sve šta god ste govorili i pisali je jedna obična hrpa nebuloza

glupo je ovako pisat napamet tako cijene 4-15tkn...to može ovisit o mnogočemu...prva stvar je limarija, to obično ne radi isti čovik koji radi pripremu/lakiranje, cijena je tu širok pojam...šta se pripreme tiče...za izlimareno auto ajmo zaokružit da to bude nekih 2000kn sa materijalom...samo lakiranje u malo boljeg lakirera...cca 1000kn ruke+materijal di dolazimo do one velike razlike u cijenama...ali ajmo pojasnit...kila akrilnog mobihela je cca 250kn sa utvrđivačem i razrjeđivačem...ako ćemo metalik...kila baze sa razrjeđivačem cca 300kn+lak sa utvrđivačem cca 150kn=450kn...uzmemo jednog glasurita, kila akrila cca 600kn, kila baze cca 700kn i lak slično tome...kad se sve zbroji...na jedno prosječno auto potroši se 3-3ipo kile boje...ako ćemo metalik sve to ide x2, baza+lak znači...na kraju dođemo do prilične razlike...
glupo je ikome solit pamet kako da radi jer se tu obično radi o kreteniziranju i kad se meni takav neko pojavi najrađe bi ga

...kako neko ko je čua iz pete ruke za neke stvari koje nikad nije vidia u životu može znat bolje od onoga ko se tim poslom bavi godinama i godinama i ima za sobom iskustva i radova...
zamjenski dijelovi neće bit od tanjeg lima, hahahha...razlika može bit u tome šta se zna desit da nisu napravljeni tako precizno ko i originalni, limar će se zezat s time, to opet ne opravdava cijene originala koje su

onakve rupe se sigurno ne popunjavaju kitom, nije to bauštela, nabaciš malo mistrijom i napraviš fasadu od kita....malo poravnaš i maži pituru

obično se izvuče "na japanca" sa tih nedostupnih mjesta, malo ufino poravna i ide se dalje sa pripremom...onda se to opet kitaje, brusi, itd kako bi se izvukla pravilna linija, a ne da bi se pokrila udubina...
širok je to pojam piturat auto...može se to napravit i bolje od originala, može se fušarit i napravit nešto šta neće izgledat na ništa, za koju god izbijat ruzina, ljuštit se lak, itd...sve ovisi o meštru koji radi i materijalu koji koristi...
