16-11-2025, 10:03:38

Autor Tema: Alfa 33  (Posjeta: 595877 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline RoadRunner

  • Koordinator
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7764
  • Karma: 367
  • Spol: Muški
  • Alfasud,Sprint,33-Q4,145box16v,156-1.8ts,MiTo tjet
    • Vukovar
Odg: Alfa 33
« Odgovori #870 u: 15-12-2007, 13:36:03 »
Onda ne bi trebalo imat veze sa kompresijom, jer bi od prvog dana bilo tako. Meni je prvo palo na pamet da ga treba podesiti na isparivaču, ali kad kažeš da je dobro.....dalje ne znam.

Evo sad bio kod majstora da pogleda paljenje da se nije možda pomjerili i nije ,točno sve podešeno ,motor radi ko beba ,i paz sad ovo ,idem nazad ,stanem čist da probam i pali ko zmaj ,na dodir ,dođem pred zgradu ,parkiram ,probam opet i pali ko zmaj. Siđem nakon 10 tak min ,kad ono opet kenja kod paljenja ,ajd sad budi pametan.....
 :mad: :wal: . Idem kod Radgea sad da probamo i 3ći alnaser stavit ,ak ne bude rezultata il ću je zapalit ,il ću je dat Radgeu da je masakrira
Gas Guzzler
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: Alfa 33
« Odgovori #871 u: 15-12-2007, 13:48:43 »
Nemoj zbog takve sitnice potpisat poraz...a ako potpišeš, trebam dijelove  :hehe:
 

Offline Damir

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 10077
  • Karma: 411
  • Spol: Muški
  • GIULIA super 2.2 180 Q2
    • Lučko, Zagreb
Odg: Alfa 33
« Odgovori #872 u: 15-12-2007, 16:32:27 »


Ujutro prvo ,neće upalit ,ajd nekak na gurku je kresnem ,odem reklamirat akumulator koji nije još ni mjesec dana star (bosch silver) ,kažu ga oni moraju slati na servis .....ajd neka ,odem ,uzmem drugi akumulator od frenda al paz sad ovo, (počelo se to događat prije mjesec dana) ,opet ono teško alnasovanje ,kao da je paljenje rano ,ali nije. Prebacim s LPG-a na bengu ,sve radi  :ok: ,vratim na LPG u radu ,auto radi super i ler i sve ostalo ,al kad ga ugasim i oću ga upalit ponovo ,ma kakvi. Opet ko da nešt koči ,onak ko da je prerano paljenje i nema šanse da upali. Prebacim opet na bengu ,zavergla i upali i sve  :ok:. Ajd sad bud pametan ,šta to može toliko zajebavat. Probo sam paljenje zakretat ,ne pomaže ,sam dobijem da na LPG ne vuče i više troši ,ali pali isto onak sa cukanjem i jedva. Na benzin kako god ga zakrenio pali dobro (jedino ak stvarno napravim da prerano pali onda cukne onak...) ,uglavnom ,lud ,lud ,lud ,lud ,lud...sam više. Majstora za 33 nema ili je izbjegavaju ,niko pojma nema ,samo svi vrlo "pametno" kažu da se riješim amelja i kupim pravi auto (golf ,kadet ,astru ili bmw). Pa zar stvarno za 33 ne postoji niko u HR ???. Još mi jedna stvar nije jasna ,kako i na koju foru imam kompresiju 14 bara (mjereno na 3 mjerača ,sva 3 pokazuju toliko) na sva 4 cilindra ,a normala je 10 do 11. Da li je moguće da plin zbog manje oktana pod većom kompresijom opali prije neg dođe iskra ,zato i zaglavi prilikom alnasovanja??? Motor mi je u 1.7 16V iz alfe 146 ,ali su na njega namontirane 8V glave jer je original glava bacila rikicu i u to momentu je 8V bilo jedino riješenje.

Pa zar nije vani prehladno da bi auto palio na plin  :?: Plin se u isparivaču pretvara iz tekučeg u plinovito stanje i za to treba temperatura minimalno 30 stupnjeva  :?:
Tako da mislim da tvoj problem nema veze s nekim mehaničkim kvarom.

Što se tiče mahaničara za 33-ojku jedini kojeg sam ja posječivao (dok sam vozio 33-ojku) i koji se htio zezati s podešavanjem je Valenčić u Zagrebu na Jarunu, Josipa Vogrinca 13.  :ok:
Alfa 145 QV - rally car
 

Offline OrMar

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 159
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa 33
« Odgovori #873 u: 15-12-2007, 18:54:41 »
Još mi jedna stvar nije jasna ,kako i na koju foru imam kompresiju 14 bara (mjereno na 3 mjerača ,sva 3 pokazuju toliko) na sva 4 cilindra ,a normala je 10 do 11. .

