03-11-2025, 15:14:54

Autor Tema: Moja Nerica carbonio  (Posjeta: 82454 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline luka05

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1028
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #630 u: 20-10-2012, 22:56:15 »
ovako kupio sam je sa 48600. nakon 2000km promjenio sam plocice diskove i cijevi - sve tarox, sport japan diskovi.
( to sam imao i na staroj 147 , koja je samo kod mene sa istim kompletom presla 96000km. )
onda sam stavio prednje od gta 305. to sam vozio nekih 2000 - 3000 km dok nisam dobio opomenu pred iskljucenje od  :police: :pol:. zato sam vratio opet standard tarox. i jos su na alfi i sad ima alfa 132000km. meni razlika izmedu standard i taroxa dan i noc. prvo sta napravim na autu su kocnice a onda sve ostalo, ove a i ni na prosloj nikad nisu dale naslutit da ce popustit, cak su i grobnik otrpjele bez ikakavih problema.

 :ok:
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #631 u: 02-11-2012, 21:20:07 »
malo da dignem temu....okrenuo 100 tisuca veceras...u 4 godine i 2 mjeseca...nije lose za pomorca   :drive:

kad da napravim veliki servis  :?:



 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #632 u: 02-11-2012, 21:22:51 »
a ovo ide gore u ponedjeljak...provjerena kombinacija  :da: Bilestein B8 i Eibach Pro Kit  :drive:

 

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1040
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #633 u: 02-11-2012, 21:25:31 »
malo da dignem temu....okrenuo 100 tisuca veceras...u 4 godine i 2 mjeseca...nije lose za pomorca   :drive:

kad da napravim veliki servis  :?:

(Image removed from quote.)

Ja sam na 98000 napravio, mada kažu i 120000.
Što je sigurno je sigurno.
I kad staviš amortizere češ me provozat malo :drive:
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #634 u: 02-11-2012, 21:28:56 »
Ja sam na 98000 napravio, mada kažu i 120000.
Što je sigurno je sigurno.
I kad staviš amortizere češ me provozat malo :drive:

i ja si mislim napravit ranije, jer mi i izmjena ulja dolazi ubrzo, pa zajedno sve napravit...

a za provozat nema problema...any time  :ok:
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #635 u: 02-11-2012, 21:34:14 »
saša, opat ideš na "staru" kombinaciju, ali provjerenu?  :ok:

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #636 u: 02-11-2012, 21:38:18 »
saša, opat ideš na "staru" kombinaciju, ali provjerenu?  :ok:

 :da: ''sportsko udobna'' kombinacija  :ok:
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8271
  • Karma: 544
  • Spol: Muški
    • KRK
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #637 u: 02-11-2012, 22:27:22 »
 :ok:
vracamo se onom , opruge -30mm i tvrdi amortizeri , dobitna kombinacija  :craz
i ja cu ubrzo na tu kombinaciju
« Zadnja izmjena: 02-11-2012, 22:28:24 od Marin krk »
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #638 u: 02-11-2012, 22:34:14 »
:ok:
vracamo se onom , opruge -30mm i tvrdi amortizeri , dobitna kombinacija  :craz
i ja cu ubrzo na tu kombinaciju

 :da: i peri deri pun gas di god oces  :ok:
 

Offline Lepi

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2156
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • BMW F30, MINI COOPER
    • Zagreb, Šestine
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #639 u: 02-11-2012, 22:42:35 »
Baš iz tog razloga gewinde moraju imat opciju namještaja tvrdoce a ne samo visine.
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #640 u: 02-11-2012, 22:52:30 »
Baš iz tog razloga gewinde moraju imat opciju namještaja tvrdoce a ne samo visine.


stvar je u tome da kad je auto ''u podu'' amortizer jednostavno nema radnog hoda i auto leti na sve strane i tu je kraj prici...

