12-12-2019, 19:58:52

Autor Tema: JTD...kvar pumpe za ulje  (Posjeta: 6267 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

xrepe

  • Gost
  • Trade Count: (0)
JTD...kvar pumpe za ulje
« u: 14-01-2010, 13:44:06 »
Znam da je tesko diagnostizirati, ali mozda netko moze pomoci...

Vozio sam sa mojom Alfom 166 2,4jtd 140ks autocestom i osjetio sam da alfa malo slabije vuce, ali si nisam bas previse mislio jer nije bilo tak ekstremno. Odjednom mi se upali crvena lampica za ulje. Odmah sam stao i prvo kontrolirao ulje. Ulja je bilo dosta i meni je izgledalo ok. Kaj sam cuo je bilo neko pistanje, kad sam otkrio da je pukklo crijevo koje vodi sa hladnjaka do motora (mislim da je crijevo za turbo), rez od nekih 10cm.   

Nakon tel. razgovora sa mehanicarom od autokluba, odlucili smo odslepat auto do prve radione. Kod prvog pregleda jos na autocesti je mehanicar sumnjao ili na uljnu pumpu ili na kvar motora odnosno lager na radilici/klipnjaci.

Na mjestu je motor za mene radio normalno, nije bilo nikakvih neneormalnih zvukova, samo je svjetlila lampica za ulje. Ali od oko 2000-2500 okretaja se lampica ugasila. Temperatura vode je bila ok.

Nakon slepanja kad se ulje/motor ohladio nije vise svjetlila lampica za ulje (navodno je svjetlila kad se motor zagrijao)

Nakon provjere mehanicar je rekao da je definitivno lager, jer je ulje bilo dosta gusto. Nakon promjena ulja i filtera lampica se opet upalilia nakon sto se zagrijao motor.

Znaci mehanicar sumnja u min. 1 lager, ali detaljno bi trebalo pogledati, znaci otvoriti motor, sve rastaviti... On veli da motor ne radi bas kak bi trebao, ma da ja ne kuzim razliku, meni je sve to normalno, ali dobro...

Sta da radim, da zatrazim drugo misljenje, jer samo "pogled" u masinu me kosta 300€.

Koji su troskovi djelova ako bi bio samo lager (jer u najgorem slucaju moze nastradati i radilica), odnosno dal bi se to isplatilo popravljati? Jedino kaj sam primjetio, je to da nakon kaj mi je otisao turbo (prije kojih 50.000km), kad sam na manjim okretajima dao jaci gas, se znalo zadimiti, ali bio je crni dim i to skoro svaki put kad bi stisnuo jaci gas. Kod umjerenog ubrzavanja se to nije desavalo. Znam da to moze biti kod "prociscavanja" katalizatora, ali ja sam imao osjecaj da se to desava svaki put, znaci i nakon sto se malo auto malo "propuse"...

I da jos nesto, kod duze voznje nizbrdo u brzini bez gasa, mi je znao lagano dimiti (plavkasti dim)

Hvala,

lp xrepe

Alfa je 2001 godiste...
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: JTD...kvar pumpe za ulje
« Odgovori #1 u: 14-01-2010, 13:48:12 »
lampica za ulje označava preniski tlak ulja, ne razinu ulja. 2.4td koliko sam pročitao zna imat kvar na pumpi ulja.

Skinuti karter i pregledati ležajeve radilice i izmjeriti pritisak ulja.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline st-lancia

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1013
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
  • alfa 145 1.8ts
    • split
Odg: JTD...kvar pumpe za ulje
« Odgovori #2 u: 14-01-2010, 15:29:19 »
mehanicki izmirit tlak ulja te po potrebi skidat karter za vidit letece i temeljne lezajeve. :da:
 

xrepe

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: JTD...kvar pumpe za ulje
« Odgovori #3 u: 11-02-2010, 18:12:46 »
Trenutno stanje:

Otisla mi je uljna pumpa. To je prouzrocilo kvar glavnih lagera na radilici. Znaci da promjenim samo letece mi nista ne pomaze. Sad me zanima dal je moguce da nakon samo ca. max. 500-1000m nakon kad se upalila lampica za ulje, zariba radilica? Mi smo kasnije jos par puta upalili auto da "cujemo" kaj se desava, ali tad se lampica nije upalila, valjda zbog gusceg ulja.

