Desilo mi se jos na 145 da mi je stao straznji brisac
147 nisam imao dovoljno dugo da se to desi
ali eto neki dan u sw-u malo dubre na straznjem staklu je stalo
naravno na samoj sredini
prvo sam provjerio radi li motoric, na nacin da sam mu rukom pomogao da se vrati na mjesto
i isao je ali ful tesko i polako
pa sam krenuo sljedecim redosljedom:

imbus i skidanje oplate koju cini cca 10 sarafa
jedan je sakriven ispod svijetla na vratima bunkera, 3 su ispod plasticnih cepova
4 su ispod poklopaca svijetala ( maglenke i rikverc svijetlo )
kad se isti odvidaju oplata se drzi jos sa 4 one famozne kopce
natezanjem ce puknut, tako da sam si pomogao kacavidom ( sarafcigerom )
i ni jedna nije pukla

motoric se drzi sa 3 imbus sarafa
isti su na nekim gumenim nosacima koji vole ispast kad se skine motoric
al tu u sw-u nije problem jer upadnu u taj "ogromni" bunker
brisac se skida klasika, maticom,
i na osovini motorica je ona zastitna plastika koju treba ukloniti
na samoj osovini su utori po kojoj ona klizi van
znaci ne forsirat i dignut je istovremeno s obje strane da se ne napinje i nedobog pukne
otvorit sam motoric je piece of cake
4 obicna sarafa i plasticni poklopac
ispod kojeg se nalazi ovakav prizor

nisam strucna osoba za ovo
ali po meni je to neko tvornicko podmazivanje u obilnim kolicinama
ali ocito se desava da se nakon nekog vremna ta mast toliko zgusne
i upije vlage i prasine i prljavstine da pocinje blokirati sam motoric
pa onda krpica, WD, stapici za usi i slicna pomagala kojima sam to skinuo do prihvatljive razine
nesto je ostalo, nisam skinuo sve
pogotovo ne s osovine samog motorica koja pokrece ovaj veci crveni zupcanik
ali najgore (najtvrde) je ionako bilo na mjestu gdje se spajaju ove dvije metalne polugice

spojio, probao, radi znacajno brze i bez iritantnog zvuka zujanja

dodatno premazao s nekom "fina mast za sivace strojeve bla bla"
sastavio istim postupkom sve nazad

i radi kao novi

nikakva nauka, znam
