Alfisti.hr
Alfa Romeo općenito => Naša iskustva => Uradi sam => Autor teme: Boxer - 23-02-2007, 21:25:27
-
Dakle moj auto je imao pune diskove od 257mm sprijeda koji su u globalu dobro kočili (dok nisam stavio druge sam mislio da dobro koče).
Dakle recept je jednostavan, uzmete kliješta s Fiata Marea-e, Bravo/Brava 1.8 ili AR 145 1.6 i 1.8 TS.
Ti auti imaju ventilirajuće diskove prmjera 257 mm debljine 20 ili 22 mm ovisno od serije.
Ništa se ne treba prerađivati i kemijati, sve paše u šaraf gore ne trebaju adapteri, kočioni vodovi su isti i tako dalje.
Jedina promjena koju morate napraviti je produžiti žicu koja vodi s pločica do konektora , radi se o žici koja javlja potrošenost pločica jer su različite i pločice i dužina žice.
Razlika je u kliještima ogromna, kliješta za pune diskove su ko s nekog unića skinuta, imaju klip od 44mm prema 50mm koji imaju kliješta za vent. diskove.
Druga stvar, kočiona površina na vent. disku je 7 mm veće od one na punim diskovima a sama pločica je nekih 18mm veće površine.
Ja sam svoje sastavio i nisam probao krajnje granice jer su mi diskovi novo tokareni i nove pločice sam stavio pa ih treba nekih 200-300km prvo uhodati ali budem vas detaljno izvjestio o tome kako radi ali s onime kaj sam sad probao a to su nerazrađene pločice i još manje razrađeni diskovi, auto koči nekih prema mojim procjenama 20-ak% bolje već sad i kočnice su apsolutno otporne na pregrijavanje a to je ono kaj je mene smetalo na 180 nagaziš kočnicu i onda je 10 min nemaš jer se hoće rastopiti.
Usput sam zamjenio ulje i stavio DOT 5 naručeni su lajtunzi s metalnim opletom ali nažalost nisu bili gotovo do danas a ja sam odlučio sastaviti kočnice jer su moje bile na izdisaju)samo pločice diskovi su mi ok)
Detalji slijede dok uhodam kočnice ali garantiram nećete prepoznati auto kad zamjenite kočnice, osjećaj na papučici je sasvim drukčiji.
CIjela priča košta nekih 400-500kn za kliješta, 560kn par novih diskova, 270 kn ATE power pločice i 75kn za ulje za kočnice.
Detalji slijede i BTW hvala Borisu na kliještima i diskovima :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
-
Mislim da bolji ulog u auto ne postoji :da: :da: :ok:
-
Evo i slika
(http://img410.imageshack.us/img410/9454/p2220056rp1.th.jpg) (http://img410.imageshack.us/my.php?image=p2220056rp1.jpg)
(http://img358.imageshack.us/img358/6558/p2220059ah7.th.jpg) (http://img358.imageshack.us/my.php?image=p2220059ah7.jpg)
-
Obratite pažnju na kočionu površinu odnosno neiskorišteni dio diska po kojem pločice ne koče jer su premale(original sam imao dosad)
(http://img139.imageshack.us/img139/9616/p2220062qp2.th.jpg) (http://img139.imageshack.us/my.php?image=p2220062qp2.jpg)
-
Stari disk originalan nakon 166kkm
(http://img139.imageshack.us/img139/9214/p2220064on1.th.jpg) (http://img139.imageshack.us/my.php?image=p2220064on1.jpg)
-
(http://img356.imageshack.us/img356/792/p2220067ge8.th.jpg) (http://img356.imageshack.us/my.php?image=p2220067ge8.jpg)
-
Evo i razlike u dimenzijama kliješta
(http://img159.imageshack.us/img159/7135/p2220068vk2.th.jpg) (http://img159.imageshack.us/my.php?image=p2220068vk2.jpg)
-
Pa onda razilika u dimenzijama pločica
(http://img340.imageshack.us/img340/2725/p2220070ys5.th.jpg) (http://img340.imageshack.us/my.php?image=p2220070ys5.jpg)
(http://img255.imageshack.us/img255/2966/p2220071bl7.th.jpg) (http://img255.imageshack.us/my.php?image=p2220071bl7.jpg)
-
I na kraju završno pofarbana kliješta i gotovo proizvod, samo nije na slici još opruga koja se stavlja
(http://img238.imageshack.us/img238/4671/p2220074ks8.th.jpg) (http://img238.imageshack.us/my.php?image=p2220074ks8.jpg)
A ako ih hoćete kvalitetno pofarbati onda koristite ovo, najbolja boja koja postoji za velike temperature
(http://img129.imageshack.us/img129/2751/p2220075ki2.th.jpg) (http://img129.imageshack.us/my.php?image=p2220075ki2.jpg)
-
Dana sam napravio nekih 20-ak normalnih kilometara i razlika u kvaliteti kočenja u usporedbi s prijašnjim je nebo i zemlja, auto se ukopava kod jačeg kočenja a bitna stavka nema smrada od pregrijavanja i plavih diskova više :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello:
