Mislim da ima previše oznaka ( , ti i giugiaro), je višak. Felge su taman .
Slažem se! Čisto estetski gledano, ti si svakako u pravu - jednostavno "gužva je"!
Zaista to mislim, jer kako radim takav posao gdje su mi grafički i video dizajn dio svakog dana, ne moram previše niti posezati u "pravlla struke", osjetim kada je nešto suvišno. I slažem se da ovaj
sada čini gužvu na TI modelu (mada objektivno je to više sama TI oznaka, ali ona je OEM, pa kao nju nećemo dirati). No, kod označavanja sportskih modela i Alfa ponekad napravi čudne estetske odluke, kao npr. Autodelta oznaka na Giuliji GTA gdje imamo dva uočljiva trokutasta znaka na vrlo malom prostoru.
I zato ti ja imam neko svoje interno pravilo (znači sasvim subjektivno, ali s time sam cool) sa svim mojim Alfama i toga se držim, a to je:
- ako je Alfa značajnije modificirana (a ova je, 189 ks) i ako je vožena po trkaćoj stazi (a ova je), imam "alfističko moralno pravo" staviti
oznaku. Povijesno gledano
je tek kasnije postao oznaka "top modela i top opreme", a desetljećima je bio oznaka Alfi koje su sudjelovale na trkama, zato ne gledam na
tako strogo da ga mogu imati samo Alfe koje su tvornički tako označene.
I mislim da
nije ono što u BMW taboru predstravlja "M", pa kada netko na dizelaša tricu iz 90-tih stavi M oznaku.
nije uvijek niti označavao najjači model, npr. kod 33-ice smo imali 1.5
, a onda kasnije 1.7 koja je bila "obična".
Recimo na dvije 156-ice koje sam imao, i koje nisu nikada vidjele stazu niti su bile modificirane, nikada nisam stavio
, držim se toga!
A i sve crne 159 TI su uglavnom iste, pa mi je to bio neki dodatni razlog da barem po nečem lakše razlikujem moju.