16-01-2018, 09:21:44

Autor Tema: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????  (Posjeta: 7870 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

mismas

  • Gost
  • Trade Count: (0)
AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« u: 24-03-2008, 18:02:59 »
Dragi ljudi !!! kako bi bilo i dali se moze ugraditi subaruov boxer u 33-ojku ser. 3 mislim dali bi isao na AR getribu ili mozda cak sa getribom?  ja sam radio prepasivanja motor-getriba sa zeljeznom plocom izmedju zbog ucvscivanja i bilo je ludo . zanima me kakvisu motori od subarua po kvaliteti i perfomansama te njihovi gabariti.?  ako ima neko zainteresiran za ovu temu bilo bi mi drago!!?? jedino bi mi bilo zao sto bi se izgubio Alfin duh!!!"
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15277
  • Karma: 496
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #1 u: 24-03-2008, 19:04:13 »
pa nebi s eizgubio alfin duh. jer Alfa je baš u vrijem 33ojke ušla u suradnju sa subaruom. Subaru je Alfi dao svoj 4×4 pogon u zamjenu za alfine boxere.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #2 u: 24-03-2008, 19:14:07 »
Najmanji subaruov boxer ti je 1.8 iz prastarog legacy-a, motor je bio 1.8 103 ili 125ks ovisno jel 8v ili 16v, fizički ne stane u 33 zbog pregrade koju ima 33 a i sam blok je dosta veći izvana, mjenjač ne paše nijedan alfin čak ni uz međuploču jer su potpuno različiti, subaru je na tim motorima spojničku osovinu montirao na motor a alfa na svim boxerima na mjenjače. Motori su inače daleko kvalitetniji od bilo kojeg alfinog boxera.praktički su neuništivi. Boxeri u Subaru-u su inače alfin proizvod jer je 1983-e godine alfa za 33-jku uzela od subaru-a 4x4 i kasniji P4 pogone a u zamjenu je subaru-u dala licencu za proizvodnju svojih boxera koje subaru nije nikada radio nego je samo na bazi alfinih motora napravio svoje.


To se ne isplati raditi niti ikada može biti dobro, lakše ti je uzet klipove promjera 90MM koji pašu od određenih opela, nissana i tak dalje (imam ti doma spisak kojih) i bušit blok na 90mm,s tim imaš 1832ccm obujma i s dobrim setupom i pripremom smjese (karbovi+air box), dobrim bregastim osovinama i ostalim imaš 8v motor s oko 170ks u startu neupitne trajnosti i bez turba koji je ionako samo za one koji neznaju nasvirat atmosferca ili pak je motor konstrukcijski u tolikoj banani da se neda nasvirat kao gotovo svi bezinci iz konkurencije. :ok: :ok:  AKo trebaš više detalja viči :ok:
« Zadnja izmjena: 24-03-2008, 19:39:40 od Boxer »
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8257
  • Karma: 554
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #3 u: 24-03-2008, 20:12:42 »
Jel smijem ja vas pitat od kuda vama informacije da Subaru koristi Alfine boxer motore?  :?:?:
Subaru proizvodi boxere od 1966. godine, a prvi Sud je proizveden 1971. godine.... Tak da ne vidim logike u tome da Subaru uzima Alfine motore, ako su već imali svoje...
Prvi Subaruov boxer iz EA serije (EA-52) se proizvodio od 1966. do 1970. i još od 1970. - 1971. u Americi! Bio je zapremine 977.2 cm3, 55 KS/6000 rpm i imao je razvod ventila preko bregaste u bloku!
Ugrađivao se u Subaru 1000:
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #4 u: 24-03-2008, 20:17:39 »
NIsi napisao da je onaj boxer iz subarua koji si stavio na slici bio zračno hlađen i da su oni 80-ih godina tražili naprednije motore za svoje aute i uzeli su od alfa romea licencu i nikad nisu radili alfine motore.
 

mismas

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #5 u: 24-03-2008, 20:21:50 »
mene to tako zanima da sam postao lud  od toga jer sam imao subarua 2.2 i isao je ko gluha svinja! a zvuk!!??  joj!!!  to treba probat !  e h   sad    imam 33-ojku i hocu da ide tako!  jel puno veci motor od  alfinog ili bi se dao uglavit sa mjenjacem komplet uz malu preinaku karoserije!!?
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #6 u: 24-03-2008, 20:22:44 »
KOmpletan prednji kraj od alfe trebaš otpilit i stavit od Subaru i ni onda neće pasat i biti dobro :ne2: :ne2: :ne2:
 

