sve ¹ta god ste govorili i pisali je jedna obièna hrpa nebuloza

glupo je ovako pisat napamet tako cijene 4-15tkn...to mo¾e ovisit o mnogoèemu...prva stvar je limarija, to obièno ne radi isti èovik koji radi pripremu/lakiranje, cijena je tu ¹irok pojam...¹ta se pripreme tièe...za izlimareno auto ajmo zaokru¾it da to bude nekih 2000kn sa materijalom...samo lakiranje u malo boljeg lakirera...cca 1000kn ruke+materijal di dolazimo do one velike razlike u cijenama...ali ajmo pojasnit...kila akrilnog mobihela je cca 250kn sa utvrðivaèem i razrjeðivaèem...ako æemo metalik...kila baze sa razrjeðivaèem cca 300kn+lak sa utvrðivaèem cca 150kn=450kn...uzmemo jednog glasurita, kila akrila cca 600kn, kila baze cca 700kn i lak slièno tome...kad se sve zbroji...na jedno prosjeèno auto potro¹i se 3-3ipo kile boje...ako æemo metalik sve to ide x2, baza+lak znaèi...na kraju doðemo do priliène razlike...
glupo je ikome solit pamet kako da radi jer se tu obièno radi o kreteniziranju i kad se meni takav neko pojavi najraðe bi ga

...kako neko ko je èua iz pete ruke za neke stvari koje nikad nije vidia u ¾ivotu mo¾e znat bolje od onoga ko se tim poslom bavi godinama i godinama i ima za sobom iskustva i radova...
zamjenski dijelovi neæe bit od tanjeg lima, hahahha...razlika mo¾e bit u tome ¹ta se zna desit da nisu napravljeni tako precizno ko i originalni, limar æe se zezat s time, to opet ne opravdava cijene originala koje su

onakve rupe se sigurno ne popunjavaju kitom, nije to bau¹tela, nabaci¹ malo mistrijom i napravi¹ fasadu od kita....malo poravna¹ i ma¾i pituru

obièno se izvuèe "na japanca" sa tih nedostupnih mjesta, malo ufino poravna i ide se dalje sa pripremom...onda se to opet kitaje, brusi, itd kako bi se izvukla pravilna linija, a ne da bi se pokrila udubina...
¹irok je to pojam piturat auto...mo¾e se to napravit i bolje od originala, mo¾e se fu¹arit i napravit ne¹to ¹ta neæe izgledat na ni¹ta, za koju god izbijat ruzina, lju¹tit se lak, itd...sve ovisi o me¹tru koji radi i materijalu koji koristi...
