Inox je bolji, tj nema odrzavanja, dok kod ovih pocincanih ipak malo treba pripaziti i koji puta malo pocistiti...
Progresivna gevinda kao sto su sve varijacije na temu sve KW varijante, AP i ST za Alfe nema stelanje tvrdoce...
Konkretan ST je ekvivalnet KVV2, a on ima stelanje odaziva, tj brzine, a ne tvrdoce...
Tvrdoca se “stela” na opruzi, tj u ovom slucaju progresivne gevinde koliko spustis ili dignes auto, to je on tvrdji ili meksi, a sa reboundom mozes dobiti brzi ili sporiji odaziv, sa cime dobijes osjecaj da je auto udobniji ako ga zaklikas na “mekse” jer onda sporije radi i “bolje upija”...
Imas i duo sistema gdje su stup amortizera i opruga u komadu, dok se visina stela tako da imas sa donje strane prihvat sa navojemu koji ide stup amortizera sa oprugom, pa okrecuci sami amortizer u tom prihvatu stelas visinu gore dolje, dok su hod amortizera i opruge cijelo vrijeme isti, pa mozes jos oprugu na stupu amortizera popustiti ili sabiti za tvrdje ili mekse...
Takvi sistemi su ti D2, BC, Tein primjerice...
Sent from my iPhone using Tapatalk