Jesi li siguran da ne mijesas izmjerenu kompresiju (ovo u barima) s kompresijskim omjerom (ono tipa 10.5:1) ?

Pozdfrav, OrMar
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: Alfa 33
« Odgovori #874 u: 15-12-2007, 20:30:04 »
Evo, jutros je u Splitu bilo 0 stupnjeva i meni je upalila je na plin isto kao na benzin.  :?:
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline RoadRunner

  • Koordinator
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7764
  • Karma: 367
  • Spol: Muški
  • Alfasud,Sprint,33-Q4,145box16v,156-1.8ts,MiTo tjet
    • Vukovar
Odg: Alfa 33
« Odgovori #875 u: 15-12-2007, 21:39:04 »
Evo problem pronađen ,alnaser mora bit od 16V ili 145 ili 146 pošto je kod mene i motor od 146.
Radge srećom nije ubio alnaser od svoje 16ventilke :craz pa je sad instaliran na moju.

@Damir ,- palim ja na benzin kad je auto hladan ,ali eto vidiš u čem je bio problem.
Gas Guzzler
 

Offline Radge

  • Trade Count: (+9)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1463
  • Karma: 174
  • Spol: Muški
  • alfa u mislima, golf u garaži
    • Đurđenovac
Odg: Alfa 33
« Odgovori #876 u: 15-12-2007, 22:42:54 »
Evo problem pronađen ,alnaser mora bit od 16V ili 145 ili 146 pošto je kod mene i motor od 146.
Radge srećom nije ubio alnaser od svoje 16ventilke :craz pa je sad instaliran na moju.

@Damir ,- palim ja na benzin kad je auto hladan ,ali eto vidiš u čem je bio problem.

narode problem je u gazdi izgleda.... :song: :song: :song: :song:
Ljudska zavist, zloba i glupost su totalno nenadjebivi...
 

Offline tvatavuk

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 147
  • Karma: 53
  • Spol: Muški
  • 33 S 16v Permanent4 GMo & 166 V6 3.2
    • Split
Odg: Alfa 33
« Odgovori #877 u: 15-12-2007, 23:48:19 »
Probao bi sa ovim poliuretanom ili kako se već zove, samo je pitanje koliko on "radi", da li je elastičan malo. Ma neku masu ću naći, a kalup imam gdje napraviti.

Znaš možda da još netko ima potrgani nosač?
Ne znam nikog drugog tko jos ima taj nosac.
Taj poliuretan je ok za nosace zatvorenog tipa tj poput onog ispod getribe, ali ne vidim kako moze ovome pomoci.
 

Offline AlfaZD

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2416
  • Karma: 641
  • Spol: Muški
  • Alfe, starije od 1990
    • Zadar
Odg: Alfa 33
« Odgovori #878 u: 16-12-2007, 14:34:29 »
Koji je to nosač u pitanju ? (nisam uspio pronaći spomenutu  sliku  u ovoj temi), možda ga ja imam.....   :craz
Alfe u srcu, Alfe u garaži, u Alfi na cesti
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: Alfa 33
« Odgovori #879 u: 16-12-2007, 16:16:20 »
tvatavuk - ma ne znam niti ja, naletio sam na to pa sam mislio da bi se dalo izliti u kalup

AlfaZD - Prednji nosaš Visco spojke za 33 Permanent 4, trebam čitav ili potrgan. Evo slike:
Alfa 33
« Zadnja izmjena: 16-12-2007, 16:23:02 od Veki »
 

sira

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa 33
« Odgovori #880 u: 17-12-2007, 20:19:14 »
Koji je to nosač u pitanju ? (nisam uspio pronaći spomenutu  sliku  u ovoj temi), možda ga ja imam.....   :craz

Sigurno ima neki na polici B4 sa lijeve strane :D :D :D :D
 

Offline AlfaZD

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2416
  • Karma: 641
  • Spol: Muški
  • Alfe, starije od 1990
    • Zadar
Odg: Alfa 33
« Odgovori #881 u: 17-12-2007, 21:31:11 »
nažalost, taj  ipak nemam, baš je specifičan, a Permanent 4 baš i  nema puno, pa nije ni čudno....
Alfe u srcu, Alfe u garaži, u Alfi na cesti
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #882 u: 18-12-2007, 22:24:18 »
Evo problem pronađen ,alnaser mora bit od 16V ili 145 ili 146 pošto je kod mene i motor od 146.
Radge srećom nije ubio alnaser od svoje 16ventilke :craz pa je sad instaliran na moju.

