ovo mi se desilo nakon par mjeseci kad sam kupio auto :hehe:
eo problema kad vozite turbo vozilo...
naime gusana ispušna grana se oće iskrivit nakon pređene određene kilometraže i počne istezat brezone što rezultira puštanjem ispuha između nje i glave kad je motor hladan...
sve bude ok dok neidete promjenit brtvu ispušne grane pa kad ih odvrćete oni naravno popucaju, evo kako sami možete uštediti novac jer bi vas lokalni meho ladno za ovaj poasao oženio za koju iljadarku...
prvi cilindar, ovaj što viri je mala beba za izvadit al ovaj koji pukne u glavi je sex i zahtjeva strpljenje!!!

kupite ovaj alat za odvijanje i stezanje brezona ili vijaka svejedno pre dobra stvar a set za 6-8-10-12mm košta 200kn. nisam htio riskirat sa varenjem matice na brezon em nema mjesta za prić a i neda mi se otpajat kompijutere po autu i akumulator...

sila puta krak

i evo prva kurva je vani


onda vam treba aku bušilica, ako nema mjesta ili kako je slučaj kod mene nisam htio ispuštat plin iz klime da bi mogao otpojit crijeva sa kompresora koja smetaju treba vam ovaj nastavak za bušilicu...

set kvalitetnih borera raznih debljina i veličina...

set alata sa kontra ''navojem'' za vađenje puknutih vijaka...

kirner (uložak dizl dizne valjda imam ga 5god i još je oštar)...

uzmete malu gedoricu koja sjeda u rupu na glavi na knap i probušite rupu debljine kao što je kirnar da bi dobili centar...

dobijete ovo...

namjestite u rupu, mali udarac i imamo pripremu za bušenje brezona...

ista stvar je i sa borerom. važan nam je centar brezona da slučajno nebi mašili i sjebali navoj u glavi ili nedajbože ušli pod koso u kanal od ulja ili ko zna šta



kad smo izbušili dovoljno duboku rupu u berezonu sa par borera manjim pa većima... uzmemo alat zavrnemo i počnemo lagano izvijat van...

dovoljno u centru strpljenje mila majka...

eo oba smeća vani...

nabavljeni drugi...

još samo bakrene matice i čekat da se grana vrati sa ravnanja jer treba flanđu poravnat inače džaba sav poso...
