03-12-2021, 15:50:59

Autor Tema: GT 3.2 Grigio Antares  (Posjeta: 14421 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 552
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #160 u: 10-11-2020, 18:05:42 »
Ako imas centralu prikacenu na usisnu granu iliti motronic 7.3.1, onda DA!

Mislim da je to svaki originalan 3.2 imao tako rijeseno. Sve GTA, GT3.2, 166 3.2. GTV 3.2 nisam nikad vidio uzivo, ali nema zasto biti drukcije.
 

Offline draak

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2506
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • LD 12
    • Bruxelles
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #161 u: 10-11-2020, 18:32:50 »
Ako imas centralu prikacenu na usisnu granu iliti motronic 7.3.1, onda DA!

Mislim da je to svaki originalan 3.2 imao tako rijeseno. Sve GTA, GT3.2, 166 3.2. GTV 3.2 nisam nikad vidio uzivo, ali nema zasto biti drukcije.
Na 166ici 2.5, 3.0 i 3.2 nemaju vizualno nikakve razlike, raspored komponenti je potpuno isti. I 166ice nemaju problema sa centralama.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

:ar:
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 552
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #162 u: 11-11-2020, 07:34:03 »
Moguce da zbog veceg motornog prostora bolje rjesavaju probleme s vrucinom oko ECU-a.  A mozda ni ne pate od toga jer nisu ovdje navedene... https://www.alfaowner.com/threads/autolusso-gta-ecu-replacement-kit.1080658/

Navodno se moze rijesiti i popraviti, moj stari ECU je zalemljen nazad i auto je normalno vozio na njemu, ali je stucao na ablend i slicno. Takve “popravke” nisam htio. Uglavnom, nebitno. Jedino sto svi znaju da je to nikakav problem za rijesit, a kad vrisne nitko nista i puno ceskanja po glavi
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 552
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #163 u: 01-05-2021, 19:08:36 »
Doslo je vrijeme na godisnji servis, usput odradeno i kvacilo jer je bilo tvrdo i hvatalo visoko, popratno promijenjeni i svi pripadni simerinzi, ulje u mjenjacu, manzete spidan za 3.2 (OEM), podmazane sajle mjenjaca, ubaceni novi sesirici s autolussa. Cista Selenia Racing + Purflux da i to bude sve po PS-u. Usput nasli i da ne vracaju sajle rucne kocnice pa je i to promijenjeno i jos neke sitnice tipa senzori temperature...

Sada je kvacilo dosta mekse i dublje i cvrsce hvata (doduse meni je draze bilo prije), mjenjac je jos precizniji i bolji.  Sada je nekih 4000 km mir do iduceg servisa na 12 mj
I dalje se prodaje, na moju kilometrazu i kolicinu vremena je nema smisla zadrzati
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 552
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #164 u: 16-09-2021, 22:42:48 »
Moze lock na temu, otisla u odlicne ruke.

Novom vlasniku puno lijepih trenutaka s autom