nikakvo stelanje mekoce tu ne pomaze
 

Offline Lepi

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2156
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • BMW F30, MINI COOPER
    • Zagreb, Šestine
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #641 u: 02-11-2012, 23:01:15 »

stvar je u tome da kad je auto ''u podu'' amortizer jednostavno nema radnog hoda i auto leti na sve strane i tu je kraj prici...

nikakvo stelanje mekoce tu ne pomaze

Zavisi kakve gewinde imaš :ok:
Moje KW novitec gewinde imaju radno područje  od 35mm-65mm. Koliko para toliko muzike.
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #642 u: 02-11-2012, 23:07:52 »
Zavisi kakve gewinde imaš :ok:
Moje KW novitec gewinde imaju radno područje  od 35mm-65mm. Koliko para toliko muzike.

to stoji i potpuno se slazem  :ok:

al isto tako sam siguran da bi se tvoja 147ica sa KW Novitec gewindama i onoliko spustena ko sta sam je vidio na susretu u Zg razletila na sve strane kad bi je odcepio po prelijepim lokalnim cestama na mom otoku

o tome ja pricam...ne moze u pod i da se brzo vozi po grbama, rupama itd...pa i da kostaju 2+ milje eura

 

Offline signo

  • Trade Count: (+27)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 742
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #643 u: 02-11-2012, 23:18:15 »

stvar je u tome da kad je auto ''u podu'' amortizer jednostavno nema radnog hoda i auto leti na sve strane i tu je kraj prici...

nikakvo stelanje mekoce tu ne pomaze
Kolega   nisi  u  pravu, gevinda   ne radi  na  radni  hod,  njoj  je   važnija  izbalansiranost prednja  i  zadnja  osovina,  ja  sad  kad   bi  ti  reka   da  mi  gevinda bolje  radi   na  tvrđim  postavkama tj  da  se  auto  bolje  ponaša, i  da  je  ugodniji  za  vozit  tj  kompaktniji  a  samim  time  i  ugodniji  za  vozit , šta  bi ti reka na to,  nemožemo  ja  i ti   kupit  gevinde i u  nekog  fušera u garaži  to  smontirat i  reć  iman  gevindu  na  autu, imaš k..c a ne gevindu, to je  bolje  ne  imat  nego  imat, nije  to  samo  tako  nabacit  i to je to  , to je  malo  veća  nauka triba  to  uštimat :da: i tu  je a  prednost   te  gevinde  šta  pss-9 nudi  tu  mogućnost  finog  ugađanja i uštelavanja  a to ne.... a razlike  ima, posebno  za  zadnju  osovinu,   :ok:  Uvik je  problem  zadnji  kraj pretvrd  a  prednji  premekan onda   ti  lipo otvrdneš  prednji  a  omekšaš  zadnji  i   traži  šta  ti  odgovara  a kombinacija  je  masu  dok ti  imaš  samo  jednu i  u tome  je  problem!!!  :ok:
« Zadnja izmjena: 02-11-2012, 23:20:18 od signo »
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #644 u: 02-11-2012, 23:31:41 »
Kolega   nisi  u  pravu, gevinda   ne radi  na  radni  hod,  njoj  je   važnija  izbalansiranost prednja  i  zadnja  osovina,  ja  sad  kad   bi  ti  reka   da  mi  gevinda bolje  radi   na  tvrđim  postavkama tj  da  se  auto  bolje  ponaša, i  da  je  ugodniji  za  vozit  tj  kompaktniji  a  samim  time  i  ugodniji  za  vozit , šta  bi ti reka na to,  nemožemo  ja  i ti   kupit  gevinde i u  nekog  fušera u garaži  to  smontirat i  reć  iman  gevindu  na  autu, imaš k..c a ne gevindu, to je  bolje  ne  imat  nego  imat, nije  to  samo  tako  nabacit  i to je to  , to je  malo  veća  nauka triba  to  uštimat :da: i tu  je a  prednost   te  gevinde  šta  pss-9 nudi  tu  mogućnost  finog  ugađanja i uštelavanja  a to ne.... a razlike  ima, posebno  za  zadnju  osovinu,   :ok:  Uvik je  problem  zadnji  kraj pretvrd  a  prednji  premekan onda   ti  lipo otvrdneš  prednji  a  omekšaš  zadnji  i   traži  šta  ti  odgovara  a kombinacija  je  masu  dok ti  imaš  samo  jednu i  u tome  je  problem!!!  :ok:

 :handclap: sve si lipo objasnio, pogotovo za zadnju osovinu  :ok:

al ako mi mozes samo objasnit sljedece...ako je auto ''u podu'' , kolki je onda njemu radni hod, tj kolko moze ici jos doli kad auto naleti u rupu ili grbu sa nekih 100-120kmh, a da to lipo odamortizira, a ne da poskoci ili zalupi ''do kraja''

ja mislim da tu nema neke velike filozofije...za dobru cestu auto moze doli, a za losiju mora gori...ili nema amortiziranja...o tome ja govorim i samo pokusavam rec da je -3 opruga i malo tvrdji amortizer najbolji kompromis izmedju sportskog/udobnog za auto za svaki dan koji radi 25-30 tkm godisnje, a to je moje auto  :mah:



 

Offline Bavarac

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1845
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • 147 GTA, 155 1.8 TS 16V S
    • Zadar
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #645 u: 02-11-2012, 23:42:41 »
Evo ja kao neutralan ću reći da je problem u tom što imate različite poglede na tematiku, znaći Saša imaš Alfu koju vozis svaki dan, po svakakvim uvjetima i sasvim je logično da ti gewinda nije najbolje riješenje, kao ni serijski ovjes, našao si sebi optimum, čemu gewinda ako nije u podu, ali takva traži prilagodjavanje vožnje kao što je usporavanjem na rupama, nemogučnost penjanja na rinzole, po lošoj cesti si spor jer je to tako, a s druge strane Damir ima gta koju vozi za gušt, po dobroj cesti, za gta je gewinda must hawe jer odlično ukroti snagu koju gta ima u prednjem kraju i tako...
Znači radi se o dva sasvim različita tipa upotrebe auta i nema šanse da se složite...
Viva Italia
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #646 u: 02-11-2012, 23:45:17 »
Evo ja kao neutralan ću reći da je problem u tom što imate različite poglede na tematiku, znaći Saša imaš Alfu koju vozis svaki dan, po svakakvim uvjetima i sasvim je logično da ti gewinda nije najbolje riješenje, kao ni serijski ovjes, našao si sebi optimum, čemu gewinda ako nije u podu, ali takva traži prilagodjavanje vožnje kao što je usporavanjem na rupama, nemogučnost penjanja na rinzole, po lošoj cesti si spor jer je to tako, a s druge strane Damir ima gta koju vozi za gušt, po dobroj cesti, za gta je gewinda must hawe jer odlično ukroti snagu koju gta ima u prednjem kraju i tako...
Znači radi se o dva sasvim različita tipa upotrebe auta i nema šanse da se složite...

pa sta nisam ja upravo to od pocetka govorio  :?:  :hehe:
 

Offline Bavarac

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1845
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • 147 GTA, 155 1.8 TS 16V S
    • Zadar
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #647 u: 02-11-2012, 23:51:43 »
pa sta nisam ja upravo to od pocetka govorio  :?:  :hehe:

Da... Rastumačio sam samo zašto nikad nećete isto misliti...
Viva Italia
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #648 u: 02-11-2012, 23:53:32 »
Da... Rastumačio sam samo zašto nikad nećete isto misliti...

