Ovo se odnosi na aute sa prednjim pogonom i kod svih je riješeno na ovaj način. Ležaji se kupuju uštancani u glavčinu, pa se mijenja sve u kompletu.
Jedino od nesvakidašnjega alata treba imati gedor 32 sa debelom polugom i sveukupno poluge oko metar.
Auto je Delta 2 TD i orginal je tvornički ležaj, počeo zujiti na 285.000 km. Po neošećenoj metalnoj kapici se vidi da nije nikad skidan.
Najprije se auto digne na dizalicu, povuče ručna, skine kotač i odviju ova 2 vijka koja drže disk

onda ova 2 vijka koja drže kočione čeljusti

makne se disk sa čeljustima

skine se metalna kapica (sa odvijačem i čekićem)

skine se matica ključ 32

skine se glavčina, ne treba imati izvlakač jer nije konus, malo se debljim odvijačem zakači otpozadi i samo gurne

malo proći čeličnom četkom

namazati masti na osovinu

dobro namazati i unutar čašice

stegnuti vijak 32 i sve ostalo vratiti istim redoslijedom

gotova reportaža  
 