Alfisti.hr
Alfa Romeo općenito => Naša iskustva => Uradi sam => Autor teme: Lonky - 11-04-2011, 10:38:04
-
Pozdav svima :mah:
Alu felge sam kupio od čovjeka koji je krivo kupio te felge za svoju 156-cu. Felge ovako na fotki izgledaju sasvim solidno, međutim felge su bile dosta oksidirane boja se počela na nekim mjestima dizati i odljepljivati:
(http://img819.imageshack.us/img819/5996/felge1.th.jpg) (http://img819.imageshack.us/i/felge1.jpg/)
Alat koji sam koristio za skidanje stare boje: Desol (50 kn), kist i nastavak za bušilicu:
(http://img153.imageshack.us/img153/4618/alat1.th.jpg) (http://img153.imageshack.us/i/alat1.jpg/)
Desol na boju djeluje ovako (prostor gdje dođe šaraf):
(http://img840.imageshack.us/img840/4102/felge3.th.jpg) (http://img840.imageshack.us/i/felge3.jpg/)
Nakon dosta truda, mazanja, guljenja i "brušenja" rezultat je ovakav:
(http://img824.imageshack.us/img824/7608/felge2u.th.jpg) (http://img824.imageshack.us/i/felge2u.jpg/)
Ova srebrna boja, ako se tko pita, sada je aluminij :da:
U ovoj fazi odlučio sam felge ipak odvesti na pregled i eventualno ravnanje...što je i Očić http://www.ocic.hr/ (http://www.ocic.hr/) odlično i jeftino napravio.
Dvije flege su imale nešto jači ekscentar, dvije jedva zamjetno, a on ih je sve 4 sto posto centrirao za 400 kn! :clap:
(Inače ako budete kontaktirali tu radionicu, ak' vam nije teško spomenite da vas je preporučio Tomislav iz Zaprešića, bordo crvena Alfa 166)..
Iznutra:
(http://img132.imageshack.us/img132/2654/felge2ar.th.jpg) (http://img132.imageshack.us/i/felge2ar.jpg/)
Felge nakon završnog pranja od lužine:
(http://img714.imageshack.us/img714/7373/felge4.th.jpg) (http://img714.imageshack.us/i/felge4.jpg/)
Nakon toga se felge obrišu antisilikonskim čistilom, dobro ispušu...a na red dolazi drugi hobby alat u ruke:
Luxal dvokomponentni primer za aluminij (Wash primer), šprica i kompresorčić :ok:
(http://img694.imageshack.us/img694/9421/alat2.th.jpg) (http://img694.imageshack.us/i/alat2.jpg/)
Malo volje, malo umjeća...i flege izgledaju ovako :love3: :
(http://img862.imageshack.us/img862/3738/felge5.th.jpg) (http://img862.imageshack.us/i/felge5.jpg/)
Ovaj vikend sam stigao do ovdje (zaštita primerom)..nastavak slijedi! :bat
Inače, vrlo je važno felge zaštiti primerom za aluminij jer će u suprotnom doći do guljenja i odljepljivanja boje.
Ovaj primer se naziva još i temeljna reaktivna boja jer ona reagira s aluminijem i istovremeno se veže s oksidiranim slojem,
te tako stvara stvarnu i dugotrajnu zaštitu aluminija.
(http://img189.imageshack.us/img189/3246/felge6.th.jpg) (http://img189.imageshack.us/i/felge6.jpg/)
Nakon špric-kitanja, brušenja vodobrusnim...lakirana je baza i bezbojni na unutrašnju stranu felgi..
Znači, felge su sada na PRODAJU :wal: ili zamjenu za neke druge koje odgovaraju na Brembo kliješta na 166-icu. :hehe:
-
Ko nove su :clap2: :clap2:
-
:clap2: :clap2: bravo super izgleda, ja sam to htio na svojim zimskim 16-icama, iz srebrne u bijelo al se bas ne usudim to radit :?: :redf:
-
:ok:
-
malo truda i imaš nove felge :ok: super
-
E sad...vidio sam na jednoj fotki iz Njuškala odličnu ideju:
(http://img715.imageshack.us/img715/9247/alfa166.th.jpg) (http://img715.imageshack.us/i/alfa166.jpg/)
Ove felge imaju ovaj upušteni dio u tamnijoj boji i meni to osobno izgleda odlično.
Dilema koju imam jest da bih ja taj upušteni dio ofarbao u boju svog auta (crvena bordo metalik) :love3:
ovako nekako:
(http://img585.imageshack.us/img585/1723/alfa166copycopy.th.jpg) (http://img585.imageshack.us/i/alfa166copycopy.jpg/)
Znam da se o ukusima ne raspravlja...ali ipak..što mislite o tome da to pofarbam u malo tamniju nijansu od boje samog automobila?