mismas

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #7 u: 24-03-2008, 20:29:05 »
bi se dala radilica preuredit pa  da se  stavi u 1,7  od AR jer je ipak cvrsca od alfine ? ili blok nekak preinaciti ?  place mi se kad si mi rekao da nemopze  ni  na koji  nacin!!!
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #8 u: 24-03-2008, 20:31:05 »
NI jedan jedni dio s subaru-a ne paše na alfinog boxera :ne2: :ne2:  Alfine radilice su inače izuzetno čvrste i neznam odakle ti to da bi ova treba biti bolja :?:
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8257
  • Karma: 554
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #9 u: 24-03-2008, 20:35:04 »
NIsi napisao da je onaj boxer iz subarua koji si stavio na slici bio zračno hlađen i da su oni 80-ih godina tražili naprednije motore za svoje aute i uzeli su od alfa romea licencu i nikad nisu radili alfine motore.
:ne2:  :ne2:
Vodom hlađen!!  :da:

Jedino što bi mogla biti poveznica je prelazak na bregaste u glavi motora 1985. na EA-82 motoru... Ali taj je motor indentičan po provrtu i hodu motoru EA-81 koji se radio od 1980. A taj je opet izvedenica iz EA-71, samo sa većim hodom, koji se radio od 1976... Da ne idem dalje u prošlost, svaki je boxer iz EA serije izvedenica iz onog predhodnog!
Sad, možda su imali nešto sa Alfom, ali mišljenja sam da su mogli sami razvijat svoje motore...
Zanima me od kuda te informacije, jer ne mogu nigdje na netu to nać... A baš me zanima!  :vamp:
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #10 u: 24-03-2008, 20:37:02 »
Pa na gomili alfinih stranica se u textovima o starim sudovima i 33-jkama i sličnim nalaze podaci da je pogon mjenjan za motore ali te motore nikad subaru nije nastavio razvijat nego je onda očigledno išao u unapređenje svojih motora, to mi jedino logično zvuči  :da:
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8257
  • Karma: 554
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #11 u: 24-03-2008, 20:42:09 »
Pa na gomili alfinih stranica se u textovima o starim sudovima i 33-jkama i sličnim nalaze podaci da je pogon mjenjan za motore ali te motore nikad subaru nije nastavio razvijat nego je onda očigledno išao u unapređenje svojih motora, to mi jedino logično zvuči  :da:

A ja uporno tražim po Subaruovim stranicama!  :wal:  :craz
Bit će da je tako nekako bilo... Vidi se da nisu koristili ništa od Alfe kad i sam kažeš da ništa od dijelova ne paše...
Šteta, dalo bi se svašta iskombinirat!  :box:
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #12 u: 24-03-2008, 20:44:45 »
Ja sam prije par dana bio kod kolege koji radi limariju na nekom prastarom Legacy-u karavanu i gledao sam mu motor, 85-agodina, 16v 125ks a motorčina velika ko neki V6 :wal: :wal:
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8257
  • Karma: 554
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #13 u: 24-03-2008, 20:54:44 »
Ja sam prije par dana bio kod kolege koji radi limariju na nekom prastarom Legacy-u karavanu i gledao sam mu motor, 85-agodina, 16v 125ks a motorčina velika ko neki V6 :wal: :wal:

Zakon mi je kod njih rješeno 16V preko jedne bregaste!




Takvog sam ja Legacya gledao kupit, malo novijeg... 2.2 16V - 130 KS! Nepoderivo...  :song:
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8682
  • Karma: 1252
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 i 156 SW 1.9 JTDm 16v
    • Solin
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #14 u: 24-03-2008, 21:17:46 »
Zakon mi je kod njih rješeno 16V preko jedne bregaste!


Mana toga sistema je što ne podnosi visoke okretaje. Ima te klackalice koje povećavaju oscilirajuću masu u odnosu na sistem kada bregasta direktno gura ventil preko čašice. Kod visokih okretaja zbog inercije masa ventila, opruge, čašica ili klackalica, opruga ne može dovoljno brzo vraćati ventil u početni položaj i nastaje problem. Znači što manje oscilirajućih masa to bolje.
Varijanta sa DOHC (kao kod Alfinog boxera) je bolja , ali i skuplja varijanta.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

mismas

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #15 u: 24-03-2008, 22:19:25 »
znaci sigurni ste da modifikacija ili izmjena dijelova  nebi bila moguca sa AR boxerima!???onda nista ! ovu sam temu otvorio bas zbog tog razloga ako se sto  da preraditi! 
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #16 u: 25-03-2008, 00:30:00 »
Subaruov boxer je evolucija onog tamo iz 60 i neke, nema s Alfom veze. Motori su skroz različiti, tak da nema logike. Šta su oni onda zapravo kupili?

A pogon Alfa nije od njih uzela. Na 33 p4 i 164 je od Steyra, jedino ne znam za onaj iz 33 na ukapčanje, al mislim da us njega sami napravili.
 

Offline matko_145

  • Član Alfa Kluba*
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2437
  • Karma: 171
  • Spol: Muški
  • AR159
    • Split
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #17 u: 25-03-2008, 01:51:43 »

To se ne isplati raditi niti ikada može biti dobro, lakše ti je uzet klipove promjera 90MM koji pašu od određenih opela, nissana i tak dalje (imam ti doma spisak kojih) i bušit blok na 90mm,s tim imaš 1832ccm obujma i s dobrim setupom i pripremom smjese (karbovi+air box), dobrim bregastim osovinama i ostalim imaš 8v motor s oko 170ks u startu neupitne trajnosti i bez turba koji je ionako samo za one koji neznaju nasvirat atmosferca ili pak je motor konstrukcijski u tolikoj banani da se neda nasvirat kao gotovo svi bezinci iz konkurencije. :ok: :ok:  AKo trebaš više detalja viči :ok:

daj boxer može malo više o ovome?.... može i na pp da druge ne zamaramo ako ih ne zanima.... ja iman jedan motor viška iz 33ojke.... na bloku je oznaka 84 tako da pretpostvljan da je to 1.5.  šta bi sve na njemu trebalo mjenjat i jel se on može bušit na 1.8???? i oprilike kolika bi bila neka okvirna cijena dijelova????  :ok:
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2353
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #18 u: 25-03-2008, 22:28:44 »
Ova ideja o bušenju bloka mi se vrti već dugo vremena, točnije nekoliko godina. Nisam htio pisati o njoj jer sam smatrao da bi me većina proglasila ludim i ismijala ali vidim da nije neostvariva. Točnije sam htio pitati do koje mjere je moguće bušiti blok jer mi je želja napraviti 2.0 boxer a to sam izračunao da bi postigao sa klipom promjera 94 mm, točnije imao bi 1997,64 kubika, cca 200 ks, s tim da hod mora bit 72 mm i blok od 84. To je 10 mm razlike. Ne znam točno za motor koji ima promjer klipa 87 mm ali je hod mislim 69 mm. Iskreno sam za varijantu hoda 72 mm jer ova od 69 mm u omjeru klipa 94 dolazi do omjera klip/hod skoro 1 naprema 3, pa samim tim je i sila pritiska skoro 3 puta veća. Vjerovatno je varijanta neostvariva jer bi izuzetno stanjio debljinu mesa stubline i samim tim razliku do vodenog kanala što bi vrlo vjerojatno izazvalo puknuće stubline, a ako bi i bilo ok opet se nameće pitanje zagrijavanja rashladne tekućine koja bi se abnormalno povećala zbog tanke stijenke, znači upitno hlađenje. Vidim da kolega Boxer spominje klipove od drugih modela. Zanima me klip od 2.0 TS, njegov promjer. Zanima me kakva je mogućnost pripasat taj klip ili neki drugi na klipnjaču od boxera, tu mora dolazit do nekakve obrade. Znači vrha klipa i kraj. Jer i standardni klip dolazi vrlo blizu radilice. Promjer bolcna kod boxera je 21 mm, da li se može i da debljina regulirat, tokarit. Kolika je tada izdržljivost klipa kad mu se mijenjaju gabariti. Da li takav obrađen klip mora na vaganje. Kad to sve složimo slijedi pitanje pritiska na radilicu, koliko je ona spremna podnijeti veći pritisak. Dalje ide priča prema brtvi, kako to napraviti, može li se na postojeću brtvu ugraditi širi prsten i na kraju sama glava, koliko se na njoj može ići široko. To je puno puno posla i mogla bi se napravit jedna mala studija ali mi neda mira i stalno me kopka izvedivost toga, trajnost tog motora itd. Ako netko ima bilo kakvu ideju i popise mogućih dijelova za pripasivanje nek je stavi ovdje u temu. Vidim da kolega Boxer ima pa ak bi htio da to ubaci ovdje. Najbitnija stavka mi je klip jer ne bi htio dirat promjer bolcna, meni osobno se čini najznačajnija stavka, druga vanjska obrada mi nije tako delikatna, znači ne mora se ić na varijantu 94 mm, može i 90 mm.
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline matko_145

  • Član Alfa Kluba*
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2437
  • Karma: 171
  • Spol: Muški
  • AR159
    • Split
Odg: AR -boxer - SUBARU - boxer == RAZLIKE?????
« Odgovori #19 u: 26-03-2008, 01:31:05 »
drago mi je šta ima još zainteresiranih..... kad bi se par ljudi udružilo koji imaju znanja, viška vremena i malo novca ovo bi se dalo izvest...  :ok: