ako je motor do sada redovito održavan nebi trebao imati nekih problema s njim.
prekontroliraš i po potrebi promjeniš remenje , španere , klizače.
pošto če ti biti vikend auto, neče biti teško ulje promjeniti svakih 5tkm(ili godinu dana)
sipati isključivo selenia racing i nemaš brige...
još nešta, nikad ju vrtiti preko 3 tisuče okretaja dok kazaljka temperature ne dodje na pola.
ja sam se držao navedenoga i moja me služi bez intervencija i otvaranja motora nekih 40ak tkm,,
a bilo je tu svaki vikend nekih trkanja i kidanja ko što kažeš u high rpm...
prvih 30tkm je bila auto za svaki dan , a kasnije vikend auto...
taj sa permanent oznakom je bio 4x4 koji je sada 99% neispravan pa sigurno vuče 100injak kg bespotrebno...iako ni to te netreba mučiti, ide opet odlično !

kod njih je zadnji kraj teško spustiti da bude kao ona sa 237e strane jer je dignuta zbog zadnjeg pogona.
ako možeš traži obični model bez p4 oznake.
lakši je preko 100kg i može se spustiti ako več nije bez problema