-
Pozdav svima :mah:
Alu felge sam prilično jeftino kupio od čovjeka koji je krivo kupio te felge za svoju 156-cu. Felge ovako na fotki izgledaju sasvim solidno, međutim felge su bile dosta oksidirane boja se počela poprilično dizati i odljepljivati. Koliko para toliko i muzike... :cigara:
Alat koji sam koristio za skidanje stare boje: Desol (50 kn), kist i nastavak za bušilicu:
Desol na boju djeluje ovako (prostor gdje dođe šaraf):
Nakon dosta truda, mazanja, guljenja i "brušenja" rezultat je ovakav:
Ova srebrna boja, ako se tko pita, sada je aluminij :da:
U ovoj fazi odlučio sam felge ipak odvesti na pregled i eventualno ravnanje...što je i Očić http://www.ocic.hr/ (http://www.ocic.hr/) odlično i jeftino napravio.
Dvije flege su imale nešto jači ekscentar, dvije jedva zamjetno, a on ih je sve 4 sto posto centrirao za 400 kn! :clap:
Iznutra se vidi koliko su velike površine koje su površinski bile zahvaćene oksidom i naq to bi bilo nemoguće zalijepiti uteg za balansiranje:
Felge nakon završnog pranja od lužine:
Nakon toga se felge obrišu antisilikonskim čistilom, dobro ispušu...a na red dolazi drugi hobby alat u ruke:
Luxal dvokomponentni primer za aluminij (Wash primer), šprica i kompresorčić :ok:
Malo volje, malo umjeća...i flege izgledaju ovako :love3: :
Ovaj vikend sam stigao do ovdje (zaštita primerom)..nastavak slijedi! :bat
(http://img189.imageshack.us/img189/3246/felge6.th.jpg) (http://img189.imageshack.us/i/felge6.jpg/)
:ok: Dobar posao, odmah si ih stavio u oglasnik. :craz
-
:ok: Dobar posao, odmah si ih stavio u oglasnik. :craz
Nisam, moja Alfa je faceliftana :song:
-
:ne2: Mislio sam na zadnje dvije slike iz prvog posta. :craz
-
jel bi recimo isti postupak bio kad bi slične alu fege iz srebrne boje prebacio u mat crnu boju :?:
-
:ne2: Mislio sam na zadnje dvije slike iz prvog posta. :craz
Ah... tek sam te sad skužio!! :hehe: :funny:
Da ..neki stari oglasnik je bio pri ruci :hehe: :funny:
-
jel bi recimo isti postupak bio kad bi slične alu fege iz srebrne boje prebacio u mat crnu boju :?:
Pa mislim da ne bi nužno. Ako ti je postojeća boja u redu, ako se nigdje ne ljušti...onda bi ih samo trebalo pošmirglati vodobrusnim,
eventualno popraviti mikrooštećenja - i pošpricati. :cigara:
Najćešće nema razloga skidati svu boju sve do aluminija... :drive:
-
Pa mislim da ne bi nužno. Ako ti je postojeća boja u redu, ako se nigdje ne ljušti...onda bi ih samo trebalo pošmirglati vodobrusnim,
eventualno popraviti mikrooštećenja - i pošpricati. :cigara:
Najćešće nema razloga skidati svu boju sve do aluminija... :drive:
a ima tu i tamo malo nabubrenog ispod boje, nije jako al kad bi počeo brusit vjerojatno bi se to oljuštilo i bilo bi malo udubljene
-
a ima tu i tamo malo nabubrenog ispod boje, nije jako al kad bi počeo brusit vjerojatno bi se to oljuštilo i bilo bi malo udubljene
E onda ti ne gine isti postupak..jer ako toga ima "tu i tamo", e onda su razmjeri oksidacije daleko veći kad to kreneš skidati.
A kad si već krenuo, bolje je onda sve skinuti s desolom i sve pošteno napraviti, da ne bi nakon godinu-dvije opet radio isti postupak...
-
Sve je bolje od ovih ratkapa, ali ja bi na tvom mjestu stavio ove!
-
Sve je bolje od ovih ratkapa, ali ja bi na tvom mjestu stavio ove!
Bih ih stavio i ja :hehe: , ali za sad više nemam para...
Bit će ispočetka dovoljno dobre i ove...a jednom, kasnije - ove.. :love3:
(http://i51.tinypic.com/709abb.jpg)
...ili ove koje predlažeš. :love3:
-
Ove gore su bile na mom autu međutim bilo je to previše još mi je auto spušten 6 cm pa nije baš vožnja onakva kakvu sam tija.
Ove doli su super, na takvo auto netreba više od 17 cola, zadržiš udobnost i performanse, čak se lipše vozi na 17 nego na 16.
-
Koje sranje!
Danas idem probati kako pašu felge na auto... zadnje idu, ali na prednje NE :o000: :?: :o000:
Moja alfa ima brembo 4-klipna kliješta koja očito povećavaju standardan et za jedno 20 mm :wal: :wal: :wal:
Koji zaheb :mad: Ko u A-je-to! Toliko turda i muke ni za što!! Čak je pitanje hoću li uopće izvuć uložene pare, rad ni ne računam.. :ne2: :ne2:
Jel ima netko 16 cola flege, a da pašu na ta kliješta..a da bi se mijenjao? Izvana ih završno polakiram u koju god boju kažete..
Ili jel netko zna koliko bi se debele distance trebale staviti, pa da to ipak fercera?? Jel to uspio netko srediti ovdje na forumu?
E majke ti.. što učiniše ovi u Alfi - dodali 20-ak konja i promijenili kliješta... a ja felgu pri kupnji montirao na zadnji kotač - i rekoh sve pet... :gun:
E baksuza...
-
jako malo 16" paše na ta kljišta
-
Koje sranje!
Danas idem probati kako pašu felge na auto... zadnje idu, ali na prednje NE :o000: :?: :o000:
Moja alfa ima brembo 4-klipna kliješta koja očito povećavaju standardan et za jedno 20 mm :wal: :wal: :wal:
Koji zaheb :mad: Ko u A-je-to! Toliko turda i muke ni za što!! Čak je pitanje hoću li uopće izvuć uložene pare, rad ni ne računam.. :ne2: :ne2:
Jel ima netko 16 cola flege, a da pašu na ta kliješta..a da bi se mijenjao? Izvana ih završno polakiram u koju god boju kažete..
Ili jel netko zna koliko bi se debele distance trebale staviti, pa da to ipak fercera?? Jel to uspio netko srediti ovdje na forumu?
E majke ti.. što učiniše ovi u Alfi - dodali 20-ak konja i promijenili kliješta... a ja felgu pri kupnji montirao na zadnji kotač - i rekoh sve pet... :gun:
E baksuza...
Kad sam vidija slike danas pretpostavlja sam ovakav ishod, nažalost! :wal:
A dobit neke novce za te felge sada je čisto nemoguće, najbolje bi ih bilo minjat za onaj malo širi model.
-
Da se malo pohvalim... radilo se nešto u par zadnjih dana...
Ovo su ručno polirane felge by me...i jako sam zadovoljan kako je ispalo... :love3: :ok:
Ove upuštene dijelove sam polakirao u crnu metalic s perlama...(na suncu svijetle plavo-crveno-zelenkasto-bijelo) :hehe:
Ako se jako jako dobro pogleda vidi se da se malo razlikuju dvije lijeve i dvije desne
(iz dobro poznatih razloga :hehe: :hehe: ) ali u globalu - ja zadovoljan.
Kad se farba u kružnicama dobro osuši ide još završno poliranje...bit će skoro pa k'o krom :da:
Ovo će biti ljetni set, a zimski ću kroz ljeto polakirati do kraja...
(http://img688.imageshack.us/img688/2718/dsc00548y.jpg)
(http://img707.imageshack.us/img707/7320/dsc00547am.jpg)
(http://img828.imageshack.us/img828/3486/dsc00546p.jpg)
(http://img16.imageshack.us/img16/7131/dsc00545sc.jpg)
-
čekaj, ovo su sve 4 iste felge ili su dvije koje idu na velika klješta a dvije koje ne idu?
-
Prva slika- idu na Brembo kliješta. Druga slika - NE idu na velika kliješta.
Na zadnjoj i predzadnjoj slici desne dvije idu na velika kliješta, lijeve dvije ne idu.
Znači, nisu sve iste, razlikuju se neznatno u geometriji (ove desne su nešto "ispupčenije").
Ali ET im je svima 41, 16 cola su i 6.5 cola im je širina. Ovo je završni rezultat, da sam ostavio ove upuštene dijelove sive, više bi se vidjela razlika. :craz
Najveća razlika se vidi iza, budem ih poslikao odozada...
-
ako moze netko iskusan mi pomoc...sredivam svoje felge koje su dosta jednostavne i mala je povrsina, 5 tankih krakova...sada su srebrena ali imaju sitna ostecenja po rubovima, to sam pokita i pobrusio...e sad me zanima posto vec imaju boju na sebi onda mi netriba prajmer??? ili samo na djelove gdje je kitano?? to da pobrusim do koje gradacije?? zatim boja po zelji i na kraju lak????
-
Ako si već brusio, onda trebas staviti primer samo na površine gdje je aluminij nezaštićen. Ako ćeš lakirati u metalik, gradacija 600-800 je sasvim OK. :ok: ,polakiraj bazu,pa bezbjni lak i to je to :-)
-
ovako sam ja poceo...
kitanje rubova i sitnih ostecenja...brusenje i nakitavanje da se dobije pravi oblik
nakon toga ide cijela felga brusenje P260, onda na vodu 400, 600, 800
dobro odmastit, ide primer, nakon toga baza, na kraju lak???
jel uredu to???
-
Ma vjerujem da jest :mah: i da će biti u redu. :ok:
Idealno bi bilo da si prvo grubo pobrusio, naročito oštećenja, pa prošao sa primerom za aluminij mjesta gdje si došao do metala..pa pokitao oštećenja, pa natkitao
..i onda felgu prošao sa tzv.špric-kitom, odnosno fillerom, pa pobrusio na fino sa 600-800...pa baza i na kraju lak. :ok:
-
Trenutno se bavim jednim vrlo sličnim projektom, pa imam pitanje...
Na felgama koje radim treba poravnati jedan rub, to sam mislio raditi sa Presto Alu-Spachtel Kit-om
Dal kit ide drito na aluminij ili kitam tek nakon što stavim Wash primer?
-
Na lancia forumu sam krenia slagat neki mali DIY, pa zašto ne podjelit sa braćom alfistima :pivo:
Dakle, radi se o Lancijinim alu felgama, na kojima se standardno guli lak nakon nekog vremena. Aluminij oksidira na površini, to izgleda prilično ružno...drugi problem je unutarnji rub felge, zbog (ne)spretnosti vulkanizera ili zbog oksidacije guma više ne nalježe lijepo na unutarnji rub felge i onda guma ne dihta dobro i zna dušit. Evo koja slika felgi i problema
(http://img846.imageshack.us/img846/9177/p1021426.jpg)
(http://img811.imageshack.us/img811/9084/p1021427.jpg)
(http://img4.imageshack.us/img4/4638/p1041432.jpg)
Sljedeći korak je skinit staru boju sa felgi. To se može napraviti ovako sa kemijom kao ja ili pjeskarit. Ako ima više slojeva boje, bolje pjeskarit, ali to opet ima svoju lošu stranu, ostavi dosta grubu površinu, šta traži deblji sloj filera i dodatne muke u pripremi za ispeglat svaki ćošak, a osim toga pjeskarenjem se ubiju ovi oštri rubovi krakova pa je i to dodatna muka za izvlačit, ako idu u originalnu, dvobojnu kombinaciju.
Ovu kemiju ima kupit u svakoj prodavaonici lakova raznih proizvođača...desol, lavacol, meni se ovi dynamite isto pokaza dobar.
(http://img710.imageshack.us/img710/3949/p1021428.jpg)
Dakle, treba kistom nanijet sloj toga, nemojte štedit, neka premaz bude bar 1mm debel, inače neće ništa skinit. Treba sačekat 10-15 min da kemija odradi i onda to izgleda otprilike ovako.
(http://img820.imageshack.us/img820/6861/p1021430.jpg)
Nakon toga treba opalit po tome sa miniwashem i isprat svu boju. Ako nemate miniwash poslužit će i i obična špatula i ostrugat to dole, al to je prilično neuredan posao...očaj
Evo kako felga izgleda nakon tretmana. Ako rezultati nisu po očekivanjima, ponovit postupak. Meni je za ove 4 felge bia sasvim dovoljan jedan važ dynamite-a.
(http://img268.imageshack.us/img268/3685/p1041431.jpg)
Sada slijedi najgori dio posla, brušenje. Di god je aluminij oksidira, treba dobro obrusit i skinit to. Sve se brusi na suho...gradacijom od p80 za ove dijelove di treba dignit sloj stare boje ili brusit na mjestima di je oksidira aluminij. Nakon toga proći sve opet na suho gradacijom p180-220. Šta se unutarnjih rubova tiče, možete se poslužit sa mesing četkom na bušilici, ali samo za skinit smeće i oksid. ne upirat prejako ni zadržavat se na istom mistu jer četka ostavi duboke riseve u aluminiju. nakon toga naravno brusnim papirom poravnat površinu rubova, mora sve biti glatko kad se prođe rukom. Evo nekih rezultata
(http://img718.imageshack.us/img718/48/p1041433.jpg)
(http://img534.imageshack.us/img534/7851/p1041435.jpg)
(http://img859.imageshack.us/img859/4979/p1051443.jpg)
(http://img715.imageshack.us/img715/3880/p1051442.jpg)
Trebalo mi je cca 4 sata za pranje felgi i skidanje boje i cca 2.5-3 sata brušenja po komadu felge. Znači nakon nekih 15h rada felge su spremne za primer...prsti mi otpali :craz
Nastavak za par dana...
-
Nisam prije stiga stavit slike, evo update
Dakle 2. dio, priprema. Na goli aluminij treba ići primer za obojene metale. Koristia sam ovaj mobihelov, dosta mi je dobar, razrijediti sa 10-15% razrjeđivača za polivanje špricom, od oka.
(http://img829.imageshack.us/img829/7829/p1101442.jpg)
(http://img15.imageshack.us/img15/2256/p1101445.jpg)
(http://img252.imageshack.us/img252/7569/p1101444.jpg)
Nakon toga ide filer. Ovisno o finoći površine možete birat koji ćete, 4:1 je neka zlatna sredina, ako vam je i pregust možete razrjedit sa malo razrjeđivača. Debljina sloja ovisno o potrebi, šta tanje to bolje. Unutar ovih krakova su išle 2 ruke jer su brušene sa grezijim papirom, na lice felge 1 ruka, ne debel nanos. Nemojte debelo nanosit ni na ove rubove...tu vulkanizer nateže gumu montiračem, ako otkine sloj boje, ostane neravno, eto problema.
(http://img806.imageshack.us/img806/4718/p1101443.jpg)
(http://img233.imageshack.us/img233/9312/p1101446.jpg)
(http://img18.imageshack.us/img18/482/p1101448.jpg)
Nakon filera ostavit najmanje 24h prije brušenja. brušenje oštećenja i tamo di ste debelo nalili filer možete sa vodobrusnim p400-600, i završno brušenje za sve je isto na vodu p1000-1200. Potrudite se da ne probijete filer brušenjem i dođete do aluminija. Za pomoć vam može služit kontrolak. Samo iz daljine prešpricate nekom crnom bojom, sprejom da baci maglu po felgi. Na taj način ćete lakše vidit di su ostala oštećenja, ili neki dio koji niste pobrusili.
Za polivanje i pripremu alata potrebno oko 3h i cca 6h za brušenje filera. To bi bilo cca 24h do sad.
Ovih dana nastavak :ok:
-
Nedavno sam isto radio,ali ti to radis dosta ozbiljnije. Cekam nastavak nestrpljivo :ok:
-
A jooj..pa ovo je bilo lakše ispolirati do punog sjaja nego ići lakirati...
Po meni-ispalo bi puno ljepše..istina, jednom godišnje bi morao obnoviti poliranu površinu manjim poliranjem, ali bi se sjajile.... :love3:
Mada, koliko vidim i ovo će ispasi -pic-pic :)
-
Ja sam u Deltametalu u Križevcima platio plastificiranje 75kn/felgi--ispale ko nove...treba ih samo donijeti ispjeskarene. Pjeskarenje mi kum odradio gratis...nemam pojma koliko bi to platio. Razmišljao sam i ja da ih sam farbam...al kad sam napravil računicu plus utrošeno vrijeme i nema šanse da ih pofarbam bez ijednog curenja boje...neisplativo da sam radim.
-
Ja sam u Deltametalu u Križevcima platio plastificiranje 75kn/felgi--ispale ko nove...treba ih samo donijeti ispjeskarene. Pjeskarenje mi kum odradio gratis...nemam pojma koliko bi to platio. Razmišljao sam i ja da ih sam farbam...al kad sam napravil računicu plus utrošeno vrijeme i nema šanse da ih pofarbam bez ijednog curenja boje...neisplativo da sam radim.
Reci jel ti poslje plastificiranja ostala gruba povrsina ili je materijal uspio sve pokrit
-
Bitno je koji pijesak se koristi za pjeskarenje i da se pazi kod pjeskarenja...tak mi je kum rekel... nakon plastificiranja ako felgu gledaš skroz blizu na par centi malo se vidi da je boja kao narančina kora, tragova curenja nema. Ma za kantu staru 11 let predobro :craz!
-
A jooj..pa ovo je bilo lakše ispolirati do punog sjaja nego ići lakirati...
Po meni-ispalo bi puno ljepše..istina, jednom godišnje bi morao obnoviti poliranu površinu manjim poliranjem, ali bi se sjajile.... :love3:
Mada, koliko vidim i ovo će ispasi -pic-pic :)
dobro kažeš, bilo bi 2 puta lakše za polirat, sve je ravno i površina je sama od sebe dosta fina kad se skine lak...ali nevolim to, auto se vozi svaki dan i to bi dosta brzo izgubilo sjaj...kiša i vruća felga, prašina od pločica, itd...a meni se to neda svako malo prat i lickat, muka mi je kad triba čistit ove felge :puke: kad je lakirano, da ih ne taknem pola godine, samo ih malo isperem miniwashem i ko nove su opet :da:
ovako je puno bolje zaštićeno nego tvornički, ako ih ne izgrebem, udrem i sl. trajat će felga duže nego auto, nema šanse da ovo nagrize ni sol ni ništa
plastifikacija je isto odlična opcija, al nemogu to nikako bit rezultati ko kod lakiranja, i ovako dvobojna kombinacija je nemoguća tako. al dobra stvar, i jeftina :ok:
-
3. Dio, nastavak radova
Nakon pobrušenog filera ide prva baza. Kako ćete mješat boje ovisi od proizvođača do proizvođača, u ovom slučaju radia sam sa mobihelom koji nije baš pretjerano skup i dobar je za te novce koje košta.
Baza se mješa sa razrjeđivačem u omjeru 60:40. Ne nitro razrjeđivač nego baš ovaj za bazu. Nanijeti 2 ruke
(http://img689.imageshack.us/img689/1395/p1161440.jpg)
(http://img20.imageshack.us/img20/6813/p1161442.jpg)
Nakon toga ide fino brušenje ovih unutarnjih krakova di će doć druga baza. Siva boja koja je utekla na ta mjesta može poslužit ujedno ko kontrolak, tako da se lakše vidi di ima neravnina i oštećenja koja se teško uoče na fileru. Pobrusit na vodu papirom cca 1000-1200, pripazit na rubove da ostanu oštri, kako bi bila jasna linija prijelaza boje. Nakon brušenja izolirat ovaj dio koji će nam bit srebrene boje.
(http://img814.imageshack.us/img814/3172/p1171443.jpg)
Nakon toga ide druga baza, već spomenuto kako ćete je zamješat.
