21-11-2019, 02:38:08

Autor Tema: Dijagnoza greške  (Posjeta: 693 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3066
  • Karma: 51
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Dijagnoza greške
« u: 06-02-2013, 16:33:41 »
Pozdrav svima!

Danas sam kupio i ugradio originalni Bosch MAF na auto. Naravno sada auto ide bolje i ne zeza na hladno. Prije sam dobivao slijedeće greške:

Za senzor temperature usisnog zraka, prvo pokaže - 30 stupnjeva, pa kasnije u nekom trenutku dođe na 18 stupnjeva i tu se drži.


Lambda integrator pokazuje pre visok signal i sprema se kao greška.




Nadalje, po svemu sudeći krivac je bio maf, stoga sam njega ugradio, poništio greške, te se nadao kako su svi problemi gotovi, no međutim,

ubrzo se ponovno javila greška senzora temperature usisnog zraka, kao i prije, na hladno pokazuje -30, kasnije 18 stupnjeva celzijusa. Također ubrzo nakon min, dva vožnje se ponovno javi greška lambda sensor integratora.


Sad slijede grafovi parametara, kaj se događa na leru i na 4000 rpm.

LER:

odmah se javlja greška, čim se resetiraju greške.


Motor konstantno varira u okretajima u pravilu između 800 i 840 rpm (zbog lambde, kasnije u grafovima)

Graf koji prikazuje poželjnu i isporučenu količinu zraka u motor, povezanu sa okretajima:

Vidi se da senzor lijepo radi

Na prijašnji graf dodana voltaža sznzora protoka zraka:

Koliko ja vidim, sve ok


Graf sa okretajima motora i signalom(u Voltima) lambda sonde:

Jasno se vidi da kada se promijeni, tj skače vrijednost lambde sa cca 80 mV pa do 750 mV i opet pada, tj. konstantno variranje min i max vrijednosti, u istom intervalu variraju i okretaji motora. Moja pretpostavka je da se motor pokušava "korigirati" zbog signala lambde.


U slijedećem grafu je prikaz okretaja motora, voltaža lambda senzora, lambda integrator i status lambde:

Vidi se opet kako lambda voltaža raste, uz nju rastu i okretaji, tj. ide sa min na max vrijednosti. A status lambde ide iz siromašne u bogatu smjesu konstantno, što je logično.

Još jedan graf u kojemu se to vidi:



Na slijedećem grafu se vidi dosta parametara, koji govore priču ispričanu gore.



Slijedi graf gdje motor radi na cca 4000 rpm:

Lambda signal opet skače sa min na max, obrnuto i u krug. Senzor protoka zraka radi super, koliko se ja razumijem. Ne razumijem se u očitanje integratora...

I za kraj još jedan graf odnosa okretaja motora i signala lambde:

Tu čak i nekako stabilno radi, ali kasnije se vrati na staro...

Lambda je mijenjana pred 2 godine, stavljen je original Bosch...

Hvala svima na savjetima za rješavanje problema.

lp