KAd se razrade onda budem probao kak se ponašaju na većim brzinama s 4 osobe u autu jer stare gotovo da nisu radile nakon 2 jača kočenja s natovarenim autom :wal: :wal: :wal: :wal:
I naravno srdačan pozdrav imbecilu koji je konstruirao kočnice za auto od 700-800kg na auto od 1200 kila :wal: :wal: :wal:
Stare kočnice idu na bratov uno čim nađem vremena, adapteri su već u izradi, danas smo izmjerili i iscrtali sve i dale majstoru, jedini problem će biti što na una nebude išlo ništa manje od 14" :crazy:
-
Dana sam napravio nekih 20-ak normalnih kilometara i razlika u kvaliteti kočenja u usporedbi s prijašnjim je nebo i zemlja, auto se ukopava kod jačeg kočenja a bitna stavka nema smrada od pregrijavanja i plavih diskova više :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello:
KAd se razrade onda budem probao kak se ponašaju na većim brzinama s 4 osobe u autu jer stare gotovo da nisu radile nakon 2 jača kočenja s natovarenim autom :wal: :wal: :wal: :wal:
I naravno srdačan pozdrav imbecilu koji je konstruirao kočnice za auto od 700-800kg na auto od 1200 kila :wal: :wal: :wal:
Stare kočnice idu na bratov uno čim nađem vremena, adapteri su već u izradi, danas smo izmjerili i iscrtali sve i dale majstoru, jedini problem će biti što na una nebude išlo ništa manje od 14" :crazy:
Čestitke!!
Nećeš staviti stare kočnice otraga?
-
Ne, stare idu na UNA a za nazad pošto sam već nove diskove stavio, su jučer nabavljena dvoklipna brembo kliješta s 75-ice, samo moram dati napraviti adaptere da mi sjednu i to je to.
Onda bude kočenje da oči ispadnu :o000: :o000: :ok:
-
Ne, stare idu na UNA a za nazad pošto sam već nove diskove stavio, su jučer nabavljena dvoklipna brembo kliješta s 75-ice, samo moram dati napraviti adaptere da mi sjednu i to je to.
Onda bude kočenje da oči ispadnu :o000: :o000: :ok:
Imao sam i ta klijesta doma :-)
BTW to ce ti biti prejako za otraga!!!
To se stavlja naprijed! ja sam imao klijesta koja su isla na 75 2.0 naprijed na 268x22 diskove.
Eventualno ako su za neventilirajuce kocnice mozda ti ne bude prejako i to samo ako imas ABS
-
Boxer, cestitke :)
Sto se tice kocnica za 800kg -1200kg Alfu.
Kretenski mi je uopce vidjeti puni disk sprijeda na icemu novijem od 90te ali eto ima ih koliko god hoces.
Na 33ici 16v ,modelu koji je dolazio samo s prednjim ventiliranim u 239/22 velicini (ps UNO turbo) originalne AR plocice su bile samo jedne a to su Ferodo Formula 1.
Dimile su se, parile, smrdile ali nikad poplavile ili nedajboze iskrivile disk. Cijena oko 450-600kn za par trajnosti 8k km. Trebalo im je oko 20sec nakon par uzastopnih 180-0 kocenja, da dodju sebi i to je to.
-
Imao sam i ta klijesta doma :-)
BTW to ce ti biti prejako za otraga!!!
To se stavlja naprijed! ja sam imao klijesta koja su isla na 75 2.0 naprijed na 268x22 diskove.
Eventualno ako su za neventilirajuce kocnice mozda ti ne bude prejako i to samo ako imas ABS
Imam ABS na autu i straga ima tvorničke diskove, 240mm je promjer.
Dal će bit prejako neznam, ali mislim da se to da podesit na regulatoru kočenja pa budem to onda sredio.
Cilj mi je ove Lucasove koje su gore bacit u smeće čim prije jer su komatozne, dobijem fobiju od njih, svaki servis ja skidam kliješta pa one gumice na onim vijcima pomoću kojih kliješta šeću i unutra stavljam vazelina jer su tak blesavo napravljena da unatoč gumicama vlaga ulazi unutra, 2x mi se već desilo da mi sve zahrđa i onda mi blokiraju zadnja kliješta.
Mehanizam ručne na onu običnu oprugu je također koma, kako god da ja nju podesim, sredim sajle ručna nikak da radi kak treba.Zato hoću straga stavit ozbilja kliješta.
Danas sam nešt švrljao po eperu i vidio da bi mi od qv-a stražnja kliješta sjela bez preinaka a ta imam doma i mislim da budem to skarabuđio i onda ne moram radit adaptere :happ: :happ:
-
Boxer, cestitke :)
Sto se tice kocnica za 800kg -1200kg Alfu.
Kretenski mi je uopce vidjeti puni disk sprijeda na icemu novijem od 90te ali eto ima ih koliko god hoces.
