lika čije su berline,od sandija,inače je auto 2.0td,3. serija,al mrtav auto da ne može bit mrtviji,iako je 80-tih morao bit prava pojava na cesti,klima,dizel,sva 4 el. podizača stakala...alfa... :)
Super pogođena kombinacija boja i felgi :ok: :ok: :ok: (http://img25.imageshack.us/img25/3046/alfaromeogiulietta20zen.jpg) (http://img25.imageshack.us/i/alfaromeogiulietta20zen.jpg/)
Ovakvu jos nisan vidija,pari se da je tvornica stavila na nju sta je ostalo u skladist,ima detalja sa svih serija,a prednji branik je ocito neki protutip :o000:
Ovakvu jos nisan vidija,pari se da je tvornica stavila na nju sta je ostalo u skladist,ima detalja sa svih serija,a prednji branik je ocito neki protutip :o000:
ovo je izgleda bila limitirana serija samo za Češko tržište :hehe: :hehe:
... malo upadam "k'o peder u harem" :craz , ali vežem se na više postova i komentara u ovoj temi ... Meni je nekak Giulietta ipak ostala najdraža Alfa. :color: Možda zato kaj mi je bila prva Alfa, možda zbog meni nikad prežaljenog zadnjeg pogona i najdraže mi transaxel konstrukcije :) , možda zbog ležanja, ubrzanja ... ne znam , možda .... Najupečatljivija mi je bila jedna epizoda u mom vozačkom iskustvu, kad sam imao Giuliettu 2,0 i slučajno paralelno kupio BMW 323i, popularnu "ajkulu" (inče prvi ajnšpric kod bembare...) pa kad sam uspoređiva ta dav auta. Znam da nije aš fer usporedba, jer Alfa je imala 4 cilindra i 137 KS, a bemba 6 cilindara i nasviranih 170 KS, ali je zato rezultat usporedbe još zanimljiviji !! Na ravnom (pravcu) nije bilo sumnje, bebma je bila dosta brža, ali je situacija krenula u totalnu kontru kad su bili zavoji u igri (sjetite se stare ceste za na more i Sljemena... :hap:).. Tu je Alfa pokazala impresivnu dominaciju !!! Prolazila je zavoje sa od 10 pa sve do 20 Km/h brže od bembe, bez obzira na sav trud i pokušaje mene i frendova... !! Čak su na istoj stazi Alfina prolazna remena bila bolja (ne puno!) od bembe, bez obzira na višak konja... :?: :?: Zato i velim da mi je transaxel neprežaljen, jer je očito to odnosilo prevagu... :mah: :mah:
Ša'š auto za odmor s kojim vučeš kamp kučicu i pokojeg 16V TS-a kad krepa, ili nekog JTD-a kad si vlasnik umisli da s 3 litre može napraviti 200km :hehe: :hehe:
ovu giuliettu pratim od početka radova, auto je slagano za stazu, tek 100tinjak km nakon šta ju je složija razbija se na autoputu, nije bija kriv neki se zabija u njega :wal: :wal: čovik jedva osta živ
ovu giuliettu pratim od početka radova, auto je slagano za stazu, tek 100tinjak km nakon šta ju je složija razbija se na autoputu, nije bija kriv neki se zabija u njega :wal: :wal: čovik jedva osta živ
:funny: čisto sumljam , trenutno je van garaže i zapakirana kao bombon :song:
:ok: ja nemam niti volje da odem u garažu karbove srediti koliko je hladno. A sad kad je zapuhala južina opet, i kad je malko toplije, boli me glava :craz :hehe: :hehe: :) :wal:
:ok: ja nemam niti volje da odem u garažu karbove srediti koliko je hladno. A sad kad je zapuhala južina opet, i kad je malko toplije, boli me glava :craz :hehe: :hehe: :) :wal:
Šta češ... :rolll:
Ja imam volje samo nikad uhvatit vremena kad ja mogu stari nemože i obrnuto :song:
(http://s8.postimage.org/vxz9wlemd/Alfa_Giulietta2_0.jpg) (http://postimage.org/) (http://postimage.org/) GIULIETTA 2.0 TURBODELTA Sold/number built 1983-'84/361 Construction s teel monocoque Engine all-alloy, dohc 1962cc 'four: Alfa Romeo Avio turbo. twin De ii'Orto carbs Max power 168bhp@ 5OOOrpm Max torque 2121b ft@ 55OOrpm Transmission five-speed manual. driving rear wheels via a limited-slip diff Suspension: front independent. by double wishbones. torsion bars rear de Dion axle, t railing a rms, Watt linkage; coil springs. anti-roll bar. telescopic dampers f/r Steering rack and pinion Brakes discs, inboard at re ar, with servo Lengt h 13ft Bin (4210mm) Width Sft 4in (1650mm) Height 4ft 6in (1400mm) Wheelbase 8 ft 2in (2510mm) Weight 25131b (1 140kg) 0-60mph 9.8 secs Top speed 126mph Mpg 22
Ko sta je ova lijeva je imao brat od mog noneta. Htjeo ju je prodati mom starom ali mu je bila ipak prestara i nije ju uzeo, to prije 25 godina ko ne i vise. Dan danas ju ima neki tip, original starinske tablice iz Torina.
