08-12-2021, 18:19:17

Autor Tema: Alfa 159 2.4 200ks 2007 - vibracije volana (letve) na malom gasu  (Posjeta: 738 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline mdrazic

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 18
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zadar
Pozdrav

Imam Alfu 159 2.4 iz 2007. Uzeo sam auto prije godinu i pol i na autu je dosta toga rađeno i održavam ga koliko mogu. Zamjenjen je zamašnjak, set kvačila, kompletna distribucija, sva ulja i filteri, tlačno crijevo serva, hladnjak ulja, prednji most jer je stari bio onako ne baš naj naj pa ajde neka i to stavim kad je povoljno, imam još i zadnji ali naknadno, sređene poluosovine i vilice, alternator...

Sve što je rađeno je ok ali volan nikako riješiti. Kad mi je procurilo crijevo od serva naravno kapalo je po alternatoru i nakon nekog vremena je otkazao poslušnost. Crijevo sam nabavio novo ali u međuvremenu sam vozio dok je kapalo i jbg... Čak bi i pumpa prošuškala lagano jer je hvatala zrak ali čim ulijem ulja sve ok. Ulje koje je bilo unutra je bilo kao smeđi proljev. Nikako drugačije to ne mogu objasniti. Vidio sam po uputama da ide zeleno ulje i stavio sam njega. Za par dana je stiglo crijevo i stavio sam ga, isprao sistem i stavio novo zeleno rowe ulje. Sve je bilo ok ali nakon par dana počeo je volan trzati u leru a kad dam gasa sve ok. U vožnji je skroz ok ali kod parkiranja je volan krući i vibrira i čuje se nekakav "gumeni" zvuk vibriranja.

U međuvremenu smo išli staviti novu pumpu i opet isto...radi par dana ok i onda volan opet vibrira i čuje se taj gumeni zvuk. Nabavio polovnu ali noviju redizajniranu letvu, stavio je ali opet isto...nakon par dana se pogorša dok u početku sve ok ili recimo ok. Odvedem ga u službeni servis a oni da mi ništa ne garantiraju i da jedino mogu sve zamjeniti uz garanciju ili samo posudu i ulje ali bi oni svakako vratili original pumpu jer sam ja stavio zamjensku. Ništa, odrade oni pumpu i posudu s uljem i auto opet ok ali pogađate nakod nekog vremena se pogoršalo.

Kad se motor ugrije i kad je jako toplo vani nekako je sve mirnije ali kad je hladnije i motor hladan volan trza na leru. Znači stavljena je druga ali polovna letva, novo original tlačno crijevo, nova posuda za ulje, mjenjana i vraćena original pumpa, kroz sistem je prošlo barem 5 litara zelenog ulja...sad je original unutra. Nakon svih ovih zafrkancija volan je blago rečeno sranje i totalna sramota za alfu. Ostaje mi možda da probam staviti crveno ulje koje inače službeno ne ide unutra ali jedino još to nisam probao? Prema boji ulja koje je bilo na početku ne mogu odrediti pravu boju ali dok je bilo to "proljevasto" ulje volan nije trzao dok nisam počeo uljevati zeleno. Auto je u putnoj brzini ok ali parkiranje je sranje. Doduše povremeno je recimo koliko toliko ok ali uglavnom ne. Sad dolazi hladniji period što znači da neće biti ok. Ne znam što još probati? Letve su skupe i ne planiram plesnuti paru za tako nešto osim za reparaturu ako bi to riješilo problem 100% ali da idem na reparaciju i da imam isto to ne dolazi u obzir. Jedino što još onda mogu je prodati i ne trošiti pare na gluposti jer imam u životu i pametnijih stvari od nepotrebnih popravaka.

Ekipa molim pomoć i savjet. Išao kod par majstora i niko nema pojma odnosano svako priča svoju priču i ne zna 100% što je servu. Po meni je u pitanju tlak ulja odnosno možda je nešto blago začepljeno ili je možda povrat začepljen pa je protok slabiji i nema tlaka...ne znam...1000 je mogućnosti što može biti. Probati staviti crveno ulje?
 

