05-11-2025, 14:10:03

Autor Tema: Sportwagon - stražnji brisac !  (Posjeta: 10698 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Sportwagon - stražnji brisac !
« u: 22-04-2011, 09:57:39 »
Desilo mi se jos na 145 da mi je stao straznji brisac
147 nisam imao dovoljno dugo da se to desi
ali eto neki dan u sw-u malo dubre na straznjem staklu je stalo
naravno na samoj sredini

prvo sam provjerio radi li motoric, na nacin da sam mu rukom pomogao da se vrati na mjesto
i isao je ali ful tesko i polako
pa sam krenuo sljedecim redosljedom:



imbus i skidanje oplate koju cini cca 10 sarafa
jedan je sakriven ispod svijetla na vratima bunkera, 3 su ispod plasticnih cepova
4 su ispod poklopaca svijetala ( maglenke i rikverc svijetlo )
kad se isti odvidaju oplata se drzi jos sa 4 one famozne kopce
natezanjem ce puknut, tako da sam si pomogao kacavidom ( sarafcigerom )
i ni jedna nije pukla



motoric se drzi sa 3 imbus sarafa
isti su na nekim gumenim nosacima koji vole ispast kad se skine motoric
al tu u sw-u nije problem jer upadnu u taj "ogromni" bunker
brisac se skida klasika, maticom,
i na osovini motorica je ona zastitna plastika koju treba ukloniti
na samoj osovini su utori po kojoj ona klizi van
znaci ne forsirat i dignut je istovremeno s obje strane da se ne napinje i nedobog pukne


otvorit sam motoric je piece of cake
4 obicna sarafa i plasticni poklopac
ispod kojeg se nalazi ovakav prizor



nisam strucna osoba za ovo
ali po meni je to neko tvornicko podmazivanje u obilnim kolicinama
ali ocito se desava da se nakon nekog vremna ta mast toliko zgusne
i upije vlage i prasine i prljavstine da pocinje blokirati sam motoric
pa onda krpica, WD, stapici za usi i slicna pomagala kojima sam to skinuo do prihvatljive razine
nesto je ostalo, nisam skinuo sve
pogotovo ne s osovine samog motorica koja pokrece ovaj veci crveni zupcanik
ali najgore (najtvrde) je ionako bilo na mjestu gdje se spajaju ove dvije metalne polugice





spojio, probao, radi znacajno brze i bez iritantnog zvuka zujanja  :craz
dodatno premazao s nekom "fina mast za sivace strojeve bla bla"
sastavio istim postupkom sve nazad




i radi kao novi  :ok:
nikakva nauka, znam  :hap:



 

Online Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5211
  • Karma: 132
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #1 u: 22-04-2011, 10:03:21 »
tot mast ili nesto slicno tome trebao si sve ocistit i nanovo podmazat u malo manjim kolicinama  ..  svaka cast na poslu  :ok: :ok: :ok: :ok:
:Horse: :mehanic
 

Offline Dooks

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1731
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • Astra J 1.7CDTI
    • Samobor
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #2 u: 22-04-2011, 10:08:05 »
eeeeee to i mene čeka isto.
Video: Odabrao Đelo Hadžiselimović. Preveo Saša Kolka. Tekst čitao Miljenko Kokot
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13952
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #3 u: 22-04-2011, 14:11:16 »
 :clap2: Dobar posao, moglo bi se to napraviti usput kad budem mijenjao zadnji znak.  :da:
 

Offline Chikagule

  • Trade Count: (+2)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 180
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #4 u: 22-04-2011, 14:22:46 »
Odlicno, to i mene hebe... nakon kaj ga dugo ne pali, tak zablokira, pa mu pomognem pa neko vrijeme radi...

Svaka cast, i ja cu to

Pozzz
..........................
 

Offline kinggo

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1441
  • Karma: 150
  • Spol: Muški
  • 147 2.0 TS
    • ZG Dumovec
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #5 u: 22-04-2011, 14:26:17 »
Ja sam to slagao na 147 ali nije toliko problem u toj masti unutra. Dogadja se to da se voda slijeva unutra u samo kuciste osovine brisaca. I tamo se zapravo zaglavi jer se mast s vremenom ispere. Kad se to sve skupa skine dole ima gore jedan osigurac koji se makne i onda se osovina da izvaditi van i lijepo se moze pocistiti i osovina i kuciste.
... a htio sam crnu...
 

