16-11-2025, 10:38:28

Autor Tema: Alfa 33  (Posjeta: 595882 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline nezdr4v

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2654
  • Karma: 212
  • Spol: Muški
  • Hyundai Accent
    • Split
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2490 u: 09-10-2008, 21:47:55 »
Nezdravi je dobio danas taj jezičac  :mahm

hvala Mirko  :ok:
ali nema koristi od jezičca trenutno kad je sistem za reset zaglavljen kao u Road Runnera...  :sad:
Alfom kontra zdravog razuma :)
 

Mirko

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2491 u: 09-10-2008, 21:54:59 »
riješit češ ti to
 

Offline Fabrizio Giovanardi

  • Trade Count: (-1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2346
  • Karma: 401
  • Spol: Muški
  • Brera 75 156 6.4 TS jtdm 6002.g.
    • Zagreb
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2492 u: 09-10-2008, 22:06:40 »
A jeste pogledali da vam nije samo ispao onaj mali federić na toj ''dnevnoj'' kilometraži. To nije nikakav problem srediti, a ja sam imao takvo iskustvo. Nije mi se vrtila dnevna km, i nisam je mogao poništiti. Raskopao sve, zakvačio ponovo taj mali feder i radilo je sljedećih 5 godina dok 33-ica nije otišla skupa s njim u CIOS.

Offline RoadRunner

  • Koordinator
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7764
  • Karma: 367
  • Spol: Muški
  • Alfasud,Sprint,33-Q4,145box16v,156-1.8ts,MiTo tjet
    • Vukovar
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2493 u: 09-10-2008, 22:14:48 »
A jeste pogledali da vam nije samo ispao onaj mali federić na toj ''dnevnoj'' kilometraži. To nije nikakav problem srediti, a ja sam imao takvo iskustvo. Nije mi se vrtila dnevna km, i nisam je mogao poništiti. Raskopao sve, zakvačio ponovo taj mali feder i radilo je sljedećih 5 godina dok 33-ica nije otišla skupa s njim u CIOS.

Sad to kažeš......!!!  :wal: :mad:
Gas Guzzler
 

Offline Fabrizio Giovanardi

  • Trade Count: (-1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2346
  • Karma: 401
  • Spol: Muški
  • Brera 75 156 6.4 TS jtdm 6002.g.
    • Zagreb
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2494 u: 09-10-2008, 22:16:20 »
 :redf: :redf:

Ne zanimaju ti mene 33-ice pa rijetko posjećujem ovaj dio foruma!  :hap:

Ajde, probaj pa javi. Gud lak!

Mirko

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2495 u: 09-10-2008, 22:17:29 »
Sad to kažeš......!!!  :wal: :mad:

 :smijeh :smijeh
 

Offline RoadRunner

  • Koordinator
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7764
  • Karma: 367
  • Spol: Muški
  • Alfasud,Sprint,33-Q4,145box16v,156-1.8ts,MiTo tjet
    • Vukovar
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2496 u: 09-10-2008, 22:18:20 »
Ma neću više cager skidat nema tih para.....
Gas Guzzler
 

Offline nezdr4v

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2654
  • Karma: 212
  • Spol: Muški
  • Hyundai Accent
    • Split
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2497 u: 09-10-2008, 22:18:45 »
meni vrti uredno dnevnu kilometražu ali neće da poništi  :)  :craz

Ma neću više cager skidat nema tih para.....

ja san ga u ovih 5-6 dana bar 20 puta skinija i stavija...

i opet ću kad prođe ST susret  :craz
Alfom kontra zdravog razuma :)
 

Offline Fabrizio Giovanardi

  • Trade Count: (-1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2346
  • Karma: 401
  • Spol: Muški
  • Brera 75 156 6.4 TS jtdm 6002.g.
    • Zagreb
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2498 u: 09-10-2008, 22:21:00 »
Ma neću više cager skidat nema tih para.....

Kladim se u gajbu da ćeš je već sutra ujutro raskopati! (ili zbog puta u Split u ponedjeljak ujutro...)

meni vrti uredno dnevnu kilometražu ali neće da poništi  :)  :craz


Možda je ista stvar. Probaj!

Mirko

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2499 u: 09-10-2008, 22:26:26 »
ja san ga u ovih 5-6 dana bar 20 puta skinija i stavija...

a napaljenka  :smijeh
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2500 u: 09-10-2008, 23:01:31 »
Trebam pomoć!

Skinuo sam danas i drugi amortizer s auta pošto moram mjenjati kape, uglavnom...primjetio sam da je na amortizeru na vozačevoj strani onaj donji tanjur koji drži oprugu je okrenut tako da je više približen unutarnjem limu nego tanjur na drugoj strani kod suvozača. Isto tako zbog konstrukcije tanjura je automatski opruga više prema ntrag tj. njen donji dio u odnosu na os amortizera. Je li to normalno?

Probao sam svakakve kombinacije sa različitim gornjim gumama i limovima na tom gdje je bliže i nikako da dobijem jednaki položaj odnosno savršeno suprotni u odnosu na suvozačku stranu. Ako i namjestim onda ne paše gornji ležaj u rupe ili se ne može uopće gurnuti kroz rupe na muldama, samo jedan položaj valja.  Probat ću sutra sa suvozačkim kad budem slagao kombinirat limove, dal se može šta napravit, ali ne vjerujem. Isto tako godnji najviši prsten koji drži oprugu i njegova guma nisu skorz drugačiji nego na drugom amortizeru, ne sjećam se točno, al npr. lijevi limeni prsten je drugačiji od desnog, a gume ispod njega nisu već su jednake. To me ne bi brinulo, da nisam našao jednu gumu koja je različita, našao u garaži, ne znam od kud mi, možda od serije 2 jer na njoj opruga ne završava na jednaki naćin kao na seriji 3, pošto je kraća...

Nije stvar samo u razmaku od lima jer po tome ispada da opruga na desnoj strani, ne stoji pod jednakim kutem kao na lijevoj. Em je donji dio bliže na unutra, em je opruga više na natrag. Geometrija je namještena i tu nije bilo problema i ništa ne struže pri skretanju.

Dal to možda tako mora biti zbog težine vozača i utjecaja istog na vozne osobine ili pak potonuće lijeve strane auta kad se sjedne, pa je tako konstruirano?

Čudno, ne vjerujem da su napravili takav propust u konstrukciji.

Jel može netko pogledati na svojoj kako to stoji? Dakle na suvozačkoj strani tanjur i time i donji dio opruge je više udaljen od unutarnjeg lima blatobrana nego onaj na vozačevoj strani. Stavim slike ako treba.






Evo slika





Položaj donjih tanjura totalna asimetrija. Budući da su tako okrenuti kad se namontira na auto, automatski određuju položaj donjeg dijela opruge na os amortizera. Automatski na vlastitu os.

Ona s vozačeve strane je malo odignuta i izbačena u odnosu na os u pravcu kabine,  a ona sa suvozačeve jeodignuta i izbačena u pravcu prema kotaču.

Znali netko nešto o tome? mora li to tako biti? Htio bi sutra to završiti  :craz
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2501 u: 10-10-2008, 10:39:14 »
Donji nosaci opruge su razliciti na lijevoj i desnoj strani. Ako stoje asimetricno, pogledaj da li su isti, mozda je netko stavio dva lijeva ili dva desna.

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2502 u: 10-10-2008, 13:06:57 »
Donji nosaci opruge su razliciti na lijevoj i desnoj strani. Ako stoje asimetricno, pogledaj da li su isti, mozda je netko stavio dva lijeva ili dva desna.

Znači ne smije biti asimetrično? To više nije problem, uspio sam ih iskombinirat da budu simetrični.

Različiti su tanjuri, našao sam na netu sliku tanjura na kojem je naljepljena šifra, usporedivši sa šifrom iz epera došao sam do zaključka koji je lijevi koji je desni. I uspio sam iskombinirat da stoje simetrično, očito je bilo pomiješano. Ali još ostaju gornji tanjuri koji također postoje lijevi i desni, a ne znam koji je koji. Jer može se složiti na dva načina. Jedan i drugi daju simetrični raspored oba tanjura, ali u jednom slučaju onaj izbačeni dio stoji na van prema kotaču, a na drugi način stoje prema naprijed ako se dobro sjećam. E sad ne znam koji je ispravan način. Kad bi znao koji je lijevi, a koji desni gorrnji tanjur opruge , riješio bi dilemu.

Tanjuri, gornji, imaju na sebi dva žlijeba koji služe za točno pripasavanje kape i gumenog prigušnika koji dođe ispod tanjura. Na jednom tanjuru su ti žlijebovi jedan do drugog, a na drugom su razmaknuti za jedno pola kruga.
« Zadnja izmjena: 10-10-2008, 13:14:58 od INTCP »
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2503 u: 10-10-2008, 13:48:21 »
Imao sam i ja zajebancije sa tim, ne sjecam se vise detaljno sta je bilo, ali pomoglo mi je ovo Suspension Maintenance - Front and Rear
Caka je u tome sto su tanjuri razliciti ali opruge su iste, i sve mora biti simetricno osim zadebljanja na vrhu zato jer su opruge iste, lijeva i desna i sve mora sjesti na svoje mjesto bez natezanja...

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2504 u: 10-10-2008, 20:31:48 »
Meni ne pomaže, jedino sam preko uspio vidjet šifre na donjim tanjurima i tako po eperu skužit koji je desni (DS) a koji lijevi (SN). Al mene muče gornji.

Dakle ako zna netko koji je desni koji lijevi. Mogu ih na oba načina montirat, sve je simetrično i radit će, jer je radilo i kad su tanuri bili skroz asimetrično postavljeni, al pitanje na koji način je u tvornici složeno.

Pa ako netko zna, koji je od ovih desni, a koji lijevi gledano iz kabine, označio sam zelenom bojom žljebove za kapu amortizera i "gumu" ispod, razlika je žljebu za gumu. Ovo vrijedi za seriju 3, jer za seriju 2 postoji mogućnost da je guma različita





Ili bar koji je ispravan položaj tanjura, pa ću tako iskombinirat sve.

Dakle mogu stajati ovako, ako se gledaju sprijeda kad se stane ispred auta, duži dio gleda prema kotaču, ovo su neki koji meni ne pašu, mislim od 164, a možda i sa neke 33, al nije bitno jer je razlika samo gore pri vrhu jer nema onaj zub za zakačit manšetu osovine.





I ovako, da duži odignuti dio tanjura gleda prema naprijed u smjeru vožnje






Pa ako netko zna sa sigurnošću bio bih mu jako zahvalan, da složim to već jednom  :craz




« Zadnja izmjena: 10-10-2008, 20:53:30 od INTCP »
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2505 u: 11-10-2008, 23:28:21 »
Sve više počinjem zaključivati da asimetrija mora biti, nije to puno iako tako izgleda, kad se namontira, točnije za oko 1/9 kruga je razlika. Proučavajući slike opružne noge sa sprintica i 33-ke, skužio sam da je isto onako kako je i meni prije bilo namontirano. Izgleda da sam se bezveze zamarao s tim  :mad: Al i logično je jer su i gornji tanjuri asimetrični.
« Zadnja izmjena: 11-10-2008, 23:30:17 od INTCP »
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2506 u: 17-10-2008, 20:32:41 »


Zar je ovo normalno za QV opruge?  :sad:
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2507 u: 17-10-2008, 20:37:50 »
TO nisu QV opruge.QV ima oko 3-4cm od blatobrana na seriji 3 :da:

BTW kaj je bilo s tim autom, kotač nije na mjestu i to debelo
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2508 u: 17-10-2008, 22:51:17 »
TO nisu QV opruge.QV ima oko 3-4cm od blatobrana na seriji 3 :da:

BTW kaj je bilo s tim autom, kotač nije na mjestu i to debelo

Jesu, od QV su, uspoređivao sam sa originalnim i kraće su za dobra 4 prsta kad su izvađene, i deblje su za jedno 1 mm u promjeru. Al opet QV ima teži motor.

Nije ništa bilo, nema nigdje tragova udesa, gledao na rupi, sve tvornički varovi, trap štelao, sve OK. Na obje strane je tako  :?:

Gledam malo slike drugih 33 što imam na kompu i na svima je tako blizu prednjem braniku
« Zadnja izmjena: 17-10-2008, 22:55:17 od INTCP »
 

Offline shadowfax

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 850
  • Karma: 80
  • Spol: Muški
  • Stelvio 2.2 Q4, 33 1.7 16v, 33 1.7
    • Gornje Međimurje
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2509 u: 18-10-2008, 07:50:19 »
(Image removed from quote.)

Zar je ovo normalno za QV opruge?  :sad:

jel si se provozao nakon što si ih stavio?? svakako previsoko za  QV, ja imam od  QV i nije tak visoka...

eto vidi kak je na mojoj...nemam bolje slike...sad trenutno :hap: :hap:

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2510 u: 18-10-2008, 12:18:23 »
Jesam, provozao sam se, uopće ne kužim u čemu bi mogla bit stvar.  :mad: Čak ni kad se popnem na auto, ne potone jako. Jesu ti i amortizeri od QV? Al ova tvoja mi se čini previše niska.  :?:
« Zadnja izmjena: 18-10-2008, 12:26:16 od INTCP »
 

Offline RoadRunner

  • Koordinator
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7764
  • Karma: 367
  • Spol: Muški
  • Alfasud,Sprint,33-Q4,145box16v,156-1.8ts,MiTo tjet
    • Vukovar
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2511 u: 18-10-2008, 12:53:48 »
Shadowfaxova to je sasvim OK po visini ,tako prednji kraj bi trebao stajat...e sad ja sumljam da ti nisi nabavio opruge od QV već od TD jer se to meni dogodilo kad sam na zelenu 33 bio stavio od TD opruge i amortizere...propela se tako ko jarac pa sam morao ih mjenjat. QV opruge ti drže prednji kraj ovako : eventualno 2-3cm višlje na 8V motoru. TD su deblje i tvrdje jer je TD motor i teži id 16V i to poprilično.

Gas Guzzler
 

Offline shadowfax

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 850
  • Karma: 80
  • Spol: Muški
  • Stelvio 2.2 Q4, 33 1.7 16v, 33 1.7
    • Gornje Međimurje
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2512 u: 18-10-2008, 13:19:30 »
Jesam, provozao sam se, uopće ne kužim u čemu bi mogla bit stvar.  :mad: Čak ni kad se popnem na auto, ne potone jako. Jesu ti i amortizeri od QV? Al ova tvoja mi se čini previše niska.  :?:

Da da i amortizeri su od  QV, mada su ti oni za sve benzince isti, osim od  QV od nje su malo tvrđi... dobro nije baš tolko niska tu na slici stoji nizbrdo, pa možda i to malčice utječe.

A kakvo je bilo stanje prije promjene opruga??
Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2513 u: 18-10-2008, 13:20:59 »
Shadowfaxova to je sasvim OK po visini ,tako prednji kraj bi trebao stajat...e sad ja sumljam da ti nisi nabavio opruge od QV već od TD jer se to meni dogodilo kad sam na zelenu 33 bio stavio od TD opruge i amortizere...propela se tako ko jarac pa sam morao ih mjenjat. QV opruge ti drže prednji kraj ovako : eventualno 2-3cm višlje na 8V motoru. TD su deblje i tvrdje jer je TD motor i teži id 16V i to poprilično.

(Image removed from quote.)

Al nisu samo deblje već su i puno kraće. A dal su amortizeri od QV drugačiji, možda je mjesto na koje nasjeda donji tanjur na njima niže?
« Zadnja izmjena: 21-10-2008, 23:25:41 od INTCP »
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2514 u: 18-10-2008, 13:26:10 »
Da da i amortizeri su od  QV, mada su ti oni za sve benzince isti, osim od  QV od nje su malo tvrđi... dobro nije baš tolko niska tu na slici stoji nizbrdo, pa možda i to malčice utječe.

A kakvo je bilo stanje prije promjene opruga??

Bila je malo niža, bar mi se tako čini, al svejedno prevelika rupa.
 

Offline Radge

  • Trade Count: (+9)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1463
  • Karma: 174
  • Spol: Muški
  • alfa u mislima, golf u garaži
    • Đurđenovac
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2515 u: 18-10-2008, 14:10:45 »
amortizeri su ti isti
ali opruge nisu

na  QV su deblje i kraće opruge
niža je za 3 - 4 cm

imao sam  QV prije 33 a imam je i sada

ovo ili nisu opruge od  QV ili nije nešto dobro smontirano

 :?:
Ljudska zavist, zloba i glupost su totalno nenadjebivi...
 

Offline RoadRunner

  • Koordinator
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7764
  • Karma: 367
  • Spol: Muški
  • Alfasud,Sprint,33-Q4,145box16v,156-1.8ts,MiTo tjet
    • Vukovar
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2516 u: 18-10-2008, 14:40:24 »
Meni to sve izgleda kao opruga od Dizelke ....
Gas Guzzler
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2517 u: 18-10-2008, 14:41:05 »
amortizeri su ti isti
ali opruge nisu

na  QV su deblje i kraće opruge
niža je za 3 - 4 cm

imao sam  QV prije 33 a imam je i sada

ovo ili nisu opruge od  QV ili nije nešto dobro smontirano

 :?:

Jesu li isti ostali dijelovi, dakle tanjuri, gume.... Glavčine? Inače ništa ne zapinje, ne struže, isto je montirano kao prije.
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2518 u: 18-10-2008, 14:42:51 »
Meni to sve izgleda kao opruga od Dizelke ....

A je ta opruga od dizela kraća od običnih kad se izvadi van?
 

Offline RoadRunner

  • Koordinator
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7764
  • Karma: 367
  • Spol: Muški
  • Alfasud,Sprint,33-Q4,145box16v,156-1.8ts,MiTo tjet
    • Vukovar
Odg: Alfa 33
« Odgovori #2519 u: 18-10-2008, 14:45:21 »
izgleda ista na oko...ali materijal je tvrd u P.M.....deblja je za cca par milimetara ak se dobro sjećam i kad sam bio ono jednom probno stavio na bivšu 33 nismo je mogli nas dvojica spustit kad smo sjeli na haubu....bila je ko jarac visoka
Gas Guzzler