Na 33ici 16v ,modelu koji je dolazio samo s prednjim ventiliranim u 239/22 velicini (ps UNO turbo) originalne AR plocice su bile samo jedne a to su Ferodo Formula 1.
Dimile su se, parile, smrdile ali nikad poplavile ili nedajboze iskrivile disk. Cijena oko 450-600kn za par trajnosti 8k km. Trebalo im je oko 20sec nakon par uzastopnih 180-0 kocenja, da dodju sebi i to je to.
Za one koji nisu vidjeli razliku u veličini pločica, ovo prvo je pločica na lucas kliještima za puni disk a ovo drugo je pločica vent diska
(http://mintexcat.mintex.co.uk/mintexcat/padimages/MDB1309.gif)
(http://mintexcat.mintex.co.uk/mintexcat/padimages/MDB1733.gif)
-
Dobro je znati da i na 145/6 nisu nista bolja zadnja kljesta jer sam ja iz istih razloga zamrzio svoja zadnja Girling kljesta, bile ne bile gumice mast izlazi a voda ulazi. Ista boljka je i na AR 164kama. Mrzim cijelu Girling firmu zbog njih :)
Glede ove plocice zaboravio sam napomenuti da su tvoje plocice po sirini jako slicne onima sa 33ice, samo su ih malo povecali po visini zbog veceg promjera diska.
-
(http://img129.imageshack.us/img129/2751/p2220075ki2.th.jpg) (http://img129.imageshack.us/my.php?image=p2220075ki2.jpg)
Ovo je ona za pec na drva farbati :hap: :hap:
-
(http://img129.imageshack.us/img129/2751/p2220075ki2.th.jpg) (http://img129.imageshack.us/my.php?image=p2220075ki2.jpg)
Ovo je ona za pec na drva farbati :hap: :hap:
Da, staviš to i gore bezbojni i izgledaju ko da si ih srebrom presvukao :)))
-
Dobro je znati da i na 145/6 nisu nista bolja zadnja kljesta jer sam ja iz istih razloga zamrzio svoja zadnja Girling kljesta, bile ne bile gumice mast izlazi a voda ulazi. Ista boljka je i na AR 164kama. Mrzim cijelu Girling firmu zbog njih :)
Glede ove plocice zaboravio sam napomenuti da su tvoje plocice po sirini jako slicne onima sa 33ice, samo su ih malo povecali po visini zbog veceg promjera diska.
145/6 ima 2 vrste kočnica, jedne su Girling a druge ATE.
ATE su nekih 50-ak godina bolje i kvalitetnije, girling je koma :wal: :wal: :wal:
-
ja imao Girling klješta na 164 i nikakvih problema
-
zato sam ja svoja već 5x rastavljao :wal: :wal: :wal:
-
zato sam ja svoja već 5x rastavljao :wal: :wal: :wal:
Tako i ja zadnja kljesta na svojo 145 :da: :mad:
-
To se ne zove kliješta nego metalni promašaj :wal: :wal: :wal:
-
Danas sam nešt švrljao po eperu i vidio da bi mi od qv-a stražnja kliješta sjela bez preinaka a ta imam doma i mislim da budem to skarabuđio i onda ne moram radit adaptere :happ: :happ:
To ti je najbolji izbor..
-
Evo i slika
(http://img410.imageshack.us/img410/9454/p2220056rp1.th.jpg) (http://img410.imageshack.us/my.php?image=p2220056rp1.jpg)
(http://img358.imageshack.us/img358/6558/p2220059ah7.th.jpg) (http://img358.imageshack.us/my.php?image=p2220059ah7.jpg)
Onako po slikama ispada da su potpuno isi kao i na Delti TD. Na njoj su prednji serijski samoventilirajući sa ABS-om i koči odlično.
(http://img371.imageshack.us/img371/7913/diskvz9.th.jpg) (http://img371.imageshack.us/my.php?image=diskvz9.jpg)
-
meni su na staroj QV bila lucasova kliješta iza :da:
-
Kočnice razrađene, isprobane na autocesti, razlika kod jačih kočenja 50% u korist novih kočnica, apsolutno otporne na pregrijavanje i ne pokazuju znakove umaranja ni kod kočenja 180 na nekih 70km/h.
Sljedeći korak (http://i34.photobucket.com/albums/d150/SvenJTD/koc1small.jpg)
Kroz par dana :hello: :hello: :hello: a zatim naravno report o ponašanju :da:
-
kako je vama lijepo bez upisivanja stvari :da: :da:, a mi tu :mad: :mad: :mad: :mad: :wal: :wal: :wal: :wal: :bomb: :bomb:
-
:))) :))) Prodaj alfu meni i onda ja to sve stavim gore bez upisivanja :ok: :ok: :clap: :clap: :clap:
-
kako je vama lijepo bez upisivanja stvari :da: :da:, a mi tu :mad: :mad: :mad: :mad: :wal: :wal: :wal: :wal: :bomb: :bomb:
Zato se nama ne žuri u EU :))) :)))
-
2 Dama
imamo i mi upisivanje/atestiranje kao i kazne za to ali ih bas i ne provode previse truda i dokazivanja a malo zarade, laske nakeljiti znak ogranicenja na brzinu puza i dizati lovu.
