Po¹to na forumu ima malo prerada oko mita odluèio sam svoj projekt podijeliti s vama.
Ulaz u sam katalizator s turbo punjaèa i sama konstrukcija saæa katalizatora uopæe nisu ogranièavajuæi faktor za kolièinu snage koju proizvodi 1.4 turbo, ali zavr¹ni konus na izlazu iz katalizatora je veliko ogranièenje, jer se su¾ava na samo 44 mm.
Ideja konstruktora bila je stvoriti pojaèani pritisak odmah nakon katalizatora tako da su drastièno smanjili izlazni promjer cijevi na izlazu iz katalizatora ¹to zauzvrat znaèi da vrlo brzo raste temperatura u samom katalizatoru.
Razlog zato je da Mito zadovolji Euro 4 normu, te zbog takve konstrukcije
ima samo jedan veliki katalizator, a ne jedan mali sprijeda i jedan veliki ispod automobila.
Takva konstrukcija katalizatora pru¾a veliki otpor prolazu ispusnih plinova i utjeèe na snagu motora, te ogranièava bilo koji ozbiljniji tuning.
Decat cijev ili trkaæi katalizator bi mi osigurali put prema poveæanju snage motora, ali takav postupak tra¾i remapiranje ecua zbog javljanja gre¹ke lambda sonde 2.
Drugi problem je ¹to je takav setup ilegalan na na¹im cestama kao i èinjenica da je trkaæi katalizator prilièno skup.
Na kraju sam odluèio sam modificirati postojeæi katalizator i pro¹iriti krajnji konus na njemu (onaj koji se su¾ava) sa 44 mm na 60 mm.
Ovako izveden katalizator neæe postati restriktivan do 220 konjskih snaga, vi¹e nego dovoljno za cestovni Mito i stage 2 tuning.
Ostatak ispu¹nog sustava kao i sam protoèni zadnji lonac takoðer sam pro¹irio na 60 mm, tako da nema daljnjih ogranièenja za ispu¹ne plinove, a sama buka ispuha se je neznatno poveæala za razliku na vozila koja imaju decat cijev umjesto katalizatora.
To je to ¹to se tièe ispu¹nog sustave, slijedeæi projekt je usisni sustav i mapiranje.






I na kraju mali video sa¾etak svega navedenog gore...
https://youtu.be/GtnCbhnXk_U