ova mi je promakla za 7dana,otišla je na metis kukuljanovo... :n075: http://www.njuskalo.hr/auti/alfa-romeo-giulietta-1.8-oglas-1886927 (http://www.njuskalo.hr/auti/alfa-romeo-giulietta-1.8-oglas-1886927)
... malo upadam "k'o peder u harem" :craz , ali vežem se na više postova i komentara u ovoj temi ... Meni je nekak Giulietta ipak ostala najdraža Alfa. :color: Možda zato kaj mi je bila prva Alfa, možda zbog meni nikad prežaljenog zadnjeg pogona i najdraže mi transaxel konstrukcije :) , možda zbog ležanja, ubrzanja ... ne znam , možda .... Najupečatljivija mi je bila jedna epizoda u mom vozačkom iskustvu, kad sam imao Giuliettu 2,0 i slučajno paralelno kupio BMW 323i, popularnu "ajkulu" (inče prvi ajnšpric kod bembare...) pa kad sam uspoređiva ta dav auta. Znam da nije aš fer usporedba, jer Alfa je imala 4 cilindra i 137 KS, a bemba 6 cilindara i nasviranih 170 KS, ali je zato rezultat usporedbe još zanimljiviji !! Na ravnom (pravcu) nije bilo sumnje, bebma je bila dosta brža, ali je situacija krenula u totalnu kontru kad su bili zavoji u igri (sjetite se stare ceste za na more i Sljemena... :hap:).. Tu je Alfa pokazala impresivnu dominaciju !!! Prolazila je zavoje sa od 10 pa sve do 20 Km/h brže od bembe, bez obzira na sav trud i pokušaje mene i frendova... !! Čak su na istoj stazi Alfina prolazna remena bila bolja (ne puno!) od bembe, bez obzira na višak konja... :?: :?: Zato i velim da mi je transaxel neprežaljen, jer je očito to odnosilo prevagu... :mah: :mah:
Interesantno! Iako sam imao prilike davnih dana voziti AR Milano V6 tek sada učim što je to transaxle. Jedno pitanje, zar nije ta Giulietta bila klasi sa E21 tzv ajkulom??? Mislim u istim su godinama živjeli...
Ako netko zna voli bi da se uključi u temu, znam da je citat star ali je jednako interesantan.
Naslov: Odg: Giulietta
Autor: MILANO - 15-01-2016, 17:54:11
(http://i66.tinypic.com/2ut18va.jpg)
Ko kaže da samo Aston Martin ima kontra kazaljke na instrument tabli...
(https://s3.postimg.cc/7vn3wzljz/received_10211565427029500.jpg) (https://postimg.org/image/7vn3wzljz/) Receno mi je da je vlasnik obnavlja da je iz Splita (spinut ili tako nesto) ovo su slike trenutnog stanja. Boja me podsjeca na policijsku talijansku,ako tko zna vise o autu ili je tu sam vlasnik nek se javi i ne ljuti. Ipak je to dio nasljeda.
Presented at the Geneva Motor Show of 1978 having been created by Zagato for the Milanese fashion designer in collaboration with Ettore Sottsass and Andrea Branzi. The bumpers were redesigned and painted in blue, the same blue used for wheel covers and specially made Pirelli P6 tyres. The paintwork had a deliberate orange peel finish “created to contrast the limit between Punk and Pop”. The interior used materials from contemporary home furnishings.