kako sam napisao prije koju stranicu, nedavno sam zamijenio termostat i sada nakon skijanja i prijeđenih skoro 1000km evo dojmova:
auto se zagrije malo brže nego prije ali i dalje dosta sporije (očito se JTD motori sporije zagrijavaju)
temperatura u vožnji je po cajgeru stalno oko 75-80C, ovisno o broju okretaja malo varira, kad recimo stisnem auto 2-3-4 brzinu do 4000 okretaja, temp. dođe tik ispod 90C ali se ubrzo vrati na cca 75
i primijetio sam da se brže zagrije ako ugasim ventilaciju skroz
U austriji je bilo jako hladno (oko -12) i tada je temp. po cajgeru bila za debljinu kazaljke iznad 70
kao što sam napisao termostat koji sam ugradio je BEHR G.801.88 i sa njim dolazi i novi senzor temperature

i platio sam ga 470kn dok je cijena originala u ovlaštenim servisima 1066kn, a original proizvodi isto BEHR kao što se vidi na fotkama niže;
evo fotki starog termostata koji je bio prva ugradnja:



kao što se vidi proizvođač je isto BEHR Italia i jedino što ga razlikuje od ovog BEHRA koji sam ja uzeo je pečat i alfin kataloški broj
inače ima i još jedan termostat od BEHRA koji paše na 1.9 i 2.4 JTD M-JET motore i ima oznaku G.1032.88 i taj je izgleda novija varijanta, barem kad se uspoređuje sa alfinim kataloškim brojevima
nadam se da je sad sve OK jer sam htio da temp bude zakucana na 90C ali to je očito nemoguće kod 156 2.4 M-JET
