Jo¹ jedna stara/nova pila. Brera 2.4 automatic, 2008 god, 150 000km. Bila u lo¹em kozmetièkom stanju. Lakirana cijela, unutra¹njost pobolj¹ana ali na ¾alost armatura koja je bila tvornièki u ko¾i imala je o¹teæenja od sunca i na renovaciji nije ispala kako smo planirali kao i karbon ali ….. Nedaj bo¾e veæeg zla, si mislim, kad pred samu regu ustanovim da je puknuta glava. ©ta¹, daj NOVU ORIGINAL glavu sa komplet remenjem, pumpom, zatezaèima sve ORIGINAL. Ugraðeni KW gewindi, 19 cola, sve atestirano. Na kraju kao finalni izgled napravio sam dizajn naljepnica na foru Giulia-e
RACING i fake Akrapoviæ nastavci. EGR uga¹en, DPF je jo¹ na autu i planiram da tako i ostane.
Ko¾a na armaturi je cool dok je meka/nova, ali s godinama je bolje to maknuti i stavit obicnu gumenu armaturu.
Pretpostavljam da su ostali elementi presvuceni u neku karbon foliju ?
Aluminijski footrest se moze zasebno nabavit, i on dosta digne dojam.
Nego reci, koliko se dobro ponasa taj AISIN automatic u odnosu na ove moderne ZF-ove, i koliko je uopce izdrzljiv ?