@Damir ,- palim ja na benzin kad je auto hladan ,ali eto vidiš u čem je bio problem.

Meni je motor od 145 1.6, jel to dobro ako je anlaser od 33 1.5? Meni nekad onako počne pa ušuti napravi tk tk i onda nastavi verglat i upali. Ja ne obraćam pozornost jer se to ne događa tako često, a i tada upali bez problema.
 

Offline AlfaZD

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2416
  • Karma: 641
  • Spol: Muški
  • Alfe, starije od 1990
    • Zadar
Odg: Alfa 33
« Odgovori #883 u: 18-12-2007, 22:38:39 »
anasera na boxerima ima raznih proizvođača (Bosch, Marelli, Sev Marchal, Paris Rhone, Ducellier, - ne znam više ni sam jesam li kojeg ja izostavio...  Alfa je stvarno montirala svašta na boxere)
bez obzira na godište (Alfasud, 33, 145/6), marku,  izgled,  veličinu (najstariji su dosta veliki, najnoviji pored njih djeluju sitno (ali su iste snage, zahvaljujući reduktoru),
svaki anaser od boxera može se montirati na svakog boxera, i uredno će raditi, pod jednim jedinim uvjetom - mora biti ispravan   :hap: 
Alfe u srcu, Alfe u garaži, u Alfi na cesti
 

Offline RoadRunner

  • Koordinator
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7764
  • Karma: 367
  • Spol: Muški
  • Alfasud,Sprint,33-Q4,145box16v,156-1.8ts,MiTo tjet
    • Vukovar
Odg: Alfa 33
« Odgovori #884 u: 18-12-2007, 22:52:02 »
Meni je motor od 145 1.6, jel to dobro ako je anlaser od 33 1.5? Meni nekad onako počne pa ušuti napravi tk tk i onda nastavi verglat i upali. Ja ne obraćam pozornost jer se to ne događa tako često, a i tada upali bez problema.

Tak je i meni ,ali bilo je sve gore pa gore dok na kraju nije počelo ovak ko nedavno ,da nemože niti okrenit..
Gas Guzzler
 

Offline OrMar

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 159
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa 33
« Odgovori #885 u: 18-12-2007, 23:53:44 »
Ajmo malo defektaze:
Subjekt: Alfa 33 Permanent4, '92
Problem: upitna funkcija 4x4 pogona; kad krecem s mjesta na snijegu, auto "vrti" samo prednje kotace. Po tome bi se dalo zakljuciti da je 4x4 pogon neispravan, ALI: kad se vozim uz brijeg (jebena uzbrdica pokrivena snijegom) na punom gasu u 2. brzini, prednji kotaci su na rubu proklizavanja, ali okretaji se ne zabijaju u blokadu  kao sto bi na "obicnom" autu s prednjim pogonom, nego auto ubrzava i ide ko munja. Takodjer, svjedok iz "chase car-a" tvrdi da snijeg povremeno prsti i iza straznjih kotaca. Kad sam probao auto na stazi, situacija je slicna: u brzim zavojima vanjska guma je na granici (pa i malo preko nje) proklizavanja, ali auto ne klizi pravocrtno preko nosa, nego uglavnom slijedi ono sto mu je nalozeno volanom.
Pretpostavka: 4x4 pogon radi, ali s smanjenom funkcionalnoscu
Pitanja: trazi li Permament4 sustav kakvo odrzavanje ? Izmjene ulja u viscu ili slicno ? Postoji li kontrola ulja za to ?
Kad "ode" 4x4 pogon, kako se to manifestira ? Lampica 4x4 pogona je ispravna i ne svijetli. Na zalost, nisam se sjetio iskljuciti 4x4 pogon i onda probati uzbrdo, cisto da se uvjerim da ta moc penjanja ne dolazi slucajno samo od novih Savinih Eskima. :)
Razno ? :)

Hvala, OrMar

P.S.
Eh da, ima li tko sofersajbu u rezervi ?
« Zadnja izmjena: 18-12-2007, 23:56:36 od OrMar »
 

sira

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa 33
« Odgovori #886 u: 19-12-2007, 00:49:24 »
Pa koliko ja znam p4 inaće ima prenos 95:5 u korist prednjeg pogona, ali se uslijed situaciji na cesti može prilagodit i na 65:45 u korist zadnjeg.
Znaći ovisi o situaciji će ti hvatat, nije to klasični 4x4 kao kod integralke ili audija na koji si navikao :D :D
« Zadnja izmjena: 19-12-2007, 00:51:05 od sira »
 