(http://img703.imageshack.us/img703/9734/p1171444.jpg)
(http://img443.imageshack.us/img443/743/p1171445m.jpg)
(http://img829.imageshack.us/img829/6659/p1171448.jpg)
Kad se to osuši, opet brušenje na vodu. Budući da je teško izolirat baš uz samo rub sve ove nepravilne oblike, nikad ta linija ne ostane savršena. Zato kod izoliranja bolje da poblegne malo preko, na srebrenu bazu, nego da fali. To sad treba lagano i pažljivo skinut vodobrusnim papirom i poravnat te linije, a da se ne ošteti srebrena baza. Jer ako se previše pobrusi na nekim mjestima, vidi se razlika u nijansama i sve bude na fleke.
(http://img190.imageshack.us/img190/5826/p1181451.jpg)
(http://img705.imageshack.us/img705/7928/p1181452.jpg)
Nakon brušenja, ostaje nam samo lakiranje. Lak je također bia mobihelov, mješa se sa utvrđivačem u omjeru 2:1. Lakirat jedan ili 2 sloja, dobro naliveno, nesmi bit siromašno jer ostaje narančina kora. A ako pretjerate procurit će. Ovo ostalo je bilo dosta lagano za radit, lak je malo teži i treba uvatit ruku...nemam pametnih savjeta šta se toga tiče, jednostavno sve dođe s praksom.
(http://img545.imageshack.us/img545/4255/p1181454.jpg)
(http://img33.imageshack.us/img33/531/p1181456.jpg)
(http://img703.imageshack.us/img703/9461/p1181459.jpg)
(http://img10.imageshack.us/img10/2080/p1181460.jpg)
(http://img805.imageshack.us/img805/8349/p1181461.jpg)
(http://img853.imageshack.us/img853/2666/p1181464.jpg)
Lakiranje gotovo.
Za nanošenje srebrene baze iznutra, izvana, te lakiranje iznutra trebalo mi je cca 3h, za brušenje unutarnjih krakova+izoliranje još 5h, za polovanje sive baze 1h, fino brušenje i priprema za lak 4h, i 1h za lakiranje. Ako sam dobro zbrojia to bi bilo cca 38 radnih sati za dovest felge u ovakvo stanje.
Znači kad bi vas lakirer pita recimo 1200kn za ovaj posao samo za ruke, satnica bi mu bila nekih 30 kuna...vlasniku felgi to izgleda skupo, a onaj ko je radia se misli kako mu je zarada nikakva heheh
Eto, nadam se da sam bar malo pomoga sa ovim, nemojte se iznenadit ako nebude išlo sve po planu, a neće sigurno ispočetka i uvik se desi neka pizdarija da vas iznervira, bit će bolje drugi put. Sve dođe sa praksom, triba znat neke osnovne stvari, dalje je stvar vježbe jednostavno. Jer nemože se baš sve tako lako ričima opisat, kako razrjedit koju boju, na kolikom radnom tlaku koju boju i površinu radit i pritom uskladit špricu, koliko nalit pojedine oblike, kako brusit neke stvari, kako naštelat špricu i mlaz boje, itd itd...
Sretno! :pivo:
-
Svaka čast, bravo :ok: :ok: :ok:
Ja sma dao jednom majstoru da mi pofarba u bijelo nove novcate 18", a cifra je i ispala tak kak si rekel. Znači, drago mi je čut da nije to pretjerano, rekel je da je problem u tome bile one nove ili rabljene 10 godina d aih mora jednako šmirglat, čak je lakše stare gdje je zaštitni lak več odradil svoje. Budem javil rezultate kak sam ja zadovoljan s tim poslom.
-
Bravo za DIY +. :clap2: Dobre su mi te Lancine felge, razmišljao sam jedno vrijeme da ih uzmem za Punta ali sam odustao baš zbog teškog čišćenja i nedostupnosti nekih dijelova felge, pa sam uzeo Alessio i sređivao njih.
Ovo je nakon skidanja boje sa onim Dynamitom. :hap:
(http://img848.imageshack.us/img848/2892/hpim4396.jpg) (http://img848.imageshack.us/i/hpim4396.jpg/)
-
svaka cast za trud :care
-
Bravo za DIY +. :clap2: Dobre su mi te Lancine felge, razmišljao sam jedno vrijeme da ih uzmem za Punta ali sam odustao baš zbog teškog čišćenja i nedostupnosti nekih dijelova felge, pa sam uzeo Alessio i sređivao njih.
Ovo je nakon skidanja boje sa onim Dynamitom. :hap:
(http://img848.imageshack.us/img848/2892/hpim4396.jpg) (http://img848.imageshack.us/i/hpim4396.jpg/)
ma da...tvornički nisu baš neka srića, nisu baš lipo pripremljene ovde iznutra, ovi krakovi, hrapavo je, zavuče se prašina od pločica i kad to lipo zapeče nemoguće je skinit. ista stvar i iznutra. sad su cile lipo lakirane, i ti krakovi i iznutra, kad se zašporkaju samo malo opalit miniwashem i čiste ko suza
al su prava muka za radit...da sam zna da ću toliko vrimena izgubit neznam bi li ih uopće uređiva...ovo u 2 boje otegne stvar, a da su u jednoj boji očajno mi izgledaju...ovako bar sliče na original i čak lipo figuraju
-
ma da...tvornički nisu baš neka srića, nisu baš lipo pripremljene ovde iznutra, ovi krakovi, hrapavo je, zavuče se prašina od pločica i kad to lipo zapeče nemoguće je skinit. ista stvar i iznutra. sad su cile lipo lakirane, i ti krakovi i iznutra, kad se zašporkaju samo malo opalit miniwashem i čiste ko suza
al su prava muka za radit...da sam zna da ću toliko vrimena izgubit neznam bi li ih uopće uređiva...ovo u 2 boje otegne stvar, a da su u jednoj boji očajno mi izgledaju...ovako bar sliče na original i čak lipo figuraju
da si ranije odradio ovaj DIY, mozda bi i ja bolje lakirao svoje felge :craz
Odlican posao, zanima me sifra ove tamno sive boje oko otvora na felgi,ako znas naravno.
-
znam legendo, evo ovaj važ desno, livi je srebrena :hap:
(http://img855.imageshack.us/img855/2165/p1181465.jpg)
-
hvala, to sam trazio :ok:
-
Dal desol skida i plastifikat sa rubova...kako djeluje na boju
Htio bi si ispolirat rubove, dakle polirani aluminij
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
-
Za sto tocno sluzi desol??
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
-
Sredstvo za skidanje boje.
Ja sam ove zime radio s time, ne baš sa desolom, ali sa istovjetnim gelom, neki talijanski proizvođač.
Uglavnom super stvar, uzmeš pinel (kist), namažeš sloj 0,5-1cm debelo, ostaviš jedno 15ak min da odradi svoje, i točno vidiš kako se rade mjehurići i boja se diže. Nakon toga špatlom ili miniwashem skineš boju.
Meni je ujko pomogao pa smi skidali s miniwashem, mislim da je lakše nego sa špatlom. Uglavnom skine skoro sve, tu i tamo ostane boje, ali to se popravi sa šmir papirom.
-
Hmmm.to mi rizicno...ja bi samo rubove a krakove ostavio u boji...da zastitim piktrakom krakove??
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
-
Nisam siguran da bi pomogla, kad tako nagriza boju, otopilo bi i ljepilo na papiru i proširilo se prema zaštićenoj boji.
Najbolje sve skinuti dolje i ispočetka srediti felge .
-
Nisam siguran da bi pomogla, kad tako nagriza boju, otopilo bi i ljepilo na papiru i proširilo se prema zaštićenoj boji.
Najbolje sve skinuti dolje i ispočetka srediti felge .
tak sam i mislio...nista...onda stara glavcina i poluosovina i na motor od vesmasine da vrti i bumo sa smirgl papirom skidali plastiku sa rubova
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
-
ili digni zadnji kraj u prvu, naklo pusti kvačilo i nek se vrti
-
ili digni zadnji kraj u prvu, naklo pusti kvačilo i nek se vrti
Skup benzin....a i nejde dizalica pod auto...treba ga prvo navest na daske pa onda dizalicom dic...a i ove felge nisu trenutno na autu...da vidis koje su to pripreme kad se mjenja set felgi ha ha
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
-
Evo jednog mog rada...
-
...dobra boja :ok:...koji ima code?
-
meni je jako poznata ta boja :hap:
-
meni je jako poznata ta boja :hap:
...opet neka Fiatova?... :craz
-
čekamo odgovor kolege :happ:
-
Jeste Fiatova, 617/8 je kod. A farbao sam i drugaru samo sa mat lakom isto super izgleda...
-
Odlicno Shone :handclap:
-
svaka cast majstore!
-
bumpinjo
sutra privodim šlajfanje jednih felgi koje pripremam za zimski set, totalni DIY i budget, pa me zanima nešto. U pauzama od šmirlanja sam malo googlao oko preparata, treba mi prajmer i boja te lak, sve u spreju jer nemam ni kompresor ni šprice.
Imate li kakvu preporuku za marku/firmu. Imam tu u gradu trgovinu koja drži program od Selesa, ali mogu i do Rijeke po nešto drugo.
Dakle plan mi je sa prajmerom pošprcat više ruku, da ostane deblje pa to još s vodobrusnim finiširat da bude što tanje, pa preko boju i lak.
Našao sam na par foruma da postoji i boja za felge, koja je malo gušća i otpornija od ovih običnih, ima netko iskustva?
-
Prajmerom se niš ne pokriva i što je tanji to je bolji.On služi samo kao vezivo metala sa bojom.Ak se debelo našprica,poslije će se ljuštit i odpadat boja.
-
Znači onda mi treba špric kit?
Al to pretpostavljam nema u limenci, samo na špricu?
-
Prajmer jednu ruku,sluzi za povezivanje sa sljedecim slojem- ja sam koristio Renco i drzi dobro na razlicitim podlogama,pa spritc kit- ja koristio Seratoga,isto ok u 2-3 ruke pa vidobrusni 2000(ovisi kako si ih pripremio),za farbanje sam koristio sprej za farbanje felgi Colors,alluminio ruote 690,special u dve ruke i zadovoljan sam kako su ispale,a neki se i cude da moze tako ispast sa sprejevima.
Ako ides na neku boju po zelji,onda odaberi boju i neka ti napune u sprej i uzmi kako ti preporucuju-vecinom je baza+lak. Od bezbojnog laka probo sam Megu-ok je. Nisam biro proizvodjaca nego uzo po lokalnim trgovinama sta mi treba i sta su mi dali.
Sprejevi za felge teze se cijede kod farbanja,otporniji su na benzin/naftu,tekucine za prat felge,kamencice... Bar tako pisu. Moje ce sad u drugu zimsku sezonu bez tockice,promjene boje
Tapatalk
-
Znaci prajmer pa spric kit? Jel ima spric kit u spreju?
Otic cu sutra malo do ove trgovine da vidim sta imaju. Iskemijat cu nesto
Edit: nasao na netu da ima i to bas od Selesa, odlicno.
-
Vidi moj post prije. Jedna tanka ruka prajmera da pokrije, kao sto kaze i kolega deda.
Tapatalk
-
kupio sam boju u spreju za alu felge,ali mi prodavac rekao da mi nije potreban primer,nego samo dobro ošlajfati felge i gore boja i poslije lak. Da li da stavim primer ili ne?
-
kupio sam boju u spreju za alu felge,ali mi prodavac rekao da mi nije potreban primer,nego samo dobro ošlajfati felge i gore boja i poslije lak. Da li da stavim primer ili ne?
Da
-
kupio sam boju u spreju za alu felge,ali mi prodavac rekao da mi nije potreban primer,nego samo dobro ošlajfati felge i gore boja i poslije lak. Da li da stavim primer ili ne?
Ovisi. Ako si samo matiro postojecu boju nije potreban prajmer,pozeljno je dat ruku spric kita vodobrusno prebrusi na fino (2000) pa dobijes veci sjaj. Ako si negdje doso do aluminija obavezno prajmer,pa spric,pa boja. Tako mi je receno od ljudi koji "zive" od toga i po tome radim
Tapatalk
-
Ovisi. Ako si samo matiro postojecu boju nije potreban prajmer,pozeljno je dat ruku spric kita vodobrusno prebrusi na fino (2000) pa dobijes veci sjaj. Ako si negdje doso do aluminija obavezno prajmer,pa spric,pa boja. Tako mi je receno od ljudi koji "zive" od toga i po tome radim
Tapatalk
ok,ide primer onda obavezno.
-
Nije li 2000 za poliranje laka, a ne za spric kit?
-
Primer je komponenta koja vezuje boju i podlogu. Ako tražimo kvalitetu, obavezno ga koristiti.
-
Nije li 2000 za poliranje laka, a ne za spric kit?
Je. Kad spric prodjes sa 2000,pa sprej kao da bude sjajnije ipak je tanak sloj. Mozda mi se samo cini
Tapatalk
-
:mah: ekipa!
Dal znate koga da se bavi sredjivanjem alu felgi, pjeskarenjem, lakiranjem i ostalim metodama ? :)
-
Poštovani kolege Alfisti... Sređujem felgice pame zanima gdje u Zagrebu u kojem dučanu ima za kupit sve ovo dolje navedeno...
Metal reinforced filler (kit za aluminij) - http://amzn.to/27UPs88
Spot puffy (za sitne ogrebotinice) - http://amzn.to/27UPtcs
Primer filler (temeljna boja/lak) - http://amzn.to/1Vl5qUb
Silver metalic spray paint (Srebrna metalik boja/lak) - http://amzn.to/27UPBsf
Clear coat (bezbojna boja/lak) - http://amzn.to/1Vl4PC2
80, 320, 600 grit brusni papir
Radi se o popravku felga. Ne trebaju biti identicni proizvodi i proizvođači kao sa linkova, ali toliko da znate o čemu se konkretno radi. Također zamolio bih vas ukoliko biste mi mogli napisati i cijene.
-
Odi u bilokoju trgovinu boja i lakova, sve ćeš saznati
-
Slao sam u tokić i u auto krešo prave se grbavi ko da nemaju a sigurno imaju barem clear coat tj bezbojni jer vidim da imaju artikle od dupli color :? :?
To je jedino najpametnije ako se prije ne prodaju ovakve kakve jesu hehehe
19" 5x110 sa Ti modela :cool-smiley-027:
-
Ma kakvi crni Tokići i Krešimiri... Trgovine AUTOLAKOVA traži. Ovi prethodni imaju u najboljem slučaju beskorisne sprejeve.
Meni je najbliži ConColor, imaju široku mrežu, potraži blizu sebe lokaciju https://concolor.hr/
Za felge su OK, sve imaju... makar pravi autolakireri koriste kvalitetnije izvore
-
imas i lakirera koji ti mogu smjesat boju po zelji i napunitti u spray ako nemas kompresor i pistolj....
inace najbitnija je sama priprema prije farbanja...
-
Prodane su 19". Za ljetni set ce ic nove na nju, ali cu zato ovaj zimski morat sredit. Svi savjeti su i dalje dobrodosli hehhe