nemože ionako preko 8 bara jer bi mu poizbijali svi semerinzi,ali koliko sam skuzio on bi ostao na istom pritisku samo bi povecao količinu ulja
tak je, tlak ulja na toplom motoru na max opterecenju nebi isao preko 5 bara nikako, u leru bi ga probao drzat na 1.5-2 bara.
al fuckas sad bare.
boxer sad ima tri temelja i tri kanala za ulje, ja bi ostavio tri temlja i dodao jos tri kanala dovoda ulja sto znaci da bi temlji bili sa dvije strane tlaceni (oba imaju rupu za ulje pa nije bed sa njima) dok bi leteci dobivali svakih 180° ulje pod tlakom drito iz voda, dok sad dobivaju to isto svakih 360°
najvise me muci to kaj neznam kolko bi to mogle konozole podnjest..
razlgo da to radim je kaj bi htio dovest velke kolicine ulja na radilicu jer bi kasnije ako bi uspio na atmo 1.7 16v isao na 1.9 16v turbo. nebi davao novce za ahm kit za 2.0 jer je papren vec bi orginal radilicu brusio ekscentricno za par mm i dao radit kovane H klipnjace po mjeri i uz vece klipove maxium je kaj bi se usidio radit na radilici i bloku je 1.900ccm tj. 1890 i nesto.
na bloku sam vec prosiril kanale dovoda ulja malo.. sad se premisljam dal da od tog bloka busim konzole ili ne.. a msilio sam odfurat jednu konzolu busenu i jednu orginal na neka ispiivanja da vidim razliku u uvijanju i tocku loma, tj. kolko je oslabljena sa tom rupom al neznam di to odfurat i kome i kolko je to para..
i prevelki tlak ulja je opasan jer moze proc ispod lezaja pa ga dic i spigat a kod jednog ulaza moze doc i do pomicanja radilice odnosno dobavna strana ce plivat u ulju a druga strana ce imat neki "mikro film" kod rednih motora je to vise moguce jer oni radilicu tjeraju prema dole najvise a dobava ulja je odozgo i lako se gornji temljni odvoji i zahebe.
simeringe nema di izbit barem ne na radilici a na glavi se lako rijesi stvar kod bregastih sa jednim kanalicem kod 16v to ni nije problem jer nema potrebe za time dok kod 8v bi bilo potrebno jer tamo i dodje ulja malo pod tlakom do simeringa, a najveci problem je straznji poklopac bregaste jer tam je ulje pod tlakom ako se ne varam.