Zensku prije mene kada sam bio sa maminim, je frajer rusio jer joj je falila jedna kopca na kutiji filtera i jer joj je bio zjeban sarafic za stelanje snopa na jednom faru, pa je preskakao...
To nema veze sa vezom, a pogotovo sa ilegalom ikakvom...
Kada si cuo da je netko pao radi kopce na filteru zraka...?...
Ja nikad, a da mi je netko i pricao, smijao bih se, ali eto, dozivio sam i nisam mogao vjerovat...
A takvih slucajeva sve vise i vise...
Ne radi se tu o nabudjenim autima sa silom “ilagalnih” dijelova, napisao sam po navodnicima, jer eto samo kod nas se moraju atestirati dijelovi i za to platiti za dijelove koji vec imaju atest, odnosno TUV koji je priznat svugdje, osim kod nas...
...
Recimo jos je jedan apsurd da se Lastovcic ne mora atestirati, jer ima deal sa CVH, dok recimo kupis jednog Supersprinta, platis masno, jednoga Ragazzona, Akrapa ili sto god, e to ne moze, mora na atest...
Isto tako, kupis Bilstein B8 kit, to ne moras atestirati, ali gevindu moras...
Distance se ne moraju atestirati, pa makar ih napravio Jozo u garazi, mogu biti i grbave sto se njih tice...
Ali kada stavis ksenon u projektor, e to ne moze...
Jos jedan apsurd po meni je i to, sto te za felge nitko nista ne pita, dok god je ispravna dimenzija na njima, sto se njih tice, felga moze biti najjeftinija kopija, kopijine kopije, ali hej, nema veze, gume su tu koje trebaju biti i samo se to gleda...
Recimo ne mozes na svaku 147 upisati 18”, makar su ih Blackline i Ducati Corse imale, nego moras na atest...
Nebuloze...
Sent from my iPhone using Tapatalk