BOJANJE/FARBANJE/PITURAVANJE KOČIONIH KLIJEŠTA
1. demontaža....

2. čišćenje žičanom četkom i brusnim papirom,
odmašćivanje...

3. zaštita... (na slici su stražnji diskovi)

4. zaštita...

5. zaštita... (prednji diskovi)

6. obojani stražnji diskovi, centralni cilindar/dio uz glavčinu, 3 sloja ( grijano ind. fenom )

7. prednja kliješta tretirana u tri sloja (svaki sloj grijan industrijskim fenom).
aplicirana naljepnica

8. stražnja kliješta (3 sloja, grijano, naljepnica)

9. nakon aplikacije naljepnica išla su 3 lagana sloja bezbojnog laka,
naravno, svaki sloj dobro grijan....
10. ...i to izgleda ovako nekako:



Korišteni materijal:

- za glavčine diskova: Tessarol Helios Alu Bronza 400C ( Kemilak )
- za čeljusti: crni mat, otp. do 800C ( svaki sloj je potrebno zapeči na 160C, Kemilak )
- bezbojni lak za metal. ( ne piše da je otp. na temperature, Brico store )
- žičana četka
- brusni papir za metal ( gradacija 280 i 500 )
- neko sredstvo za odmašćivanje
- dva kista šir. max. 2 cm ( za bojanje glavčina bronzom, i za event. korekture na čeljustima... )
- samoljepiva krep traka
.....................................
Garaža.
Dizalica.
Industrijski fen ili pećnica.
Najmanje 8 sati slobodnog vremena.
Razumijevanje članova obitelji koji su taj vikend nešto planirali, ali eto...
....................................
Zahvat je napravljen 13/14 travnja 2008.g. i mogu reći da i dan-danas kliješta izgledaju sasvim OK !