15-03-2025, 21:02:39

Autor Tema: Tjuning alfa GT JTD 150 ks  (Posjeta: 1447 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Tomo.S.

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 175
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Široki Brijeg BiH
Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« u: 01-06-2019, 17:05:28 »
Što bi bio za Alfu GT 19 jtd 150 ks, optimalan tjining, kako se on odražava na potrošnju i održavanje. Registriram auto u BiH pa nije problem tehnički pregled. Prelazim godišnje preko 30 000 km, treba mi snaga ali ne i prevelika potrošnja. Već sam ugradio nove Kajaba amortizere i Eibach opruge?
Hvala na savjetu.

 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1504
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #1 u: 01-06-2019, 22:26:58 »
Kočnice bi uvijek bile prva stvar, tu ima raznih rješenja, trebaš vidjeti što ti je u budžetu.

Druga stvar Eibach opruge i možda neki bolji amortizeri.

Treća stvar, isključiti softverski EGR i staviti originalnu Alfinu mapu od 170 ks. Samo to treba raditi netko tko zaista zna što radi, ima fušera. Rezerviraj si termin kod Nenota u Rijeci, on je najbolji, pa kada dođeš na susret usputno obavi to.

Četvrta stvar, staviti Q2 šperu.

Dalje najbolje ne dirati ništa, ovo je optimum, ako te četiri stvari napraviš kako treba, na miru si.
« Zadnja izmjena: 01-06-2019, 22:27:49 od Paso »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Tomo.S.

Offline Tomo.S.

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 175
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Široki Brijeg BiH
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #2 u: 01-06-2019, 23:24:06 »
Da li vaditi klapne iz grane? Savjeta je puno da se to prvo odradi?
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1504
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #3 u: 02-06-2019, 00:48:55 »
Da li vaditi klapne iz grane? Savjeta je puno da se to prvo odradi?

Aha, ti imaš noviju verziju s klapnama? Da, svakako, to je tempirana bomba. Moja GT ih nema. Ali na 159 sam ih vadio čim sam je kupio.
Koje godište ti je GT?
 

Offline Tomo.S.

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 175
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Široki Brijeg BiH
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #4 u: 02-06-2019, 03:25:55 »
2009 godina 19 jtd 110 KW
 

Offline NiTo

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1935
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • Cuore Sportivo...con due bambini !!!
    • Split
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #5 u: 02-06-2019, 08:50:02 »
Vadi klapne jučer... :kosa:
159 jtdM , GT 3.0
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1504
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #6 u: 02-06-2019, 13:29:08 »
2009 godina 19 jtd 110 KW

Da, te su već imale klapne. Koliko znam samo zadnje serije GT su imale i DPF, provjeri imaš li ga. Ako imaš, onda vrijedi i njega izbiti van, a katalizator ostaviti. Samo to se radi najbolje nakon reprogramiranja jer DPF moraš isključiti u softveru i to je onda opet posao za nekoga tko je iskusan, nemoj na tome fušati.
 

Offline dgas

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1113
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #7 u: 02-06-2019, 15:06:11 »
Od 2006g. idu euro4 sa dpf-om i aluminijskom granom sa plastičnim klapnama, ove kasnije mogu imati još samo verziju sa plastičnom granom i metalnim klapnama.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso, Tomo.S.

Offline Tomo.S.

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 175
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Široki Brijeg BiH
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #8 u: 03-06-2019, 09:09:01 »
Pošto živim u BiH, ekipa iz Sarajeva , Roman preko Almira, bi odradila softverski dio. Vjerovatno znate te momke, preporučuju mi optimalni remap, 20 ili 25 ks, gašenje egr, dpf i tih klapni, koje ću izvaditi, pretpostavljam da su korektni i da znaju posao. Nije mi jasno što trebam izbaciti, samo dpf i ostaviti onaj mali pretkatalizator ili obe komponente. Da li umjesto dpf, staviti običan lonac ili samo cijev. ??? Hvala za savjete i pomoć.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #9 u: 03-06-2019, 09:20:48 »
Obavezno još staviti protočni downpipe umjesto tvorničkog pretkatalizatora.
Samo s njim dobivaš 10 ks, bolji odziv na gas, bolji eko test (manje zacrnjenje), manju temperaturu u ispušnom sistemu, manje prekoračenje tlaka u usisnoj grani, manja potrošnja.
Tvornica je morala staviti pretkatalizator zbog redukcije NOx-a, ali s njim se pokvare performanse. Unutra je fino saće koje guši protok ispušnih plinova.



« Zadnja izmjena: 03-06-2019, 09:21:54 od Viktor »
 

Offline Tomo.S.

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 175
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Široki Brijeg BiH
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #10 u: 03-06-2019, 17:55:49 »
Znači treba skinuti turbinu i ovaj dio zamijeniti. Gdje nabaviti taj dio?
 

Offline Tomo.S.

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 175
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Široki Brijeg BiH
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #11 u: 03-06-2019, 17:58:32 »
Zašto se mora praviti poseban dio ? Je li moguće postojeći izbušiti ili otvoriti komad lima i to saće ukloniti iz njega?
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #12 u: 04-06-2019, 06:58:58 »
Znači treba skinuti turbinu i ovaj dio zamijeniti. Gdje nabaviti taj dio?

Ne, turbina se ne dira samo se skine stari i stavi novi.
Nabaviti kod ovoga tipa http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=57856.msg1583897#msg1583897
« Zadnja izmjena: 04-06-2019, 07:08:06 od Viktor »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tjuning alfa GT JTD 150 ks
« Odgovori #13 u: 04-06-2019, 07:02:38 »
Zašto se mora praviti poseban dio ? Je li moguće postojeći izbušiti ili otvoriti komad lima i to saće ukloniti iz njega?

Ne valja. Saće je metalno i ne možeš napraviti rupu kroz njega nego ga skroz izvaditi tako da se raspila pretkatalizator.
Nakon toga zbog vrtloženja u toj komori ne radi turbina kako treba. Ima oscilacije u tlaku.