Danas sam konačno bio u prilici cijeli dan provesti uz auto,i pod autom...
Promijenjena oba stupa amortizera komplet sa oprugama,oba krajnika,lijeva gornja vilica,i poigrao sam se sa onim curenjem kočionog ulja,pa krenimo redom...
Znači bila je pukla opruga amortizera na desnoj strani (
https://alfisti.hr/forum/index.php?topic=97463.0), a na lijevoj strani sam primjetio da je otišla gornja vilica (stavljene obje nove prije 3mj),a kako mi se činilo da ni amortizeri nisu sunce, odlučio sam staviti komplet lijevu i desnu stranu.
Kako sam kroz zadnja 2 tjedna sve to nekoliko puta našpricao WD-om,sve je išlo dosta glatko i šarafilo se bez problema


Vilica koja se zahvalila na suradnji

Glavni krivac na slobodi

I krajnici ko što rekoh...
Stari

Novi

Nakon što sam riješio obje strane, prelazimo na teži dio - curenje kočionog ulja (
https://alfisti.hr/forum/index.php?topic=97515.0)
Prvo micanje posude vode u stranu, pa skidanje nosača posudice kočionog ulja da vidim dali je možda posuda šprungirala i kakvo je crijevo koje ide sa posude na cilindar kvačila

Radi se o ovom crijevu sa šelnicom koje ide iz posude (na gornjoj slici već skinuto)

Uglavnom,otpojio sam crijevo sa posude i gurnuo ga u vatrozid prema kabini i skinuo ga sa cilindra kvačila.
Novo crijevo sam teškom mukom ponovo spojio na cilindar (morat ću mj dana svaki dan u crkvu),i onda slobodni kraj gurnuo nazad kroz pregradu u nepoznato... nakon 2 sata piplanja,guranja i nacimavanja prošlo je na drugu stranu do posudice

Nakon spajanja crijeva dobro sam pobrisao sve unutra oko pedala gdje se cijedilo ulje,stavio friški karton ispod,ali sam ostavio posudicu praznu, da se još iscijedi staro ulje ako ga ima, pa ako sutra opet bude curilo kad napunim posudu znam da curi novo,a ne staro ulje...
Toliko za sad,vidjet ćemo sutra jesam kaj napravio...