Offline mane

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1788
  • Karma: 40
  • Spol: Muški
  • Na skuteru
    • Karlovac
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #6 u: 22-04-2011, 14:54:41 »
Ja sam to slagao na 147 ali nije toliko problem u toj masti unutra. Dogadja se to da se voda slijeva unutra u samo kuciste osovine brisaca. I tamo se zapravo zaglavi jer se mast s vremenom ispere. Kad se to sve skupa skine dole ima gore jedan osigurac koji se makne i onda se osovina da izvaditi van i lijepo se moze pocistiti i osovina i kuciste.
tako je, isti slučaj bio na bratovoj 156-ici, jednostavno je osovina zahrđala i zapekla je. Treba ju namazat sa mašću i ne bit lijen lijepo barem jedanput mjesečno upalit brisač da malo proradi jedno 2-3 min.
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

Još nitko nije umro od pive, a u vodi su se mnogi utopili
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #7 u: 22-04-2011, 14:58:14 »
ja sam osovinu pocastio samo s wd-om  :rolll:
 

Offline mane

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1788
  • Karma: 40
  • Spol: Muški
  • Na skuteru
    • Karlovac
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #8 u: 22-04-2011, 15:04:56 »
a sad WD u biti odmašćuje, tako da bi bilo dobro ako niš drugo našpricat sa tekućom masti u spreju :ok:
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

Još nitko nije umro od pive, a u vodi su se mnogi utopili
 

Offline kinggo

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1441
  • Karma: 150
  • Spol: Muški
  • 147 2.0 TS
    • ZG Dumovec
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #9 u: 22-04-2011, 15:09:05 »
ja sam osovinu pocastio samo s wd-om  :rolll:
pa zasto nisi to raskopao do kraja kad si vec imao mehanizam dolje  :?:
... a htio sam crnu...
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #10 u: 22-04-2011, 15:15:06 »
nisam skuzio kak se osovina skida  :pol: :funny:
 

Offline kinggo

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1441
  • Karma: 150
  • Spol: Muški
  • 147 2.0 TS
    • ZG Dumovec
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #11 u: 22-04-2011, 15:30:12 »
Pa u biti ne skidas osovinu, ona je dio ovoga kaj si ti podmazivao. Ali ima gore na vrhu kucista jedan mali osigurac, maknes to i onda skines kuciste. Nije neki problem, a uvjeren sam da je 99% problema tamo. Ova tvornicka mast kako god izgledala jadno i gadno je OK.
... a htio sam crnu...
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #12 u: 22-04-2011, 16:07:49 »
klinac...
nemozes ju srafcigerom skinut kako je tvrda
pretvorila se u svojevrsni žele  :rolll:

moja osovina nema hrde, ali mi je zao sto ju nisam rastavio kad je vec sve bilo dole  :wal:
 

Offline kinggo

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1441
  • Karma: 150
  • Spol: Muški
  • 147 2.0 TS
    • ZG Dumovec
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #13 u: 22-04-2011, 16:12:20 »
A gle, kad stane drugi put onda znas. A stat ce sigurno ako je hrdjavo.
Ono kaj je bitno u cijeloj prici s tim brisacem je da ga se ne pokusava pokrenuti preko motora jer moze riknuti motor. Bolje da stoji na sredini nego da se skuri motor.
... a htio sam crnu...
 

Offline dusan147

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 285
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Giulia Veloce 2.2 210KS Q4 AT8
    • Novi Sad
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #14 u: 01-05-2011, 08:11:54 »
Antone, bravo za prilog!  :pivo:
Do sada je dva puta rađen "remont" zadnjeg brisača na mojoj 147ci. Čak je rastavljano i kućište el. motora. Uvek je bilo blata unutra.
Posle ovakvih tretmana brisač je radio brže, ali je kod mene ostao zvuk zujanja...
a) šta je razlog zujanja - neki ležaj osovine el. motora, četkice ili nešto treće?
b) kako trajno rešiti problem zadnjeg brisača - tj. sprečiti da voda (kiša, sneg) zajedno sa prašinom ne ulaze u kućište gde su zupčanici i kućište el. motora?
« Zadnja izmjena: 01-05-2011, 08:18:25 od dusan147 »
Biti Merlin, ne Artur!
 

