156 2,4 jtd sw bi po bilsteinu triba imat opruge ka i v6 motori uključujući i gta a 147 1,9 jtd bi tribala opruge ka i ostali četvrtaci , nisam u toku a koje su tebi opruge za 4 ili 6 cilindara ako ti je za 6 nema šanse da budeš zadovoljan, nećeš ih naštelat , koja ti je balansica, gume na 2,5 2,6 pumpaj i onda šteluj, na koliko ti je pritisak u gumama, one bi tribale dolazit poštelane u tvornici približno za taj tip auta, još nešto jesi siguran da ti je odrađena montaža ispravno!
neznam jel ovo pišeš meni ili odgovaraš kolegi ''164''

:
al evo moje vidjenje ove tematike...na bilstein stranici kaze da su B14 za sve AR 147 tj sve motore...piše max load na prednjoj osovinoi 1060 kg a zadnjoj 1000 kg...možda se i varam, pa ti pogledaj na njihovoj stranici isto

gume su napred 2.5 iza 2.4
neznam kako su bile poštelane kad su došle, jer smo stavili na auto i poštelali visinui kako se meni htjelo i svidjalo na oko...kad sam malo procitao knjizicu onda sam skuzio da tvornica daje 1.5 cm unutar kojih gewinda najbolje radi...izgleda da smo mi stavili ispod minimuma, tj auto je blo jaaako nisko i tvrdo, al najveci problem je sta gewinda lupa u rukavac na toj visini
sad sam stavio napred skoro na najvecu visinu koju tvornica propisuje i izgleda kao kad je auto bilo na -3 oprugama, a iza može još ici 1 cm gore da ostane unutar onih ''1.5'' sta daje tvornica....i sad se vozi puuuuuno bolje i danas mi se ucinilo da je samo jednom lupnula o rukavac, a svi znaju po kojoj cesti smo se vozili na putu za grobnik

a šta se tiče monataže, 100000% sam siguran da je odradjena kako treba i svima bi preporucio majstore koji su stavili to gore ''kajbu''

sad se vozi super i jedni je problem lupkanje o rukavac,al to je do konstrukcije gewinde a ne kvalititeili nastelavanja