Postavlja se pitanje zasto placamo u HR osnovno osiguranje koliko se placa i u recimo UK za modificirani autic (osjetno skuplje osiguranje).
-
Ja imam u planu već duže vrijeme to napraviti. Čuo sam da sa 155 2.0TS(ili nekog drugog modela 155-ice) pašu na 1.6Boxer,s time da moraš imati samo veće felge, jer su diskovi veći i klješta. Što se toga tiče ja imam i 16" i distancijere. Dali je sve to samo trač ili je moguče?
-
od 1,6TS si stavi bremze na boxera to onda koči ko blesavo.
Klješta su veća diskovi su ventilirani
-
:ok:čim skupim vremena skočim do auto otpada tu u blizini pa ga pitam dali ima. BTW ako netko zna nekog da prodaje dobro bi mi došlo.
-
Ja cu prodavat svoje kocnice od 145 1.6ts kad cu stavljat klješta od QV, samo kaj to nebude prije ljeta
-
Evo jucer ponovno probao staviti klijesta i diskove od 1.4 na svog Boxera i nis...
1. Nova klijesta imaju vecu rupu za seraf, znaci kroz nosac mi ne prolazi seraf te debljine
2. meso na kljestima gdje se serafi je deblje pa disk ne naljeze ne glavcinu niti je u centru kljesta.
Jeli netko imao slicnih iskustava i kako je to rijesio.
Veceras cu staviti slike da vidite kako to sve izgleda.
Utuko sam pare a sada to nemogu staviti - jucer na tehnickom mi nije prosao sa starim kocnicama (koce razlicito) pa bi htio to montirati gore da ne moram sada jos kupovati nove plocice za stari sistem.
Ajmo kolege pomagajte sljedeci tjedan idem na more .......... :drive:
Straza
-
hm znam d aje na 1.6 box sve pasalo na šaraf. sad kak je za 1.3 boxer neznam, očito je različito.
-
Evo slika pa da vidite o cemu se radi
(http://www.imagesforme.com/out.php/i599701_p3.jpg) (http://www.imagesforme.com/out.php/i599700_p2.jpg) (http://www.imagesforme.com/out.php/i599705_p1.jpg)
-
jesi li uzeo i nosač klješta?
-
nisam, sto onda nebi trebao promijeniti kompled dio koji nosi amortizer, glavcinu i homokineticki :?:
-
neznam jel mislimo na isto. pod nosač mislim čelični dio u koji idu klješta i koji se šarafi za amortizer.
-
Mislis na ovaj dio u crvenom :)
(http://www.imagesforme.com/out.php/i600611_P1M.JPG)
Koliko ja znam glavcine su razlicite u boxera i TS-a pa se nemoze zamjeniti.
Nije mi jasno da je ovo toliko komplicirano - ali kod mene sve nekako naginje na probleme :o000: :da: hehehehehe
Hajde hajde dajte jos ideja niste valjda svi na godisnjem........
IDEJA: Staviti pod disk distancu od 10 mm da bi mi se disk odvojio od kljesta i da bude u centru diska HAHAHAHA sto kazete??????
-
mora ti pasati..nema teoretske sanse da ti ne pase..znaci krivo montiras nesto..diskovi od TS idu sa nosacem kljesta od TS-a, koji se vida na ove dvije vide...znaci moras imati Kljesta,kocioni cilindar i diskove od TS-a i ide jednostavno sve na vide u milimetar...prije montiranja sve dobro trebas prosrmigrlati prije stavljanja diskova da nema tresenja volana poslije jer diskovu nisu u centru.
Al ja ti toplo preporucam ako ti ne ide taj dio mehanike,a pogotovo prije puta..daj prepusti to nekome tko to stvarno radi svaki dan..kocnice zivot cuvaju :ok:
-
ma sve pet, hvala na savjetu, nije se za zezat sa kocnicama.
Ali zavido san i ja koju vitu u zivotu :funny:
Evo slike pa da objasnim - znam i ja da je nemoguce ali tako je
Znaci meso na kljestima koja su origigi je debelo 10 mm, (zaokruzio na slici) a meso na klijestima od 1.4 TS-a je debelo 16 mm (takoder zaokruzio)
Evo slike:
(http://www.imagesforme.com/out.php/i601025_i599700p2.jpg)
tu dolazi do problema jer je vise mesa i disk se nasloni na klijesta....