Offline OrMar

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 159
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa 33
« Odgovori #887 u: 19-12-2007, 10:43:32 »
Navikao sam i na integralku (tocnije HF 4WD), Subaru-a (Legacy turbo) i Alfin Q4 iz 164.
Svi su kretali na snijegu s pogonom na sve kotace, a po definiciji bi trebala i P4, jer prednji proklizavaju.
U onom dokumentu s neta pise da funkcionalnost P4 pogona ovisi djelomicno i o signalu brzine, a buduci da meni sat ne radi, mozda tu trebam traziti rjesenje.
Ili da nadjem negdje 33-jku s ispravnim 4x4, pa da usporedim. Tino mi je malo predaleko ...
:)

Pozdfrav, OrMar
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #888 u: 19-12-2007, 11:56:09 »
Da li se mogu montirati samoventilirajući diskovi sa 16v umjesto običnih bez promjene klješta? Koliko sam shvatio iz epera klješta su ista. Pa sad ne znam koje daq kupim, a baš moram kupit diskove sada, ne znam ni koje bi bilo najbolje uzeti ate, bendix, ferodo. Jesu samovent. išli samo sa abs-om ili ne?
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Alfa 33
« Odgovori #889 u: 19-12-2007, 16:18:10 »
Da li se mogu montirati samoventilirajući diskovi sa 16v umjesto običnih bez promjene klješta? Koliko sam shvatio iz epera klješta su ista. Pa sad ne znam koje daq kupim, a baš moram kupit diskove sada, ne znam ni koje bi bilo najbolje uzeti ate, bendix, ferodo. Jesu samovent. išli samo sa abs-om ili ne?

Ne mogu, klijesta su drukcija.
Isli su i bez ABS-a. Uzmi bilo koje diskove, samo da su kvalitetni, a bitne su pločice, uzmi ili Ferodo Premier ili Mintex ili ako hoces nesto mekse i sportskije, uzmi Ferodo 2500.
A ako hoces PRAVE kočnice na 33-ci, imas vrlo detaljno opisano kako smo ja, Tino i Neno Ri to napravili, a mislim da Tino jos uvijek prodaje klijesta za tu adaptaciju.

Offline boris

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Alfa 33
« Odgovori #890 u: 19-12-2007, 16:25:45 »
Navikao sam i na integralku (tocnije HF 4WD), Subaru-a (Legacy turbo) i Alfin Q4 iz 164.
Svi su kretali na snijegu s pogonom na sve kotace, a po definiciji bi trebala i P4, jer prednji proklizavaju.
U onom dokumentu s neta pise da funkcionalnost P4 pogona ovisi djelomicno i o signalu brzine, a buduci da meni sat ne radi, mozda tu trebam traziti rjesenje.
Ili da nadjem negdje 33-jku s ispravnim 4x4, pa da usporedim. Tino mi je malo predaleko ...
:)

Pozdfrav, OrMar

Pa šta još nisi riješio sat, sve sam detaljno opisao...gdje si zapeo?
Pošalji mail ako šta treba, ja sam bio malo u strci :-)
A za P4, ako ti Tino ne može pomoći, ne može ti nitko pomoći... kontaktiraj njega.

Offline OrMar

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 159
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa 33
« Odgovori #891 u: 19-12-2007, 17:27:48 »
Pa šta još nisi riješio sat, sve sam detaljno opisao...gdje si zapeo?
Pošalji mail ako šta treba, ja sam bio malo u strci :-)

Otpornici, diode ... previse je to za mene. :)
Radije cu skupiti pare da platim veceru, pa probat nagovoriti tebe da se jednom zaletim do Rijeke i to rijesimo. Prije cu jos pricekati da mi stignu rezervni satovi od Radge-a, da imamo i dijelova bude li potrebno.
A?
A?
:)

A za P4, ako ti Tino ne može pomoći, ne može ti nitko pomoći... kontaktiraj njega.

Cuo sam se jednom s njim, moram ga opet nazvati, da prodiskutiramo malo nove okolnosti.

Pozdfrav, OrMar
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 42610
  • Karma: 1339
  • Spol: Muški
  • MG HS
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa 33
« Odgovori #892 u: 19-12-2007, 18:12:27 »
Alfa Romeo 33 Q.O.

