02-12-2025, 23:51:20

Autor Tema: Q2 špera  (Posjeta: 63330 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Shoei

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2015
  • Karma: 219
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Velika Gorica
Odg: Q2 špera
« Odgovori #30 u: 18-01-2007, 12:05:59 »
nedavno slagajuči mjenjač od gta kojem se razletio diferencijal (zbog nedostataka špere)imo sam prilku vidjet glavu diferencijala...uspoređujuči je sa glavom dif-a od moje gt 1.9 16v m-jet ustanovio sam da su diferencijali potpuno isti što znači...

DA SE ŠPERA MOŽE NAMONTIRAT I NA NAVEDENE MODELE....

cjena 5000 kn sa ugradnjom...



 :hap: vidi vraga :))) doći ću na konzultacije :)))
With my attitude, I could be by myself and still enjoy company...
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16463
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #31 u: 18-01-2007, 13:32:04 »
da...sw u centrali je sigurno drukčiji za asr i vdc...ja tražim soluciju da iskopčam abs,asr i vdc a da centrala ubrizgavanja i instrument tabla i ostale kontrolne jedinice koje trebaju primaju podatak o brzini...to sam imo na 156 gr.N na trkama
inače mislim da je 35% špera...mora to radit dobro i na gta...gta ima 300 Nm moment a jtd 305 Nm...nisu tu bitni konji nego moment a što se tiče trganja volana jebi ga...drž ga...rad špere se u normalnim uvjetima vožnje opče ne osjeti nego kad auto doteraš do krajnjeg limita a tada kume drži volan...bolje da čupa nego da bježi na nos...a i ne čupa niš strašno...probo sam ga jučer postartat na asvaltu i odmah zajahat malo sa kotačem desnim na šoder...mrak...potegne ko lud
« Zadnja izmjena: 18-01-2007, 13:35:29 od Seb »
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #32 u: 18-01-2007, 14:03:29 »
da...sw u centrali je sigurno drukčiji za asr i vdc...ja tražim soluciju da iskopčam abs,asr i vdc a da centrala ubrizgavanja i instrument tabla i ostale kontrolne jedinice koje trebaju primaju podatak o brzini...to sam imo na 156 gr.N na trkama
inače mislim da je 35% špera...mora to radit dobro i na gta...gta ima 300 Nm moment a jtd 305 Nm...nisu tu bitni konji nego moment a što se tiče trganja volana jebi ga...drž ga...rad špere se u normalnim uvjetima vožnje opče ne osjeti nego kad auto doteraš do krajnjeg limita a tada kume drži volan...bolje da čupa nego da bježi na nos...a i ne čupa niš strašno...probo sam ga jučer postartat na asvaltu i odmah zajahat malo sa kotačem desnim na šoder...mrak...potegne ko lud

Ti to sebi mozes iskljuciti, ti si ipak bivsi profesionalni vozac, ja to bas i ne bi iskljucivao svima... i tako se ne ukljucuje samo tako nego u stvarno ekstremnim situacijama.

A sto se spere tice, ocito ima razloga zasto je nisu odmah stavili na benzince, torsen na prednjoj osovini ima problema kad se ide na losiju cestu i ako jedan kotac ostane na trenutak bez podloge, zavrti se na prazno, a tada se torsen ponasa kao otvoreni dif, i kad taj kotac dodje na podlogu, to nije bas najzgodniji događaj...

U svakom slucaju, Torsena od Quaifa je dosta ljudi stavljalo na 2.5 i 3.2 156 i 147 i jako su zadovoljni, ali ipak da ja biram ja bih radije pricekao da vidim sta ce u Alfi sluzbeno napraviti....

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16463
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #33 u: 18-01-2007, 14:17:03 »
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16463
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #34 u: 18-01-2007, 14:19:21 »
da...sw u centrali je sigurno drukčiji za asr i vdc...ja tražim soluciju da iskopčam abs,asr i vdc a da centrala ubrizgavanja i instrument tabla i ostale kontrolne jedinice koje trebaju primaju podatak o brzini...to sam imo na 156 gr.N na trkama
inače mislim da je 35% špera...mora to radit dobro i na gta...gta ima 300 Nm moment a jtd 305 Nm...nisu tu bitni konji nego moment a što se tiče trganja volana jebi ga...drž ga...rad špere se u normalnim uvjetima vožnje opče ne osjeti nego kad auto doteraš do krajnjeg limita a tada kume drži volan...bolje da čupa nego da bježi na nos...a i ne čupa niš strašno...probo sam ga jučer postartat na asvaltu i odmah zajahat malo sa kotačem desnim na šoder...mrak...potegne ko lud

Ti to sebi mozes iskljuciti, ti si ipak bivsi profesionalni vozac, ja to bas i ne bi iskljucivao svima... i tako se ne ukljucuje samo tako nego u stvarno ekstremnim situacijama.

A sto se spere tice, ocito ima razloga zasto je nisu odmah stavili na benzince, torsen na prednjoj osovini ima problema kad se ide na losiju cestu i ako jedan kotac ostane na trenutak bez podloge, zavrti se na prazno, a tada se torsen ponasa kao otvoreni dif, i kad taj kotac dodje na podlogu, to nije bas najzgodniji događaj...

U svakom slucaju, Torsena od Quaifa je dosta ljudi stavljalo na 2.5 i 3.2 156 i 147 i jako su zadovoljni, ali ipak da ja biram ja bih radije pricekao da vidim sta ce u Alfi sluzbeno napraviti....

jebi ga ak mečeš šperu,mečeš da se voziš...vjeruj probo sam auto stvarno do limita ni u jednom trenu nije napravio nešto nenormalno što bi nekog splašilo i zeznulo ga...ak mu se kaj dogodi dogodilo bi mu se i bez špere...može bit samo ljudski faktor pogreške
« Zadnja izmjena: 18-01-2007, 14:19:44 od Seb »
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6139
  • Karma: 855
  • Spol: Muški
  • SYM
    • Zagreb
Odg: Q2 špera
« Odgovori #35 u: 18-01-2007, 15:03:52 »
i? :sport:

paše :ok:


super.
ali ja bi bez isključivanja elektronike. da li može kombinacija samo da se podesi da se asr kasnije uključuje kao na tvorničkoj Q2???
ako ima ja uzimam. :ok:
MiTo
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16463
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #36 u: 18-01-2007, 15:10:09 »
pa asr se neče upalit ako kotač ne klizi...sa šperom neče klizit i ona če radit..nema za sad šeme reprogramiranja centrale abs-a....ja čekam iz italije odgovor ako bi mi ko znao reč kak da složim na gumb da sve ugasim
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16463
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #37 u: 18-01-2007, 15:10:37 »
inače paše i na 156 2.5 v6 :ok:
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6139
  • Karma: 855
  • Spol: Muški
  • SYM
    • Zagreb
Odg: Q2 špera
« Odgovori #38 u: 18-01-2007, 15:23:18 »
pa asr se neče upalit ako kotač ne klizi...sa šperom neče klizit i ona če radit..nema za sad šeme reprogramiranja centrale abs-a....ja čekam iz italije odgovor ako bi mi ko znao reč kak da složim na gumb da sve ugasim

a hebiga....a zakaj su onda rekli da je na Q2 preprogramirana elektronika da kasnije reagira??
MiTo
 

Offline gmit

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 183
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • Mazda 3 MPS
    • Zagreb
Odg: Q2 špera
« Odgovori #39 u: 18-01-2007, 15:24:05 »
da...sw u centrali je sigurno drukčiji za asr i vdc...ja tražim soluciju da iskopčam abs,asr i vdc a da centrala ubrizgavanja i instrument tabla i ostale kontrolne jedinice koje trebaju primaju podatak o brzini...to sam imo na 156 gr.N na trkama
inače mislim da je 35% špera...mora to radit dobro i na gta...gta ima 300 Nm moment a jtd 305 Nm...nisu tu bitni konji nego moment a

ovo nije istina - ako se benzinac vrti do 7000rpm, a dizelas do, recimo 4000, nakon mjenjaca i onog zupcanika na diferencijalu (prije diferencijala), posto su okretaji kotaca jednaki u oba slucaja, benzinac ce imati momenta efektivno kao i dizelas od oko 450Nm

