Nikakvi slikovi nisu bili u pitanju. Moje gume nove ljetne cca 3k km, ljeto, grubi asfalt postavljen nakon zimskog perioda M3 je ako me sjecanje imalo sluzi imao Dunlop SP9000. GTvjki se ne sjecam. Ali bile su takodjer cestovne vulgaris. I mozemo mi pricati i o stvarim o kojima ljudi ne vole kao sto su kolika je bila vlaga u zrakim jesu bile zagrijane gume ili sam mozda uspio pregrijati gume nesto s cime se jako malo ljudi sretne s ljetnim performance gumama i jos manje kad im se to desi uopce shvati sto se desilo.
Viktore, Amortizere smatram takodjer dijelom ovijesa.
Ima razloga zasto jedan amortizer kosta 100EU a zasto u drugome kosta oko 1000Eu koji nisu nuzno povezani sa marzom prodavaca. I cisto je nevjerovatno kako ti skuplji mogu biti vrlo mekani u sporoj voznji po gradu, samo da bi se tren kasnije pretvorili u ono sto imamo u Alfama tkz sportski osjecaj.
Van svake pametij je ici usporedjivati jednu krutu/polukrutu zadnju osovinu iz AR33 sa tehnoloskim draguljem iz GTVjke, ali ni 4x4 nije za baciti i daje poprilicno stabilnosti autica i gripa da se moze na takvim dionicama pobjediti i bolje/brze jurilice cak i sa 4x4 (iz VAG koncerna).
Ali kad se vozis iz zavoja u zavoj iza jedne recimo GTV, mozes primjetiti kako se karoserija ponasa, koliko gume prate podlogu, premjestanje tezine cak i perverzije poput uvijana guma.
To je trenutak kada shvatis razliku medju izmedju gripa i handlinga.