Offline salfomnikadproblema

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 45
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Pozdrav,

moja 2006 2.4 otkako je imam (već par godina) je tresla dok se vrti volan u mjestu. Isto su pucala crijeva, prvo kraće, pa onda dulje i od tad više trese. Mislio sam da je možda dobila pumpa jer su ova crijeva koja su došla na njoj bila sa otpada već, što znači da su već pucala prošlom vlasniku i već je radila sa zrakom.
Onda sam naišao na neke postove da pumpa ne rješava problem, letvu nisam htio dirati.

Ulje sam stavio GI-R na kraju, u početku isprao sa zelenim febijevim, ali sa njim je radilo još grublje. Isto je potamnilo jako brzo već nakon odzračivanja, računam da je u letvi ostalo starog ulja.

E sad jedan mehaničar koji ima alfu i to je radio sebi mi ispričao da ono dulje crijevo koje ide preko motora dolje na letvu ima neku restrikciju u sebi u jednom od onih hrpu fleksibilnih dijelova, koja umiruje te vibracije. Meni je crijeva radio hidrauličar i sumnjam da je ta restrikcija ako je postojala u orginal crijevu završila u novom komadu crijeva.

Jesi ti stavio original crijevo nakon zamjene?

Mislim da je ove stvari vjerojatno popravljalo više ljudi i zna što je.
 

Offline Bolex

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 48
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Pula
Sličnih problema imam i ja samo sto meni proizvede zvuk kad motam na mjestu.Stavio sam zeleno rowe ulje i nije se bas osjetila promjena i evo neki dan sam ubacio neki aditiv od liqui moly i cini mi se da djeluje bar jedno vrijeme dok ne zamjenim letvu i pumpu
 

Offline mdrazic

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 18
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zadar
Pozdrav,

moja 2006 2.4 otkako je imam (već par godina) je tresla dok se vrti volan u mjestu. Isto su pucala crijeva, prvo kraće, pa onda dulje i od tad više trese. Mislio sam da je možda dobila pumpa jer su ova crijeva koja su došla na njoj bila sa otpada već, što znači da su već pucala prošlom vlasniku i već je radila sa zrakom.
Onda sam naišao na neke postove da pumpa ne rješava problem, letvu nisam htio dirati.

Ulje sam stavio GI-R na kraju, u početku isprao sa zelenim febijevim, ali sa njim je radilo još grublje. Isto je potamnilo jako brzo već nakon odzračivanja, računam da je u letvi ostalo starog ulja.

E sad jedan mehaničar koji ima alfu i to je radio sebi mi ispričao da ono dulje crijevo koje ide preko motora dolje na letvu ima neku restrikciju u sebi u jednom od onih hrpu fleksibilnih dijelova, koja umiruje te vibracije. Meni je crijeva radio hidrauličar i sumnjam da je ta restrikcija ako je postojala u orginal crijevu završila u novom komadu crijeva.

Jesi ti stavio original crijevo nakon zamjene?

Mislim da je ove stvari vjerojatno popravljalo više ljudi i zna što je.

Hvala na odgovoru. Stavljeno je novo original crijevo jer nisam htio staro polovno ili popravljati ovo koje je procurilo. Uspio sam ga nabaviti povoljno izvana a ne tu kod nas preko uvoznika. Kad vrtim volan u mjestu onda "bruji" nekako "gumeno" i osjeti se nedostatak tlaka jer kad dodaš gas onda poraste tlak i letva bolje odrađuje. Imam osjećaj da je negdje smanjen protok pa onda zafrkava ali opet koliko vidim tebi kod zamjene oba crijeva problem je ostao tako da na kraju nemam pojma što napraviti osim novo i drugo crijevo i nova letva. Problem nastaje što ako i nakon toga ne bude ok jer nakon x "majstora" ja i dalje nemam jasnu informaciju nego nagađanja a za nagađanje para nemam nego ću radije ovako voziti pa dok se nešto ne desi u međuvremenu. Sad je unutra zelena Tutela ali isto mi je i dok je bio rowe. Sistem je ispran junački s par litara ulja i opet ništa. Najbolje mi je radilo dok je unutra bilo to neko čudno nedefinirano smeđe govno od ulja. Nakon zamjene crijeva i ulja kreće veselje.
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5643
  • Karma: 125
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Zašto se ne stavi neki sat za mjerit pritisak na tlačan dio i prozirno crijevo na ulaz u pumpu.

Preko prozirnog crijeva (nema tlaka) vidis dali ide ulje cisto ili pjenušavo.

Preko sata vidis koji je tlak te dali isti varira itd.

Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline salfomnikadproblema

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 45
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Batina, budimo iskreni, to je jako teško izvesti nekome tko već nije pripremio neki takav set za priključiti. I što će sa podatkom o tlaku raditi uopće, jedino ovo za zrak tj. pjenjenje što spominješ. Pretpostavljam da kolega kao i ja ima normalnu posudu koja ne pjeni unutra.

Čovjek je probao sa drugom letvom i pumpom, što drugo još ima u sistemu uopće?
Crijeva i hladnjak valjda možemo isključiti. ima li negdje neki regulator/ventil na koji bi mogli sumnjati?


 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5643
  • Karma: 125
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Svaka pumpa ima u sebi tlačni ventil koji je ujedno i bypas ventil, moze bit slozen na premali tlak, moze bit da on šteka, moze bit da je loša pumpa, da je problem u crijevima itd.. Ako tlakovi štimaju i nema mjehurica problem je letva.
Zamjenski dijelovi su upitni bili u bit ce, ni novo nije sigurno posebno u slucaju 159 gdje cijela serija ima problema sa servo sistemom.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline litlebastard

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3566
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Imo sam situaciju ,baš na 159 mi se čini,ako se ne napravi suženje na crijevu visokog pritiska,od pumpe do letve,na nekih 20 cm od izlaza iz pumpe.
Tu treba bit smanjen protok i onda to crijevo ne vibrira od tlaka
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline litlebastard

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3566
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline mdrazic

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 18
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zadar
Svaka pumpa ima u sebi tlačni ventil koji je ujedno i bypas ventil, moze bit slozen na premali tlak, moze bit da on šteka, moze bit da je loša pumpa, da je problem u crijevima itd.. Ako tlakovi štimaju i nema mjehurica problem je letva.
Zamjenski dijelovi su upitni bili u bit ce, ni novo nije sigurno posebno u slucaju 159 gdje cijela serija ima problema sa servo sistemom.

Pumpu sam stavljao novu i polovnu i ista stvar. Sad je unutra original koja je ok i ne zuji. Tlačno crijevo je original potpuno novo. Jako mi je teško provjeriti tlak u sistemu osim rastaviti i poslati letvu na kontrolu ali tko ima vremena za to. Sistem je ispran temeljito. Posuda ulja je potpuno nova. Ulje je Tutela GI-R (zeleno). U sistemu nema zraka i ulje uredno cirkulira osim što nemam pojma koliko je to realan protok ali dobro se vidi kako ulje cirkulira kroz posudu i to bez balončića zraka. Letva je polovna, novija je od moje prve koja je imala problem u krajnjim položajima (zujanje) ali možda je ova i više prešla, to ne znam sigurno. Ne znam bili bilo ok staviti repariranu letvu? Problem je dakle vibracija na volanu kod okretanja na leru ili jako malom gasu a osjeti se kako se letva dosta muči pa joj pomognem dodavanjem gasa. Pri 1500-1700rpm ili više problem polako nestaje a što veći gas onda se to ne osjeti.
« Zadnja izmjena: 19-10-2021, 18:27:20 od mdrazic »
 

Offline salfomnikadproblema

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 45
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Imaš li ikakav problem sa korištenjem osim te vibracije?

Meni u jednu stranu zuji puno više, pogotovo pri kraju na zadnjih pola kruga.
 

Offline mdrazic

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 18
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zadar
Imaš li ikakav problem sa korištenjem osim te vibracije?

Meni u jednu stranu zuji puno više, pogotovo pri kraju na zadnjih pola kruga.

Relativno je tvrd volan na leru i sram kad ti je netko u autu jer se baš čuje taj gumeni zvuk i vibrira cijeli auto kad motaš volan. U vožnji je ok, nema lufta i ne zuji u krajnjem položaju.
 

Online kizo

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5581
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
    • Zagreb
odvezi mehaničaru koji se razumije u Alfe da to proba vidi
 

Offline salfomnikadproblema

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 45
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Jesi ikad ovo riješio do kraja.

Ja probao što je netko negdje savjetovao, možda na nekom drugom threadu ili forumu.
Na 1000 okretaja je dovoljno da je dignem da se ne čuje više ništa struganja.
Kontam moja pumpa je dobila kod dva curenja crijeva a pumpa s kojom si ti probavao možda nije bila dobra ili dobro reparirana.

Probaj.