Odnedavno imam Giuliettu pa da krenem sa servisima.
Prvi je na redu filter goriva. Po knjižici uputstava mjenja se svakih 70000 km ili 48 mj.
Potrebno je skinuti kućište filtera koje drže dva vijka m6 (10mm). Jedan vijak je dostupan a drugi je ispod ekspanzione posude koju drže isto dva vijka m6 (10mm) koje treba skinut i posudu malo pomaknut u stranu.
Sa kućišta treba poskidat crijeva goriva i elektro priključak. Na elektro priključku se podigne žuti jezičak i konektor se povuče istovremeno prema motoru i prema gore. Na desnom crijevu se osigurači narandžasti i bijeli pritisnu prema unutra a na lijevom se povuče žuta zaštita prema motoru i istovremeno se pritisnu osigurači bijele boje i crijeva povuku prema gore.



Nakon skidanja kućište treba razdvojiti na dva dijela skidanjem torx vijaka. Izliti gorivo iz donjeg dijela kućišta. Eventualne nečistoće očistiti.

Stari filter je postavljen na gornji dio kućišta I treba ga skinuti povlačenjem.

Novi filter može se postaviti samo u jednom položaju. To ide malo teže jer ga treba navući na preko dvije O gumice u centralnom dijelu (vide se na slici). Gumice I dosjed treba malo navlažiti gorivom (nafta) I filter lagano pomicati lijevo-desno i pritiskati prema dosjedu dok ne nalegne u potpunosti.

Razlika između starog i novog filtera.

Made in India.

Obrnutim redosljedom spojiti kućište I vratiti na auto. Okrenuti ključ u položaj kontakt nekoliko puta da pumpa napuni kućište filtera I pokrenuti motor. Provjeriti da je sve u redu.
Zamjena seta zupčastog remena
Auto ima 96000 km, 2014.g. Po kilometrima set zupčastog remena ne bi trebalo još mijenjat ali po godinama ga je već trebalo. Da ne bi mislio da će mi prilikom svake vožnje puknuti remen zamijenio sam cijeli set pa sam sad miran.
Čekao sam da mi dođe alat za blokadu i odradio zahvat. Usput sam zamijenio ulje (Selenia WR Forward) i filter ulja i zraka.
Mali i veliki servis skupa.

Stari remen, pumpa rashladne tekućine, napinjač i klizač.


Novi remen, pumpa rashladne tekućine, napinjač i klizač.

Uzeo sam originalni set prve ugradnje i Continental mikro remen.

Blokator bregastih.

Dosta zahtjevan posao jer treba puno toga poskidati; zaštitne plastike ispod motora, ispustiti rashladnu tekućinu, skinuti ekspanzionu posudu i filter goriva te zaštite remena i nosač motora, desni kotač i bočnu zaštitnu plastiku. Najviše problema mi je zadao klizač mikro remena jer je pričvršćen muškim torx vijkom E10 pa za torx gedoricu i ključ nema mjesta zbog blizine kraka karoserije. Bilo bi poželjno imati okasti tokx ključ E10.