glupo mi je proturjeciti mehanicaru koji beskonacno puno vise zna o autima i mehanici od mene, te kvariti mu prodaju, ali, ono, daj provjeri to radje prije da ne bi bilo pizdarija po cestama (koliko vidim, ljudi navalili na tu speru kao muhe bez glave, a do jucer su sasvim normalno vozili i bez nje). ne bi bilo dobro da netko zagine kad mu se u zavoju raspadne prijenos


plus, ako iskljucis VDC, vjerojatno iskljucujes i EBD. kod iskljucenog EBDa, 156ica koci u omjeru 50:50, dok je sa ukljucenim, u normalnom rezimu koci sa 75:25. posto straznje kocnice nemaju veliku ulogu na silu kocenja, vjerojatno bi to morao podesiti ako se budes igrao s elektronikom


nemoj nista zamjeriti  :mah:
« Zadnja izmjena: 18-01-2007, 15:25:35 od gmit »
alfinist
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16463
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #40 u: 18-01-2007, 16:33:59 »
da...sw u centrali je sigurno drukčiji za asr i vdc...ja tražim soluciju da iskopčam abs,asr i vdc a da centrala ubrizgavanja i instrument tabla i ostale kontrolne jedinice koje trebaju primaju podatak o brzini...to sam imo na 156 gr.N na trkama
inače mislim da je 35% špera...mora to radit dobro i na gta...gta ima 300 Nm moment a jtd 305 Nm...nisu tu bitni konji nego moment a

ovo nije istina - ako se benzinac vrti do 7000rpm, a dizelas do, recimo 4000, nakon mjenjaca i onog zupcanika na diferencijalu (prije diferencijala), posto su okretaji kotaca jednaki u oba slucaja, benzinac ce imati momenta efektivno kao i dizelas od oko 450Nm

glupo mi je proturjeciti mehanicaru koji beskonacno puno vise zna o autima i mehanici od mene, te kvariti mu prodaju, ali, ono, daj provjeri to radje prije da ne bi bilo pizdarija po cestama (koliko vidim, ljudi navalili na tu speru kao muhe bez glave, a do jucer su sasvim normalno vozili i bez nje). ne bi bilo dobro da netko zagine kad mu se u zavoju raspadne prijenos


plus, ako iskljucis VDC, vjerojatno iskljucujes i EBD. kod iskljucenog EBDa, 156ica koci u omjeru 50:50, dok je sa ukljucenim, u normalnom rezimu koci sa 75:25. posto straznje kocnice nemaju veliku ulogu na silu kocenja, vjerojatno bi to morao podesiti ako se budes igrao s elektronikom


nemoj nista zamjeriti  :mah:


ne zamjeram..uvjek prihavačam kritiku jer nisam svezanlac i na kontu njih se dalje usavršavam...
po meni neče bit nikavih problema...ko se boji špere nek si ne ugrađuje...ja je jesam i zadvoljan sam jako...ona nema nikavog smisla ako se vozite normalno ali isto tako nije nikakav bauk kad počneš pretjerivat i kad ona počne radit...ko ne vjeruje nek dođe i nek proba...što se tiče abs-a meni  on sa vdc-om jako smeta...asr mogu ugasit...kad on ne radi vjerojatno neče ni ebd ali ni to mi ne smeta jer meni odgovara raspored sile kočenja 50:50...nekad sam si sam tako otvaro korektor kočenja na yugu,unu,...naravno za većinu ljudi to nije...mada na mojoj 156 trkačoj nije radio samo abs a ebd je...vdc i asr auto nije imo...na Q2 je drukčiji sw u centrali abs-a vjeroajtno za rad vdc-a koji ti omogučuje neke stvari da radiš više sa autom dok ovaj sw to vjerojatno ranije ukapča ali to opet pričamo o extremnim uvjetima vožnje do koje sigurno niko od nas neče doć...možda i hoče ali jebi ga onda...pazite malo

ovo nisam razumio:
ovo nije istina - ako se benzinac vrti do 7000rpm, a dizelas do, recimo 4000, nakon mjenjaca i onog zupcanika na diferencijalu (prije diferencijala), posto su okretaji kotaca jednaki u oba slucaja, benzinac ce imati momenta efektivno kao i dizelas od oko 450Nm









SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Q2 špera
« Odgovori #41 u: 18-01-2007, 16:35:42 »
gmit, nema mjesta strahu. Najveći moment na kotaču je u 1. brzini. Formula za snagu je P=M*omega ( P= snaga, M= moment, omega = kutna brzina). GTA ima veću snagu od JTD motora ali i prijenosni omjer u 1. brzini prilagođen tome (tj. "duži"). Recimo da obje Alfe startaju sa proklizavanjem u 1. brzini na suhom asfaltu (najveće opterećenje za diferencijal), GTA se razlikuje po tome što će zbog dužeg prijenosa u 1. brzini nastaviti voziti u 1. kada JTD prešalta u 2. Na kraju opterećenje kotača ovisi samo o kvaliteti guma i težini na pogonskoj osovini, a ona je slična kod oba modela. Nema nikakve prepreke da se ugradi u GTA ako vijci odgovaraju.

Osim toga dijelovi mjenjača (i čitavi mjenjači) i kočnica se rade tako da zadovolje neki raspon od-do, pa isti diferencijal može biti u mjenjačima različite snage.
 

Offline piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6139
  • Karma: 855
  • Spol: Muški
  • SYM
    • Zagreb
Odg: Q2 špera
« Odgovori #42 u: 18-01-2007, 16:37:40 »
ja bi došao probati i stavio bi šperu.
koji je rok isporuke. monza je blizu! :mah:
MiTo
 

Offline gmit

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 183
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • Mazda 3 MPS
    • Zagreb
Odg: Q2 špera
« Odgovori #43 u: 18-01-2007, 16:42:31 »
eto, sve je razjasnjeno i sve stima  :mah:  :drive:
alfinist
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16463
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #44 u: 18-01-2007, 17:25:41 »
naručio sam još jednu...ova je moja došla za 7 dana...inače tvornički proračuni...hm :rolll:...baš im i nisu nešto...gta sve i jedna kojo si ugasio asr i malo žešeče postarto desilo se ovo:


prva serija sa 305 mm diskovima...isto malo pušiona...tako da...
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Niko

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3471
  • Karma: 239
  • Spol: Muški
    • ŠIBENIK
Odg: Q2 špera
« Odgovori #45 u: 18-01-2007, 20:37:04 »
inače paše i na 156 2.5 v6 :ok:

E jesi doktor..... :ok: :ok: :ok: Poljubio bi te sada  :)))
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Q2 špera
« Odgovori #46 u: 18-01-2007, 23:05:59 »
nedavno slagajuči mjenjač od gta kojem se razletio diferencijal (zbog nedostataka špere)imo sam prilku vidjet glavu diferencijala...uspoređujuči je sa glavom dif-a od moje gt 1.9 16v m-jet ustanovio sam da su diferencijali potpuno isti što znači...

DA SE ŠPERA MOŽE NAMONTIRAT I NA NAVEDENE MODELE....

cjena 5000 kn sa ugradnjom...



Samo tu ima jedan drugi problem (tj. vise problema), moze se montirati, ali da li bi dobro radio u praksi to je druga prica.
Sjetite se Focusa RS koji je imao takvu istu speru pa je trgao volan iz ruke svaki put kad se sa dobre ceste ode na losu, i to je razlog zasto su Alfini inzenjeri prvo montirali to speru na dizel modele, i prilagodili postotak blokiranja za JTD model (kod ovog Torsen difa to je kut zupcanika - ovako napamet mi se cini da je pisalo da je 25 ili 30%, sad mi se ne da traziti po netu tocan postotak), a pitanje je kakav postotak blokiranja ce biti za benzince, a kakav za benzinca V6 sa 250 KS.

Isto tako ostaje i pitanje reprogramiranja VDC-a da drukcije radi i kasnije hvata, a sto je napravljeno na Q2 modelima.

Ja to ne bi montirao na benzinca koji se vozi po normalnoj cesti, dok ne izadje spera samo za njega.