 :ok:

 
 

Offline signo

  • Trade Count: (+27)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 742
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #649 u: 03-11-2012, 00:06:26 »
:handclap: sve si lipo objasnio, pogotovo za zadnju osovinu  :ok:

al ako mi mozes samo objasnit sljedece...ako je auto ''u podu'' , kolki je onda njemu radni hod, tj kolko moze ici jos doli kad auto naleti u rupu ili grbu sa nekih 100-120kmh, a da to lipo odamortizira, a ne da poskoci ili zalupi ''do kraja''

ja mislim da tu nema neke velike filozofije...za dobru cestu auto moze doli, a za losiju mora gori...ili nema amortiziranja...o tome ja govorim i samo pokusavam rec da je -3 opruga i malo tvrdji amortizer najbolji kompromis izmedju sportskog/udobnog za auto za svaki dan koji radi 25-30 tkm godisnje, a to je moje auto  :mah:
Kako  misliš  zalupi  do  kraja,  o  čemu  ja  pričam  cilo  vrime ako  je  premekan otvrdneš, ako je  pretvrd  omekšaš i to je  to ali  za  tvoj  stil  vožnje  definitivno  nije  nikakva  gevinda  kolega i tu  si  u pravu ... za  svakodnevnu  vožnju  definitivno  je  bolje   rješenje -3cm  pogotovo   ako  uvik  istu  rupu  sa 120 pogodiš,  pa  kako  nisi  više   zapamtija  dije  mamu joj  hebem,  a moga  si  i  dvi  lopate   betona  ubacit  u nju  kad se  već  HC nije  sitija.. :funny: usput  iša  sam  na  Krk  i znam  kakva je  cesta od  mosta pa  dalje,   fantazija,  bar  bila  prije   godinu  dana :ok: oni   nagibi  usponi   i  padovi  strašno!
Nebitno,  dobro je da  si ti  skužija  da  ti je  to  bolja  kombinacija   koja  više  odgovara   tvom  stilu  vožnje   a  ostalo je  manje  važno, ali  pazi  ti  setovi  ti  daju  i neku  dozu  lažne  prividne  sigurnosti  i lako se  pretjera, pamet  u  glavu  i lakšaj  malo , poz 
« Zadnja izmjena: 03-11-2012, 00:13:02 od signo »
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #650 u: 03-11-2012, 00:35:26 »
Kako  misliš  zalupi  do  kraja,  o  čemu  ja  pričam  cilo  vrime ako  je  premekan otvrdneš, ako je  pretvrd  omekšaš i to je  to ali  za  tvoj  stil  vožnje  definitivno  nije  nikakva  gevinda  kolega i tu  si  u pravu ... za  svakodnevnu  vožnju  definitivno  je  bolje   rješenje -3cm  pogotovo   ako  uvik  istu  rupu  sa 120 pogodiš,  pa  kako  nisi  više   zapamtija  dije  mamu joj  hebem,  a moga  si  i  dvi  lopate   betona  ubacit  u nju  kad se  već  HC nije  sitija.. :funny: usput  iša  sam  na  Krk  i znam  kakva je  cesta od  mosta pa  dalje,   fantazija,  bar  bila  prije   godinu  dana :ok: oni   nagibi  usponi   i  padovi  strašno!
Nebitno,  dobro je da  si ti  skužija  da  ti je  to  bolja  kombinacija   koja  više  odgovara   tvom  stilu  vožnje   a  ostalo je  manje  važno, ali  pazi  ti  setovi  ti  daju  i neku  dozu  lažne  prividne  sigurnosti  i lako se  pretjera, pamet  u  glavu  i lakšaj  malo , poz

kolega rupa nije uvik ista...nazalost nisam toliko pametan da popamtim ti su sve rupe bile u onih 100tkm sta sam sa svojom alfom napravio diljem Italije, Austrije, Bosne i Hrvatske

a da se samo uslikavam po parkinzima na lipom mom otoku, mozda bi i upamtija  :hehe:

al nisam kupio zato alfu, nego da je vozam svaki dan i gustam

nadam se da me razumis

a viruj mi ovi set daje itekakvu dozu sigurnosti, pogotovo kad ides u nepoznato i peres alfu kad joj i spada...nema straha da ces pogodit ''rupu'' ...al ti to vec ionako znas...prosa si ti to sa svojom Gta, siguran sam  :hehe:
 

