Znaci dolazimo zajedno do zaključka da bezbojni lak treba biti otporan na temp.
Pa se onda u duhu tog razmišljanja može reci da bi bilo dobro posto se kocnice griju da i pitura bude otporna na temp.
Rekao si da nema veze kakva je pitura i ja ti vjerujem ali ako može zašto ne , a sad za ovo odmascivanje sto je jako potrebno ja to nisam ni spominjao i nema nikakve veze s tim jeli sprej otporan na temp. ili nije 
bezbojni da otporan zato što on voli mijenjati boju u žućkastu, i samo zato... farba iliti pitura netreba biti uopće otporna... ja recimo nisam stavljao uopće bezbojni na klješta, stavio sam samo obični sprej, i eto od naganjanja, uspio sam skurit i pločice jedne i sve i još se boja nije digla niti ništa... a sumnjam da če onda itko od vas uspjet skurit toliko kočnice tj da se digne farba... zato farba uopće netreba biti otporna... nema nikakve razlike... ako se stavlja bezbojni on da jer smao on mijenja boju...

naravno možeš i boju stavit termootpornu ali kažem nema uopće nikakve razlike koja god da je neće se niti jedna podignuti...
i netreba nikakvi kistevi i kakve gluposti, sve se da lijepo sa sprejom, smao se uzme 5 min više i lijepo se zaštiti cijeli auto... odnosno sve oko kotača i oko platobrana da maglica ne zahvati blatobran... koga zanima imam sve i fotodokumentirano pa lako pošaljem... a radio sa kistom ili spreom ionako moraš zaštitit dio tj rupu gdje se od prednje strane klješta vidi disk, pa gdje se vidi pločica itd. dođe ti na isto, a ovako se pimpla sa kistom nepotrebno..
@-164- je istina, pravi posao je sve raskopati i polakirati... ALI kada je sve na autu nema šanse da češ skužit da je lakirano na autu bez skidanja, skužit češ tek ako raskopaš klješta... tako je barem kod mene i svima kome radim, odnosno kada se radi kako spada