147 GTA 3.7 Autodelta ima šperu 30%
 

Offline Niko

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3471
  • Karma: 239
  • Spol: Muški
    • ŠIBENIK
Odg: Q2 špera
« Odgovori #47 u: 18-01-2007, 23:24:06 »

147 GTA 3.7 Autodelta ima šperu 30%

Mozes samo u kratko objasniti tih 30% ....o cemu se radi 30% cega od cega? thnx  :ok:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Q2 špera
« Odgovori #48 u: 19-01-2007, 08:48:35 »
Npr. špera od 100% je kada je zavaren diferencijal (kao na kartingu oba kotača direktno spojena na jednu osovinu). A 30% je kada se kotač koji je manje opterećen prenosi 30% momenta od onoga koji ima bolji grip. Špera sa 100% bi u praktičnoj vožnji puno trošila gume u krivinama je unutrašnji i vanjski kotač opisuju kružnice različitih radijusa, pa se unutrašnji kotač vrti sporije, a vanjski brže. Iz toga razloga se koristi špera sa nekim postocima, a nikad sa 100%. Može 100% kod terenaca kada uključe blokadu diferencijala.
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #49 u: 19-01-2007, 09:20:08 »
nedavno slagajuči mjenjač od gta kojem se razletio diferencijal (zbog nedostataka špere)imo sam prilku vidjet glavu diferencijala...uspoređujuči je sa glavom dif-a od moje gt 1.9 16v m-jet ustanovio sam da su diferencijali potpuno isti što znači...

DA SE ŠPERA MOŽE NAMONTIRAT I NA NAVEDENE MODELE....

cjena 5000 kn sa ugradnjom...



Samo tu ima jedan drugi problem (tj. vise problema), moze se montirati, ali da li bi dobro radio u praksi to je druga prica.
Sjetite se Focusa RS koji je imao takvu istu speru pa je trgao volan iz ruke svaki put kad se sa dobre ceste ode na losu, i to je razlog zasto su Alfini inzenjeri prvo montirali to speru na dizel modele, i prilagodili postotak blokiranja za JTD model (kod ovog Torsen difa to je kut zupcanika - ovako napamet mi se cini da je pisalo da je 25 ili 30%, sad mi se ne da traziti po netu tocan postotak), a pitanje je kakav postotak blokiranja ce biti za benzince, a kakav za benzinca V6 sa 250 KS.

Isto tako ostaje i pitanje reprogramiranja VDC-a da drukcije radi i kasnije hvata, a sto je napravljeno na Q2 modelima.

Ja to ne bi montirao na benzinca koji se vozi po normalnoj cesti, dok ne izadje spera samo za njega.



147 GTA 3.7 Autodelta ima šperu 30%

Ali ne Torsen nego lamelnu koja ne radi kao otvoren diferencijal kad jedan kotac nema opterecenja.

Offline boris

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #50 u: 19-01-2007, 09:32:12 »
Malo tehnikalija:

Q2
T-2

Quaife diff
Detailed description on how the Quaife Automatic Torque Biasing Differential functions
-ovakav ljudi dosta montiraju na V6 alfe

i on bi odgovarao ovome
T-2R (RaceMaster)

Moja prepostavka je da ce na benzince ici T-2R

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16463
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #51 u: 19-01-2007, 15:56:23 »
Malo tehnikalija:

Q2
T-2

Quaife diff
Detailed description on how the Quaife Automatic Torque Biasing Differential functions
-ovakav ljudi dosta montiraju na V6 alfe

i on bi odgovarao ovome
T-2R (RaceMaster)

Moja prepostavka je da ce na benzince ici T-2R


tvoje mišljenje zašto ova špera nebi radila dobro na benzincima???
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #52 u: 19-01-2007, 16:18:27 »
Malo tehnikalija:

Q2
T-2

Quaife diff
Detailed description on how the Quaife Automatic Torque Biasing Differential functions
-ovakav ljudi dosta montiraju na V6 alfe

i on bi odgovarao ovome
T-2R (RaceMaster)

Moja prepostavka je da ce na benzince ici T-2R


tvoje mišljenje zašto ova špera nebi radila dobro na benzincima???