-
Ček malo, a koji ti disk stavljaš. Svoj stari ili od ovog kompleta kaj si kupio. :?:
-
ako stavljaš klješta od TS-a onda moraš stavit i disk od TS-a jer inače ne vidim smisao ovog projekta :?:
znači disk od TS-a je ventilirajući a od boxera puni i u tome je najbitnija razlika + naravno i klješta ali jedno bez drugog je niš :rolll:
-
Pa od početka se pričalo da treba staviti cijeli komplet, i disk i klješta, šta je sada ovo?! :?:
-
netko nije slušao na satu :smijeh
-
ako stavljaš klješta od TS-a onda moraš stavit i disk od TS-a jer inače ne vidim smisao ovog projekta :?:
znači disk od TS-a je ventilirajući a od boxera puni i u tome je najbitnija razlika + naravno i klješta ali jedno bez drugog je niš :rolll:
:da: :da:
Tako je. Glavčina nema veze s tim, iste su samo kaj od boxera nema rukavac za krajnik. Sve mora bit od TS-a i paše na šaraf. Osim toga disk od TS-a je plići i tu se anulira to kaj njemu fali.
Inače kad se ide na neku preinaku mora se uzet doslovno sve i dio od auta s kojeg se skida, rijetko pašu kombinacije.
-
a i sumljam da su sama klješta od TS-a puno kvalitetnija od ovih postojećih s boxera
oba s jednoklipna i posjednakih veličina tako da je tu najbitniji disk koji je radi ventiliranja i samog hlađenja kvalitetniji i spremniji izdržat puno više naglih kočenja koja puni disk :ne2: uz to samo ulje u kočnicama ima bitnu ulogu radi otpornosti na temperaturu a ja iz vlastitog iskustva mogu reć da i flexibilne cijevi puno znače (iman teflonske armirane)
-
naravno da ide ventilirajuci disk, pa nisam sa marsa opao. pogledajte stranicu prije ima vise slika.
-
ok ispričavan se na brzopletosti sad san sve pročitao i primjetio da nisi odgovorio na Isusovo pitanje dali si uzeo i nosač kliješta od TS-a :?:
to je onaj komad koji je s 2 vide ključ 17 zavidan u glavčinu i onda se na njega love sama klješta
-
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: hvala frende
Napokon nesto konkretno. Nisam shvatio "Isusa".
meni se cini da je to kod mene sve u komadu da se nosac ne moze skinuti - nadam se da se debelo varam i da nisam vidio serafe, nitko nece biti sretniji od mene :happ: :hello: :hello: :hello:
Sutra ujutro idem odma odvidat sve dole i pogledati.
Odgovor je nisam uzeo i nosac .... Alfa147 mi je prodao kljesta i to je to , bum ga za vuho šupil kad ga vidim :funny:
-
a i sumljam da su sama klješta od TS-a puno kvalitetnija od ovih postojećih s boxera
oba s jednoklipna i posjednakih veličina tako da je tu najbitniji disk koji je radi ventiliranja i samog hlađenja kvalitetniji i spremniji izdržat puno više naglih kočenja koja puni disk :ne2: uz to samo ulje u kočnicama ima bitnu ulogu radi otpornosti na temperaturu a ja iz vlastitog iskustva mogu reć da i flexibilne cijevi puno znače (iman teflonske armirane)
Kočiona površina pločica nije ista i ATE je 100 godina ispred girlinga kvalitetom, provjereno :ok:
-
Od čega su kliješta koja stavljaš???? Za koji auto je disk kupljen jer ako kliješta štimaju onda ti offset diska ne valja odnosno netko ti je dao krivi disk.S TS-a sve paše u dlaku i nema teorije da ne paše....Koliko vidim tebi je problem samo što na krivu stranu rukavca pokušavaš ugurati kliješta.Tih 16 mm naspram 10 mm je normalno i sve se svodi samo na potrebu za duljim šarafima koje također moraš imat od TS-a i ostalo je sve isto. Jesi ti kad to slagao/skidao/odzračivao jer sudeći prema ovome nekako ispada da si nesiguran u to što radiš a pošto su kočnice u pitanju onda se nije za igrat :ne2: :ne2:
-
ok ispričavan se na brzopletosti sad san sve pročitao i primjetio da nisi odgovorio na Isusovo pitanje dali si uzeo i nosač kliješta od TS-a :?:
to je onaj komad koji je s 2 vide ključ 17 zavidan u glavčinu i onda se na njega love sama klješta
Ne treba mu to :ne2: :ne2:
-
:blabla nego :mah:
-
Ovaj tvoj zadnji post mi je puno toga rekao pa ti sad znam pomoći....najbolje je da napraviš ovo :komp: :batin :gun: :sado: :henker:
-
Pisao jesam
Namlatit jediino sada mogu zenu
nakon cega ce me upucat
onda ce biti kaznjena i to je kraj svemu :happ: na to si mislio :?:
Jel imas neki savjet ili pouku gdje sam pogrijesio, s obzirom da si sam to radio.
Ako nista bolje napravit cu post u odjelu "ponuda Dijelovi" i rijesiti se muke
-
NIsi mi odgovorio odčega su kliješta i za koji auto su diskovi???
-
sorry
Klijesta su od 1.4 TS a diskovi ventilirajuci za 1.4 TS kupljeni u auto kresi
-
sorry
Klijesta su od 1.4 TS a diskovi ventilirajuci za 1.4 TS kupljeni u auto kresi
Jedno pitanjce, kaj nisu kliješta od 1.4 TS manja nego od 1.6TS ili se samo varam jer koliko sam gledal ja na svojoj boxerici 145 1.7 16V da su kliješta manja tj pločice iste ko i na 1.4TS a da su disk pločice za 1.6TS veće a samim time i kliješta :?: :?: :?:
Ako griješim onda me ispravite jer Raziel kad je naručival za svoju 146 1.7 16V boxericu je dobio prvotno pločice za 1.6TS koje su bile drugačije i veće nego njegove original pa je te vratil i moral naručit druge :da: :ok:
-
Jedno pitanjce, kaj nisu kliješta od 1.4 TS manja nego od 1.6TS ili se samo varam jer koliko sam gledal ja na svojoj boxerici 145 1.7 16V da su kliješta manja tj pločice iste ko i na 1.4TS a da su disk pločice za 1.6TS veće a samim time i kliješta :?: :?: :?:
Ako griješim onda me ispravite jer Raziel kad je naručival za svoju 146 1.7 16V boxericu je dobio prvotno pločice za 1.6TS koje su bile drugačije i veće nego njegove original pa je te vratil i moral naručit druge :da: :ok:
nisu sva, sijećaš se da smo komentriali kak je cabrio imao iste diskove ko 1.6TS a bio je 1.4.
-
ja san 2 puta sudjelovao u izmjeni prednjih kočnica na145 boxericama 1.6 (v.i.k.alfa i Milan) i oba puta smo prebacivali DISK,DISK PLOČICE,KLJEŠTA i NOSAČ KLJEŠTA i sve je pasalo u vidu
prebacivalo se sa 145 1.6TS na 145 1.6 BOXER
e sad ovo ča boxer veli da se netreba prebacivat nosač klješta to neznam jer smo mi u kompletu prebacili a nismo provjeravali dal bi pasalo na isti nosač -bilo nam je tako lakše :hap:
-
dobro. Pitanje je dali UOPĆE kliješta od 1.4 TS idu na boxera ili ne?
U tom slucaju ako ne idu znaci da trebam kupiti kliješta od 1.6 TS ( koja sada nemam) i dali ce mi tada biti dobar ovaj disk koji imam za 1.4 TS
Disk je 257 mm ventilirajuci Brembo-v
(http://www.imagesforme.com/out.php/i601391_IMAG0033.jpg)
-
ja ti na to pitanje nažalost nemogu odgovorit jer nisan probo ni vidio u praksi a ono ča jesan to je s 1.6TS na 1.6BOXER i to 1000000000000% paše (govorim o standardnim modelima tih auta)
-
eeee ček malo to na slici su tvoja klješta :?: mislim ta nova :?:
meni ta klješta dijeluju preveliko :rolll:
od koga si ih uzeo :?:
-
dobro. Pitanje je dali UOPĆE kliješta od 1.4 TS idu na boxera ili ne?
U tom slucaju ako ne idu znaci da trebam kupiti kliješta od 1.6 TS ( koja sada nemam) i dali ce mi tada biti dobar ovaj disk koji imam za 1.4 TS
Disk je 257 mm ventilirajuci Brembo-v
(http://www.imagesforme.com/out.php/i601391_IMAG0033.jpg)
ako me sve ne vara to je dimenzija kočnica s 1.6TS.
sad sam bacio oko u svemoćni internet i da 257 je dimenzija od 1.4 i 1.6TS ( bar od fl2)
-
ali ova klješta mi izgledaju skoro ko moja :o000: da nisu to klješta sa 147 1.6TS :?:
-
Čeljusti na 1.4 i 1.6 TS su iste 100%! :da:
-
al meni po slici djeluje da su klješta prevelika za taj disk
-
nek ih stavi na disk pa da vidimo jer i meni se čine malo velika.
-
al meni po slici djeluje da su klješta prevelika za taj disk
U to ne bi ulazio... :hap:
-
evo ovo su moja klješta i sad usporedi ta klješta koju površinu diska love a vidi ova njegova
(http://www2.pic-upload.de/20.07.09/fdduxi9llog.jpg) (http://www.pic-upload.de/view-2615786/Slika031.jpg.html)
-
(http://www2.pic-upload.de/20.07.09/o8erhw7ldzlc.jpg) (http://www.pic-upload.de/view-2615803/Slika019.jpg.html)
evo kolko se sječam ovdje smo već Miletu stavili 1.6TS kočnice pa usporedi -GREŠKA :redf:
OVO SU JOŠ OD BOXERICE KOČNICE
-
Kliješta sam uzeo od "alfista147" on rekao da je to od 1.6 TS-a (SORRY NA GRESCI PRIJE-sad otisao vidjeti u mail ipak je od 1.6 TS)
Evo jedne slike kako bi to moglo izgledati - naravno moze tu biti stvar da je moja alfa neka ne serijska - i prijasnja je bila - pola dijelova na njoj je bilo CUDNO
(http://www.imagesforme.com/out.php/i601413_p4.jpg)
OVO JE ZIHER OGROMNO :o000: :o000:
Mora da mije poslao kliješta od 147-ice :batin
-
evo sad mi Milan kaže da na onoj slici još nije imao od TS-a kočnice tako da to nije mjerilo
Alfista 147 iz RI :?: ako je od njega onda je od 147-ce
-
to su ziher kljesta sa 147-e :ok:
-
evo sad mi Milan kaže da na onoj slici još nije imao od TS-a kočnice tako da to nije mjerilo
Alfista 147 iz RI :?: ako je od njega onda je od 147-ce
koja ima disk 3mm manji od 145 1.8/QV.