Offline signo

  • Trade Count: (+27)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 742
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #651 u: 03-11-2012, 00:58:51 »
kolega rupa nije uvik ista...nazalost nisam toliko pametan da popamtim ti su sve rupe bile u onih 100tkm sta sam sa svojom alfom napravio diljem Italije, Austrije, Bosne i Hrvatske

a da se samo uslikavam po parkinzima na lipom mom otoku, mozda bi i upamtija  :hehe:

al nisam kupio zato alfu, nego da je vozam svaki dan i gustam

nadam se da me razumis

a viruj mi ovi set daje itekakvu dozu sigurnosti, pogotovo kad ides u nepoznato i peres alfu kad joj i spada...nema straha da ces pogodit ''rupu'' ...al ti to vec ionako znas...prosa si ti to sa svojom Gta, siguran sam  :hehe:
Razumim  te  u  potpunosti :funny: i  suosjećam  stobom ali  reka  bi jedan  moj sumještanin,  nije  bit  u  tome  da ja  prođem  isprid  kafića  sto  na  sat  i da  svi  kažu  koji  je  ono  ludonja i  nauspiju  te  ni  vidit,  fora je  da  prođeš  polako  i da te svi  vide  i  zavide  ti :smijeh  samo ti  guštaj u  vozilici :ok: Ja    sam  prizadovoljan   svojim  ovjesom  i  nema  potribe   da  ga  minjam,  zasada i  nikad  nisam  pogodija  tu  famoznu  rupu,  valjda  zato  šta  pripazim  i  prilagodim  brzinu  uvjetima  na  cesti  ko  će  ga  znat,ili mi  rupe  nisu  suđene :ok:
 

Offline mikela

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2221
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • - fiat 500 abarth- alfa giulietta 2.0jtdm
    • dugopolje-hvar-split
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #652 u: 03-11-2012, 08:02:01 »
to stoji i potpuno se slazem  :ok:

al isto tako sam siguran da bi se tvoja 147ica sa KW Novitec gewindama i onoliko spustena ko sta sam je vidio na susretu u Zg razletila na sve strane kad bi je odcepio po prelijepim lokalnim cestama na mom otoku

o tome ja pricam...ne moze u pod i da se brzo vozi po grbama, rupama itd...pa i da kostaju 2+ milje eura
ja bi se čak složio sa tobom saša , možda nisam trpao kw , ni probao vrhunsku gewindu ali nekako imam tvoje mišljenje a to me uvjerava sport pack na alfama sa -2 oprugama idealan kompromis za auto je bitan jebeš marke i lovu ako auto nije za svaki dan to se mora priznat , ja znam kad je na auto putu da je to strava ali šta kad se zađe na očajne ceste kojih je 70 posto u nas i onda dolaziš do zaključka da oni koji su napravili auto tj skupina stručnjaka u tvornici nisu obične budale koje trpaju smeće i tako olako prodaju  :ok:
jopet će bit alfa pa di puklo da puklo
 

Offline 156 sp1 rosso

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5322
  • Karma: 190
  • Spol: Muški
  • Giulia Veloce
    • ZAGREB
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #653 u: 03-11-2012, 08:32:58 »
....koja je to nauka u biti ,a sve se svodi na to da čovjek izabere što mu odgovara.

Kako Lepi kaže mora imati štelanje tvrdoće.... :ne: zavisi za što...jer ako ga spustiš full i na najmekše staviš onda je to meni bez veze... ali za lagano krstarenje gradom je ok.

Garantiram da su vozljivije sve ove gewinde bez štelanja tvrdoće jer one su uvijek naštelane s obzirom na koju ih visinu staviš(jedino se  prednji i zadnji kraj moraju  uskladiti). Dok ove sa tvrdoćom traže fino štelanje......a takvih je možda 10 %uštimano ) naravno kad se uštimaju su vrh.......

Ona dugačka staza u Njemačkoj znate na što mislim  :craz neznam kak se piše ,pa masovno se rulja vozi na Bilstein B14 pss,a koliko sam vidio izrazito je neravna i grbava i nitko se ne katapultira ili slično........(to sam ja gledao na videu :hehe:)  eto ja sam si do sad to sve tako uspio predočiti....ostavljam mjesta greški :ok:

A udobnost i mekoću si prema guzi štimate sa ovjesom koji vam guza voli :hap: :ok:

Saša možda ti je sic pretvrd ...mi u ovim foteljama imamo manje informacije sa ceste :hehe:

Gubila il dobila......zauvijek si moja voljena. Volim te Hrvatska.
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #654 u: 03-11-2012, 08:56:18 »
ja bi se čak složio sa tobom saša , možda nisam trpao kw , ni probao vrhunsku gewindu ali nekako imam tvoje mišljenje a to me uvjerava sport pack na alfama sa -2 oprugama idealan kompromis za auto je bitan jebeš marke i lovu ako auto nije za svaki dan to se mora priznat , ja znam kad je na auto putu da je to strava ali šta kad se zađe na očajne ceste kojih je 70 posto u nas i onda dolaziš do zaključka da oni koji su napravili auto tj skupina stručnjaka u tvornici nisu obične budale koje trpaju smeće i tako olako prodaju  :ok:

Mikelich u pravu si....kao sta je rekao jedan moj su otocanin, alfista isto, pa valjda oni u tvornici znaju sta rade...pogledaj imprece, miceke, megije rs - svi su lagano poviseni ko koze, a voze se brutalno, tj slozeni su da ideeee po svuda...a ko posle oce malo nize i tvrdje, dali zbog sminke, dali zato sta se ide malo na track day, to je drugi par rukava....za svaki dan i da se auto vozi nemilice, gewinde i ''u pod'' nisu - al eto to je moje skromno misljenje i znam da se puno njih nece slozit...al zato smo svi tu na forumu, da podjelimo misljenja i iskustva i da se druzimo, jer jedno je zajednicko svim nama, a to  je ALFA FOREVER  :ok:  :hehe:
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #655 u: 03-11-2012, 09:09:46 »
....koja je to nauka u biti ,a sve se svodi na to da čovjek izabere što mu odgovara.

Kako Lepi kaže mora imati štelanje tvrdoće.... :ne: zavisi za što...jer ako ga spustiš full i na najmekše staviš onda je to meni bez veze... ali za lagano krstarenje gradom je ok.Garantiram da su vozljivije sve ove gewinde bez štelanja tvrdoće jer one su uvijek naštelane s obzirom na koju ih visinu staviš(jedino se  prednji i zadnji kraj moraju  uskladiti). Dok ove sa tvrdoćom traže fino štelanje......a takvih je možda 10 %uštimano ) naravno kad se uštimaju su vrh.......

Ona dugačka staza u Njemačkoj znate na što mislim  :craz neznam kak se piše ,pa masovno se rulja vozi na Bilstein B14 pss,a koliko sam vidio izrazito je neravna i grbava i nitko se ne katapultira ili slično........(to sam ja gledao na videu :hehe:)  eto ja sam si do sad to sve tako uspio predočiti....ostavljam mjesta greški :ok:

A udobnost i mekoću si prema guzi štimate sa ovjesom koji vam guza voli :hap: :ok:

Saša možda ti je sic pretvrd ...mi u ovim foteljama imamo manje informacije sa ceste :hehe:

upravo tako  :ok:

a pista je pista, a cesta je cesta  :mah:
 

Offline Lepi

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2156
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • BMW F30, MINI COOPER
    • Zagreb, Šestine
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #656 u: 03-11-2012, 09:19:58 »
Na KW Novitec je tvornički setup gewinde za moj auto 1.5 krug zatvoren damping. Ako hoćeš bit ziher onda ostaviš tako i sve 5. Ako hoćeš eksperimentirati onda se igraš od 0-3.5 kruga  :ok:
 

Offline signo

  • Trade Count: (+27)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 742
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #657 u: 03-11-2012, 22:04:35 »
....koja je to nauka u biti ,a sve se svodi na to da čovjek izabere što mu odgovara.

Kako Lepi kaže mora imati štelanje tvrdoće.... :ne: zavisi za što...jer ako ga spustiš full i na najmekše staviš onda je to meni bez veze... ali za lagano krstarenje gradom je ok.

Garantiram da su vozljivije sve ove gewinde bez štelanja tvrdoće jer one su uvijek naštelane s obzirom na koju ih visinu staviš(jedino se  prednji i zadnji kraj moraju  uskladiti). Dok ove sa tvrdoćom traže fino štelanje......a takvih je možda 10 %uštimano ) naravno kad se uštimaju su vrh.......

Ona dugačka staza u Njemačkoj znate na što mislim  :craz neznam kak se piše ,pa masovno se rulja vozi na Bilstein B14 pss,a koliko sam vidio izrazito je neravna i grbava i nitko se ne katapultira ili slično........(to sam ja gledao na videu :hehe:)  eto ja sam si do sad to sve tako uspio predočiti....ostavljam mjesta greški :ok:

A udobnost i mekoću si prema guzi štimate sa ovjesom koji vam guza voli :hap: :ok:

Saša možda ti je sic pretvrd ...mi u ovim foteljama imamo manje informacije sa ceste :hehe:
To  te ja pitam,  potribno  ih  je   uštelat da  daju  maximum,  naravno  da  je  bolja   za vozit  kw  varianta 1  ili b -14  ako  su  uštimane znalački naspram  kw varianta -3  ili pss-9 ako  su  samo  nakalemnjene  na  auto   u  lokalnoj  garaži  i tako  se  voze,  nije  mi jasno  da  kolegu  njegove  gevinde  katapultiraju, može  bit  kruta,  neudobna  ali  nemože  katapultirat,  ,  prvenstveno  pravilna montaža   pa  fino  uštelavanje i to je to,  ako  neznaš   osnove  engleskog  jezika meštar  može  napravit  osnovne  greške  koje  te  mogu   stajat glave pri  nepravilnoj  montaži a to spustit  sp-ovjes  na  razinu  nekih  renomiranih  gevindi  je  bespredmetno  komentirati :ok:
« Zadnja izmjena: 03-11-2012, 22:06:02 od signo »
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8271
  • Karma: 544
  • Spol: Muški
    • KRK
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #658 u: 03-11-2012, 22:11:54 »
 :hehe:
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Moja Nerica carbonio
« Odgovori #659 u: 03-11-2012, 22:19:25 »
To  te ja pitam,  potribno  ih  je   uštelat da  daju  maximum,  naravno  da  je  bolja   za vozit  kw  varianta 1  ili b -14  ako  su  uštimane znalački naspram  kw varianta -3  ili pss-9 ako  su  samo  nakalemnjene  na  auto   u  lokalnoj  garaži  i tako  se  voze,  nije  mi jasno  da  kolegu  njegove  gevinde  katapultiraju, može  bit  kruta,  neudobna  ali  nemože  katapultirat,  ,  prvenstveno  pravilna montaža   pa  fino  uštelavanje i to je to,  ako  neznaš   osnove  engleskog  jezika meštar  može  napravit  osnovne  greške  koje  te  mogu   stajat glave pri  nepravilnoj  montaži a to spustit  sp-ovjes  na  razinu  nekih  renomiranih  gevindi  je  bespredmetno  komentirati :ok:

kolega sam si uskaces u rijec...u prijasnjem postu si napisao da ti lijepo prilagodis voznju uvjetima na cesti i usporis kad je cesta losa - pa ajde ako mozes objasni, ako ti je tvoja gewinda tako znalacki  ustelana, zasto uopce usporavas  :?: da ti ne rasipa auto, da ti ne izbije bubrege, da te ne zbaci ko kozu na drugu stranu ceste ? zasto usporavati stvarno mi nije jasno  :hehe:  :mah: