Evo, napokon sam prdnuo u cic..
Napravio sam nekih 150km danas, poznate trase: GK, zaobilaznica i grad.
Autić mi je zakon. To onako odmah da se izjasnim
Bio sam jako skeptičan što se tiče mjenjača, ali uopće nema osnove. Mjenja brzo, ne trza, kreće sa mjesta uredno uglavnom prva liga. Nije mi jasno zašto se toliko pljuje po youtube reviewima ili novinama. "Kao da si dao suvozaču da šalta" i takve fore. Tu mi je jedina zamjerka ergonomija, naime umjesto da iskopiraju layout sa 156ice, odlučili su za sistem kao na ferrariju bez dodatne ručice za izmjenu sto u gradu malo smeta jer je nemoguće prebaciti u drugu brzinu na raskrižju dok je volan namotan. Nisam jos stigao provjeriti dal ga se da na neki nacin prisiliti da krene iz druge, mislim da se to ne moze kao sto recimo može 156ica. Kad smo vec kod ergonomija, tu mu je i najveća mana. Šiber smanjuje visinu krova, sjedalo se ne podešava po visini, volan se ne podesava po dubini.. i eto, snađi se druže.. Volan je naravno u usporedbi sa 156icom klasu lošiji. Naravno tu je i vec legandarni problem da nema podesavanja naslona sjedala dok su vrata zatvorena
.
Jos neki ergonomski nedostaci su tu, ali sve je to nekako povezivo sa velicinom samog auta. Sjedala kao i svaka tog tipa, dobro drze tijelo, lose drze noge.
Sto se tice vožnje, sve tu štima. Tvrd, brza letva, mjenjač kratko proračunati, odličan odaziv na gas, kocnice taman... snage ima definitivno dovoljno. I to je to za sada