Superturismo, velika nadmoć nad ostalim momčadima, Larini i Nannini voze za

Corse, Francia i Tamburini za Jolly Club.
Tehnički detalji ispod videozapisa.
S1 klasa:
1. Nicola Larini ALFA 155 GTA - 284
2. Giorgio Francia ALFA 155 GTA - 260
3. Alessandro Nannini ALFA 155 GTA - 226
4. Antonio Tamburini ALFA 155 GTA - 197
5. Gabriele Tarquini BMW M3 - 89
6. Emanuele Pirro BMW M3 - 82
…
Pregled cijele sezone

.

Mjenjač s prijenosnim omjerima za brzi krug, Abarthov 6 - brzinski mjenjač.
I. 101 km/h
II. 142 km/h
III. 179 km/h
IV. 220 km/h
V. 248 km/h
VI. 269 km/h
2.0 16v 294 kW, provrt i hod klipa 84 x 90 mm, 2 bregasta vratila, četiri ventila po cilindru, glava motora je iz Alfe 164, Garret T3 Turbo, 2.5 bara, Secan međuhladnjak stlačenog zraka, Marelli elektroničko ubrizgavanje goriva.
Brembo kliješta, ventilirajući prednji diskovi 355 mm, stražnji ventilirajući diskovi 278 mm, 18“ felge, Bilstein amortizeri i Eibach opruge.
Sjajna vožnja na Monzi 21.3.1992. prosječna brzina 191 km/h, 20km/h više od F40 3.0 biturbo (prosječna brzina171km/h ), glavni inženjeri:
Pino D'Agostino i Sergio Limone, Carlo Gaino je dizajnirao karoseriju, voditelj momčadi Giorgio Pianta.