Zato i ne paše.
-
onda Straza u nabavku klješta od 1.6TS ali 145/146 a ova u opticaj nekome če trebat :hap:
-
čeljusti na 1.8 TS-u :ok:
(http://i32.tinypic.com/5cc8ja.jpg)
-
Ekipa carevi ste :care
Vec sam poceo misliti da sam lud :)
-
Bitno da je rijeena enigma! :ok:
-
Aj nisi ti prvi koji je htio radit upgredj prednjih bremzi na 1.6 boxeru, aj uzeo od QV cijeli komplet i kifla, ne pašu kliješta na rukavac, trebalo bi raditi distancer za kliješta. :ok:
Znaći za ubuduće, kliješta sa nosačima, diskovi i disk pločice te šarafi od nosaća, sve skinuti sa alfe 145 ili 146 1.6TS, sa ostalih ne paše osim uz dodaten preinake te uz distance koje se moraju dati napraviti kod tokara :ok: :mah: :drive: :drive:
-
Aj nisi ti prvi koji je htio radit upgredj prednjih bremzi na 1.6 boxeru, aj uzeo od QV cijeli komplet i kifla, ne pašu kliješta na rukavac, trebalo bi raditi distancer za kliješta. :ok:
Znaći za ubuduće, kliješta sa nosačima, diskovi i disk pločice te šarafi od nosaća, sve skinuti sa alfe 145 ili 146 1.6TS, sa ostalih ne paše osim uz dodaten preinake te uz distance koje se moraju dati napraviti kod tokara :ok: :mah: :drive: :drive:
pase s 1.4 TS. pod uvjetom da ima ventilirane diskove.
-
pase s 1.4 TS. pod uvjetom da ima ventilirane diskove.
A koja to 1.4 TS nema ventilirajuče diskove? :?:
-
A koja to 1.4 TS nema ventilirajuče diskove? :?:
nekaj mi je stiv bio govorio da neke fl1 nemaju ventilirajuće.
-
čeljusti na 1.8 TS-u :ok:
(http://i32.tinypic.com/5cc8ja.jpg)
iste ko na 2.0
-
Kupio druga kljesta, stavio gore i sve radi ko podmazano. :pivo:
Sad treba naci kome uvaliti ova od 147-ice :pusi
-
iste ko na 2.0
yes :ok:
-
Kupio druga kljesta, stavio gore i sve radi ko podmazano. :pivo:
Sad treba naci kome uvaliti ova od 147-ice :pusi
Treba viditi dali pašu na 156ice koje imaju pune diskove, ako pašu novi vlasnik si treba samo kupiti onda nove disk pločice i imat će puno jače, bolje i otpornije na pregrijavanje prednje kočnice :da: :ok: :mah:
Drago mi je da si uspio složiti kočnice i da si sad malo sigurniji kod naglog kočenja u gradu i na AC-i :ok: :mah: :mah:
-
treba pronači klješta od 2.0 onda možeš staviti ventilirajuče diskove, mislim da nemreš staviti ventilirajuče diskove na klješta od punih diskova.
-
Kakvi su na kraju dojmovi?
-
Ako ne želi spalit nove kočnice onda još nekih 200-300km neće biti dojmova :ok:
-
Evo nesto dojmova,
s obzirom da sam kupio kljesta sa prilicno novim plocicama gore nije ih trebalo puno "ustimavati" ali su diskovi trebali (oni su novi)
Kocenje je bolje za duplo, hvata brze (prije sam trebao nagaziti pa koliko ide ide :) ) ono sto mi se najvise svida je da sad imam jos uvijek prostora za stisnuti kocnicu jace - sto prije nisam.
Vidi se poboljsanje i na tome sto sada ako je na naglije stisnem odma zaskripaju gume :o000:
Eto poboljsanje u svakom pogledu ( da sada mi ne skripaju kocnice) prije je bilo ko da se vlak zaustavlja :smijeh
-
:clap2: :clap2: :clap2:
Ajde super, morati ću ja to i na svojoj napraviti!
