Osnovna je struktura rashladnog sredstva (antifriza): BAZNI FLUID + ADITIV + VODA
- Bazni fluid = monoetilenglikol
- Aditiv = inhibitor korozije, inhibitor kovitacije, inhibitor taloženja, antipjenušavac, stabilizator i pufer
- Voda = mora zadovoljiti; tvrdoća 5 - 9°dN, pH vrijednost na 20°C = 7 - 8, sadržaj klorida i sulfata max = 80mg/l.
Nerazrijeđeni antifriz-koncentrat mora sadržavati 90% MEG-a, najviše 4% vode te 6% aditiva.
Antifriz mora zadovoljiti sljedeće osnovne zahtjeve:
- sprečava koroziju pod utjecajem vruće vode
- sprečava površne korozije
- sprečava kontaktne korozije
- sprečava koroziju u pukotinama
- sprečava taloženje vapnenca
- sprečava pjenušanje
- kompatibilnost s brtvama.
to je teorija koju sam naravno prepisao
meni u manualu iz 1997.godine za gtv 20ts piše: upotrebljavati Alfa Romeo Climafluid Super Permanent -40C. 
koliko sam vidio crveni je za aluminijske motore. u svakom slučaju ako se razrjeđuje razrijediti sa destiliranom vodom.
i sada sam išao vidjeti koje je meni boje u autu kad tamo zelena!