No dobro, sad je kak je...

Sad je pitanje, sta je najbolje ciniti.

Probati popraviti radilicu (jel to moguce?), nabavit drugi motor ili prodat auto u dijelovima? Alfa je u normalnom stanju vrijedna oko 6000-7000€. Kolko bi se uopce moglo dobiti za takav auto (ima kozu, navigaciju, telefon...)?

Hvala na savjetima.

 

Offline hicki

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 74
  • Spol: Muški
  • MIKA HVALA-Neka pornic pocne
    • rijeka
Odg: JTD...kvar pumpe za ulje
« Odgovori #4 u: 11-02-2010, 21:04:06 »
Nazalost trebat ces rastaviti motor OBAVEZNO da bi se klipnjace dale u strojnu obradu kontrolirati.Radilica bi se mozda i dala nabrusiti.Ne radi drugacije jer ces u probleme.Imam ti pukom srecom polumotor 2.4 jtd,radilica,blok sa klipovima i klipnjacama.Sve sta ti treba.Kontaktiraj me da ti sad ne pisem bajke barem da ti dam pametan savjet.Imam sa tim iskustva ne sa neta nego iz prakse.091 561 97 33.Hicki.
PIJEM PUSIM DROGIRAM SE CINI MI SE POPRAVLJAVLJAM SE
 

xrepe

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: JTD...kvar pumpe za ulje
« Odgovori #5 u: 12-02-2010, 05:16:01 »
KOliko km auto ima i koji si vlasnik :?:

Ja sam drugi vlasnik, koliko km-a ima to ti nazalost nemogu tocno reci, ali malo sigurno nema. Trenutno mu pise 175tkm.

Fora je u tome da sam zadnje dvije godine dosta toga mijenjao, masinica je isla ko "vurica", bez potrosnje ulja i odlicnom potrosnjom. Napravio veliki servis, promijenio vilice, kocnice, rucnu, da neznam sta ne. Auto je u dobrom stanju.

Kolko dodje nova radilica, a koliko da se stara sredi?

Moram dobro razmislit sta napraviti...


« Zadnja izmjena: 12-02-2010, 05:17:25 od xrepe »
 

Offline hicki

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 74
  • Spol: Muški
  • MIKA HVALA-Neka pornic pocne
    • rijeka
Odg: JTD...kvar pumpe za ulje
« Odgovori #6 u: 12-02-2010, 08:30:32 »
Steta ti je to prodat ako si toliko ulozio.Samo oprezno,bolje potrosi dva dinara vise pa da bude posao sto posto.To je pravi auto.Volio bih ga imati ali nemam love.
PIJEM PUSIM DROGIRAM SE CINI MI SE POPRAVLJAVLJAM SE
 

Offline Bandit

  • Član Alfa Kluba12
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8725
  • Karma: 562
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: JTD...kvar pumpe za ulje
« Odgovori #7 u: 12-02-2010, 17:37:17 »
Ja sam drugi vlasnik, koliko km-a ima to ti nazalost nemogu tocno reci, ali malo sigurno nema. Trenutno mu pise 175tkm.

Fora je u tome da sam zadnje dvije godine dosta toga mijenjao, masinica je isla ko "vurica", bez potrosnje ulja i odlicnom potrosnjom. Napravio veliki servis, promijenio vilice, kocnice, rucnu, da neznam sta ne. Auto je u dobrom stanju.

Kolko dodje nova radilica, a koliko da se stara sredi?

Moram dobro razmislit sta napraviti...