-
:clap2: :clap2: :clap2:
Ajde super, morati ću ja to i na svojoj napraviti!
sam će tebi bit više zezancije jer na sprint ne pašu bremze sa 145/6 bez preinaka. možda ti pašu s 3 1.7 16V al ni one nisu neko čudo. One na RRovoj su me razočarale. čekaš da Agent Rock baci sidro ili da Agent Ford skine kotač. :craz
-
Isus kaj ti je, pa on ima 146, kakve preinake :?:
-
Isus kaj ti je, pa on ima 146, kakve preinake :?:
Isus je još spavao dok je odgovarao, nemoj ga shvatit ozbiljno. :craz
Čekaj malo da dođe k sebi, sad ćeš vidit oko 10 sati. :craz
-
sam će tebi bit više zezancije jer na sprint ne pašu bremze sa 145/6 bez preinaka. možda ti pašu s 3 1.7 16V al ni one nisu neko čudo. One na RRovoj su me razočarale. čekaš da Agent Rock baci sidro ili da Agent Ford skine kotač. :craz
Nema više Sprintice... :sad: :sad: :sad:
Ostala je samo 146-ica...
-
Nema više Sprintice... :sad: :sad: :sad:
Ostala je samo 146-ica...
eto kaj se desi kad nisam u toku. prokleti posao nemrem spamat na forumu i znat sve o svatkome ( skoro ko juricka :hap:)
-
ja sam cuo da pasu klješta 33-ce 1.7 16v , pa me interesira dal je to neko radio
-
planiram stavljat ventilirajuce jer su mi ovi gotovi pa se na svakom kočenju spašavam :drive: :drive:
-
Mislim da ćeš lakše naći od 145/6 nego od 33 16v... :rolll:
-
vec sam nasao od 33 samo zelim biti siguran dal kljesta pasu na vidu
-
nisam baš siguran da od 33 pašu u vidu al od 145/146 1.6TS s njezinim nosačem u vidu i to su ti ventilirajuči diskovi
-
sva sreca da ih nisam uzeo , a od 145QV QV
-
sva sreca da ih nisam uzeo , a od 145QV QV
:ne2: veća su klješta pa i razmak rupa 1.6TS ti je odlično
-
hvala, kako stoje cijene za ta klješta od TS
-
hvala, kako stoje cijene za ta klješta od TS
ovisi di :rolll:
ako ideš u IT ili imaš nekog ko ide puno povoljnije nego tu :hap:
-
dal pasu diskovi od 145 QV na 1,6 boxer bez prepravki :?: :?:
-
ovisi di :rolll:
ako ideš u IT ili imaš nekog ko ide puno povoljnije nego tu :hap:
u Labinu na otpadu imaju sve
-
dal pasu diskovi od 145 QV na 1,6 boxer bez prepravki :?: :?:
nemožeš staviti diskove od Qv na klješta od 1.6TS ili boxerice jer ima puno veći promjer
tebi treba 257mm(mislim da je ta mjera 1.6ts) ventilirajući s klještima a Qv ima 284mm tako da ti ne stane pod klješta
ako želiš kočnice da ti budu ok stavi od 1.6TS komplet disk,nosač klješta i klješta sve ide na vidu a razlika je :o000:
to je moj savjet jer nemaš zaj... s preradama
-
ja stavio od 145-ice 1.6 i ventilirajuce diskove - bolje nego prije za 100%
diskovi iz autokrese - Brembo 580kn
-
nemožeš staviti diskove od Qv na klješta od 1.6TS ili boxerice jer ima puno veći promjer
tebi treba 257mm(mislim da je ta mjera 1.6ts) ventilirajući s klještima a Qv ima 284mm tako da ti ne stane pod klješta
ako želiš kočnice da ti budu ok stavi od 1.6TS komplet disk,nosač klješta i klješta sve ide na vidu a razlika je :o000:
to je moj savjet jer nemaš zaj... s preradama
dal mi pasu kljesta i diskovi od QV bez prepravki jer imamponudu za kljesta i nosace od QV pa da znam
-
Na boxera ne :ne2: :ne2:
-
hvala , onda stavljam od TS :ok: :ok: :ok:
-
ne pašu ti od QV samo od 1.6TS :ok:
-
Dal se može stavit od QV kočnice na 1.6ts. Kaj je sve potrebno?
Imam klješta sa nosačima pripremljena i ofarbana i rukavce(ili kako se to već kaže) u kojem je lager i u u šta ulazi poluosovina.
-
Bez problema :da: :ok: Trebaš glavčinu kompletnu s kliještima :da:
-
Bez problema :da: :ok: Trebaš glavčinu kompletnu s kliještima :da:
Glavčina je onaj dio u kojem se nalazi lager i u koji ulazi poluosovina i na koju se šrafi kugla i amortizer, jel da?
A oče li poluosovuna od 1.6ts pasat u glavčinu od 2.0qv?
-
Trebala bi, koliko znam iste su :da:
-
diskovi su mi postali pregrijani , pa sam mislio da samo stavim bolje pakne npr Ferodo , jer su mi sad istrosene Delphi :?: :?: