Tvrtka i momèad koju je osnovao Njemaèki vozaè Franz Engstler, vozio 155 V6 TI u njemaèkom prvenstvu turistièkih automobila (DTM).
Bogata karijera koja ukljuèuje 461 utrku, 78 pobjeda, 47 startova s prvog mjesta, 68 najbr¾ih krugova.
1989. Formula 3 Germany Trophy
2000. German Touring Car Challenge
2005. Asian Touring Championship Division 1
2006. Asian Touring Championship Division 1
2007. ADAC Procar - Division I
2008. 24h Nürburgring - SP6
2014. FIA World Touring Car Championship - Independent's Trophy
Njegova radionica je sreðivala mnoge

, ima je tvornièko odobrenje za pripremu trkaæih

u raznim natjecanjima. Tunirali su pedeset dvije 147-ice za europsko prvenstvo, veliko iskustvo u sreðivanju trkaæih 155-ica.
Engstler: 155 2.0 (D2), GTV 3.0 V6, 166 3.0 V6, 147 GTA, 156 Sportwagon GTA, 156 2.5 V6, 147 1.9 JTD, 147 1.9 JTDm, 147 1.6...
Puno dijelova je bilo dostupno za kupnju, redovita ponuda dijelova u pro¹losti. Njegovi dijelovi su dobre kvalite tj. dobavljaèi koji su radili po njegovim specifikacijama. Dobavljaèi: KW, Eibach, Alcon, Marangoni, Recaro, ATS i slièno.
Engstler 166 3.0 V6 220 kW, 330Nm, kompresor.
KW gewinde, Engstler èetveroklipna klije¹ta - alcon radi klije¹ta za Engstler, ventilirajuæi rezani diskovi 343 mm, Engstler Racing 18" felge 8x18, Marangoni Zeta Linea gume (225/40 ili 235/40).
Ispuh od nehrðajuæeg èelika 2x76 mm (okrugli i ovalni nastavci auspuha), Engstler Racing prednji spojler i pragovi, unutra¹njost u imitaciji karbona, aluminijske papuèice.