Online Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5211
  • Karma: 132
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #15 u: 01-05-2011, 10:02:26 »
Antone, bravo za prilog!  :pivo:
Do sada je dva puta rađen "remont" zadnjeg brisača na mojoj 147ci. Čak je rastavljano i kućište el. motora. Uvek je bilo blata unutra.
Posle ovakvih tretmana brisač je radio brže, ali je kod mene ostao zvuk zujanja...
a) šta je razlog zujanja - neki ležaj osovine el. motora, četkice ili nešto treće?
b) kako trajno rešiti problem zadnjeg brisača - tj. sprečiti da voda (kiša, sneg) zajedno sa prašinom ne ulaze u kućište gde su zupčanici i kućište el. motora?

ako ti se javlja zujanje ( bzzzzzz, bzzzzzzzzz ) kada krene brisat i kada se vraca onda je do motora, nekada pomogne ciscenje jer bude pun prasine , rastavi ga i naspricaj wd-om i ocisti

aa to sto ti ulazi prasina i voda to mozes rijesit sa novom brtvom, i provjeri jel ti dobro sjela kada si ju vraco nazad mehanizam od brisava  jer silikoniranje ili tak nesto nije trajno rijesenje
:Horse: :mehanic
 

Offline dusan147

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 285
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Giulia Veloce 2.2 210KS Q4 AT8
    • Novi Sad
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #16 u: 01-05-2011, 23:07:17 »
Motor je rastavljen i čišćen, ali opet bzzzzuuuji...
Biti Merlin, ne Artur!
 

Online Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5211
  • Karma: 132
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #17 u: 01-05-2011, 23:32:03 »
jesi vidio kakve su ti cetkice na njemu da jedna nije potrosena, i jesi podmazo zupcanik, osovinu brisaca, rotora, zupcanika ostale dijelove nakon ciscenja
:Horse: :mehanic
 

Offline dusan147

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 285
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Giulia Veloce 2.2 210KS Q4 AT8
    • Novi Sad
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #18 u: 02-05-2011, 09:40:52 »
Sve to je radio auto-električar, a ja sam bio prisutan i nadgledao.
Mehanizam je dobro očišćen i dobro podmazan. Četkice su bile potrošene, ali ne toliko da bi se menjale, kako je tvrdio autoelektričar.
Međutim, uzmite u obzir sledeće...
Pri radu zadnjeg brisača elektromotor radi kontinualno, a mehanizam (metalne poluge sa Antonove slike 4) menja smer rotacije brisača. Ako zujanje nije kontinualno (već se menja sa promenom smera rotacije brisača), onda zujanje potiče od mehanizma. Da li je tako?
Biti Merlin, ne Artur!
 

Online Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5211
  • Karma: 132
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #19 u: 02-05-2011, 12:32:05 »
je tu si u pravu da mehanizam mjenja smjer, a motor bi trebao stalno radit,  ee sad jel brisac zastane na 1-2 sek kada mjenja smjer ili se odma vraca u prvobitan polozaj jer kod nekih se motor ugasi na sekundu i onda opet krene da vrati brisac nazad .. kod tog zadnjeg brisaca nemas puno imas 2 zupcanika i el.motor moj savjet skini motor i spoji ga na 12v i vidices dal je do njega i dali on zuji aaa cudi me sto nije bilo isprobano kada se je cistilo i podmazalo dali jos zuju
:Horse: :mehanic
 

Offline dusan147

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 285
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Giulia Veloce 2.2 210KS Q4 AT8
    • Novi Sad
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #20 u: 02-05-2011, 14:27:25 »
To što predlažeš je odličan test za proveru kvaliteta motora...
A zašto to nije urađeno u servisu? Pa, majstor je rekao da elektromotor na Alfi iz 2001. mora da zuji i da je dobro što uopšte radi.
A ja poverovao...  :?:
Biti Merlin, ne Artur!
 

Online Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5211
  • Karma: 132
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #21 u: 02-05-2011, 14:47:59 »
haha el motor je kao i svaki drugi nema tu razlike velike isti je i za wv i za hondu i za alfu i za opela i forda i yuga .. bice da mu se nije dalo uopce radit...ja sam sebi na bivsem bravu prednje skare i taj zadnji motor sredio isto mi islo sporo, i sve rastavio, ocisto, podmazo i bez ikakvih zvukova bilo,
imas neke motore koji su malo glasniji kada rade ali ako ti se prije nije javljali taki zvukovi onda se nebi smjeli ni sad cut 
:Horse: :mehanic
 

Offline dusan147

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 285
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Giulia Veloce 2.2 210KS Q4 AT8
    • Novi Sad
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #22 u: 03-05-2011, 07:10:50 »
Kada budem imao novosti u vezi sa zadnjim brisačem, javljam se ponovo... :pivo:...
Biti Merlin, ne Artur!
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #23 u: 03-05-2011, 07:43:32 »
moj radi kao curica  :craz

neki dan na autocesti, sveopci potop, ja vozim 140 km/h konstantno i sat vremena brisac radi bez popratnih zvukova ili efekata   :da:
 

Offline Merukur

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 101
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulia 2.2d Veloce - 2018
    • Zagreb
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #24 u: 12-05-2011, 21:20:42 »
Pozdrav
Mene je danas na 147 iznenadio jedan dosta čudni i glasni plastički zvuk klik na kraju ciklusa rada zadnjeg brisača. Eto nisam bio lijen pa sam evo maloprije sve rastavio i ne baš do kraja sastavio. :-)

Uglavnom, ja sad dvojim o jednoj dosta ključnoj stvari. Je li ona stožasta plastika koja je s vanjske strane brisača (između stakla i ruke brisača) fixna ili se vrti zajedno s brisačem. U mom se slučaju (nakon rastavljanja) vrti zajendo s brisačem i to mi je skroz nelogično. Odvrnuo sam ona tri inbusa koji drže motor, skinuo brisač i skinuo onaj uskočnik koji na kraju omogućuje da se motor izvadi skroz van.

Iz motora viri dugačka osovina s uzdužnim utorom koji se dalje nastavlja na neki stožac i na kraju završi navojem za brisač. Nemam slike, ali ovi koji su rastavljali znaju o čemu pričam. Moja je pretpostavka da taj dio s uzdužnim utorom treba biti fixan (i na njega je onda fixno vezana ta plastika s vanjske strane šajbe), a da kroz nju u stvari ide osovina koja rotira i tako rotira samo brisač.

Može li netko potvrditi to što sam ja pokušao opisati?

I drugo. Otvorio sam i sam mehanizam i u mom je slučaju unutra savršeno čista žuta mast da nisam mogao vjerovati kako je sve čisto i uredno. Eto tek toliko da ima i nešto pozitivno.
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #25 u: 13-05-2011, 19:59:25 »
ta plastika treba biti fiksna, kroz nju prolazi osovina i samo se ona vrti

vise se ne sjecam ( proslo je mjesec dana   :craz ) ali kroz maglu mi se cini da se ta plastika fiksira na onu metalnu cijev kroz koju ide osovina
ima neka 3 utora na koja se natakne
tak nekaj
 :rolll:
 

Offline Merukur

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 101
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulia 2.2d Veloce - 2018
    • Zagreb
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #26 u: 13-05-2011, 21:04:50 »
To s tih par utora je ok. Ali oko same osovine motora je plasticna cijev koja ima jedan uzduzni dugacki utor. I ta se plasticna cijev tako zapekla za osovinu da to ne moze nikud nego se vrti sve zajedno. Danas sam je spricao wd-om, drzao u nafti jedno 2 sata, skinuo hrdju onako izvana gdje sam mogao, ali ne mice se ni milimetar... A trebalo bi se slobodno rotirati...

Hvala na potvrdi da se taj stozac ne vrti. Mislim....znao sam to i sam, ali kad nesto bas nikako ne radi kako treba, onda covjek pocne sumnjat u sve... :-)
 

Offline Merukur

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 101
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulia 2.2d Veloce - 2018
    • Zagreb
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #27 u: 14-05-2011, 22:14:33 »
Evo samo za ohrabrenje onima koji krenu istim stopama. Osovina motora je toliko zapekla za plastiku u kojoj se rotira da je na kraju čitav brisač rotirao zajedno s motorom pa je i pukao mali plastični zub koji bi kao trebao spriječiti rotaciju fixnih dijelova. Taj mali plastični klin nije imao šanse protiv skoro 10cm dugačke hrđave osovine. Malim sam čekićem skidao hrđu i divio se bijednoj izvedbi cijelog sklopa.... Idealno bi bilo izraditi tu osovinu od inoxa, ali nisam rastavio dio gdje je osovina vezana na zupcanik pa sam odustao od te ideje...

Moj je prijedlog svima da rastave taj sklop nakon godinu ili dvije korištenja jer je meni nakon 3 godine korištenja, tek u zadnjih par tjedana brisač počeo raditi sporije da bi nakon toga pukao taj mali plastični klin i onda je sve otišlo i počelo se vrtiti i što treba i što ne treba. Ali osovina je očito hrđala jedan puno duži period...

Drugi je problem konektor za crijevo za vodu. Kad su vrata spuštena, to se crijevo, odnosno njegov utor, nalazi točno iznad osovine. A ušteka se skroz lagano pri čemu je brtvljenje prepuštenom malom o-ringu koji, po meni, nema nikakve šanse odraditi taj posao kako treba. I onda u biti osovina hrđa zbog tekućine koja se koristi za pranje prozora.
Drugi dokaz za to je to što je osovina nije zahrđala na onom dijelu koji viri van kad se skine ručica brisača. To znači da voda nije došla izvana nego iznutra...

Ja sam jack od vode zamotao onom bijelom trakom za brtvljenje i nagurao unutra. Oplatu od zadnjih vrata neću vraćati još barem tjedan dana tako da mogu pratiti je li sve ok.

Toliko od mene...
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1528
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #28 u: 27-05-2012, 23:32:52 »
Danas sam pokušao skinuti zadnji poklopac radi promjene Alfa znaka, ali sam u strahu da ne polomim plastične kopče ipak stao - rekoh da vidim je li netko na forumu to već radio - i bingo! :)

Dakle, vidim da si ti kacavidom uspio to osloboditi (jer imam osjećaj da bi garant puklo da se vuče na silu), ali mi nije jasno kako si uspio dosegnuti do tamo jer je prostor kada se vide skinu i dalje jako ograničen, pogotovo kod desne kopče?

Imaš li još kakav hint?

Bilo bi mi pametno i kada to već sve skinem preventivno očistiti motor, iako za sada sve radi ok.
« Zadnja izmjena: 27-05-2012, 23:33:59 od Paso »
 

zvone147

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Sportwagon - stražnji brisac !
« Odgovori #29 u: 28-05-2012, 22:22:41 »
Evo i mojeg iskustva, sa 147-ice.

Kod mene je simptom bio da nije prskala voda na stražnji brisač. Pumpa je uredno radila, no voda nije išla kroz mlaznice. Primjetio sam da se voda cijedi ispod oplate stražnjih vrata, pa sam posumnjao da je otpala cjevčica ili nešto slično. Naravno i brisač je neko vrijeme radio teško, a i dio sa mlaznicama se okretao, što nebi trebalo (pročitao ovdje :)). Pokazalo se da je cjevčica za dovod vode otpala sa plastičnog pipca na kučištu brisača zato jer se cijeli komad, koji treba biti fiksni, micao kako je brisač radio lijevo-desno, pa je pipac zapinjao za rub "rupe" u vratima i cjevčica bi otpala nakon 1-2 okreta.

BTW ovo s curenjem vode je prijavljeno na servisu, to su kao popravili (i naplatili 1 radni sat...)  ali ubrzo je ponovo otpala.... Valjda su ju samo nataknuli natrag na pipac  :?:

Tek kada sam po ovim uputama sredio zapečenu osovinu i složio da se dio koji treba biti fiksan ne miče, stvar radi kako treba  :drive:

Evo i par slika


Skinut motor prema gornjim uputama (skinuti brisač izvana, skinuti oplatu - odšerafiti onih par šerafa, pa lagano izbiti kvačice, odšerafiti 3 imbusa, odspojiti struju & vodu - time je mehanizam brisača oslobođen, skinuti C-štift, skinuti plastični dio, skinuti "konus"), jedva oslobođen plastični "konus" u kojeg se zapekla poprilično hrđava osovina


Detalj hrđave osovine... vidi se utor koji bi trebao fiksirati konus...


Pošmirglana osovina... vidi se gumena brtva koja bi valjda trebala spriječiti ulaz vode, i utor koji drži onaj C-štift. Nakon šmirglanja namazao sam osovinu litijevom masti, valjda će držati koju godinu.... Plastični konus sam morao lijepiti jer je onaj "zub" puknuo. Upotrijebio sam neki Loctite super bla bla.


Složeno, vidi se C-štift i podložna pločica (to je onaj kojeg treba maknuti kod rastavljanja....)


Cijeli mehanizam... zalijepljen konus, vraćen valjkasti plastični dio, pločica i C-štift.


Namontirano nazad... sad još samo brisač.... (i da mu promjenim metlicu....  :hehe:)



E da, kad je već sve bilo dole, skinuo sam i poklopac motora, unutra je sve puno neke bijele masti, ali je mast bila mekana i sve je bilo pokretno... tako da tu nije trebalo intervenirati :)

« Zadnja izmjena: 28-05-2012, 22:25:01 od zvone147 »