11-12-2019, 07:34:32

Autor Tema: VM- nastavak problema  (Posjeta: 1592 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Jackie85

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 383
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 jtd&166 FL 2.5
    • Zagreb
VM- nastavak problema
« u: 19-09-2007, 20:35:32 »
danas operem ja motor s ivasoli i upali on normalno nakon toga. počne nešto lupati u motoru i motor nemirno radi (ko da radi na tri cilindra) i promjenim ja grijače i nestane to lupanje ali problem je što motor nakon što upali izbaci crni oblak dima iz auspuha isto ko i kada se turira i nemirno i dalje radi. več mi je došlo da ga polijem benzinom i zapalim :wal: :wal:.
koji bog ga sada mući? moja pretpostavka je da je neki bog se poremetio na bosch pumpi, ali opet možda se varam.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9210
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #1 u: 19-09-2007, 20:57:41 »
Prvo što mi pada na pamet je da je preskočio zub na remenici od Bosch pumpe. Možda je ušao Ivasol ispod poklopca zupčastog remena i zamastio remen.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9515
  • Karma: 945
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS , BMW E60
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #2 u: 19-09-2007, 21:09:47 »
možda se je elektronika namočila pa je došlo do kuršlusa, tako sam ja jedno oprao motor i nebi ga više sveti Petar upalio, radi je par sekundi i krepal, i onda sam morao sve releje osušiti i od tada sve radi kak treba  :ok:
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG
 

Offline Jackie85

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 383
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 jtd&166 FL 2.5
    • Zagreb
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #3 u: 19-09-2007, 21:18:05 »
Prvo što mi pada na pamet je da je preskočio zub na remenici od Bosch pumpe. Možda je ušao Ivasol ispod poklopca zupčastog remena i zamastio remen.
VM motor nema zupčasti
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #4 u: 19-09-2007, 21:21:17 »
Hm, vrlo vjerojatno ti je voda ušla u gorivo, jesi probao na filteru goriva ispustit ako se moež?'
Meni se to isto na Sprinteru desilo nakon pranja motora :da: i bila je voda u pitanju
 

Offline Jackie85

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 383
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 jtd&166 FL 2.5
    • Zagreb
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #5 u: 19-09-2007, 21:23:41 »
to si i ja mislim da je voda negdje zaje... stvar, samo treba skužiti gdje a filer mi je pao na pamet samo što se to dogodilo navečer pa nisam mogao skidati filter i gledati uokolo zbog mraka
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #6 u: 19-09-2007, 21:24:30 »
Filter goriva prvi a drugi filter zraka odnosno dovod zraka, da ti negdje nije ušlo pa je motor povukao vodu u sebe :da:
« Zadnja izmjena: 19-09-2007, 21:24:59 od Boxer »
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9515
  • Karma: 945
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS , BMW E60
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #7 u: 19-09-2007, 21:25:48 »
treba pogledati releje ili osigurače, nije mi jasno kako je voda mogla uči u filter.
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #8 u: 19-09-2007, 21:26:38 »
Ha čuj, auto nije baš nov, dosta je jedna otpuštena šelna i jači pritisak i evo zabave :da:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9210
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #9 u: 19-09-2007, 21:29:06 »
VM motor nema zupčasti

Super  :ok: , briga manje.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15774
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #10 u: 20-09-2007, 06:46:17 »
crni oblak dima znači da dobiješ previše nafte što može bit zbog pumpe ili dizni...kod boschara na servis

Offline Jackie85

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 383
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 jtd&166 FL 2.5
    • Zagreb
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #11 u: 20-09-2007, 17:04:21 »
Problem riješem  :hello:. Bila je odšarafljena klackalica od ventila na 4 cilindru pa ventil nije otvarao.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9210
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #12 u: 20-09-2007, 18:27:37 »
Kako se zna poklopiti slučajno nešto da te navede na krivi trag.
Jednom moj prijatelj mijenjao zupčasti na Tipu TD i čim ga je probao auto slabo ide i gotovo. Pomicao fazu od Bosch pumpe, pa čak i fazu od bregaste  1 zub ranije, pa 1 zub kasnije, i nikako pa nikako.
Da skratim priču, začepio mu se lonac na auspuhu. Promijenio lonac, auto leti.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Jackie85

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 383
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 jtd&166 FL 2.5
    • Zagreb
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #13 u: 20-09-2007, 19:41:40 »
zato mi svi volimo talijanje jer su uvijek neka luda rješenja za još luđe probleme
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: VM- nastavak problema
« Odgovori #14 u: 26-09-2007, 01:12:35 »
Problem riješem  :hello:. Bila je odšarafljena klackalica od ventila na 4 cilindru pa ventil nije otvarao.

To sa klackalicama sam radio na 33 ki TD.
Isti su to motori, cilindar više, manje  :)))
Hoću reć, klackalica koja se jednom sama odvila iz čista mira, odvidat će se opet. Čeka te tokarenje novih vida i izrada novih navoja u glavi.
Sebi sam to sam napravio i riješio problem za sva vremena. Ako to bude trebalo radit, vide ( pržunjere ) se rade od stare vide glave motora.
Ne treba skidati glave ili za to i variti rupe i bla bla. Samo mirna ruka, precizno oko i dobro istokarena vida sa 2 mm širim navojem na donjem dijelu i nikad više takav problem.  :ok:
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...