Bok!
Evo nakon mjesec dana natezanja uspio sam registrirati svoju 146 -icu.
Priča ide ovak:
slučajno naletim u Oglasniku na točno onakvu Alfu kakvu sam tražil - 146, 1.8 i još k tome boje trule višnje. Odma nazovem tipa (prvi sam zval) i dogovorim pregled auta. Stigel nakon par dana u ZG, auto u odličnom stanju i ostavim kaparu. Par dana nakon toga (nisam se mogel s posla izvući prije) stignem u ZG po auto i usput obavim prodaju svojeg Forda. To je bilo oko 1. 6. Odemo do Zeline (tam je auto bil prijavljen) da ga odjavimo (nije bil registriran od ožujka). Katastrofa. U policijskoj stanici je crkla mreža... Nema odjave. Kažemo službenici: pa dajte imate mašinu, napišite nešto da nas policija ne kazni na cesti - bilo kaj. Ne može. Zapravo moglo bi, al kak je pala mreža tak su i telefoni otkazali. BTW ti telefoni su tam "baš za ovakve slučajeve" - znači backup - ali su ih maheri spojili prek iste centrale i ništa ne funkcionira. Mobitel? Ne može! Onda smo joj valjda postali prenaporni pa se počela prijetiti sa kaznom jer auto nije odjavljen na vrijeme. Odustali od toga i rekli da ćemo auto na kamion pa do Koprivnice (u KC sam ga odma mislil registrirati, ali ništa bez odjave).
Uzeo auto (sa ZG tablicama) i uputio se do Zadra (gdje smo živjeli) u namjeri da pločice i prometnu pošaljem kad stignemo. Paralelno smo rješavali papire za stan i očekival sam da ćemo se uskoro moći prijavit u Zadru. Ali ne! Prokleta birokracija je uspjela proces razvući do cca 6 -7 srpnja. Mi bez auta (Alfa je tak tužno stajala ispred kuće), ne možemo se seliti u novi stan i svaki posjet bilo bilježniku bilo državnoj upravi samo muze novčanik i krade dane, a ništa se ne dešava. Osjećal sam se ko u zoni sumraka ... Ali ne više! Prije desetak dana smo uspjeli obaviti gotovo sve (dovoljno za novu osobnu) i sad smo službeno Zatonjani - a i Alfa je napokon dobila tablice :-) Nisam vjeroval da budem doživel taj dan.
Jako sam zadovoljan s autom, ali me muče dvije stvari: primijetil sam da na cca 3k RPM prvi put oživi mašina. Drugi put na cca 4,5k RPM. Čital sam da se samo jednom zakrenu ventili pa me zanima dal je to normalno ili je možda to pojava nekog problema??
Druga stvar je ulje. Čovek koj mi je prodal auto mi je rekel da ga je mehaničar savjetoval da stavlja INA Delta 5 za dizele povodeći se logikom da su opterećenja u dizelašu veća pa bi ulje trebalo biti bolje. Meni bilo sumnjivo pa sam pital frenda koj već više od dvadeset godina ganja svoju Alfu dal je to OK. On veli da je jer je mašina već starija (1997) pa da joj pašu gušća ulja. To bi bilo u redu da mi poslije nije rekel da on izvozi svoje mašine i svakim 70 - 80k kupuje novu. Hm ... To nije moja filozofija i htel bi čuvati ovaj biser (ima 144k km). Kaj vi mislite?
29. imam dogovorenu ugradnju lina kod Breškovića u Kaštelama. Čovjek mi kaže da bi stavio Tartarini sustav plina. Ima ko kakvih iskustava?
Pozdrav!
P.S. S Alfom sam dobio i CD sa PDF -ovima gdje su podaci o 145/146 modelima uključujući opise popravaka itd. Navodno službeni CD kakav koriste serviseri. Ne znam dal je to zakonito il ne, al ak nekome treba mogu mu spržiti i poslati.
[privitak je izbrisao admin nakon 90 dana od objave]