« Zadnja izmjena: 19-12-2007, 18:54:41 od a.m.alfa »
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Alfa 33
« Odgovori #893 u: 19-12-2007, 18:18:22 »
Uzet ću freodo pločice i diskove, nove felxibilne cijevi i neku tekućinu, ne znam dal će ferodo 5.1 biti preagresivan za gumice klješta..
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: Alfa 33
« Odgovori #894 u: 20-12-2007, 09:33:46 »
Inače, u kakvom je stanju Visco vidiš tako da dok je skinut probaš krajeve okretat u suprotnim smjerovima. Ako se okreće, ne valja.
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Alfa 33
« Odgovori #895 u: 20-12-2007, 15:26:14 »
Uzet ću freodo pločice i diskove, nove felxibilne cijevi i neku tekućinu, ne znam dal će ferodo 5.1 biti preagresivan za gumice klješta..

Neće biti problema, ali s tim neces dobiti dovoljno dobre kočnice.
Zašto ti je problem to pošteno napraviti, cijena ce ti biti ista, a koliko vidim nije ti problem sam sarafiti neke stvari??

Offline boris

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Alfa 33
« Odgovori #896 u: 20-12-2007, 15:29:55 »
Otpornici, diode ... previse je to za mene. :)
Radije cu skupiti pare da platim veceru, pa probat nagovoriti tebe da se jednom zaletim do Rijeke i to rijesimo. Prije cu jos pricekati da mi stignu rezervni satovi od Radge-a, da imamo i dijelova bude li potrebno.
A?
A?
:)

Cuo sam se jednom s njim, moram ga opet nazvati, da prodiskutiramo malo nove okolnosti.

Pozdfrav, OrMar

Ajde, dogovoricemo se :-)
Jos kad bi mogao doci sa GTV-om :-) a ne 33-com :-)
Ja bi radije nju popravljao  :ling:

Offline OrMar

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 159
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa 33
« Odgovori #897 u: 20-12-2007, 16:04:17 »
Ajde, dogovoricemo se :-)
Jos kad bi mogao doci sa GTV-om :-) a ne 33-com :-)
Ja bi radije nju popravljao  :ling:

Ah, nju je vec popravljalo vise ljudi nego Vlatku Pokos, Dvinu Meler i Tatjanu Juric zajedno ...
:)

Pozdfrav, OrMar
 

Offline tvatavuk

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 147
  • Karma: 53
  • Spol: Muški
  • 33 S 16v Permanent4 GMo & 166 V6 3.2
    • Split
Odg: Alfa 33
« Odgovori #898 u: 21-12-2007, 11:13:01 »
Vama nisu sve na broju  :afr:

Mario da kao sto si procitao kad ne radi 4x4 ECU ne dobija signal s brzinomjera prelazi u mod u kojem pri svakom doticaju kocnice odmah iskljucuje 4x4 el spojku. A vraca je po otpustanju kocnice. I ovo sto si opisao da malo imas 4x4 a malo ne bi lako moglo biti to. Ako Ecu nije shvatio da si pustio kocnicu drzi ti odspojenu el. spojku ali ne gore 4x4 warrning lampice.
U normalnoj voznji je omjer 95:5  (F:R)  okretnog momenta jer toliko ipak prolazi kroz visko spojku kad je nezagrijana.
U trenutku kad dodje do proklizavanja i visko ulje u spojci se zagrije ona postaje skroz kruta (ako je nisu spalili na tehnickom) i ponasa se kao obicni kardan, tj prenosi 100% okrentog kroz sebe.
Ovo dovodi do max omjera 50:50 (F:R) u niti jednom trenutku  RWD ne prelazi 50%, osim ukoliko nisu radjene izmjene na getribi i prednjem diffu.
 

Offline OrMar

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 159
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa 33
« Odgovori #899 u: 21-12-2007, 11:19:22 »
Vama nisu sve na broju  :afr:
Mario da kao sto si procitao kad ne radi 4x4 ECU ne dobija signal s brzinomjera prelazi u mod u kojem pri svakom doticaju kocnice odmah iskljucuje 4x4 el spojku. A vraca je po otpustanju kocnice. I ovo sto si opisao da malo imas 4x4 a malo ne bi lako moglo biti to. Ako Ecu nije shvatio da si pustio kocnicu drzi ti odspojenu el. spojku ali ne gore 4x4 warrning lampice.

Cek, govoris da stvar mozda ne radi radi senzora brzine, ili da mozda senzor "pritisnuca" kocnice nije ispravan ?

Pozdfrav, OrMar