Laički, kod T-2 koji se ponasa kao full otvoren dif kada ostane jedan kotac bez ikakve trakcije, na benzincu se taj kotac puno vise zavrti nego na dizelu i veci je sok kad ponovo dobije trakciju.
Mozda grijesim, mozda je sad u Q2 vec T-2R sto bi bilo logicnije, digni jedan kotac u zrak pa testiraj :-)
Trebalo bi iskopati kojeg od njih je imao Focus RS sa prednjim pogonom??

I da me se ne shvati krivo, ne kazem da se nece dobro ponasati, nego da bi bilo ipak bolje pricekati i vidjeti sta ce napraviti za benzince.
« Zadnja izmjena: 19-01-2007, 18:56:23 od boris »
 

Offline Shoei

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2015
  • Karma: 219
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Velika Gorica
Odg: Q2 špera
« Odgovori #53 u: 19-01-2007, 17:10:18 »
a da mi to probamo na konkretnom autu, evo može na mom :))) sponzori javite se :hap:
With my attitude, I could be by myself and still enjoy company...
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16463
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #54 u: 20-01-2007, 08:36:31 »
Malo tehnikalija:

Q2
T-2

Quaife diff
Detailed description on how the Quaife Automatic Torque Biasing Differential functions
-ovakav ljudi dosta montiraju na V6 alfe

i on bi odgovarao ovome
T-2R (RaceMaster)

Moja prepostavka je da ce na benzince ici T-2R


tvoje mišljenje zašto ova špera nebi radila dobro na benzincima???

Laički, kod T-2 koji se ponasa kao full otvoren dif kada ostane jedan kotac bez ikakve trakcije, na benzincu se taj kotac puno vise zavrti nego na dizelu i veci je sok kad ponovo dobije trakciju.
Mozda grijesim, mozda je sad u Q2 vec T-2R sto bi bilo logicnije, digni jedan kotac u zrak pa testiraj :-)
Trebalo bi iskopati kojeg od njih je imao Focus RS sa prednjim pogonom??

I da me se ne shvati krivo, ne kazem da se nece dobro ponasati, nego da bi bilo ipak bolje pricekati i vidjeti sta ce napraviti za benzince.


mislim da nebudu niš jer nema nikakve najave a ova špera bu sigurno bolja nego org dif koji puca ko staklo
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16463
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #55 u: 20-01-2007, 08:37:02 »
a da mi to probamo na konkretnom autu, evo može na mom :))) sponzori javite se :hap:

naručio sam ju...ak hočeš dojdi
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Niko

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3471
  • Karma: 239
  • Spol: Muški
    • ŠIBENIK
Odg: Q2 špera
« Odgovori #56 u: 20-01-2007, 13:28:58 »
Npr. špera od 100% je kada je zavaren diferencijal (kao na kartingu oba kotača direktno spojena na jednu osovinu). A 30% je kada se kotač koji je manje opterećen prenosi 30% momenta od onoga koji ima bolji grip. Špera sa 100% bi u praktičnoj vožnji puno trošila gume u krivinama je unutrašnji i vanjski kotač opisuju kružnice različitih radijusa, pa se unutrašnji kotač vrti sporije, a vanjski brže. Iz toga razloga se koristi špera sa nekim postocima, a nikad sa 100%. Može 100% kod terenaca kada uključe blokadu diferencijala.

Tako sam nekako i mislio, thnx na objasnjenju  :ok: :ok:
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #57 u: 22-01-2007, 09:20:22 »
mislim da nebudu niš jer nema nikakve najave a ova špera bu sigurno bolja nego org dif koji puca ko staklo

Kako nema najave, sjecam se da su rekli da ce biti?

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16463
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #58 u: 22-01-2007, 11:57:38 »
mislim da nebudu niš jer nema nikakve najave a ova špera bu sigurno bolja nego org dif koji puca ko staklo

Kako nema najave, sjecam se da su rekli da ce biti?

đe ba? :?:
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Q2 špera
« Odgovori #59 u: 22-01-2007, 12:24:05 »
mislim da nebudu niš jer nema nikakve najave a ova špera bu sigurno bolja nego org dif koji puca ko staklo

Kako nema najave, sjecam se da su rekli da ce biti?

đe ba? :?:

Pa i na nekim reviewima i na Alfinim prezentacijama