17-01-2022, 00:48:53

Autor Tema: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)  (Posjeta: 69842 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dgas

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 910
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #640 u: 13-12-2021, 19:05:10 »
Nema ovaj Sachs iz dućana veze sa tvorničkim... neznam tko pametan bi ga stavljao da na novim vozilima crkava nakon 30k km kao što se često događa. Meni je jedva izdržao nešto između 30-40k km a više od pola vožnja autoputem.
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 20375
  • Karma: 347
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #641 u: 15-12-2021, 18:27:38 »
Evo i ja imam problem sa svojom Alfom.
Danas prominjeni cilindri kvacila. Prije par dana jednostavno iz cista mira je doslo do toga da bi jedva usalta u brzinu. Oba cilindra kvacila se tribaju minjat. I sad kad su prominjeni, auto se uredno salta, normalno vuce, samo nekad na pedali osjetim vibracije (ne uvik) i cuje se neko klepetanje kad auto radi u leru. Kad stisnem kvacilo manje se cuje, ali je i dalje taj zvuk prisutan. Ali u leru se bas dosta cuje.
Kad sam auto pokupija i dok je bilo hladno mislim da se nista nije culo, bar ja nisan primjetija.
Potisni klepeće

Poslano sa mog M2011K2G koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4218
  • Karma: 72
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #642 u: 15-12-2021, 19:20:25 »
Potisni ne"klepeće". On cvili, ruži ili struže  :lol
 

Offline abatenoj

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3124
  • Karma: 97
  • Spol: Muški
  • 156 light busso
    • Old Castle
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #643 u: 20-12-2021, 17:58:08 »
Potisni klepeće

Poslano sa mog M2011K2G koristeći Tapatalk
Tako je i bilo.

Potisni ne"klepeće". On cvili, ruži ili struže  :lol
Sad ga se ne cuje  :crazy:

Stavljen je novi set kvacila.
Opet je saltavanje ka u maslo.
A kad san dosa po auto mestar mi je pokaza potisni i korpu. To je se skroz bilo rasulo. Kaze da mu nije bistro kako san ja uspija usaltat uopce i maknit se sa ceste.
 

Offline ChobbyNS

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 27
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Novi Sad
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #644 u: 20-12-2021, 19:31:56 »
Ja pre neki dan skinuo set, na druk lageru pokidana jedna uška, peraja na korpi dobrano potrošena, kao i lamela. I onda skontamo da je neki nesrećnik montirao polovan set na kom piše "alfa 1.9 TDI"
Za divno čudo auto je mogao da se vozi, teško ali je mogao
Stavio sam novi sachs i novi sachs cilindar u kabini, sad je pesma
« Zadnja izmjena: 20-12-2021, 19:32:48 od ChobbyNS »
 

Offline tkubasa

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 227
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Ri
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #645 u: 21-12-2021, 07:54:47 »
Pozdrav, prije cca godinu-dvije sam mjenjao cilindar na mjenjacu koji je propisao. Tad je bio original, naravno vise nije (pojma nemam koji je bio, vjerojatno prvi koji sam nasao)
Sad je situacija da je papucica dosta nisko, ne kao kad je otisao cilindar da se ne vraca skroz ali kao da ima cca 1/3 praznog hoda. I bas moras stisnut do kraja da odvaja. Jos uvijek se da normalno vozit ali sad bas ne uljeva povjerenje. Na hladno vec teze ide u rikverc i prvu. Lovi prilicno na dnu.

Pretpostavljam da je cilindar opet otisao jer je kvacilo standardno tvrdo. Sad koliko je potroseno ko ce znat. Piksa ispod poluge se neda skinut da se ne smrvi u mjenjac (ruzina, auto iz njemacke).
Trenutno ima nesto malo ispod 190tkm i 12-13 godina 147 8v jtdm

Sta sad, mjenjat kvacilo ili samo mjenjat cilindar opet? Ako kvacilo koje (vec sam davno to pitao i dobio odg. al trazim vec sat vremena i ne nalazim)
I sta je na kraju sa tim potisnim koji puca? Moram to dati nekom rijesiti u Ri, vrlo vjerojatno kada ja nisam doma pa kemije sa pojacavanjem potisnog ne dolaze bas u obzir. Zena vozi auto i treba bit ispravan bez komplikacija.
 :?
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16004
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #646 u: 21-12-2021, 08:41:48 »
Pozdrav, prije cca godinu-dvije sam mjenjao cilindar na mjenjacu koji je propisao. Tad je bio original, naravno vise nije (pojma nemam koji je bio, vjerojatno prvi koji sam nasao)
Sad je situacija da je papucica dosta nisko, ne kao kad je otisao cilindar da se ne vraca skroz ali kao da ima cca 1/3 praznog hoda. I bas moras stisnut do kraja da odvaja. Jos uvijek se da normalno vozit ali sad bas ne uljeva povjerenje. Na hladno vec teze ide u rikverc i prvu. Lovi prilicno na dnu.

Pretpostavljam da je cilindar opet otisao jer je kvacilo standardno tvrdo. Sad koliko je potroseno ko ce znat. Piksa ispod poluge se neda skinut da se ne smrvi u mjenjac (ruzina, auto iz njemacke).
Trenutno ima nesto malo ispod 190tkm i 12-13 godina 147 8v jtdm

Sta sad, mjenjat kvacilo ili samo mjenjat cilindar opet? Ako kvacilo koje (vec sam davno to pitao i dobio odg. al trazim vec sat vremena i ne nalazim)
I sta je na kraju sa tim potisnim koji puca? Moram to dati nekom rijesiti u Ri, vrlo vjerojatno kada ja nisam doma pa kemije sa pojacavanjem potisnog ne dolaze bas u obzir. Zena vozi auto i treba bit ispravan bez komplikacija.
 :?
probaj odzračit sustav...ako ne dolazi do nikakve promjene, moguće je pukao potisni ležaj (ako je verzija kvačila sa vlačnom potisnom pločom)

Offline dgas

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 910
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #647 u: 21-12-2021, 09:05:47 »
Pozdrav, prije cca godinu-dvije sam mjenjao cilindar na mjenjacu koji je propisao. Tad je bio original, naravno vise nije (pojma nemam koji je bio, vjerojatno prvi koji sam nasao)
Sad je situacija da je papucica dosta nisko, ne kao kad je otisao cilindar da se ne vraca skroz ali kao da ima cca 1/3 praznog hoda. I bas moras stisnut do kraja da odvaja. Jos uvijek se da normalno vozit ali sad bas ne uljeva povjerenje. Na hladno vec teze ide u rikverc i prvu. Lovi prilicno na dnu.

Pretpostavljam da je cilindar opet otisao jer je kvacilo standardno tvrdo. Sad koliko je potroseno ko ce znat. Piksa ispod poluge se neda skinut da se ne smrvi u mjenjac (ruzina, auto iz njemacke).
Trenutno ima nesto malo ispod 190tkm i 12-13 godina 147 8v jtdm

Sta sad, mjenjat kvacilo ili samo mjenjat cilindar opet? Ako kvacilo koje (vec sam davno to pitao i dobio odg. al trazim vec sat vremena i ne nalazim)
I sta je na kraju sa tim potisnim koji puca? Moram to dati nekom rijesiti u Ri, vrlo vjerojatno kada ja nisam doma pa kemije sa pojacavanjem potisnog ne dolaze bas u obzir. Zena vozi auto i treba bit ispravan bez komplikacija.
 :?

Moguće da je otišao glavni cilindar (kod mene je bio takav slučaj) hvatao skroz dolje otprilike na zadnjoj trećini, nekad vrati papučicu nazad ali većinom je ostajala skoro u podu... na hladno teže šaltanje ima veze i sa starim uljem u mjenjaču koje je gusto, kad se zagrije trebalo bi normalno raditi.

Ja bih prvo riješio cilindre i ulje u mjenjaču pa vidio situaciju... onda ako treba komplet kvačilo i potisni imaš opet ovo ostalo novo.

Kvačilo ako se nevaram bila je priča (Sachs lamela - Valeo korpa) kao najbolja kombinacija ili možda obratno  :what:

Ne puca svaki potisni (neki naprave 200k+ km bez problema), ovisi kako te posere :ok:
 
 

Offline tkubasa

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 227
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Ri
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #648 u: 21-12-2021, 09:43:41 »
probaj odzračit sustav...ako ne dolazi do nikakve promjene, moguće je pukao potisni ležaj (ako je verzija kvačila sa vlačnom  potisnom pločom)

Pa na zrak nekako i sumnjam a to znaci da je otisao glavni jelda?
Ako je puknuo potisni znaci ostat ce negdje na cesti?

2009 godina je, ako se ne varam ako ima glavni vani na zvonu (ispod aku) onda da? Ili je moguce da i onda svejedno ima hidraulicni potisni?

Btw. imas kakve preporuke za djelove? Da li preporucas i zamasnjak promjeniti odmah ako budem mjenjao set? Planiram vozit auto jos ne jebe me vrijednosti auta.
Imam dobar izvor za djelove (osim jbg. originala) a mjenjat ne mislim sam niti imam vremena ni volje.

Hvala
« Zadnja izmjena: 21-12-2021, 09:56:54 od tkubasa »
 

Offline tkubasa

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 227
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Ri
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #649 u: 21-12-2021, 09:48:53 »
Moguće da je otišao glavni cilindar (kod mene je bio takav slučaj) hvatao skroz dolje otprilike na zadnjoj trećini, nekad vrati papučicu nazad ali većinom je ostajala skoro u podu... na hladno teže šaltanje ima veze i sa starim uljem u mjenjaču koje je gusto, kad se zagrije trebalo bi normalno raditi.

Ja bih prvo riješio cilindre i ulje u mjenjaču pa vidio situaciju... onda ako treba komplet kvačilo i potisni imaš opet ovo ostalo novo.

Kvačilo ako se nevaram bila je priča (Sachs lamela - Valeo korpa) kao najbolja kombinacija ili možda obratno  :what:

Ne puca svaki potisni (neki naprave 200k+ km bez problema), ovisi kako te posere :ok:
 

Da tako je vec bilo pa sam promjenio glavni. Sad je slicno ali nije isto, vrati se svaki put. A ovo za ulje, nije samo hladno ulje bas se osjeti da nije 100% odvojio. Kad ubacujem u brzinu lagano napne nosac motora.
Heh nema mi gore nego kad procitam ovo ovisi kako te posere :D dodje mi da kupim original samo potisni.
Tnx!
 :ok:
 

Offline dgas

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 910
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #650 u: 21-12-2021, 11:07:27 »
Heh nema mi gore nego kad procitam ovo ovisi kako te posere :D dodje mi da kupim original samo potisni.

Ha,ha svima nam je tako nažalost, rade dijelove da izdrže dva mala servisa :).. meni je pukao novi Valeo potisni na novom setu nakon samo 800km (sva sreća pa nije razbio mjenjač), stavio drugi isto Valeo jer druge marke nisam mogao naći i evo drži zasad oko 60k km.
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16004
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #651 u: 21-12-2021, 12:02:18 »
Pa na zrak nekako i sumnjam a to znaci da je otisao glavni jelda?
Ako je puknuo potisni znaci ostat ce negdje na cesti?

uskoro bi mogo....zna i probit kučište mjenjača
2009 godina je, ako se ne varam ako ima glavni vani na zvonu (ispod aku) onda da? Ili je moguce da i onda svejedno ima hidraulicni potisni?
nije moguće...imaš vlaču korpu i potisni koji hoče puknut
Btw. imas kakve preporuke za djelove? Da li preporucas i zamasnjak promjeniti odmah ako budem mjenjao set? Planiram vozit auto jos ne jebe me vrijednosti auta.
Imam dobar izvor za djelove (osim jbg. originala) a mjenjat ne mislim sam niti imam vremena ni volje.

Hvala
ja ugrađujem Valeo
to majstor mora ocjenit kada vidi kakav je

Offline tkubasa

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 227
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Ri
Odg: Kvačilo - Kuplung - Lamela (općenito svi modeli)
« Odgovori #652 u: 21-12-2021, 12:07:01 »
uskoro bi mogo....zna i probit kučište mjenjačanije moguće...imaš vlaču korpu i potisni koji hoče puknutja ugrađujem Valeo
to majstor mora ocjenit kada vidi kakav je

Ok, Hvala puno!