Pozdrav svima..
Evo par savjeta da vam se ne

kad morate na tehnički.
Auto vam mora biti čist izvana i iznutra, izpraznite pepeljare, pokupite smeće iza sjedišta i sa zadnje klupe,obrišite prašinu s komandne ploče i oprati vjetrobran iznutra, te očistite prtljažnik. To vam je već dobar "+" u očima nadzornika. Vidi da se brinete za vozilo. Tu vam još dolaze i sijalice. Ne pale one fore "ma sad je delala ...."

Ak' slušate "mice trofrtaljke" onda nemojte da krešte preko vaših pojačala. Stišajte na normalnu razinu. Moj savjet : pustite kakav stari R&R al opet ne preglasno. Mi nadzornici smo stariji ljudi i volimo se osječati ugodno u vašim vozilima. To je još jedan "+" .
Požalite se na nešto... (ne na volan ili kočnice) nego na :gorivo, ceste ..., tražite savjet ..itd. Kad vidi da se zanimate .. još jedan "+" .(samo nemojte biti prenaporni).

:
Upitajte dali smijete s njim ući ispod vozila u kanal ... (nemate svaki dan tu priliku).
Dobar trik: Ak možete stati u red iza kakvog vozila od Grunfa iz ekipe T.N.T. (zmazan, šupalj, katastrofa), a vi sa svojim ušminkanim ljubimcem za njim....
Prije tehničkog ispušite motor. Pravac zaobilaznica ili autoput da gadosti izlete s ventila i iz auspuha... (čuvajte se

).
Kod eko-testa na benzincima (reg.kat.) nadzornik ga bi moral držati 3-5 min. na oko 3000 giri da katalizator proradi (postigne temp. oko 750 celzijevaca). Ako ga drži prekratko (nije zagrijan) bezveze vas ruši. Zamolite da još malo održi tih 3000 o/min.
Ako se ustanovi neka neispravnost.. nema razloga za ljutnju. To je za vaše dobro.

Za pitanja sam tu poslje 23.00 h
I još jedna šala namjenjena nama (Alfistima) : Znate zakaj alfisti znaju sve o svome vozilu ?
Zato kaj non-stop "šerafaju" pod njim.
A i ja sam taj, .....
