Katalizatori za Euro3 i Euro4 (sa DPF i bez DPF) su potpuno isti po dimenzijama - jedina razlika je u ležištu za temperaturnu sondu:
a) Euro3 JTD 8v nema sondu uopšte,
b) Euro4 JTDm 16 sa DPF nema sondu na katalizatoru, već na cevi posle njega i
c) Euro4 JTDm 16v bez DPF ima sondu na katalizatoru.
To znači da na a) i b) ide potpuno isti downpipe, a na c) po dimenzijama isti kao i za a) i b), ali sa ležištem za sondu.
Korisno je da se u izradi downpipea koristi šablon (vidi sliku) koji se pravi na osnovu geometrije katalizatora. Naime, mnogo je pogodnije da se probe rade na šablonu, a ne na motoru. Gornji "prsten" na šablonu simulira izlaz iz turbine, a donji otvori (Ø8mm) su predviđeni za zavrtnje prirubnice i vertikalnu cev (Ø60.3mm) dowpipea.