Npr za 1.8TS nova oko 12000 kn, tvornicki reparirana oko 6500  :wal:
« Zadnja izmjena: 12-02-2010, 17:38:04 od Bandit »
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Bandit

  • Član Alfa Kluba12
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8725
  • Karma: 562
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: JTD...kvar pumpe za ulje
« Odgovori #8 u: 12-02-2010, 17:40:55 »
Trenutno stanje:

Otisla mi je uljna pumpa. To je prouzrocilo kvar glavnih lagera na radilici. Znaci da promjenim samo letece mi nista ne pomaze. Sad me zanima dal je moguce da nakon samo ca. max. 500-1000m nakon kad se upalila lampica za ulje, zariba radilica? Mi smo kasnije jos par puta upalili auto da "cujemo" kaj se desava, ali tad se lampica nije upalila, valjda zbog gusceg ulja.

No dobro, sad je kak je...

Sad je pitanje, sta je najbolje ciniti.

Probati popraviti radilicu (jel to moguce?), nabavit drugi motor ili prodat auto u dijelovima? Alfa je u normalnom stanju vrijedna oko 6000-7000€. Kolko bi se uopce moglo dobiti za takav auto (ima kozu, navigaciju, telefon...)?

Hvala na savjetima.

Sličan problem sam imao nedavno, sad rješavam.... meni je tlak bio malo niži, pumpa na izdisaju, ležajevi pri kraju, leteći i temeljni, radilica srećom još ok.... čak otkrili klipnjača na 3.cilindru bila okrenuta za 180 .... :wal:
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: JTD...kvar pumpe za ulje
« Odgovori #9 u: 12-02-2010, 17:43:59 »
Sličan problem sam imao nedavno, sad rješavam.... meni je tlak bio malo niži, pumpa na izdisaju, ležajevi pri kraju, leteći i temeljni, radilica srećom još ok.... čak otkrili klipnjača na 3.cilindru bila okrenuta za 180 .... :wal:
Baš me zanima jel cijeli klip okrenut pogrešno.
Imam osijećaj da je na tvom motoru već netko prčkao.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Bandit

  • Član Alfa Kluba12
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8725
  • Karma: 562
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: JTD...kvar pumpe za ulje
« Odgovori #10 u: 12-02-2010, 17:45:10 »
Baš me zanima jel cijeli klip okrenut pogrešno.
Imam osijećaj da je na tvom motoru već netko prčkao.

Da, bio ostao bez ulja (1.vlasnik), jos ima 6-7 god..... :wal:
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline ivan_pavisha

  • Trade Count: (+1)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • AR 156 blu chiaia di luna
    • Zagreb
Odg: JTD...kvar pumpe za ulje
« Odgovori #11 u: 05-02-2014, 16:30:03 »
Pozdrav svima i prije svega isprika zbog duge neaktivnosti na forumu ,al dobro me je slušala i služila đurđa do prije par dana  :sad:

Želio bih sa vama podjeliti stresno iskustvo i pohavliti servis koji je riješio alficu i opet ju volim  :love:
naime počela mi se paliti lampica od ulja i poruka na kompu low oil pressure i nakon zamjene ulja filtera indikatora i stučne dijagnoze kučnog majstora (wir leben autos i ostala sr.) da je sto posto motor  :confusedbig: jer su to skidani kilometri i bla,bla auto sam odvezao u sl. servis te su dečki, nakon što su me utješili da nije motor porastavljali sve živo i utvrdili da se otpustila ploča sa 6 vijaka na uljnoj pumpi te da je sve ostalo ok.
Zamjenjen je odma semering dihtunzi te remenje i vodna pumpa (SKF) i sad opet uživam. :cool-smiley-027:

Eto možda nekom pomogne, ako vam se pali lampica od ulja na jtd-m na toplo nije odma motor(iako bi to neki voljeli) :action-smiley-056:

Pozdrav  :alfisti:

Hvala admin. na premještanju teme  :ok: i da servis je auto K., A.Žaje.

« Zadnja izmjena: 05-02-2014, 19:01:03 od ivan_pavisha »