PG-13 tema pogodna samo za odraslu publiku, scene izrazitog nasilja i čerupanja auta nisu pogodne za mlađu publiku i one slabijih živaca. Napominjemo da su svi akteri trenirani profesionalci ili šizofreničari koji se furaju da znaju, zato djeco ne probavajte ovo kući

:
Operacija započeta u nedelju u 10.30h, pacijent uredno uveden u narkozu, vitalni znaci povoljni i kontrolisani


Uploaded with
ImageShack.usSkida se karambolka, dva šarafa sa obje strane plus po jedan u blatobranu. Majstor je smrtno ozbiljan i posvećen zadatku iako je tuner VW vozila i preferira German style

Uploaded with
ImageShack.usBranik sam i dobrovoljno spada, zahvaljući poslovičnoj talijanskoj kvaliteti pravo je čudo da je ovoliko i bio na autu

[

Uploaded with
ImageShack.usBranik skinut, u ovoj fazi poželjno imati dva para ruku radi skidanja i prenosa branika. Pristupa se skidanju farova, alfa se još uvijek ne buni no ne lezi vraže

Uploaded with
ImageShack.usFarovi skinuti odvrtanjem tri šarafa nosača, čiste se i pripremaju za rad

Uploaded with
ImageShack.usFarovi očiščeni od prašine, priprema se alat i farovi se još jednom pregledaju radi eventualnih oštećenja ili naprsnuća kojih srećom nije bilo iako je uočeno da dva fara imaju različitu zaptivnu masu. Da li se radi o "talijanskom šarmu" ili je jedan zamjenski nije utvrđeno

Uploaded with
ImageShack.usPriprema se sav alat u vidu, industrijskog fena radi zagrijavanja, više vrsta manjih i malo većih šarafcigera, pripremaju se projektorske leće

Uploaded with
ImageShack.usFarovi su zagrijani i raskravljeni zagrijavanjem u drvenoj kutiji čisto da ne bi bilo pucanja plastike jer ipak je februar :hehe:
Potom se fenom pristupilo zagrijavanju šava fara.

Uploaded with
ImageShack.usNakon desetak do petnaest minuta zagrijavanja, diht masa u prvom faru koja je nalik na žvakaću gumu polako popušta i prvi far se otvara iznimno lako, drugi far se zato ne otvara lako jer je zaptivna guma poput maltera i far se dodatno grije uz izgovaranje prigodnih multikonfesionalnih molitvi

Uploaded with
ImageShack.usRastavljeni far se čisti, dijelovi se odvajaju radi prerade na GTA look, skida se sijalica pozicije te se proširuje otvor radi stavljanja projektorske leće. Korištena manja i preciznija brusilica

Uploaded with
ImageShack.us Prelazimo na ukrasna sjenila koja treba prešmirglati, preći primerom za plastiku i u konačnici ofarbati u crno radi GTA looka

Uploaded with
ImageShack.usSjenila pripremljena za farbanje, crni brzosušeći abro lak korišten

Uploaded with
ImageShack.usMajstor prvo nanosi plastični primer a potom crni lak, ja iz pozadine suflujem i komentarišem. Da se primjetiti da je majstorova ruka brža od ljudskog oka i skoro neuhvatljiva modernim kamerama


Uploaded with
ImageShack.usSjenila gotova, crni abro sprej se brzo sušu a uz pomoć industrijskog fena sušenje ubrzano

Uploaded with
ImageShack.usProjektorska leća uglavljena u far bez problema, fiksirana preko šarafa za zadnje strane fara onako kako je i predviđeno

Uploaded with
ImageShack.usNakon što su leće montirane u oba fara, ide konačno čišćenje i ispuhivanje eventualnih ostataka operacije. Na slici se vidi majstor koji munjevitim pokretom ruke stvara vrtlog iznad farova pri čemu stvoreni vakum

dodatno čisti farove od eventualnih nečistoća

Uploaded with
ImageShack.usUlazi se u 5ti sat operacije te se postavljaju ukrasna GTA look sjenila koja su do sada već suha

Uploaded with
ImageShack.usPriprema se wurth diht/zaptivna masa, kupljene su dvije, siva i crna jer nismo znali kakva će biti orginalna. Jako bitno koristiti uvijek diht masu boje što sličnije originalu jer se šavovi fara nikad ne mogu očistiti 100% od ostataka stare diht mase, tako da različita boja nove diht mase dovodi do šarenila.

Uploaded with
ImageShack.usVrlo pažljivo se diht masa pištoljem nanosi u utor šava fara gdje je i originalna bila. Ne nanosi se previše gust dio jer treba voditi računa da će prilikom sljubljivanja stakla jedan dio ukoliko se pretjera sa diht masom iscuriti. Znači odmjereno i ne sa pretjerivanjem. Jednom sastavljeni farovi se povezuju izolir trakom i ostavljaju 45 minuta radi brzog sušenja, laganog odmora vrijednih pregalaca, brze meditacije uz surutku i ovčiji sir


Uploaded with
ImageShack.usNakon pauze za sušenje farova i lagani odmor, vraćamo se alfi koja se lagano budi iz kome i spremna je u maniru pravog talijana da nam zada glavobolje. Ipak ugradnja farova ide relativno ok, provjeravaju se džekovi, vrše se manje modifikacije via lemilica, podešava se visina farova, kablovi se kopčaju i sakrivaju kroz postojeće kanalice instalacije i ide prvi test urađenog. Naravno kompletna instalacija bixenona je provjerena u samom startu kopčanjem direktno na akumulator, čisto da se izbjegne ugradnja faličnog sklopa.

Uploaded with
ImageShack.usNakon svih provedenih testiranja, nakon što smo se uvjerili da nema nikakvih grešaka na BC-u, lagano ulazimo u 7mi sat rada i spremamo se da vratimo branik nazad.

Uploaded with
ImageShack.usBranik je bio izrazito problematičan za vratiti, treba sve uštimati, uštimati rupe za šarafe, uštimati zaštitnu plastiku ispod motora i na tom poslu smo izgubili cirka sat i pol. Jednostavno plastika je dosta mekana, uvija se i treba paziti da se šta ne slomi. Preporučljivo imati dva, tri pa čak i više parova ruku. Pošto se radnja već dešava u 21.45h gledatelja i suflera nije nedostajalo tako da se i nažicala pomoć.
Branik se uspješno postavio iz trećeg pokušaja


Uploaded with
ImageShack.usKonačan test je pokazao da je sve OK, još se provelo nekih 15 minuta štelujući snop farova na šarafu a onda doštimavajući sa kontrolama iz kabine.......
Zaključak, izrazito pipav i posao koji preporučam samo hrabrim (čitaj blesavim) sa viškom vremena i obavezno uz prisustvo nekog ko se dobro kuži u struju jer ima dosta stvari koje mogu da zagorčaju život. U mom projektu je glavni bio majstor koji se i vidi na slikama, električar po struci, zaljubljenik u "švapska vozila" izrazito vješt sa gedorom i šarafcigerom koji je ovakve stvari radio i prije na par BMWova i audija i passata. Konačan rezultat je 10 sati rada, bolna leđa i upala u svemu što može da se upali. Farovi su odrađeni ODLIČNO za šta zasluge idu u cijelosti majstoru koji se zove Nermin i iz sarajeva je (Nadimak Liga iako to cro populaciji neće značiti puno). Vidljivost sa ovakvim lećama je barem 3 puta bolja od klasičnog xenona koji iz običnog sjenila baca svjetlo gdje treba i gdje ne treba. Svijetlo ima odličan cut-off tako da ne smeta ostalim vozačima u saobraćaju. Nadalje ja sam namjerno ostavio angle-eyes kao pozicije iako to nije u duhu alfista, smatram da su odlične kao dnevna svijetla, ne troše mi xenon ni instalaciju a sasvim dobro je auto vidljivo sa njima. Angel eyesi su priključeni na SMD ledicu koja mi služi kao pozicija, ona ima chip na sebi tako da ni ona a ni angel eyesi ne izbaciju grešku na BC-u. Dugo xenon radi odlično, imao sam priliko danas da testiram svu instalaciju i nema prigovora, posao je odrađen po PS-u. Tek kad se odrade farovi moguća je pojava kondenza, i to blagog jer se diht masa suši do 24h i u tom periodu ima dosta isparavanja. Meni već danas nema nikakvog kondenza i vidi se da je diht masa totalno suha. Alfa 147 sa ovakvim farovima izgleda odlično, puno bolje i agresivnije nego sa klasičnim ali opet kažem radi pipavosti posla ne preporučam ovo svakome da radi na svoju ruku, učinite sebi uslugu i dajte nekom ko to zna, biće jeftinije u konačnici. U mom slučaju ovo je super ispalo zahvaljući majstoru Neminu kojeg sam uspio nagovoriti da baci pogled na ovaj naš forum, rekao sam čovjek da se redovno zajebajemo na temu german styla te da će naše komentare biti zabavno čitati.....a uvijek mogu nešto i da nauče o stilu

Gledat ću da postam par visokokvalitetnih fotki na svoju temu "rasno talijansko magare" gdje će se vidjeti puno bolje i po danu kako dobro farovi izgledaju. Sve ove slike su snimljene iphonom tako da kvaliteta nije boli glava zato molim za razumjevanje.
Za sva pitanja sam naravno otvoren i nadam se da će ovaj mali "uradi sam" nekome valjati .....toliko od mene
