Zaboravio sam slikati alat, ali nema veze. Potrebna su dobra 3 sata za ovo napraviti
Najprije se digne stražnji kraj i skinu oba kotača da balans štanga nebi natezala onu polugicu koja dođe na amortizer.

Otvori se portapak i počne rastavljati po redoslijedu. Broj 3 je plastični crni čep koji bočno drži naslon.

i onda se ukaže ovaj vijak, ključ 22 kojega treba odviti

nakon toga odviti vijak koji drži polugicu balans štange (ključ 17) i dva vijka koji drže glavčinu za amortizer (ključ 19) i skinuti amortizer

montrati stege

ova je ručni rad a može se lako napraviti. Klučan je ovaj prizmatični dio dimenzija 25x25x57 mm i na njemu se izbuše dvije rupe fi 16. Kroz jednu prolazi vijak, a druga se malo pobrusi pema slici da može stati opruga.

Treba odviti ovaj vijak sa vrha amortizera (ključ 22)

Do sad je uvijek išlo ovako bez problema, ali mi je jedna zapekla pa sam išao kod prijatelja koji ima pištolj na komprimirani zrak

lijevi promijenjen

idemo na desni, orginal Turski  

 (i lijevi također)

promijenjen i desni

i jedan video na kojemu se vidi razlika u funkciji staroga i novoga. Sabijanje ide skoro bez otpora kod jednoga i drugoga (to je normalno). Interesantna je brzina izvlačenja cilindra (radni hod). Što brže ide to lošiji amortizer. Razlika je očigledna.
Stari i novi amortizergotova reportaža  
 